מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת! - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמות המהירות החדשות - תגובת ה...תקשורת!


Milford Cubicle

Recommended Posts

תכין, יש הוראות באינטרנט.

ח"ח לכל מי שמתכוון לקרוע למצלמות האלו את הצורה ברגע שיוצבו. (למרות שזה יהיה בעייתי, שמים אותן בקייסים מלקסן חסין ירי וטמפרטורות גבוהות, שמכיל גם מצלמת אבטחה)

אל דאגה ,בימי כיפור הקרובים (השנה ושנה הבאה ) אני וחבריי מתכוונים לצאת לגיחה קטנה בארץ ,ולעשות משהו שיהפוך אותנו באמת לצדיקים (במקום סתם לצום )

אגב ,הורג אותי שהאדם בכתבה פשוט משקר ואומר שזה פעל בצורה יעילה בבריטניה וצרפת ,דבר שבאמת לא נכון ,עובדה שאני זוכר אפילו שנאמר פעם בטופ גיר (עם כי לקחת את זה בערבון מגבר בלבד ) ,שבקטע שבו הגדילו את כמות המצלמות ,רמת תאונות הדרכים רק עלתה כי אנשים היתרכזו בלראות איפה יש מצלמות ולא בלנהוג .

בכלל הגישה הזו מקוממת אותי ,הגישה של "מהירות זה רע" ו "כל מי שנוהג מהר זה ערס עבריין בן 18" ,זה פשוט לא נכון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 174
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ברור שזה לא נכון.

אבל מה אתה מצפה מהמדינה, שתטרח לחנך נהגים ולאכוף עבירות מסוכנות באמת כמו

פרסה במקומות שאסור, או עקיפה בפס לבן רציף או שתוריד מהכביש (כלומר, תשבית מכוניות)

של נהגים בעלי עשרות עבירות תנועה?

ברור שלא, הרי זה דורש עבודה אמיתית, התמדה וזמן.

הרבה יותר פשוט לתפוס את Average Jo נוסע 10 קמ"ש מעל המותר ולדפוק לו דו"ח של 250 שקל

ולהגיד שאתה עושה משהו בשביל למנוע את התאונה הבאה.

ביחד עם הרכבת התחתית בתל אביב :-X

פחחחחחחח. זה ותעלת הימים.

ממש כמו Duke Nukem Forever, במובן שמדברים על זה מאז ומתמיד וזה פשוט לא יסתיים לעולם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן, אתה נאיבי, הקבלן גוזר קופון על ההכנסות מהדו"חות. ("מתוגמל ביחס לתופקת המערכת")

הפרוייקט הזה יעוף. בהתחלה 300, אח"כ 900 ..מהר מאד נפרד מהרבה כסף.

הקבלן לא גוזר קופון מדוחות, הוא מקבל תשלום לפי Uptime של המערכת, כלומר צילמה לא צילמה אותו כסף כל עוד היא עובדת.

בו נגיד ככה שאני מכיר את הפרוייקט הזה טוב מאוד :).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצלמות רמזור אדום ומצלמות מהירות באיזורי בתי ספר וגני ילדים - מבורך.

הגבלת מהירות ל-30 באזורי בתי ספר וילדים ואכיפה ביד קשה - עוד יותר מבורך (בסגנון הארופאי - zone 30, עם אכיפה וקנסות מוגברים מאוד).

