Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2?


-LosNir-

Recommended Posts

אני לא בא להתווכח בניסיון להגיד שאתה לא צודק, אני דווקא מבין לליבך, אני פשוט אומר שקצת לא הוגן לבוא בטענות לחנות לפני שהכל התברר, משום שיש סיכוי שהצדק במידה כזאת או אחרת כן לצד החנות.

1. בקשר למדיניות של GB, לא מצאתי עכשיו בחיפוש משהו רשמי. אבל די מיותר לחפש, הייתי פונה אליהם ישירות ומקבל תשובה בתוך מספר ימים. גם אם נמצא פרסום כלשהו ברשת לא בטוח שהוא העדכני ביותר.

2. מנוסח ההתכתבות שלך עם תומר אני מבין שזאת הצעה, כמו הצעת מחיר, ולא הבטחה או התחייבות להחליף לך את הלוח בכל-עת ובכל תנאי. זה מסוג הדברים שעל מסמך הצעת מחיר רשמי בדרך כלל מופיע "ההצעה תקפה ל-X ימים". גם אם הכיתוב הזה לא הופיע אני לא חשוב שניתן לפרש את זה כהצעה שתוקפה לנצח.

3. אני מבין שהעדפת לחכות ושלא חשבת שאולי יש להחלפת המוצרים הזאת תאריך תוקף מסוים, אבל זה לא משנה את המצב במידה שהיצרן כן הגביל את העניין לתקופה מסוימת בלבד.

שוב, אני פשוט מציע לברר עם החנות מהי הסיבה המדויקת שבגללה אתה לא זכאי להחלפה ולאמת אותה מול היצרן אם יש בכך צורך. זה הכי אמין, ממוקד ויעיל.

עריכה:

החנות לא מקבלת שום החזר כספי. היא נותנת B2 ליבואן, ומקבלת B3 בחזרה.

שהזיכוי יהיה בגובה המחיר שאותו החנות מוכרת את אותו ה B3 - אני אספוג את ההפרש.

למיטב ידיעתי זה לא מדויק. אני לא יודע מה הנהלים בין החנות לייבואן ובין הייבואן ליצרן, אבל כשהנושא הזה היה עדיין בכותרות מבחינה תודעתית, GB הכריזה שכל מי שרוצה יכול לקבל החזר כספי במזומן בנקודת המכירה שבה קנה את הלוח עבור הסכום המלא שבו קנה את הלוח. אני מניח שבתורם הם זיכו את החנויות באופן דומה ולא בהחלפת הלוח ושמכאן באה ההצעה של החנות. אבל כל זה לא ממש משנה עכשיו ממילא.

עריכה 2:

בנוסף, ערך הלוחות אינו ירד ואותו לוח נמכר אף באותו מחיר: http://www.shirion-computers.com/Product.asp?Pid=GIGABYTE-GA-P67A-UD3&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=27&aff=Zap〈=he

לוחות P67 של יצרניות שיש להם לוחות Z68 כבר לא מיוצרים זה זמן מה. לדעתי הלוח המקורי שקנית כבר לא זמין בארץ בכלל למעט שרידים בודדים וביד-שנייה. נכון שמבחינת חלקי חילוף בטוח יש ממנו מלאי (ואם מגיעה לך החלפה ואין אותו במלאי אז הרי שאתה זכאי לקבל לוח שווה ערך או זיכוי כספי), אבל זה לא נכון לקבוע שלחנות יש היום סיכוי למכור אותו בדיוק כפי שהיה לה לפני 10 חודשים אז היצע הלוחות היה נמוך באופן משמעותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא בא לחנות עם טענות - סה"כ אלו העובדות כרגע.

1. אני אנסה, תודה.

2. כמו "הצעת מחיר" - יש תוקף משפטי להתכתבות בדואר אלקטרוני.

http://archive.scoop.co.il/article.html?id=2368

http://www.y-law.co.il/page54.html

בכל אופן אני ממש מקווה שלא אצטרך להגיע לבית משפט.

