Or4more פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 קחו את משחק הרשת הפשוט שכולנו מכירים - Counter Strike 1.6, רוב רובנו שמים אותו על 100FPS, שאפילו כרטיס מסך מובנה יכול להריץ אותו על 100FPS.אחרי שתשחקו חצי דקה ולא יותר על 100FPS לכו לקונסול ותרשמו fps_max 30/35/40/45 ותראו איך המשחק מקרטע לכם ואיך היריות בתקיעות והכל פשוט תקוע...אני מאמין שבדברים האלה זה כל מקרה לגופו, וכנראה שיש שוני בין משחק למשחק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 DJ :באיזה מסך השתמשת כששיחקת במשחק ובאיזו רזולוצייה ?בחייאת, תעשה ניסוי באיזה משחקון חדש ושים FRAPS ותגביל את ה FPS ל 30.שחק במשהו עם פיצוצים ויריות, Crysis Warhead לדוגמא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2009 בספטמבר 15 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 15 יש לי את האמצעים המושלמים לבדוק דבר כזהמסך CRT 17''ומסך LCD 24''.אבל כמו שציינתי, במשחקים מסויימים 30 פריימים לשניה יהיו מקובלים עליי ובמשחקים אחרים ממש לא, כמו שאמרתי - UT3.וזה לא כאילו אף פעם לא חוייתי מה זה פחות מ60 פריימים לשניה, עכשיו אני משתמש במחשב נייד שמה לעשות הוא לא מושלם ואני צריך להתפשר הרבה בהגדרותוהמשחקים לא רצים חלק, הייתי צריך להוריד את ההגדרות בUT3 כדיי לקבל את המינימום 45 שאני צריך על מנת לתת לי את החויית שאני מבקש.כשהמשחק אצלי בנייד עובד על 30FPS יש הרגשה של נכות וחוסר בריאליזם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mtnhtmn פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 אני לא סוגר על כמות הפריימים שהעין יכולה לזהות בשניה, אני רק יכול להגיד שהמינימום שאני מרשה לעצמי לשחק זה 40-50, פחות מזה - ואני ארגיש כאילו אני מכריח את עצמי לשחק, במולטיפלייר למשל, המינימום בשבילי הוא 125 קבוע (גם באיזורים מלאים בשחקנים עם הרבה תנועה) אחרת אני פשוט מתעצבן.וזה לא עניין של לבדוק כמה פריימים אני יכול לזהות, אני מתייחס לFPS כמס', שככל שהוא יותר גבוה, המשחק רץ יותר חלק, ואת זה אני מבדיל גם בין 20, 40, 60, וגם בין 70 עד ל125, אני לא מצליח לזהות את הפריימים במדויק, אבל המשחק רץ יותר חלק ואת זה כן אפשר להרגיש.75 פריימים לשניה הם מעולים לסינגל פלייר, אבל מצד שני הם גרועים למולטי פלייר, זה הכי בולט כשאתה משחק ברשת ואתה מרגיש שהמשחק יותר "זורם" ככל שהFPS עולה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 DJ : נו ? קדימה, אני מחכה לתוצאות שלך. נהפוך את זה לדיון אקדמי עם הוכחות וניסויים ולא סתם קישקושים באוויר של " אוניברסיטת שקר בעירק " אני אקבל את המידע שלך בתור נקודת יחוס פרטית וכללית. אגב, כולם מוזמנים לתרום מידע אמין בעזרת ניסוי פשוט : - משחק יריות אקשן - רזולוצייה 1024 ! לא פיקסל יותר !! - כל הנצנצים האפשריים במשחק. - הגבלה ל 30 פריימים לשנייה. - תציינו על איזה כרטיס ניסיתם ואיזה מסך יש לכם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2009 בספטמבר 15 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 15 אני לא סוגר על כמות הפריימים שהעין יכולה לזהות בשניה, אני רק יכול להגיד שהמינימום שאני מרשה לעצמי לשחק זה 40-50, פחות מזה - ואני ארגיש כאילו אני מכריח את עצמי לשחק, במולטיפלייר למשל, המינימום בשבילי הוא 125 קבוע (גם באיזורים מלאים בשחקנים עם הרבה תנועה) אחרת אני פשוט מתעצבן.