מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת! - עמוד 10 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת!


Milford Cubicle

Recommended Posts

אני בעד הצבת מצלמות מהירות בכבישי . לצערי כבר יש יותר מידי תאונות דרכים וצריכים למגר או לצמצם את התופעה הזו ע"י התקנת מצלמות מהירות שירתיעו את הנהגים... אני בעד רישות של כל צירי התנועה המרכזיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני בעד הצבת מצלמות מהירות בכבישי . לצערי כבר יש יותר מידי תאונות דרכים וצריכים למגר או לצמצם את התופעה הזו ע"י התקנת מצלמות מהירות שירתיעו את הנהגים... אני בעד רישות של כל צירי התנועה המרכזיים.

אני בעד הצבת מחסומים בכבישי . לצערי כבר יש יותר מידי תאונות דרכים וצריכים למגר או לצמצם את התופעה הזו ע"י התקנת מחסומים שימנעו מהנהגים להגיע לכביש... אני בעד חסימה של כל צירי התנועה המרכזיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד הצבת מצלמות מהירות בכבישי . לצערי כבר יש יותר מידי תאונות דרכים וצריכים למגר או לצמצם את התופעה הזו ע"י התקנת מצלמות מהירות שירתיעו את הנהגים... אני בעד רישות של כל צירי התנועה המרכזיים.

איך שהשטיפת מוח עובדת...

בכבישים מהירים עם הפרדה אין כמעט תאונות, וגם אם כן הם נגמרים בנזק למכוניות וזהו.. אז בכבישים האלה צריך להגביל ל90? זה לא הגיוני, כולם נוסעים לפחות 110, מינימום. לא רק זה, כדי לנסוע 90 צריך להסתכל על הלוח שעונים כל הזמן, כי זה פשוט לאט מדיי. במקום להיות מרוכזים בלנהוג כל הזמן נסתכל שאנחנו לא מעל 90.

לפי דעתי כל הקונספט של הגבלת מהירות הוא מפגר, אף אחד לא רוצה לעשות תאונה, וכל אחד יודע באיזו מהירות הוא שולט ברכב, ולא צריך שמישהו ייעץ לו, ועוד יקח על זה כסף. והמצב כיום שמי שמרגיש בנוח לנסוע 140 נוסע ככה לא פוגע באף אחד. כמה תאונות היו בכבישים מהירים בכלל? ואם היו זה בגלל נהגים איטיים שחולמים ולא בגלל מהירות, להפך, מי שנוסע מהר מרוכז מאוד. רוב גדול של התאונות קורות בעיר בכלל ובכבישים שנוסעים בהם "צעירים", לא כביש 4!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד הצבת מצלמות מהירות בכבישי . לצערי כבר יש יותר מידי תאונות דרכים וצריכים למגר או לצמצם את התופעה הזו ע"י התקנת מצלמות מהירות שירתיעו את הנהגים... אני בעד רישות של כל צירי התנועה המרכזיים.

כמה בורות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך שהשטיפת מוח עובדת...

בכבישים מהירים עם הפרדה אין כמעט תאונות, וגם אם כן הם נגמרים בנזק למכוניות וזהו.. אז בכבישים האלה צריך להגביל ל90? זה לא הגיוני, כולם נוסעים לפחות 110, מינימום. לא רק זה, כדי לנסוע 90 צריך להסתכל על הלוח שעונים כל הזמן, כי זה פשוט לאט מדיי. במקום להיות מרוכזים בלנהוג כל הזמן נסתכל שאנחנו לא מעל 90.

לפי דעתי כל הקונספט של הגבלת מהירות הוא מפגר, אף אחד לא רוצה לעשות תאונה, וכל אחד יודע באיזו מהירות הוא שולט ברכב, ולא צריך שמישהו ייעץ לו, ועוד יקח על זה כסף. והמצב כיום שמי שמרגיש בנוח לנסוע 140 נוסע ככה לא פוגע באף אחד. כמה תאונות היו בכבישים מהירים בכלל? ואם היו זה בגלל נהגים איטיים שחולמים ולא בגלל מהירות, להפך, מי שנוסע מהר מרוכז מאוד. רוב גדול של התאונות קורות בעיר בכלל ובכבישים שנוסעים בהם "צעירים", לא כביש 4!!