מה בדיוק מבדיל "הצעה" לבין "הבטחה" או "התחייבות"? תומר כתב במפורש כי באפשרותי לקבל זיכוי של 600 ש"ח על הלוח הישן. END OF STORY.

בכל מקרה בהחלט אדבר שוב עם זיגזג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשוב שנותנים לך הצעת מחיר על הארדיסק.

ואתה בא לקנות אחרי חודש, ומגלה שהמחיר עלה בגלל שטפונות בתאילנד.

החברה לא מחוייבת למכור לך במחיר שנתנו לך בהצעה, אלא במחיר העדכני ליום הקניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החברה לא מחוייבת למכור לך במחיר שנתנו לך בהצעה, אלא במחיר העדכני ליום הקניה.

היא כן. אתה חושב שאפשר לחלק הצעות מחיר על ימין ועל שמאל?

ברגע ששלחת הצעת מחיר - אתה מחוייב למכור במחיר הנתון, עד כמובן שהתוקף פג כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשוב שנותנים לך הצעת מחיר על הארדיסק.

ואתה בא לקנות אחרי חודש, ומגלה שהמחיר עלה בגלל שטפונות בתאילנד.

החברה לא מחוייבת למכור לך במחיר שנתנו לך בהצעה, אלא במחיר העדכני ליום הקניה.

יכולת פשוט לתמצת את זה ל"ואם לסבתא היו גלגלים?".

מה שקרה בתאילנד זה דבר טבעי ואין מישהו שאשם בו.

לחנות יש בעלים עם מוח שיכול לחשוב ולשנות דברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר?

השאלה אם יש שינוי במחיר אם ההצעת מחיר היא מחייבת.

האמת אף פעם לא ראיתי שיש תוקף על הצעת מחיר,

אבל גם לא ממש בדקתי אז כנראה שכן... :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שיש תוקף על הצעות מחיר.

----

דעתי בנושא הדיון הזה היא שזה קצת מגוחך והמון נאיבי לצפות לקבל זיכוי על מוצר אחרי 10 חודשים (!), וזה בכלל לא מעניין כל הסיפורים מסביב. כן הבטיח, לא הבטיח, כן שיפוצים בדירה, לא שיפוצים, כן טסתי לחו"ל לא הכלב שלי מת והייתי באבל - פאקינג 10 חודשים! בחלקי מחשב זה נצח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זאת דווקא לא הסיבה משום שלא ניתן לבדוק את הלוח ולדעת אם יושפע מהבעיה.

התקלה היא בייצור של ערכת השבבים שבעקבותיו בקר ה-SATA 3Gb/s עלול לכשול בדרגות שונות עם הזמן. גם אם היה פותח את הקופסה ומתקין את המערכת הוא לא ממש היה יכול לדעת אם הלוח שלו יושפע ממנה בעתיד. לכן ביצעה איסוף מהשוק מכיוון של מהדורת B2 של ערכות השבבים מסדרה 6 עלולה להיות מושפעות מהבעיה הזאת ואין דרך להבדיל בין לוח שיושפע ולוח שלא.

