התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 24 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

יותר הגיוני שמורחים אותנו, כדי לתת לזה לשקוע.

בכל מקרה אני מאמין שבסופו של דבר באג2000 יקבל את מבוקשו, גם אם היה צריך ללכת מרחק לא מבוטל בשביל זה.

וזאת הבעיה, הדרך שבה הוא היה צריך להשיג את זה.

ושמחתי לראות אתמול שהנושא היה מקום 5 בגוגל שאתה מחפש "SKYPC"

והיום מקום 9 בגוגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ניחוש פרוע, לא מבוסס וככל הנראה תלוש מהמציאות - אני מניח ש-SKYPC ביקשו ממנו "להנמיך להבות" כחלק מהתהליך של פתרון הבעיה/הפיצוי שבדרך.

אם זה אכן המצב, זו נראית לי בקשה סבירה - כל עוד הם באמת מתכוונים "לרדת מהעץ" ולפתור את הדברים באופן הולם.

עדיין, הסחבת הזו לא נראית ולא מתקבלת טוב (אצלי לפחות)... טוב נו, "החגים", מה לעשות

ת'אמת אני החלטתי לא לצאת בהצהרות כאלה או אחרות בגלל שSKYPC הודו בטעות והראו נכונות בסופו של דבר כן ללכת לקראתי.

אני פשוט נתתי לזה זמן ליראות אם באמת הם הולכים לכיוון שאני רוצה ובלי שום קשר ניב אמר לי "אתה תבחר לעשות את מה שאתה רוצה"(לגבי הת'רד בפורום).

בסופו של דבר קיבלתי את מה שאני רוצה ו SKYPC מפצים אותי על העיניין הזה בכרטיס 5850 כולל משלוח עד הבית חינם(לקח להם זמן ליראות אם יש מספיק במלאי)

בכל אופן הפיתרון מקובל עליי שכן היה פה איזשהי טעות בשיקול דעת של המנהל - לאן לקחת את הדברים. עשה טעות, מבחינתי שילם עליה מספיק ולא המשיך ללכת ראש בקיר.

אני חושב שלהיות אידיאליסט ולהגיד "מלכתחילה לא היה צריך לקראות" אולי יש בזה אמת, אבל בחיים האמיתיים זה לא ככה וכל מה שיכול להשתבש ישתבש.

לדעתי SKYPC הראו את הכיוןן של השירות אותו הם רוצים לתת - לדעתי הם בדרך הנכונה ובסופו של דבר יודעים לקבל את הטעות שעשו .

טוב אנשים - אני מודה לכולם על שהגיבו פה ועזרו לי באמת במצב שהיגעתי אליו. מה שבטוח אין על HWZONE :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לך לעדכן את ההודעה הראשונה בשירשור כדי לחסוך למי שיקרא את זה בעתיד קריאה של 36 עמודים ( 32 מהם התפלפלויות בנושא ההבדל בין חשבוניות מס וקבלה).

+1

העיקר שהכל נסגר לשביעות רצונך

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש למישהו חוב לחנות, לדעתי (מבחינה חוקית נטו) אין החנות רשאית "לגבות" את החוב בדרכים שנראות לה. יש הליכים מוסדרים בחוק לצורך העניין, וגם אם יש מחלוקת במקרה אחד (קנייה של ספק) אין להשליך זאת על מקרה שני (מימוש אחריות על כרטיס מסך).

1+

700 ש"ח זה בהחלט סכום שניתן לגבות דרך הוצאה לפועל, גם ככה שכר-טרחה לעו"ד נופל על החייב.

לדעתי החנות נוהגת בלקיחת החוק לידיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללקוח הוסבר שאם הוא לא יסגור את יתרת חובו לא נמשש לו אחריות.

.

.

אנו רוצים לעזור ללקוח "BUG2000" כדי לממש את האחריות אבל זה כפוף לסגירת יתרת החוב על פי דין

בסופו של דבר קיבלתי את מה שאני רוצה ו SKYPC מפצים אותי על העיניין הזה בכרטיס 5850 כולל משלוח עד הבית חינם(לקח להם זמן ליראות אם יש מספיק במלאי)

אני לא מבין מה השתנה פה? על פי סקאי פיסי מימוש האחריות כבר לא כפוף לסגירת החוב?