וזה לא עניין של לבדוק כמה פריימים אני יכול לזהות, אני מתייחס לFPS כמס', שככל שהוא יותר גבוה, המשחק רץ יותר חלק, ואת זה אני מבדיל גם בין 20, 40, 60, וגם בין 70 עד ל125, אני לא מצליח לזהות את הפריימים במדויק, אבל המשחק רץ יותר חלק ואת זה כן אפשר להרגיש.75 פריימים לשניה הם מעולים לסינגל פלייר, אבל מצד שני הם גרועים למולטי פלייר, זה הכי בולט כשאתה משחק ברשת ואתה מרגיש שהמשחק יותר "זורם" ככל שהFPS עולה.אתה מודע לזה שהגבלרת שידור הפריימים לשניה במסך שמשדר 6- הרץ היא 60~ פריימים לשניה, נכון?בקשר אליך almonime, כמה שאני בטוח במה שאני אומר אני מתייחס להמלצה שלך ויצאתי לבדוק את העובדות בשטחהמסקנה שלי חד משמעית: משחקים מהירים דורשים פריימים גבוהיםהאיטיים יותר אפשר גם בליהאם אני יכול לזהות את ההבדל בפריימים לשניה - כמובן שכן, בין 25 ל30 פחות אבל בעיקר בין 30 ל60האם ההבדל מפריע לי? במשחקים מסויימים כן ובאחרים לא -לדוגמא משחקים אסטרטגיה או גוף שלישי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
(G) פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 ב-CRYSIS ממה שאני זוכר 30FPS בממוצע זו תנועה מאוד חלקהשמנגד למשל FARCRY ומשחקים דומים 30FPS זה די מקרטע.זה משתנה ממשחק למשחק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 אין לי מושג בנוגע למה שאתם אומרים, אבל זה מרגיש שבכל משחק אותם מספר פריימים לשניה מראים אותה תנועה. 25 פריימים תמיד יהיו מקוטעים, ומעל ל-60 זה תמיד יראה מציאותי ומעולה.בקרייסיס אמנם לא שיחקתי.כמו שאמרתי, כנראה שבמצבים מסויימים (רובם אני מאמין) זה עניין סובייקטיבי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 DJ :תחשוב רגע על מה שאתה אומר.בסרטים, שמוקרנים על מסך, קטעים של אקשן וקטעים של רוגע נראים לך אחרת ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2009 בספטמבר 15 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 15 DJ :תחשוב רגע על מה שאתה אומר.בסרטים, שמוקרנים על מסך, קטעים של אקשן וקטעים של רוגע נראים לך אחרת ?סרטים לא נראים כמו משחקים נקודה. הקרנה של סרט היא לא כמו עיבוד של משחק שאתה רואה ולשניהם אין מאפייני פריימים דומיםבטח שלא פילטרים מחליקים.לגביי מה שרשמת:עשיתי זאת, יחד עם עוד 2 חברים שצפוניסיתי 35 וניסיתי 60FPSהתשובה חד משמעית - 60 פריימים לשניה = חויית משחק טובה יותר, בUT3 משמעותית אפילו.אגב לא גיליתי להם שאחד פחות ואחד יותר, הסתרתי גם את FRAPS שעשה את הבאנצ'ים תוך כדיי.אז רגע, אתה טוען ש3 אנשים השלו את עצמם שהם נהנים יותר? איזו סיבה יש להם לעשות את זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 סלחו לי שאני משנה לרגע את הנושא- אבל איך אתם מגבילים את ה-FPS לפי רצונכם במשחקים מסויימים? אני מעוניין לערוך ניסוי גם כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2009 בספטמבר 15 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 15 במשחקים רבים יש FRAME LIMITER, צריך לבדוק שזה מגביל על הכמות שרוצים ולא 25-20 פריימים.יש גם הגבלה דרך הדרייבר.אני חושב שזה ויכוח דיי חסר תשובה.אני רואה את ההבדלים בפריימים ומבחינתי זה עובדתי ומשפר חוייה,מי שלא רואה, תפאדל, לא צריך לשלם הרבה עבור כרטיס מסך מתקדם, שיהנה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
