התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 19 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

א. הדיון נופח מעבר לכל פרופורציה אפשרית.

ב. Bug2000 לא ילך לשום בית משפט. סתם ישראלי נובח "אני אתבע! אני אתבע!" יופי, חמוד, לך תתבע. תעדכן אותנו עוד חמש שנים.

ג. אני לא מבין אתכם. נכון שהחנות התנהלה בצורה ילדותית במקרה של Bug2000, אבל מה אכפת לכם בכלל? אתם קיבלתם שירות טוב? המחיר טוב? זהו. תמשיכו לקנות. לא מבין מה הקטע שלכם. על כל חנות בארץ אפשר למצוא מקרה שלילי. אז מה? לא תקנו בשום מקום? תביאו סינים ותייצרו את החלקים בבית? אתם מתנהגים כמו ילדים. עשיתם לי חשק דווקא לקנות משהו ב-SkyPC.

אני בטוח שלא תקנה כלום .

מה אכפת לנו מהמקרה של Bug2000 .

בפורום תמיד ממליצים על חנויות טובות בשביל שאנשים יקנו שם .

אחרי שראיתי את התגובה של המנהל אני לא מתכוון אפילו לעבור ליד החנות .

אם קרה מקרה כזה לך תדע מה עוד יכול לקרות .

מקרה בודד?

מאיפה אתה יודע שלא היו עוד מקרים כאלו ?

אם אני קונה מחשב חדש אני רוצה להיות בטוח שאם אני יצטרך לממש אחריות אז אני יוכל לעשות את זה בראש שקט .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

עוד עורך דין עם ארבעים שנות ניסיון.

הגישה שאני מייצג? אתה מתכון לגישה שלי שדוגלת בהתנהגות הולמת לאנשים מבוגרים, לא לשחוט חנות על מקרה בודד ולקחת הכל בפרופורציה? וואו מצטער. כמה לא ישראלי-אמריקאי מצדי.

אתה באמת אידיוט או שאתה עושה את עצמך?

אתה צרכן גרוע ואני בטוח שכל החנויות בהן אתה קונה מרוצות מהעובדה שאתה בעדן יותר מאשר בעדך.

זה שאתה שונא את עצמך ולא מרגיש טוב לדרוש את מה שמגיע לצרכן נורמאלי לא אומר שכולנו צריכים להיות כאלה.

סקאיי לא רק עשו טעות קולוסאלית בזה שהם לא החליפו לו את הכרטיס אלא שהם נשארים באותה הגישה(אם מר מנכ"ל היה מתנצל ואומר שהוא יחזיר את הכרטיס מיידית בתגובה הראשונה שלו תאמין לי שזה היה נגמר באותו הרגע) והגיבו אפילו עוד פעם בלי לתת שום הסבר חוקי למה שהם עושים.

בינתיים המשחקיי אגו האלה עלו להם כמה אלפי שקלים לפחות ואני מקווה שזה ימשיך למען יראו ויראו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחח אני נקרע מצחוק עד כמה לא חכם בלשון המעטה יכול להיות מנכ"ל של חנות מחשבים...

כאילו פאקינג מה נסגר איתו? ככה מתנהל איש עסקים ומנכ"ל? :lol:

ירה לעצמו ברגל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה באמת אידיוט או שאתה עושה את עצמך?

אתה צרכן גרוע ואני בטוח שכל החנויות בהן אתה קונה מרוצות מהעובדה שאתה בעדן יותר מאשר בעדך.

זה שאתה שונא את עצמך ולא מרגיש טוב לדרוש את מה שמגיע לצרכן נורמאלי לא אומר שכולנו צריכים להיות כאלה.

סקאיי לא רק עשו טעות קולוסאלית בזה שהם לא החליפו לו את הכרטיס אלא שהם נשארים באותה הגישה(אם מר מנכ"ל היה מתנצל ואומר שהוא יחזיר את הכרטיס מיידית בתגובה הראשונה שלו תאמין לי שזה היה נגמר באותו הרגע) והגיבו אפילו עוד פעם בלי לתת שום הסבר חוקי למה שהם עושים.

בינתיים המשחקיי אגו האלה עלו להם כמה אלפי שקלים לפחות ואני מקווה שזה ימשיך למען יראו ויראו.

אתה מכיר אותי בכלל? אתה יודע מה דרישותי בתור צרכן? הייתי כותב כמה משפטים עסיסים אבל אתה פשוט לא שווה את הבאן.

סקאיי עשו טעות במקרה של Bug2000, אין בכך ספק. אבל מכאן ועד יציאות "אני בחיים לא אקנה שם מסטיק" או "רציתי להרכיב מחשב ב-5,000 ועכשיו לא" יש דרך ארוכה. אתם מתנהגים כמו ילדים נאיבים. ניפחתם את המקרה מעבר לכל פרופורציה ופסלתם חנות שנתנה שירות מעולה למאות לקוחות על סמך מקרה בודד. אם זה לא מספיק אתם חיים בסרט שיש חנויות נטולות תקלות. אז היום עשיתם רצח מוניטין לסקאיי, מחר מי זה יהיה? אה? פנדה? נועה? IQPC? הרי מספיק מקרה אחד כדי שתפסיקו לקנות שם. ומה להבא? תבקשו אישור ממשרד העבודה להביא סינים לארץ ותתחילו להרכיב חלקים במחסן? תתבגרו כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב, אם היית טורח לקרוא את הדיון, ולראות את התנהלות החנות מול פותח הדיון, לא מבחינת מימוש האחריות, אלא מבחינת יחסי אנוש, וגם את ההודעות שניב, השאיר כאן בדיון, היית מבין שעם אנשים כאלה עדיף שלא להתעסק.