זה ממש נכון. כשאני נוסע מרחק גדול (באר שבע-חיפה) אני שם לב שאני נרדם בקטעים בהם אני צריך לשמור על מהירות נמוכה בגלל מצלמות מהירות. פעמים רבות אני נוסע בכוונה 130~ כי אחרת זה ממש איטי (וכולם עוקפים אותי) ומרדים. המצחיק הוא שכשאני נוסע על 150 בכביש 6 (בדיוק כמו כולם) יש מכוניות שעוקפות אותי במהירויות שגורמות להן להעלם אחרי כמה שניות, ועדיין לא ראיתי אף אחד מהמכוניות האלה מתפוצצות מהמהירויות האלה... :nixweiss:

לרוע מזלי חטפתי דוח על 130 בכניסה לכביש 6 לפני כשבועיים (כביש חדש דו נתיבי רחב עם הפרדה מבטון), אז אני מאוד תומך בלהעלות את המהירות המינימלית המותרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לרוע מזלי חטפתי דוח על 130 בכניסה לכביש 6 לפני כשבועיים (כביש חדש דו נתיבי רחב עם הפרדה מבטון), אז אני מאוד תומך בלהעלות את המהירות המינימלית המותרת.

איפה בדיוק זה קרה - בכניסה ע"י קריית גת לקטע ללא תשלום?

איזה הציבו - נייחת או שוטר עם לייזר?

תן קצת פרטים - מידע מועיל למען לא נחטוף גם אנחנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקפיאים את הצבת מצלמות המהירות:

http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-cd52a87bed78b21004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604

ארנון, משולחי העתירה לבג"צ:

אין כאן השפעה של העצומה אבל יש כאן בוודאות מוחלטת השפעה של העתירה לבג"צ.

המדינה אמורה להגיש את תשובתה לעתירה בתוך עשרה ימים.

אני מתאר לעצמי שבדיונים הקדחתניים שהתקיימו לאחרונה במשרדי התחבורה ובטחון הפנים הגיעו למסקנה שאין שום דרך להגן על המיקומים הנוכחיים שנבחרו למצלמות.

כרגע זו נראית הצלחה גדולה - יותר ממה שציפינו לו בשלב זה - אבל לא צריך להסתנוור.

יש בהודעת שר התחבורה את כל סממניו של ספין - גם הודעה שמשיגה לו הון פוליטי ללא מאמץ, וגם אמירה מעורפלת שהוא בעצם לא מתחייב בה לכלום.

עם האמירה הזו הם יגיעו לבג"צ, יורידו אותו מגבם, ואז ימשיכו בפריסת המצלמות, במקומות קצת פחות מנוולים.

הכבישים המהירים יישארו נחלתם של אקדחי הלייזר.

אנחנו נעשה מאמץ גדול כדי שבג"צ יתחום את מה שיוכלו לעשות בעתיד עם הפרוייקט הזה.

בינתיים, שכל אחד משלושת מליון הנהגים בישראל יגיד "תודה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3967151,00.html

ממריאים: המהירות המרבית תהיה 110 קמ"ש

שר התחבורה, כץ, החליט לאמץ את מסקנות דו"ח על המהירות המומלצת בכבישי הארץ. המהירות המרבית בכבישים מהירים תעלה ל-110 קמ"ש, ובמקביל תקטן המהירות המרבית ברחובות עירוניים שונים ל-30 קמ"ש בלבד. התקנה תכנס לתוקף מיד ברגע הצבת השלטים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלאה הזאת מגוכחת ביותר גם מהבחינה שגם 110 זה לא בדיוק המהירות שנוסעים בה בפועל, וגם מהבחינה שזה רק בכמה כבישים בודדים. מה עם 471? כביש 4 לכל האורך ולא רק בדרום? בכאילו שאי אפשר לנסוע שמה 140, זה פשוט חרטא בארטה כל ההגבלת מהירות הזאת, היא כל כך לא רלוונטית שזה מצחיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...