Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

SyndromE

מומחה
  • מספר הודעות

    6,555
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    3
  • זמן מחובר

    960יום 19ש' 34דק' 13שנ'

SyndromE last won the day on מרץ 28

SyndromE had the most liked content!

דירוג

62 טוב מאוד

אודות SyndromE

  • דרגה
    מומחה לתצוגה וגרפיקה
  • יום הולדת 10/07/1981

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    Intel Core i7-5820K @ 4GHz
    Corsair Hydro Series H100i v2
    ASUS X99 Deluxe
    G.SKILL Ripjaws V 4x4GB DDR4-3000MHz CL15
    MSI GTX 1070 Gaming X
    Creative Sound BlasterX AE-5
    SeaSonic G-Series 650W
    Fractal Design Define R4

    AOC G2460PG 144Hz G-SYNC
    NVIDIA 3D Vision 2
    Logitech Z-5500 5.1
    Beyerdynamic DT990 Pro
    Ducky Shine 6 Cherry MX Red RGB
    Razer Taipan w/ Qck Mini
    Razer Wildcat

    Samsung SSD 970 EVO 500GB
    Samsung SSD 860 EVO 500GB
    Samsung SSD 850 EVO 1TB
    Toshiba X300 5TB
    WD Caviar Black 640GB
  • גאדגטים
    Nvidia Shield TV Pro
    Google Home Mini
    OnePlus 5

