Kalen פורסם 2010 באוגוסט 31 Share פורסם 2010 באוגוסט 31 אין קשר. גם בנאדם שבאמת משתדל לנהוג כחוק, יקבל דוחות עם מצלמות אלו.הם מתכננים לשים את המצלמות גם בקטעים קטנים של הורדת מהירות, שבקלות אתה יכול לפספסם או להאיט מעט מאוחר מדי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 31 מחבר Share פורסם 2010 באוגוסט 31 אם המשטרה היתה רוצה לחלק דו"חות על כביש 6 היא היתה עושה את זה. הם לא צריכים בכלל מצלמות, יש להם צילומים של שעת כניסה ושעת יציאה. ברגע שהמהירות הממוצעת של רכב בכביש 6 היא לפחות 130 קמ"ש (ואם לא אז הוא סכנה לציבור) - אין בעיה "להניח" שהוא עבר את המהירות המותרת בנקודת זמן כלשהיא במהלך המסלול.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בספטמבר 1 Share פורסם 2010 בספטמבר 1 ד"א חלק מהמצלמות שיקומו יעבדו בצורה של מהירות ממוצעת.[br]פורסם בתאריך: 01 2010, 08:50:24תה דאם! http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/151/490.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cereal Killer פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: אין מילים אחרות... ד"א, מה אתם חושבים... מיגון הירי של המצלמות מיועד לעמוד כנגד 9מ"מ או שהם הביאו בחשבון שרוב החבר'ה בגילאי 18-21 נושאי כלים בקוטר 5.56מ"מ (40 מ"מ כבר יהיה OverKill ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 יותר מהעמידות של המצלמות, מעניינת אותי כרגע העמידות של העמודים.עמוד גבוה יותר= קל יותר לכופף.לא צריך להרוס את המצלמה, רק לעקם את העמוד מספיק שהמצלמה תפספס את הכביש. הניחוש שלי הוא שזו תהיה השיטה המועדפת להוציא את המצלמות מכלל שימוש, לפחות חלקית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cereal Killer פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 ברמת העיקרון אתה צודק אבל קל וזול לייצר עמוד "יעיל" בימנו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 בתור אחד שכן נוסע על רכב חדש שמצויד במערכת הזות ,אני חייב לומר שזה אחד האסונות הכי גדולים שיש ,זה פשוט מוציא את הנהג לחלוטין מהנהיגה ,אני מרגיש כאילו אני נוסע על הספה מהסלון ומשחק במשחק ,לכן אני אישית לא משתמש כלל .זה מתאים למדינות שבהם כולם משתמשים במערכת כזו ויש כבישים אינסופיים.יש מקומות שזה מאוד נוח לשימוש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אהלן וסהלן יחביבי פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 אולי ,אבל זה לא מבטל את העובדה שזה פשוט מנתק את הנהג מהנהיגה .בקשר למצלמות ,אני מקווה שפטיש חמש קילו לתוך העדשה מספיק ,ואם לא נצטרך להיות מתוחכמים . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shai11 פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 כל הקטע שהם בכוונה פורסים את המצלמות על כבישים שהמהירות המותרת היא לא הגיונית יחסית לתנאי הדרך (2-4 נתיבים, שטח הפרדה בנוי)אז אנשים מרשים לעצמם לנסוע 110 במקום 90-80 שזה בסדר וזה כמעט ולא גורם לתאונות פשוט מאוד המצלמות האלו יגלגלו מליונים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cereal Killer פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 אולי ,אבל זה לא מבטל את העובדה שזה פשוט מנתק את הנהג מהנהיגה .בקשר למצלמות ,אני מקווה שפטיש חמש קילו לתוך העדשה מספיק ,ואם לא נצטרך להיות מתוחכמים .תצטרך להוסיף לזה כובע גרב וצמצום רגלי לקראת המצלמה אם אתה רוצה להימנע מזיהוי.... אם תעבור לתחכום - כמה קשה כבר יכול להיות למצוא הוראות בישול לניטרוגליצרין? לא ממש קשה... השאלה זה כמה רחוק אנשים יהיו מוכנים לקחת את זה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אהלן וסהלן יחביבי פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 תצטרך להוסיף לזה כובע גרב וצמצום רגלי לקראת המצלמה אם אתה רוצה להימנע מזיהוי.... אם תעבור לתחכום - כמה קשה כבר יכול להיות למצוא הוראות בישול לניטרוגליצרין? לא ממש קשה... השאלה זה כמה רחוק אנשים יהיו מוכנים לקחת את זה... בקשר לכובע גרב ,ברור צמצום רגלי ? מה זה ? בקשר לניטרוגליצרין ,אוברקיל לא ? לא עדיך לשבור את העדשה פשוט ? או אולי לחלופין לצבוע אותה או לשבש אותה בדרך כלשהיא . אם לא נוכל להרוס את המצלמות האלו נצטרך להתחיל ליסוע עם jamming pods באוטו . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2010 בספטמבר 3 Share פורסם 2010 בספטמבר 3 לניטרוגליצרין? קשה מאוד. זה חומר military grade.לטריאצטון? קל מאוד, רק שלמרות שהוא יעיל, זה לא החומר הכי יציב בעולם.בנוסף, אלא אם שמים 4 מצלמות בטחון על עמוד, מה שאני די בספק שיקרה, יש לך ים של blind spots להתקרב מהן.אל תדאג, לא יעבור שבוע מרגע הצבת המצלמה הראשונה והיא כבר תושחת איכשהו, בקטע של לא לשלם כסף, הישראלי הממוצע הוא האדם היצרתי בעולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
infer73 פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 אולי הכי טוב יהיה למצוא דרך לשרוף את המעגלים החשמליים שמתחת לכביש שמודדים מתי מכונית עוברת מעליהם... לחבר מגנט ענק לתחתית של הרכב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 בקיצור תקנו את זה http://www.cargurus.com/Cars/Pictures-t34503-2009-Sequoia-Limited-4WD-FFV.html, תתקינו כמה שיותר ברזלים, תנעלו את המהירות על 100 ומי שנדחף חוטף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2010 בספטמבר 4 Share פורסם 2010 בספטמבר 4 לניטרוגליצרין? קשה מאוד. זה חומר military grade. לטריאצטון? קל מאוד, רק שלמרות שהוא יעיל, זה לא החומר הכי יציב בעולם. בנוסף, אלא אם שמים 4 מצלמות בטחון על עמוד, מה שאני די בספק שיקרה, יש לך ים של blind spots להתקרב מהן. אל תדאג, לא יעבור שבוע מרגע הצבת המצלמה הראשונה והיא כבר תושחת איכשהו, בקטע של לא לשלם כסף, הישראלי הממוצע הוא האדם היצרתי בעולם. לא יהיה מצלמות אבטחה על המצלמות הסופיות, מה שהיה זה רק לצורך בדיקה, וד"א העדשה לא מוגנת מעבר לזה אם אתה חושב שהישראלי משוגע, אז ראינו תמונה שגטסו שמרו מאיחוד האמירויות שמישהו מוריד מצלמה עם מקלע FN... PS טיפ קטן תחשבו לכיוון של IR Spotlight חזק, או לייזר חזק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.