במקרה הזה GB הציעה שירות יוצא מן הכלל. ניתן היה להחזיר כל לוח עם ערכת שבבים מסדרה 6 ולקבל לוח חלופי או החזר כספי, ללא שאילת שאלות. יש לא מעט אנשים שניצלו את ההזדמנות הזאת לכל מיני קומיבנות -- החזירו לוח P67 שקנו, לקחו החזר כספי מלא והשתמשו בו כדי לקנות לוח Z68 שהושק ממש סמוך להופעת גרסאות הלוחות המתוקנים. אחרים החזירו לוחות שהם הרסו בכל דרך אחרת, או סתם כאלה שלא היו מרוצים מהלוח שלהם מכל סיבה וקיבלו במקומם לוח חלופי או זיכוי כספי. יצרנים אחרים הציעו אולי קצת פחות גמישות, אבל כל הלוחות הוחלפו בצורה כזאת או אחרת, בתהליך מסודר וללא בעיות שאני שמעתי עליהן. בנוסף הקשתה על יצרני הלוחות להעניק דרכים שאותן יהיה ניתן לנצל כדי לקבל לוח Z68 מקום לוח P67 שנקנה במקור, כך שבסך הכל גם וגם יצרני הלוחות רצו לסיים עם זה כמה שיותר מהר, גם לאור התחמנות שוהפגנה מצד הלקוחות וגם כדי למנוע מצב שהשוק יוצף בלוחות תקולים בעוד שנה או יותר כאשר הפלטפורמה כבר לא בייצור וכבר לא רלוונטית ואז יהיה קשה הרבה יותר לספק לה פתרון ממוקד. זאת הסיבה שחלק מהיצרנים, ולגבי GB אני פשוט לא בטוח, הגבילו את פרק הזמן עבור הזכאות להחלפה. יש לציין שניתן פרק זמן נדיב למדי ברוב המקרים, לדעתי כרבעון ואולי אפילו יותר, שהוא די והותר זמן כדי להחליף לוח שאתה כבר קנית, משתמש בו והוא חשוד כתקול (הרי מי שקנה לוח חדש החל מסוף אפריל ותחילת מאי קיבל ממילא לוח ממהדורה B3, ועבור מי שקנה לוח B2 אין סיבה הגיונית להשתהות כל כך הרבה זמן עם ההחלפה) גם אם אתה בדיוק עסוק מאוד ותוכל להתפנות לזה רק בעוד שבוע, חודש או חודשיים.

במקרה הנוכחי, לפחות כרגע רב הנסתר על הגלוי. הנקודה היא שהוא כלל לא נתון לפרשנות כי יש מדיניות ברורה בנושא, רק שאנחנו לא בטוחים מה היא. יצירת קשר עם החנות ועם היצרן במקרה הצורך תבהיר את העניין הזה ואז ניתן יהיה לדעת בדיוק למה זכאי הלקוח שבידיו עדיין לוח B2 בנקודת הזמן הנוכחית. עד שלא יתבררו העבודות כל המשך דיון בנושא סתם מציג את החנות באור שלילי וזה לא הוגן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

אין לי שום כוונה לפגוע בחנות - אני מציג בצורה כנה את כל ההשתלשלות הארועים.

בעניין הזיכוי; מגוכחך לא מגוכחך, נאיבי או לא - זאת הייתה ההבטחה. וצריך לקיים אותה. אם תומר היה אומר "תשמע, יש לך 600 ש"ח, אני יודע שאתה לא סגור עוד על לוח אבל תנצל את זה מהר." הייתי רץ להחליף את הלוח. אבל זה לא קרה.

משום מה יש לי גם הרגשה שאותו סיפור היה קורה אחד לאחד, גם אם הייתי מבקש להחליף את הלוח ביוני (גם זה פרק זמן ארוך, לא? ועדיין תומר דבק בזיכוי) עם ההנהלה החדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעולם המחשבים 10 חודשים זה מלא זמן. מרגע שאמרו לך שאתה יכול לקבל זיכוי - היית צריך ישר למסור את הלוח, כדי לקבל B3 החלפה עתידית Z68 או זיכוי.

לממש זיכוי כספי זה לא שווה ערך כמו לממש החלפה של לוח P67 B2 לZ68 לאחר כמעט שנה. יבואן לא יאשר לחנות למסור סתם לוח שיכול להיות שהוא תקין, וחנות לא יכולה לעשות כלום עם הלוח שלך כי כבר ממזמן שB2 לא משווק, ולא אמור להיות משווק בכל מקרה

לדעתי כדאי לך להסתפק בהחלפה לB3, או מקסימום תצטרך להתקין את הלוח(או לעבוד איתו בצורה מקובמבנת מחוץ למארז :silly: זמן מה לבדיקת תקינות) ולהחליף אותו במסגרת האחריות במידת הצורך.