אם אתה רוצה מוכר ערס, שיכנה אותך גנב מול כל האנשים האחרים, וכמובן אם היית דואג לשמור קשר עם האנשים האחרים שם, היית יכול לתבוע אותו על הוצאת דיבה, תאמין לי שלא היית רוצה לקנות שם או להמליץ לאנשים לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מכיר אותי בכלל? אתה יודע מה דרישותי בתור צרכן? הייתי כותב כמה משפטים עסיסים אבל אתה פשוט לא שווה את הבאן.

סקאיי עשו טעות במקרה של Bug2000, אין בכך ספק. אבל מכאן ועד יציאות "אני בחיים לא אקנה שם מסטיק" או "רציתי להרכיב מחשב ב-5,000 ועכשיו לא" יש דרך ארוכה. אתם מתנהגים כמו ילדים נאיבים. ניפחתם את המקרה מעבר לכל פרופורציה ופסלתם חנות שנתנה שירות מעולה למאות לקוחות על סמך מקרה בודד. אם זה לא מספיק אתם חיים בסרט שיש חנויות נטולות תקלות. אז היום עשיתם רצח מוניטין לסקאיי, מחר מי זה יהיה? אה? פנדה? נועה? IQPC? הרי מספיק מקרה אחד כדי שתפסיקו לקנות שם. ומה להבא? תבקשו אישור ממשרד העבודה להביא סינים לארץ ותתחילו להרכיב חלקים במחסן? תתבגרו כבר.

זה לא על המקרה האחד הזה ספציפי, זה אחרי שהכל הובהר והבחור שקורא לעצמו מנכ"ל חברה מדבר ככה ויורה לעצמו ברגל ובעצם שורף יותר מחצי מוניטין שהחברה שלו צברה... לא יודע מה איתך, לא הייתי קונה מחנות כזאת שהמנכ"ל אפילו לא יודע איך ליישר את ההדורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכר ערס? אתה מכיר אותו? חבר שלך מהתיכון? מאיפה אתה יודע מה הלך שם בכלל או את האופי של המוכר? אתה יודע מה גם אם באמת העליבו את Bug2000 לא שופטים אדם על סמך מעידה אחת. טעויות קורות. סקאיי צריכים להתנצל, להחליף את הכרטיס ולגמור עם סיפור. אתם צריכים להפסיק להתנהג כמו ילדים נאיבים כי אם הולכים לפי ההיגיון שלכם אתם כבר צריכים לסרב לקבל שירות מכל חברה/עסק בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכר ערס? אתה מכיר אותו? חבר שלך מהתיכון? מאיפה אתה יודע מה הלך שם בכלל או את האופי של המוכר? אתה יודע מה גם אם באמת העליבו את Bug2000 לא שופטים אדם על סמך מעידה אחת. טעויות קורות. סקאיי צריכים להתנצל, להחליף את הכרטיס ולגמור עם סיפור. אתם צריכים להפסיק להתנהג כמו ילדים נאיבים כי אם הולכים לפי ההיגיון שלכם אתם כבר צריכים לסרב לקבל שירות מכל חברה/עסק בארץ.

בנתיים הם לא עשו שום דבר מזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה מה שמקומם ומעודד אנשים לא לקנות שם, לא מקרה בודד של חוסר שביעות רצון של לקוח או בעיה חד פעמית.

זה העניין שהדיון התנפח פה מעבר, החנות טורחת ומגיבה בדיון, במקום שתביא את העניין הפעוט הזה על מקומו בשלום (בס"כ אף אחד לא שדד אותם או עשה משהו רע בכוונה) גם כדי להשקיט את העניין וגם כדי לצאת בסדר ויפה בעיני הלקוחות, הם בוחרים לעשות את זה בצורה לא מכובדת ביחס ללקוח, על שטות הם נוקטים בעמדה של "ראש בקיר" טיפשית ועושה להם רק רע.

בשיחות מכירה רבות של החנות הפורום הזה צץ אם זה על ביקורת של רכיב חומרה כזה או אחר או ציוד הקיפי, בנוסף הרבה מאוד לקוחות נחשפים ורוכשים מהחנות דרך הפורום ומהמלצות, רכישת מע' מחשב שלמה דרך פורום "מפרטי מחשב". אז להפסיד יש להם, והרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח השרשור -

אם לא תיפתר לך הבעיה בקרוב, אני ממליץ שתפנה לפורומים לצרכנות למינהם (תפוז, YNET, תלונה וכו'...) ולאמון הציבור (שסימלם מתנוסס לו באתר SKYPC).

החוק אומר שהאחריות עוברת עם המוצר ליד שניה (כפי שצוטט כאן בשירשור) ומנהל החנות לא הכחיש את זה, התנהלותך עם החנות לא קשורה להתנהלות החנות עם OMD, אני בטוח שמנהל החנות יודע זאת, אך יתכן והוא מהמר על כמה רחוק תלך עם זה (אם אתה מאיים איומי סרק, או באמת מתכוון לעשות משהו בנדון).

יש לי ניסיון עם ההתנהלות המתנשאת של החנות SKYPC, קניתי שם לפני מספר שנים כרטיס מסך, ומאז רגלי לא דרכה שם, לפי מה שאני רואה הם לא שינו את ההתנהלות הקלוקלת לכן רגלי גם לא תדרוך שם בעתיד.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...