מצלמות מהירות בכבישים מהירים - לגיטימי בתנאים מסוימים. הסגנון הארופאי למשל, שיש הגבלת מהירות גבוהה ביחד עם קנסות מהקמ"ש החמישי לגיטימית לדעתי. אם מותר, נניח, לנסוע 120 (בכבישים שמתאימים כלך בלבד, כמובן. זה שאפשר בכביש מסוים לנסוע 100 לא אומר שהוא תוכנן לכך, וגם אם הכביש פנוי לגמרי זה לא אומר שאפשר להרביץ), והקנסות יהיו מ-125 (או אפילו 130) קמ"ש - בהחלט הגיוני ולגיטימי. אם מותר 90/100/110 וקנסות מ-100/110/120 בהתאמה, בכבישים בסטנדרט אירופאי שמאפשרים באופן מעשי 130 ומעלה - פשוט פשע של המדינה נגד האזרח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסגנון הארופאי למשל, שיש הגבלת מהירות גבוהה ביחד עם קנסות מהקמ"ש החמישי לגיטימית לדעתי. אם מותר, נניח, לנסוע 120 (בכבישים שמתאימים כלך בלבד, כמובן. זה שאפשר בכביש מסוים לנסוע 100 לא אומר שהוא תוכנן לכך, וגם אם הכביש פנוי לגמרי זה לא אומר שאפשר להרביץ), והקנסות יהיו מ-125 (או אפילו 130) קמ"ש - בהחלט הגיוני ולגיטימי. אם מותר 90/100/110 וקנסות מ-100/110/120 בהתאמה, בכבישים בסטנדרט אירופאי שמאפשרים באופן מעשי 130 ומעלה - פשוט פשע של המדינה נגד האזרח.

אני כמעט מוכן לשים כסף שאתה לא נוהג בעצמך. נראה לך הגיוני לדרוש שכל תשומת הלב של הנהג תהיה ממוקדת במד המהירות, לוודא שהוא נוסע 125 ולא 120 (הבדל שגם נהג מנוסה לא יבחין בו) - ושהסחת הדעת הזו תתרום לבטיחות בדרכים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני נוהג. אמנם לא הרבה, קצת יותר משנתיים וחצי, אבל מספיק כדי לדעת שזה אפשרי.

ב. עובדה שבאירופה זה אפשרי. יותר מזה, יצא לי לנסוע לא מעט באירופה בתור "מלווה" (מה לעשות, קצת צעיר מידי בשביל לנהוג שם משיקולי ביטוח), ומעבר לכך שלרוב מאלף ואחת סיבות חלקים מאוד גדולים מהכבישים מוגבלים לפחות מ-130 או 120 (בהתאם למדינה. אחת הסיבות העיקריות, אגב, היא תחזוקת הכבישים, משהו שבארץ בקושי עושים וגם שעושים סוף סוף בהרבה מקרים זה ברמה מחפירה), בהרבה מאוד מקרים אתה בכלל לא מגיע למהירויות האלה.

תאמין לי שאם מותר 120 ותסע "רק" 115 כדי שתספיק לשים לב במידה ותגלוש לעבר מהירות הסף לא יקרה כלום.

אבל עזוב, הדיון הזה מיותר. שנינו מסכימים שהמהירות המותרת בארץ מגוכחת (בייחוד לאור העובדה שיש מספיק כבישים מודרניים בארץ כדי לאפשר הרבה יותר מכמה שמותר היום), ואני לא חושב שיש סיכוי שיעלו את המהירות המותרת בשנים הקרובות. יש לובי חזק מידי נגד, לצערי.

אני רק מחכה ליום שבו הויכוח עם המקרה שבו מותר 120 אז המצלמה צריכה להיות מכוונת על 125 או 130 יהיה רלוונטי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשיתפסו את ראש הממשלה ושר התחבורה נוסעים מהר תוך יומיים וחצי זה יבוטל. כך או כך, עוד בזבוז כסף בממלכת חלם (מיליון וחצי ש"ח למצלמה, ממש הגיוני).

ואתה חי בחלומות.

קודם כל, כי זה לא יהיה כזה פשוט לבטל את הפרוייקט לאחר שחברה אזרחית אחראית עליו.

שנית, כי שר התחבורה וראש הממשלה לא נוהגים בעצמם, אלא יש להם נהגים.