הלקח הוא ש"מכים בברזל כשהוא חם" ::) לא הספקת - פיספסת, תדע להבא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט הייתי צריך "להכות בברזל עוד כשהוא חם". מה שלא אהבתי זו הדרך שבה העניין התנהל - ההרגשה היא שפשוט מתחמקים מההבטחות של תומר, ושאותו הדבר היה קורה בדיוק גם אם הייתי חוזר אחרי חודש (אחרי שתומר עזב).

יבואן לא יאשר לחנות למסור סתם לוח שיכול להיות שהוא תקין, וחנות לא יכולה לעשות כלום עם הלוח שלך כי כבר ממזמן שB2 לא משווק, ולא אמור להיות משווק בכל מקרה

אני לא מצפה מהחנות "להתקע" עם B2 או למכור אותו - אני לא טיפש. העניין הוא שהיבואן צריך להחליף את הלוח ל B3, לפי ההצהרה שאינטל נתנה (ולאלה שקופצים: לא בתור יצרנית לוחות אם). ברגע שהלוח מוחלף ל B3, ניתן למכור אותו הלאה בדיוק כמו כל לוח אחר. לא מדובר פה על לוח עם סוקט 775 שפשוט יקבר במחסן שלהם.

אני אנסה להוציא את המקס' שאוכל לעשות. אם אקבל B3 אמכור אותו. אם אשאר עם B2 אני אאלתר מחשב חלופי איתו. מה שבטוח שבמחשב החדש שלי שהרכבתי ממיטב כספי לא יהיה לוח תקול. חוץ מזה, יש זוג של כונני SSD שמחכים לעבוד ב SRT.

* אגב, קיבלתי תשובה ב שעלי להעביר להם פרטים נוספים על המקרה והם יעזרו לי בנושא. כלומר: אין תשובה חד משמעית, לפחות בנתיים, שלא ניתן להחליף עדיין לוחות B2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת הייתה ההבטחה. וצריך לקיים אותה.

אני ממש מבין לליבך ובעדך בסיפור הזה ומקווה בכל ליבי שיימצא פתרון משביע רצון לעניין, אבל בנקודה הזאת אתה פשוט לא צודק.

מדבריו של תומר כפי שהבאת אותם כאן בדיון משמתע שזאת הצעה, הצעת מחיר ולא הבטחה.

הצעת מחיר כשמה כן היא, הצעה למכירת טובין או מתן שירותים. בהצעה מפורטים הטובין או היקף השירותים והמחיר שישולם עבורם, כמו גם כל תוספת/הערה רלוונטית. כל הצעת מחיר מוגבלת בזמן, רק שפרק הזמן הזה משתנה בהתאם לשוק. אם מדובר במתן שירותים עסקיים (שירותי ייעוץ לדוגמה) אז כתלות בהיקף הפרויקט ייתכן שהצעת המחיר תהיה תקפה ל-30 יום ואף יותר. בשוק החומרה שבו עוסק דיון זה, הצעת מחיר למפרט תקפה בדרך כלל למשך 3 עד 5 ימי עסקים. הסיבה לכך פשוטה, השוק הוא דינמי ועלות חומרי הגלם, המוצרים והעבודה משתנים, לפעמים בפרקי זמן של שבועות. נניח ששכרת צבעי לצבוע לך את הבית. הוא נתן לך הצעת מחיר עבור עבודה+חומרים. העניין נדחה וחזרת אליו אחרי שנה שבמהלכה נניח עלו עד מאוד מחירי חומרי הגלם ו/או הוא אפילו צבר לעצמו מאז מוניטין והתמקצע ועכשיו גובה הרבה יותר עבור העבודה. האם אתה מצפה עדיין שהוא יהיה מחויב למחיר מלפני שנה?

כשמנפיקים מסמך הצעת מחיר רשמי בדרך כלל מופיע הנוסח "הצעת המחיר תקפה למשך X יום". כאשר ההצעה ניתנה באופן "לא רשמי" או שהמשפט לא מופיע על מסמך ההצעה זה נתון לפרשנות מסוימת. אני לא משפטן אבל אם העניין יגיע להליכים משפטיים סביר להניח לדעתי שגם בית המשפט ייתן לדבריו של תומר תוקף של הצעת מחיר ולא התחייבות ויתייחס אליהם בהתאם כולל העובדה שההצעה מוגבלת בפרק זמן סביר.