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. כן - בהקשר של תמונה נקייה מקריעות ומ stutter גם יחד. לגבי FastSync מהדריבר, להבנתי הוא אידאלי בעיקר ל fps הגבוה מקצב הרענון (אין קריעת תמונה או input lag), אך לא בהכרח נקי מ stutter מתחת לקצב הרענון, בדומה ל vsync עם triple buffer (חלק מהפריימים משוכפלים/חוזרים על עצמם כאשר פריים חדש עדיין לא מוכן בזמן הרענון), ובשונה מ vsync עם double buffer כפי ש Jabberwock תיאר (נפילת fps למחצית קצב רענון).
  2. היום שוחרר הדריבר של הירוקים שמאפשר DXR על פסקל (425.31). להלן מבחן ביצועים זריז של Guru3d: https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-brings-dx-r-to-pascal-gpus-with-new-driver,3.html ישנו יתרון מסויים לכרטיסי Turing (ללא ליבות RT) על פסקל, אבל עדיין פגיעת הביצועים גדולה מאוד. לעוד מידע ומבחני ביצועים ע"פ Nvidia: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-gtx-dxr-ray-tracing-available-now/
  3. LG W2363D - 120hz ASUS VG248QE - 144hz וכרגע עם AOC G2460PG - 144hz gsync כולם TN, בכולם הבחנתי בקריעות תמונה ללא vsync, לכן תמיד שאפתי להפעיל vsync (עם triple buffer) ולסבול מ-stutter במקום. עד שגם זה התחיל להמאס ומצאתי עצמי שואף ל 72fps קבוע בהגדרת vsync half refresh rate. לצערי לא פשוט לשמר 144fps vsync קבוע במשחקים. ערכתי לעצמי מקודם כמה בדיקות tearing באיזה shooter (עומד במקום ומביט עם העכבר סביב) ב 144hz, עם 350fps~, ואז 143fps ו- 120fps (בעזרת frame limiter מובנה בדריבר). בנוסף ל 60hz עם 350fps בשביל הכיף. כל המקרים הציקו לי בעין, למעט 143fps - 144hz שדווקא הפתיע לטובה - רק שזה לא עוזר לי. הבעיה העיקרית היא fps משתנה מתחת לקצב הרענון. התופעות אולי פחות מורגשות בקצב רענון גבוה באופן יחסי, נגיד שאפשר לחיות עם זה, אבל עצם היותם הקוץ האחרון בדרך ל"אנימציה נעימה למוח" רק הציק לי יותר. צרות של עשירים... לשים דברים בפרופורציה - קצב רענון גבוה בלי gsync היה שווה לי כל שקל לפני ש gsync נכנס לזירה.
  4. שוב, אמרתי שלא חוויתי 240hz (רק התרשמתי שרמת החלקות מורגשת מפי pcper), לכן לא אתווכח בעניין הספציפי, אבל לגבי 144 ומטה, אין לי פה עניין פסיכולוגי - מ stutter ו tearing סבלתי במשך שנים עם מסך 120hz ועד למסך 144hz. רק התוספת של gsync פתרה את זה, ואותי מהלופ של התעסקויות בהגדרת משחקים, דריבר ותוכנות צד שלישי ע"מ לצמצם או להתחמק מההפרעות האלו. יותר מזה tearing ו stutter התחילו להציק לי במיוחד דווקא לאחר השידרוג מ 60 ל 120+
  5. ללא סנכרון כלשהוא (vsync לפחות) יהיו תמיד קריעות תמונה בכל fps שהוא. לא הייתי לוקח על עצמי לקבוע אם יורגש או לא. אתה לא מרגיש, אני לעומת זאת מיד מרגיש כש gsync לא פעיל ב fps גבוה. בדיוק הסיבה שבזמנו שדרגתי מ 144hz בלי gsync ל 144 עם. 240 לא יצא לי לחוות אבל שמעתי שבהחלט מורגש, אם כי פחות קריטי לשיפור החוייה, לעומת השדרוג מ 60 ל 144 למשל.
  6. בכל משחק שרץ עד 144fps - המסך הראשון (gsync) יהיה נקי מ stutter וקריעות תמונה, מה שיתבטא בהזרמת פריימים עקבית \ אנימציה חלקה ונעימה יותר לעין. זה בליווי ראש שקט מבחינת התעסקות בהגדרות משחק ודרייבר במטרה להלחם בתופעות לוואי אלו. במקרים שאתה יכול לקבל מהכרטיס fps לכיוון ה 240, עם המסך השני - מצד אחד יותר פריימים = יותר חלק, מצד שני קריעות תמונה ו stutter עדיין יהיו באם ה fps נופל מ 240 (אולי יורגשו פחות ב fps גבוה). בין 2 האפשרויות ומבלי להתייחס לשאר נתוני המסכים, הייתי מתכוונן ל 144 gsync, מהסיבה שהכרטיס כנראה לא יגיע ל 200~ fps לעיתים תכופות, אלא אם אתה עמוק במשחקים תחרותיים ומוריד הגדרות לטובת מקסימום פריימים, או משחק בעיקר במשחקים "זולים" ויזואלית. אחרת חבל לוותר על gsync בכל המשחקים בגלל כמה מקרי קיצון של 240fps.