שלישית, כי גם הנהגים האלה לא ישלמו דוחות שהם יקבלו כשהם מסיעים את כבוד השר/ראש הממשלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אני נוהג. אמנם לא הרבה, קצת יותר משנתיים וחצי, אבל מספיק כדי לדעת שזה אפשרי.

ב. עובדה שבאירופה זה אפשרי. יותר מזה, יצא לי לנסוע לא מעט באירופה בתור "מלווה" (מה לעשות, קצת צעיר מידי בשביל לנהוג שם משיקולי ביטוח), ומעבר לכך שלרוב מאלף ואחת סיבות חלקים מאוד גדולים מהכבישים מוגבלים לפחות מ-130 או 120 (בהתאם למדינה. אחת הסיבות העיקריות, אגב, היא תחזוקת הכבישים, משהו שבארץ בקושי עושים וגם שעושים סוף סוף בהרבה מקרים זה ברמה מחפירה), בהרבה מאוד מקרים אתה בכלל לא מגיע למהירויות האלה.

תאמין לי שאם מותר 120 ותסע "רק" 115 כדי שתספיק לשים לב במידה ותגלוש לעבר מהירות הסף לא יקרה כלום.

אבל עזוב, הדיון הזה מיותר. שנינו מסכימים שהמהירות המותרת בארץ מגוכחת (בייחוד לאור העובדה שיש מספיק כבישים מודרניים בארץ כדי לאפשר הרבה יותר מכמה שמותר היום), ואני לא חושב שיש סיכוי שיעלו את המהירות המותרת בשנים הקרובות. יש לובי חזק מידי נגד, לצערי.

אני רק מחכה ליום שבו הויכוח עם המקרה שבו מותר 120 אז המצלמה צריכה להיות מכוונת על 125 או 130 יהיה רלוונטי!

אתה מודע לכך שההבדל בין 120 ל130 מגיע תוך שניות ספורות ברכב מודרני ,ואלה אם כן יש לך איזה hud או קסדה מוזרה שנותנת לך את המידע הזה מול העיניים ,הסיכוי שתצליח לשמור על המהירות הזות הוא זניח .

וכשאר אמרתה ש"אם מותר 120 ותסע "רק" 115...." ,אז זהו שזה סוף העולם ,כי זו עובדה ידועה שמרבית הכבישים זורמים כמה קמ"ש מעל המותר ,לכן אם תסע אפילו במהירות המותרת ,אתה עדיין תעקב את זרימת התנוע ותסכן את עצמך ואחרים .

מצלמות המהירות היחידות שצריכות להיות (מלבד אלו ליד אזורים כמו גניי ילדים ) זה בקטעים מסוכנים ,וגם שם המצלמות האלו צריכות להיות מכוונת ללפחות 15-20 קמש מעל המהירות המותרת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MrCheese- הפרוייקט הזה ימשיך לצערי, לרוב הציבור לא באמת איכפת, רוב הציבור לא יודע שהנתונים שמאכילים אותו בהקשר הזה כנראה מסולפים (שלא לומר שיקריים) ואף אחד בממשלה לא יוותר על כל כך הרבה כסף, כל כך אירוני שממשלת ימין (כלכלי) מטילה מיסוי נוסף על התושבים...

אותי מעניין דבר אחר, הכסף העצום שיגיע מהדוחות ילך למלחמה בתאונות הדרכים (תשתיות, תשתיות, תשתיות ואולי קצת תשתיות אם ישאר כסף) או ילך לתקציב הממשלה- טובות הנאה לשותפות קואליציוניות?

יש לי הרגשה שאני יודע את התשובה ואני לא אוהב אותה...

???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יעזור כלום, מדינה מפגרת. מס המהירות נהיה כבר דבר יותר מדי מגוכח, אנשים חיים בסרט אם הם חושבים שמהירות היא הגורם הראשי לתאונות הדרכים, למעשה רק 5% ופחות מהתאונות בארץ מתרחשות בגלל "מהירות מופרזת".