אילו תומר היה כותב שהוא מתחייב שללא קשר למדיניות היצרן אתה תקבל את הזיכוי בכל תנאי ובכל מועד זה היה אולי משהו אחר, אבל את דבריו ניתן לפרש כמתייחסים לפרק הזמן המיידי ולא משתמעת מהם שום הבטחה מפורשת לכך שהם יהיו תקפים גם לאחר חצי שנה ויותר.

משום מה יש לי גם הרגשה שאותו סיפור היה קורה אחד לאחד, גם אם הייתי מבקש להחליף את הלוח ביוני (גם זה פרק זמן ארוך, לא? ועדיין תומר דבק בזיכוי) עם ההנהלה החדשה.

מה היא קורה אילו.... לא רלוונטי.

ביוני לא הייתה לך שום בעיה להחליף את הלוח מכיוון שהיצרנים (ובתורו היבואן ובתורה החנות) החליפו לוחות כאלה ללא שום בעיה במסגרת התוכנית לאיסוף מהשוק. רוב ההחלפות נעשו בתוך רבעון מרגע השקת הלוחות החדשים או חצי שנה בערך מרגע ההכרזה על תוכנית האיסוף מהשוק (שלאחריה חלפו בערך חודשיים עד להופעת הלוחות המתוקנים). אני יוצא מנקודת הנחה שהחנות לא סתם כך מסרבת להחליף לך את הלוח כדי למרר את חייך אלא שהיצרן כבר לא מכסה החלפות כאלה ולכן אין להם איך לבצע את ההחלפה. כדי לברר את זה פשוט צריך לשאול אותם מה הסיבה, לאמת אותה מול היצרן אם לא בטוחים וזהו. אם היצרן עדיין מחליף לוחות הרי שהחנות צריכה לספק לך פתרון. אם היצרן לא מחליף כבר לוחות כי מבחינתו תוכנית האיסוף מהשוק הייתה מוגבלת בזמן, אז לחנות אין מה להציע לך וזה לא שירות גרוע, אלא מצב קיים.

במקרה שאכן ידיה של החנות כבולות, אני מציע לך לפנות שוב ליצרן הלוח ולספר להם את הסיפור ומדוע נבצר ממך להחליף את הלוח ולא היית מודע שיש לתקופת האחריות הזאת תוקף, יש סיכוי שהם יבינו לליבך ויישלחו לך לוח תקין גם אם פספסת קצת את מסגרת ההחלפה. אם פנייה כזאת לא תועיל היא בטח לא תזיק.

עריכה: הגבת בזמן שכתבתי.

מה שאתה אומר בקשר לזיכוי על הלוח פשוט לא נכון. פלטפורמת SB מגיעה בימים אלה לסוף חייה ותוחלף לא בעוד הרבה זמן בפלטפורמת IB.

בלי קשר, היום לא ניתן להשוות את ערכו של לוח P67 של GB (שמייצרת גם לוחות Z68) לערכו וליכולת הסחירות של אותו הלוח לפני עשרה חודשים ולפני שבעה חודשים (אז התחילו לצאת לוחות ה-Z68 פחות או יותר). כך שאם היצרן לא מזכה את החנות בכסף עבור הלוח, הם בדיוק נתקעים עם לוח שאין להם מה לעשות איתו וזה למעשה הפסד כספי עבורם.

ובפעם האלף, אם מגיעה לך החלפת לוח או זיכוי מטעם היצרן, החנות צריכה לספק לך את זה. כל חריגה אחרת ממסגרת מה שמספק היצרן היא לשיקול דעת החנות ואתה לא יכול לדרוש מהם את זה, גם אם תומר כתב מה שכתב ולדבריו התייחסתי בהודעה הנוכחית. עד שלא נדע בוודאות מה מדיניות היצרן בעניין זה פשוט לא הוגן לשפוט את התנהלות החנות.