חבל שיש סתימת פיות על ידי פיצוי (מכובד מאוד, שבאמת מגיע ל באג2000 על הבלאגן) במקום התנצלות רשמית של החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמח שזה נגמר.

היה די ברור מהרגע הראשון לפי הגישה של SKYPC שהתנצלות לא תיהיה פה, אבל אני שמח שיש ל HWZONE כוח צרכני מספיק חזק כדי להכניס קצת שכל בבעל עסק סורר.


האמת היא שזה לא מדויק. ביום ראשון הייתי בKSP ושאלתי במיוחד את המוכר בנוגע לסעיף הזה, הוא אמר שזה שטויות במיץ וב99.9% מהמקרים הם מספקים אחריות גם ליד שנייה, שלישית ו14[בהנחה שהמוצר עדיין באחריות כמובן].

הוא אמר שבכל ההיסטוריה של KSP היו שני מקרים שהוא זוכר שהחברה לא הסכימה לממש אחריות, וזה בכלל לא היה קשור לשוק הפרטי[הייתה מחלוקת משפטית עם חברה גדולה].

אני מחזיק בקבלה של KSP עליה מאחורה כתובה תעודת האחריות:

שורה 2 - האחריות לסחורה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק מה שחשבתי

החנות הגיבה בצורה רשמית

אז למה היא פוטרת את העיניין בצורה "מחתרתית"?

אני חושב שהחנות ממשיכה בטקטיקה הקודמת שלה , הכחשה והטלת האחראיות על הלקוח , האם אני לבד צריך להבין מדוע "הסתדר" העיניין עם באג לבד ? ואל תגידו להסתפק בהודעה שלו , הייתי שמח להסתפק בהודעה שלו כבר בתחילת השירשור , משהו בסגנון הודעה מספר אחת :" הייתה לי בעיה עם חנות בלה בלה בלה " ואחרי דף אחד או שניים :" החנות פתרה את הבעיה ככה וככה " אבל כאן בתרד הזה נתנו "הופעות" מטעם החנות , אז מה , הם לא עולים לקבל את "התשואות" ? הרי זה שהם נתנו כרטיס הם פיצו רק את באג ( בקושי לטעמי ) ומה עם הבעיה של הגישה ? האם זה מה שהם מנסים להגיד כאן ? משהו בסגנון :" אנחנו נפצא רק את מי שיעשה באלגן ?" אני חושב שהבחור המנכ"ל יעשה בשכל אם יעלה ויסביר , אבל טוב זה רק אני שחושב שלקנות בחנות זה יותר מרק מוצר ? מה עם היחס ?! ( כניראה הטקטיקה היא "לטאטא מתחת לשטיח " תהיו בריאים , אני עדיין לא משוכנע בכלל ואת ההזמנות שלי אני אעשה במקום אחר , מקום שאם הוא טעה , מודה בזה מפני שהוא רוצה לתת שרות טוב , אבל שויין ) .

מברוק לך באג .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זה ש- Bug2000 קיבל התנצלות ופיצוי על כל התהליך הזה שהוא עבר אומר שיש בחנות אוזן קשבת ומנהל שיודע לחזור בו ולא ללכת ראש בקיר, אומנם מכתחילה לא היה צריך להיות כל הסיפור הזה, אך לדעתי להבא זה כנראה לא יקרה (לעובדי החנות אין מושג מי ילך עם זה רחוק ומי לא...).

אני הייתי נותן צ'אנס לחנות.

אם הנציג שלהם בפורום היה נותן תגובת התנצלות, אז הם אפילו היו יוצאים יותר טוב מכל הסיפור. אני לא רואה בהתנצלות חולשה או פגיעה באגו, כל אחד מאיתנו לפעמים נכנס לפרינציפ שהוא שגוי מיסודו ותוך כדי מבין שעשה טעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באג2000

אם לא היית פותח את הדיון ולא הייתה כ"כ המולה סביב המקרה אני בספק אם הם היו מפצים אותך בכלל

בנוסף, תגובת המנכ"ל נשמעת מתנערת משהו.

אבל בסופו של דבר אם אתה אומר שהם פיצו והתנצלו- לפחות כל הכבוד על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...