הם הולכים לעשות כל כך הרבה כסף על זה שבא לי כבר להקיא, מה חטאתי אם אני נוסע 120 בכביש של 90?(או 100 יותר נכון, תוספת ה10% שכבר בכלל הולכת להעלם)

שילמדו מהמדינות האירופאיות כיצד מתנהלים, אבל לא... מדינת הרי יש לה ניסיון עצום בהשלטת תרבות בכבישים, ראינו איך התאונות פחתו עם אכיפת המהירות.

השוטרים צריכים לעצור את מי שעובר באור אדום, מי שעוקף בפס הפרדה רצוף, מי שעוקף מהשוליים, מי שסוטה מנתיבים בלי לאותת, מי שעוקף מימין ומזגזג בין נתיבים, את עברייני התנועה האלה צריכים לעצור, לא את האזרחים הנורמטיביים שנוסעים בכביש מהיר 20-30 קמ"ש מעל המהירות המותרת, ואין חטא גם אם הם יסעו 60+ קמ"ש מעל המהירות המותרת כל עוד התנועה זורמת ואין סכנה, הרי הכבישים המהירים בנויים לכך.

מדינת חיה בעבר והם היו מזמן צריכים להעלות את הגבלת המהירות ל110-120 קמ"ש, המכוניות השתנו והם יותר חדישות ובטיחותיות במהירויות גבוהות. אבל למה להם? הם נהנים ממס המהירות ומאכילת האזרחים הפשוטים, לא העבריינים הגדולים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שעוקף מימין

לא, המשטרה צריכה לעצור את מי שמזדחל בנתיבים השמאליים, וכופה על כל השאר עקיפה מימין, לפעמים אחרי איתותים בלתי פוסקים באורות גבוהים שזוכים להתעלמות מצד אותו דביל.

כבר לא פעם ולא פעמיים יצא לי לנסוע בכבישים של 3-4 מסלולים לכל כיוון, כאשר ככל שעוברים למסלול ימני יותר - התנועה זורמת מהר יותר. בנוסף לזה, המסלול הימני ביותר היה כמעט ריק ממכוניות, כנראה בגלל שזה לא היה "בכבוד" של אף אחד לנסוע שם, למרות שהוא ממש לא נסע מהר יותר מהמשאית שדווקא כן נסעה במסלול הזה.

זה היה פשוט מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזה אני מסכים איתך, ללא ספק, אני יותר דיברתי על אנשים חסרי סבלנות שלא יכולים לחכות לאדם שמבצע עקיפה משמאל וישר עוקפים מימין וחותכים אותו בצורה מסוכנת, לא תאמין כמה פעמים ראיתי את זה קורה.

אני בעד ש-אלה שמזדחלים על הנתיב השמאלי יחטפו דוחות, חבל שלא אוכפים את זה יותר ומאלצים אנשים לעקוף מימין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, המשטרה צריכה לעצור את מי שמזדחל בנתיבים השמאליים, וכופה על כל השאר עקיפה מימין, לפעמים אחרי איתותים בלתי פוסקים באורות גבוהים שזוכים להתעלמות מצד אותו דביל.

כבר לא פעם ולא פעמיים יצא לי לנסוע בכבישים של 3-4 מסלולים לכל כיוון, כאשר ככל שעוברים למסלול ימני יותר - התנועה זורמת מהר יותר. בנוסף לזה, המסלול הימני ביותר היה כמעט ריק ממכוניות, כנראה בגלל שזה לא היה "בכבוד" של אף אחד לנסוע שם, למרות שהוא ממש לא נסע מהר יותר מהמשאית שדווקא כן נסעה במסלול הזה.

זה היה פשוט מדהים.

מורשה-צומת רעננה. אני באופן אינסטנקטיבי עובר לנתיב הימני ביותר (מתוך 3 ולפעמים 4 נתיבים!) והוא כמעט תמיד הפנוי ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...