ואמנם התמיכה של GB לפעמים קצת עילגת בנוסחים שלה, אבל לדעתי אפשר להבין בין השורות מהתשובה הזאת שתקופת ההחלפה הסתיימה, רק שזה לא אומר שהם כיצרן מתנערים מאחריות וייתכן שהם יימצאו לך פתרון משביע רצון שיאפשר לך לקבל לוח חלופי. אולי אפילו יישלחו לך בעצמם לוח כזה ללא קשר לחנות או לייבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לקרוא שוב את ההודעות שלי,

א. פניתי ליצרן וקיבלתי תשובה שאם היבואן אינו מוכן להחליף את הלוח, עלי להביא להם עוד פרטים כדי שיוכלו לטפל במקרה. מכאן משתשמע (בנתיים) שאין שום הוראה חד משמעית לא להחליף לוחות B2.

ב. לא ידוע מה בדיוק קורה עם החנות. הם לא מוכנים ללכת לקראתי (לא סביר) או שיש להם בעיה כלשהי עם היבואן. אם הם היו יותר גלויים בעניין לא היינו מגיעים לפה. עדיין לא ברור איפה "הפאשלה" בדיוק וזו הסיבה שאני קצת מאוכזב מההתנהלות שלהם. יכול להיות שהם בכל ללא יצרו קשר עם היבואן - לא קיבלתי תשובה חד משמעית, אלא "תבוא עם הלוח וניראה, אבל זה נורא לא סביר שתקבל החלפה ל B3". כאילו בכיף תבוא, תבזבז יום שלם וכסף על 2 אוטובוסים (כיוון אחד) רק כדי להגיע לחנות, לעשות טלפון ליבואן ואז לקבל תשובה שאין מה לעשות. אני לא צריך להגיע לחנות בשביל לקבל תשובה אם הלוח בר החלפה בכלל, יש דבר כזה שנקרא טלפון ומייל.

^^^

והוא בכלל לא פתח את האריזה כדי לוודא שהלוח תקול כך שזה די ברור מדוע החנות מסרבת לנפק זיכוי.

כמובן! אני אפתח את הלוח, ארכיב אותו ואשתמש בו, רק כדי "לוודא" שיש בעיה עם הלוח (בלתי אפשרי בעליל) ואח"כ אקבל תשובה שלילית שלא ניתן להחליף כי הלוח היה בשימוש / כל סיבה אחרת.

אל תיהיה כזה נאיבי - הלוח מגיע עם ערכת שבבים B2 שאינטל הודתה שיש בה פגם חומרתי. להוכיח / לא להוכיח, מי צריך להתעסק עם זה? צריך להחליף את הלוח. נקודה.

עריכה:

אוקיי ראיתי גם את העריכה שלך, וזו ההודעה שקיבלתי מ GB:

Dear Nir,

Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, if your supplier cannot help, please provide us the following information and we will try to see how we can assist:

1. shop name or had you contact

2. your contact information, include: name, telephone, address

3. serial number and image of the receipt (proof of purchase)

If you still have any further question or suggestion about our products/service, please do not hesitate to contact with us directly. We will try our best to help you resolve the problem ASAP.

Regards,

GIGABYTE

אני לא יודע מה אתה יכול להסיק מזה, אבל ניראה לאן זה מתפתח.

אגב, בנוגע למילים של תומר ו"הצעת מחיר". אין לי מושג איך הגעת בכלל ל "הצעת מחיר למפרט"? מדובר פה על זיכוי ולא על שום הצעה למכירה של רכיב חומרה כלשהו. ובטח שהתוקף הוא לא ל "3 עד 5 ימי עסקים" כשבבירור הזיכוי הוצע ב 11 במאי, ונשאר תקף עוד ב 7 ביוני:

היי ניר

הZ68-UD4 הגיע והוא זמין במלאי:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=15396

ביקורת על הלוח:

http://www.vortez.net/articles_pages/gigabyte_z68x_ud4_review,3.html

ניתן לקבל זיכוי לקניה של 600 ₪ על הלוח הישן שלך .

