Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 10 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

באתר של TMS כתוב כפי שצויין בהודעה מעלי, באתר של פנדה היה כתוב אבל הם שינו את העמוד וכנראה מחקו את זה, אתה תמיד מוזמן לשלוח אליהם מייל ולשאול ואז ככה גם תהיה לך הוכחה.

אולי פנדה התנערו במעמד הקנייה שתפתח אצלם את המסך, כי בסניפים הקטנים הם לא מסכימים לזה, או שקנית מסך לא של אז אין על מה לדבר בכלל.

האמתי קניתי מסך מדגם 2709W ואכן הם גם התנערו כפי שאמרתה מפתיחת המסך. וגם התנערו מהשבוע אחריות על פיקסל שרוף. כפי שצויין בפני ע"י נציג מכירות שלהם. דיברתי עם האחראי על שרות הלקוחות שלהם. רציתי להבין את פשר הסרוב של המוכר לרשום לי בכתב שיש את האחריות של הפיקסל השרוף לשבוע, אחרי שהמוכר נתן כל מיני תשובות מתחמקות סטייל הכל יהיה בסדר,רציתי לדבר עם מישהו מעליו. מסרתי לאחראי את שם הנציג שאמר לי שכן יש את האחריות הנ"ל. ומה הם אמרו לי? אמרו לי שבאותו השבוע שינו את הנוהל הזה, קרי ביטלו אותו. ואותו הנציג פשוט לא ידע על זה. אחלה תשובה. אחרי 20 דקות של בזבוז זמן. ראיתי שכבר לא יצא מזה כלום.

רק לשם הסיבה שבחרתי לקנות את המסך הזה דווקא מפנדה זאת אותה האחריות על הפיקסל לשבוע. למרות שהיו כמה חנויות מצוינות שבהם המסך היה יותר זול בלא פחות מ-200 שקל. הדפק הכי גדול מבחינתי הוא שיש כל הזמן מחסור במלאי של המסך הזה. והייתי צריך אותו דחוף. אז כבר לא הייתה לי ברירה אלא לקחת אותו.

בגלל כל זה מעניין אותי איפה ראתה בדיוק שהם נותנים את האחריות. חחח ולאחר שהם מבטיחים במייל או לא,אף אחד לא מבטיח שההבטחה לא שווה ל-XXת.

למרות הכל חוץ מחוסר האמינות, המוכרים היו נדיבים,המסך הגיעה מהר מאוד. והשרות היה סה"כ בסדר. וגם המסך טפו טפו טפו=) למרות שהתבזבזו כמה מאות בלי סיבה כי האחריות ממילא .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חחח ולאחר שהם מבטיחים במייל או לא,אף אחד לא מבטיח שההבטחה לא שווה ל-XXת.

אם מבטיחים לך אישית בכתב, לרבות במייל, לא יוכלו להתנער מהבטחה זו בטענה ששינו את הנהלים וכו' ,

מאחר וזו הבטחה אישית שמוענה אליך, היו אמורים להודיע לך על ביטולה גם באופן אישי.

הנ"ל כפוף כמובן לכך שביצעת את העסקה בתוך פרק זמן קצר וסביר לאחר קבלת ההבטחה לאחריות חריגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מבטיחים לך אישית בכתב, לרבות במייל, לא יוכלו להתנער מהבטחה זו בטענה ששינו את הנהלים וכו' ,

מאחר וזו הבטחה אישית שמוענה אליך, היו אמורים להודיע לך על ביטולה גם באופן אישי.

הנ"ל כפוף כמובן לכך שביצעת את העסקה בתוך פרק זמן קצר וסביר לאחר קבלת ההבטחה לאחריות חריגה.

תכלס לא נראה לי שהם חייבים לך משהו. המקסימום שהם יכולים ללכת לקראתך זה לאפשר לך לבטל את העסקה בלי לאבד את המקדמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה.