almonime פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 תגיד לי DJ,בשני המסכים שניסית, גם ה 17 וגם ה 24 ראית והרגשת אותה תוצאה ? " חוויית משחק " טובה יותר ?וזו הייתה אשכרה, אותה תוצאה ? לא קלטת איזשהו הבדל ?vic07 :הסבר נחמד. אתה מרוצה ? תכף נתפנה אליך ונרשום לך כוכבית.בחייאת, פשוט בזמן דיון אולי לא שמו לב או שעוד לא התפנו לענות או להתייחס. לא עושים עליך חרם.סבלנות חביבי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2009 בספטמבר 15 Share פורסם 2009 בספטמבר 15 כשיש החלקת תנועה טובה (MOTION BLUR) אין בעיה עם 25-30. רוב הסרטים מקודדים בכלל ב 24FPS, וזה נראה חלק לגמרי, אבל אם תקחו סרט ותעצרו אותו על פריימים מסויימים - תראו שהכל מרוח, למרות שכשמריצים את הסרט התמונה נראית חדה. הסיבה לכך היא שכל פריים מכיל בפועל את מה שהמצלמה נחשפה אליו במשך 1/24 השניות שלקח לצלם אותו, ואם באותו פרק זמן גוף מסויים בתמונה שינה את מקומו הוא יראה חלקית במקום הישן וחלקית במקום החדש, וברצף מהיר נראה תנועה חלקה.משחקים, מצד שני, לרוב אינם עובדים ככה: כל פריים מרונדר בנפרד באופן חד. גם כאשר קורה הרבה על המסך, אם תקחו SCREENSHOT בכל רגע נתון תקבלו תמונה חדה. היות ולא מוצגים בפנינו "מצבי בייניים", אני מבחינים ביתר קלות בהבדלים שבין פריים לפריים, וזה נראה לנו פחות חלק. אם נחזור לדוגמה עם המצלמה, הדבר משול לצילום באמצעות מצלמה מהירה (אלה שמשמשות להילוך איטי), של נגיד 500FPS, ואז "ניפוי" של כל הפריימים מלבד 24 בשנייה (שנייה אמיתית, לא בהילוך איטי) במרווחים שווים. אם תצפו בסרט שהוכן כך, הוא יראה לכם הרבה פחות חלק מסרט רגיל, למרות ששניהם מוצגים באותם 24FPS - ורק אם תצפו בו בקצב גבוה יותר, נניח 48FPS, תקבלו חלקות שמשתווה לסרט רגיל, שכן אז פריים ה"ביניים" שנוסף בין כל שני פריימים שראיתם במצב הקודם מספק את אותה החלקה שבסרט רגיל מספקים הפריימים המרוחים.כשיש במשחק מנגנון החלקת תמונה מוצלח, כמו בקרייסיס למשל, מה שקורה בפועל זה שכל פריים חדש שמרונדר "מעורבב" חלקית עם הפריים הקודם, ליצירת אותה המריחה שתראו בסרט. במשחקים שכאלה, באמת שיש מעט מאוד הבדל בין 30FPS ל60FPS. ותודה על ההתעלמות המוחלטת מההודעה היחידה בינתיים שאשכרה מביאה איזשהו הסבר. אתם מוזמנים להמשיך להתווכח עד מחר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2009 בספטמבר 15 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 15 תגיד לי DJ,בשני המסכים שניסית, גם ה 17 וגם ה 24 ראית והרגשת אותה תוצאה ? " חוויית משחק " טובה יותר ?כרגע ניסיתי זאת רק על מסך LCD בגודל 15''.במסך CRT חויית ההבדל צריכה רק לגדול.שכן כשהיה לי CRT באופן קבוע מזמן, ההבדל הורגש יותרvic07 , אני יודע שאתה משתמש שיודע דבר, ואני לא מתעלם מההודעות שלך, אני מעריך את ההשקעה וההסברים שלך,אבל כשבמשחק מסויים ואני מרגיש את ההבדל משמעותית בין 30 ל60, אני לא יכול לשקר לעצמי ולהגיד לעצמי שאין הבדל, זה פשוט נוגד כל הגיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.