תומר,

זיגזג

(11 במאי - אין פה שום הצעה לקניה של לוח חלופי. הייתי יכול לממש את הזיכוי ולקנות 3 הארד-דיסקים מצידם.)

אח"כ שוב ב 6 ביוני:

היי ניר

בינתיים יש מספיק- אבל אם אתה רוצה – תגיד לי שאשים לך יחידה אחת בצד.

אם אתה יודע גם איזה ספק וכונן אופטי אתה רוצה- תעדכן אותי שאשמור לך גם.

מארז מעולה ושקט :

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=9680

תומר,

זיגזג

ההתכתבות המשיכה עד ה 7 ביוני, וההודעה האחרונה בנושא (שלי):

מעולה, תודה תומר.

אני אתייעץ עוד טיפה ואחליט.

בנתיים חג שמח :-)

ניר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לקרוא שוב את ההודעות שלי,

א. פניתי ליצרן וקיבלתי תשובה שאם היבואן אינו מוכן להחליף את הלוח, עלי להביא להם עוד פרטים כדי שיוכלו לטפל במקרה. מכאן משתשמע (בנתיים) שאין שום הוראה חד משמעית לא להחליף לוחות B2.

תקרא שוב את ההודעה שלי, כי בזמן שכתבתי אותה אתה כבר פרסמת את הקודמת שלך ולכן ערכתי אותה. התייחסתי בעריכה לתשובה שקיבלת מ-GB.

ב. לא ידוע מה בדיוק קורה עם החנות. הם לא מוכנים ללכת לקראתי (לא סביר) או שיש להם בעיה כלשהי עם היבואן. אם הם היו יותר גלויים בעניין לא היינו מגיעים לפה. עדיין לא ברור איפה "הפאשלה" בדיוק וזו הסיבה שאני קצת מאוכזב מההתנהלות שלהם. יכול להיות שהם בכל ללא יצרו קשר עם היבואן - לא קיבלתי תשובה חד משמעית, אלא "תבוא עם הלוח וניראה, אבל זה נורא לא סביר שתקבל החלפה ל B3". כאילו בכיף תבוא, תבזבז יום שלם וכסף על 2 אוטובוסים (כיוון אחד) רק כדי להגיע לחנות, לעשות טלפון ליבואן ואז לקבל תשובה שאין מה לעשות. אני לא צריך להגיע לחנות בשביל לקבל תשובה אם הלוח בר החלפה בכלל, יש דבר כזה שנקרא טלפון ומייל.

אז תדרוש לקבל מהם תשובה בטלפון. יש הבדל בין לא לקבל שירות בסיסי מהחנות כמו תשובה לשאלה האם אתה זכאי להחלפת הלוח ואם לא מה הסיבה (ואם הם לא מוכנים לעשות את הבירורים הבסיסיים האלה זה באמת לא בסדר)? ובין הציפייה שהם יחליפו לך אותו בכל תנאי גם כשייתכן שהעניין כבר לא בידיהם.

הלוח מגיע עם ערכת שבבים B2 שאינטל הודתה שיש בה פגם חומרתי. להוכיח / לא להוכיח, מי צריך להתעסק עם זה? צריך להחליף את הלוח. נקודה.

למען ההגינות צריך להגיד שרק חלק, ולטענת , שיעור קטן (אחוזים בודדים) מערכות השבבים ממהדורה B2 הושפעו מהפגם בייצור. אולם, מכיוון שלא ניתן להבדיל מראש בין ערכת שבבים ממהדורה B2 תקינה ובין כזאת שלא, כל הלוחות המבוססים על ערכות השבבים ממהדורה B2 נאספו מהשוק.

צריך להחליף את הלוח? בהחלט! וזה נעשה באופן מסודר, ממוקד וענייני (גם אם לא מושלם) בזמן אמת. האם צריך להחליף אותו בכל-עת? לא בהכרח, זה כבר כפוף למדיניות היצרן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...