אם היתה הצעה מתועדת למכירה בתנאים \ הטבות מיוחדות

ואתה קנית ע"ס ההצעה הזו אזי התקיים:

הצעה -> קיבול = נכרת חוזה

אם לא יקיימו את החוזה,

זכותך לבטל את העסקה, להחזיר את הטובין ולתבוע פיצוי לפחות בגובה הוצאותיך ואולי אף משהו עבור הטרחה המיותרת שגרמו לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה.

אם היתה הצעה מתועדת למכירה בתנאים \ הטבות מיוחדות

ואתה קנית ע"ס ההצעה הזו אזי התקיים:

הצעה -> קיבול = נכרת חוזה

אם לא יקיימו את החוזה,

זכותך לבטל את העסקה, להחזיר את הטובין ולתבוע פיצוי לפחות בגובה הוצאותיך ואולי אף משהו עבור הטרחה המיותרת שגרמו לך.

אין ספק פה אתה צודק. אומנם שם המשחק פה זה "תביעה" השאלה אם יש לך זמן להתעסק עם כל הסחבת של התביעה שזו גם פונקציה של השקעה כנגד תועלת. אני כסטודנט בתקופת המבחנים. ובמעמסה הלימודית שבה אני מצוי כרגע ספק אם הייתי מוצא את הזמן להתעסק בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו לא שמתי לב שבפאנדה כבר אין את האחריות לגבי פיקסל שרוף בשבוע הראשון.

עכשיו אין לי בכלל סיבה לקנות דווקא אצלם.

היבואן של נמצא איפשהו רחוק בת"א או משהו וזה ממש מפחיד - המסך הקודם שקיבלתי היה עם פיקסל שרוף ואני לא סובל את זה(אני יושב קרוב למסך כשאני משחק באסטרטגיה או כותב קוד).

מה עם ה-revision? מדוע אתם לא מתעניינים באיזה revision בדיוק מדובר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם,

לגבי אחריות של לגבי פיקסל שרוף.

עד לפני שבועיים,מעבדות של יעל תוכנה או CPM הונחו על ידי דל לתת אחריות על פיקסל שרוף במעמד הקניה.

לפני שבועיים קיבלנו שיחת טלפון מיעל תוכנה שהבהירה לנו כי המדיניות של דל השתנתה וכרגע הם נותנים אחריות רק על 5 פיקסל ומעלה.

לכן הורדנו את ההתחייבות של דל.

עם זאת אנו כחנות,דורשים ומקבלים מההספקים של בארץ התחייבות ל 0 פיקסל שרוף במעמד הקניה.

עד היום קנו מאות לקוחות את 2209 , לחלקם הקטן מאד היה פיקסל שרוף ודאגנו להחליף

יש פה גם את הסיפור של עומר שקיבל פעמיים מסך 2709 עם פיקסל שרוף וגם לו החלפנו פעמיים

אין לקוח במבחן התוצאה שישאר עם מסך בזמן הקניה עם פיקסל שרוף וכנראה גם לא יהיה.

אנו לא יכולים להתחייב בשם ולכן על מנת להיות הוגנים ולא להטעות את הצרכנים - לא נעשה זאת.

אבל בהחלט נמשיך לפעול באותה שיטה - לקוח שקונה מסך באיכות הזה , זכאי לקבל מסך עם 0 פיקסל שרוף

תודה

יאיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לקוח במבחן התוצאה שישאר עם מסך בזמן הקניה עם פיקסל שרוף וכנראה גם לא יהיה.

ולאן הולכים המסכים האלה עם אותו פיקסל שרוף?

מדהים עד כמה אנשים ממשיכים לעשות סיפור מהשטות הזו של פיקסלים שרופים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולאן הולכים המסכים האלה עם אותו פיקסל שרוף?

מדהים עד כמה אנשים ממשיכים לעשות סיפור מהשטות הזו של פיקסלים שרופים.

לאן הם הולכים? באמת...כנראה בחזרה אלינו.

כן פיקסל שרוף זאת שטות כל עוד זה לא מפריעה לך. אם זה מפריעה לך אז הוא כבר לא שטות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...