  7. אנחנו סוטים מהדיון, אבל dlss ללא RT זמין כרגע ב 3 משחקים, אם כי תלוי GPU ורזולוציה. Nvidia דואגים וידאגו לחסום את הפיצ'ר בסיטואציות של FPS גבוה ובכך למנוע פשרה באיכות ללא יתרון ביצועי, אולי אפילו פגיעת ביצועים (אסון שיווקי). dlss רלוונטי יותר עם RT רק בגלל ש RT מקשה דיו על הכרטיסים. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-your-questions-answered/ אז כן, סביר להניח שנראה יותר ממנו בנפרד מ RT בעתיד, כאשר כרטיסים מסדרה 2000 ומעלה יתקשו ברזולוציות נפוצות ללא RT...
  8. ביקשת קיבלת: Unity ו- Unreal Engine משחררים גרסאות ראשוניות עם תמיכה ב DXR. קבל סרטון מעניין ברמות, בהנחית תותח אמיתי, המדגים לפרטי פרטים שימוש בפיצ'רים RT שהטמיעו במנוע UE4 עד כה + אופטימיזציות: (אגב, הוא מאשר כי Multi-GPU יתמכו בהמשך. סביר שהכרטיסים יתבקשו לתמוך ב DXR לפחות)
  9. הצפי שנראה כרטיסים נחנקים על DXR ללא האצה ייעודית. אולי מיעוט באפקטים ואיכותם יביא ל"הישג" כלשהוא. העיקר שיהיה נגיש יותר למפתחים. אגב האם/מתי דריברים של AMD יאפשרו הפעלת DXR במשחקים קיימים? אם אני מבין נכון באפריל יתמכו כרטיסי פסקל ומעלה.
  10. https://hothardware.com/news/nvidia-launches-creators-ready-drivers-pascal-turing-gpus https://www.techpowerup.com/253926/nvidia-releases-geforce-419-67-creator-ready-drivers אז מעכשיו יש דריברים Creators Ready בנוסף ל-Game Ready עבור כרטיסי Geforce. להבנתי, מי שמתעניין במשחקים שיתקין תמיד את החדש מביניהם (מאחר וה-Creators כולל גם תיקונים ואופטימיזציות למשחקים), ואילו למטרות עבודה \ תוכנות יצירה - עדיף שיצמד ל-Creators. מי שגם עובד וגם משחק, אני מניח שיתקין Game Ready רק במידת הצורך (משחק חדש), כאשר תמיד יכול לעשות rollback ל-Creators האחרון במקרה של תקלה חדשה בעבודה.
  11. מתגובה באמזון על ה-Gigabyte AD27QA: https://www.amazon.com/gp/customer-reviews/R1ULVTSY2HNSR3/ref=cm_cr_dp_d_rvw_ttl?ie=UTF8&ASIN=B07MVX3PKS
  12. ^ אין שימוש ב RTX להשתקפויות במטרו כלל וכלל. מדובר בסימלוץ תאורה\הצללה. חבל שתסתפק ב-2 תמונות מ-guru3d... יש עוד כמה כאן: https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Metro_Exodus/4.html וצפה בסרטון הבא מדקה 12:00~
  13. 200 ש"ח תוספת מילא. סביר שגם אני הייתי מוסיף את זה. איפה ראית STRIX ו-Gaming X ב-5200 ? תוספת התשלום לגופי קירור מתקדמים רק מתחילה באיזה 700ש"ח לפי מה שאני רואה.
  14. בהנחה שאתה סגור על 2080ti, האם ישנה סיבה ממשית שתוסיף אלפיה עבור גופי קירור עם 3 מאווררים, במקום להסתפק למשל ב palit או zotac עם 2 מאווררים ב 5k? (האם הם רועשים/חמים מדי? לא חקרתי את המקרה הספציפי בעצמי). לצורך העניין ובאופן אישי הייתי מחפש דווקא את הזול מאחר והסיפור יקר נורא מלכתחילה. (בפועל אני שם גג חצי מזה על כרטיס מסך ומעדיף 2 מאווררים גדולים באם הם עושים את העבודה, כמו הכרטיס שברשותי)
  15. הראה יתרון ביצועים בעיקר. מצרף תגובה מעניינת לסרטון היוטיוב האחרון שקישרת: לינק ל-screenshots המצורפות ^ רשימת ההדגמות המדוברות של Nvidia והמערכות עליהן רצו: https://blogs.nvidia.com/blog/2018/08/14/turing-demos-real-time-ray-tracing/ רובם (או כולם?) רצו על כרטיס בודד או צמד. התחנת עבודה (DGX עם 4 כרטיסי Volta) שאתה מדבר עליה מוזכרת בדמו star-wars כאחת שהוחלפה בכרטיס Turing בודד. איפה ראית אחרת ? אשמח לקישור. היכן הוזכר כי "2080ti אינו מסוגל לבצע RT מלא מכמה מקורות אור בתמונה יחדיו" ? למיטב ידיעתי במטרו השתמשו ב 2 מקורות (שמיים ושמש) לטובת GI, האם דובר על הגבלה טכנית\ביצועית או בחירה אומנותית ? אולי התכוונת כי מס' ה"קפיצות" של הקרניים נע בין 1 ל-2 ולא מעבר לטובת ביצועים. בכל אופן GI במטרו משפר איכות תמונה בהחלט ומסוגל לרוץ על כרטיס בודד בפריימים גבוהים גם ללא dlss. כרטיס יקר אמנם. נכון שלא הכל יחדיו בשיא התפארת במשחקים כרגע, אך זכור שדמו בסביבה מבוקרת זה לא משחק. מבחינתי כל פיצ'ר אופציונאלי לאיכות ויזואלית הוא מבורך. מוזמן לכבות פיצ'ר כזה או אחר בהתאם להעדפה אישית \ מערכת שברשותך, כפי שעשינו עד כה ב-PC.
×
  • צור חדש...