פורסם 2009 במרץ 2816 שנים תרצו או לא..יש בזה הגיון..יש להם רוחב פס של נניח 9GB/S ובשעות עומס משתמשים בכל ה 9GB/S בשביל שאנשים יוכלו להמשיך לגלושצריך להגביל מישהו , ויותר חכם זה להגביל את מי שמוריד בכמויות גדולות יותר ולכן הם עושים את זה..יכול להיות שזה לא מוצא חן בעיניכם לא נראה לכם וזאת זכותכם.. אבל יש הגיון מאחורי זה וצריך להכיר בו..אני לא חושב שיש מה להלחם על זה כי אין להם מה לעשות עם זה.. אני יודע מאנשים בבזק שהם עובדים עכשיו על תשתיות חדשות בכל הארץ + הגדלת הרוחב פס שלהם..ככה שגם בלי התלונות שלכם הם עובדים על הגדלת הרוחב פס...ואגב גם אני משתמש בבזק X2 (חשבון שלי וחשבון של אחי)כאשר לאח שלי יש הגבלה על האינטרנט ולי אין..
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים למי שיש בעיות עם rapidshare:עליתי על השיטה שלהם, הם לא חוסמים את השרתים שלהם בשעות קבועות אלא רק אחרי X שעות שאתה מוריד מהם כמויות גדולות של מידע.כדי "לשחרר" את החסימה שלהם כל מה שצריך לעשות זה לשנות IP, בדרך כלל להתנתק ולהתחבר מחדש לאינטרנט יספיק.לא ניסיתי לעשות את זה בביטורנט/יוזנט, אבל שווה לנסות.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים תרצו או לא..יש בזה הגיון..יש להם רוחב פס של נניח 9GB/S ובשעות עומס משתמשים בכל ה 9GB/S בשביל שאנשים יוכלו להמשיך לגלושצריך להגביל מישהו , ויותר חכם זהבו נעצור כאן, חוכמה לא קשורה לעניין.הרבה אנשים עברו לבזק בינלאומי מכיוון שהם לא חסמו, הם פרסמו את זה שהם הספק היחיד שלא חוסםלכן אנשים עברו עליהם או נשארו אצלם, עכשיו מה שהם עושים זה שיטת מצליח.אז יופי שכל האנשים הללו אצלנו כי הבטחנו משהו אחד אבל לא יכולים לספק את זה.אז הם עושים את הדבר ה"חכם" אנחנו פשוט נחסום את כולם הרוב לא יתלוננו ואלו שכן אז אנחנו נגיד להםשהביעה אצלם ואלא שלא יקנו את הבולשיט הזה שיזדינו.בנוסף אנחנו ניהיה "חכמים" ונציעה להם את אותו השרות שהבטחנו אז רק במחיר כפול.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים ^זה לא המחשב שלי, חיבור דרך פרוקסי עובד גם בלי חיבור מחדש לאינטרנט. זה נטו בב"ל.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.זה נכון.. אבל מה שכן הם עובדים על תשתיות חדשות והרחבת הרוחב פס.. ככה שבקטע הזה אי אפשר לבוא בתלונות... חוץ מזהתראה לי מישהו שבמקומם היה מפסיק לקבל לקוחות במצב הנוכחי שנכנסו עוד חברות נוספות לשוקוהמשבר הכלכלי בעיצומו..
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים מצד שני תראה לי מישהו שמוכן לשלם על מוצר ולא לקבל את מה שהו שילם עבורו, אהה רגע זה כמו שמיי עדן תשנה את החוזה איתכם ותתחיל למכור בקבוקים חצי מלאים, בגלל משבר המים תראה לי משיהו שלא היה תובע אותם
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים אני לא מאמין חידשתי את המנוי לשנה לפני חודשייםאיזו טעות פטלית...אני משתמש בביטספיריט שעד לפני 3-4 חודשים על קו 2.5הייתי מוריד 250K אני אצלם קרוב ל-8 שניםהתקשרתי וכמובן ניסו לדחוף לי את חבילת הגיימרהיום אני מוריד על 30-40אני צריך לסבול אותם עוד 10 חודשיםמה אפשר לעשות???
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים תפסיק להיות סניגור של חברות רמאיות, בטח כשאתה לא מקבל על זה כסף(או שאולי כן?).
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.בניגוד לאוטובוסים , הם לא מחוייבים לתת לך רמת שירות קבועה , תתקשר לבזק עסקים או SOHO , תשאל כמה יעלה לך חיבור במהירות מובטחת או בשפה המקצועית CBR.כנ"ל לגבי הספק.ואז תבין שאתה משלם על מהירות של "עד" כך וכך מגה ביט.כמו פרסומת של חנויות עם "עד 90% הנחה" - זה לא אומר שהכל ב90% נכון ?
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים בניגוד לאוטובוסים , הם לא מחוייבים לתת לך רמת שירות קבועה , תתקשר לבזק עסקים או SOHO , תשאל כמה יעלה לך חיבור במהירות מובטחת או בשפה המקצועית CBR.כנ"ל לגבי הספק.ואז תבין שאתה משלם על מהירות של "עד" כך וכך מגה ביט.כמו פרסומת של חנויות עם "עד 90% הנחה" - זה לא אומר שהכל ב90% נכון ?רוב הזמן הרמה היא מתחת ולא למעלה וכאן הבעיה. חברות האינטרנט משקרות/מטעות במזיד את הצרכן ומבטיחות חבילת מהירות מסוימת ואינטרנט מהיר ובפועל רוב הזמן אתה מקבל מוצר שלא מבייש מדינת עולם שלישי.טענותיך לא נכונות.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים כמו שנאמר, הכל מתחיל ונגמר בעובדה שהם משקרים ללקוחות שלהם, ומצרפים יותר לקוחות מאשר הם מסוגלים לתחזק ברמת שירות סבירה.כל מי שחושב אחרת או הוא אידיוט או בעל אינטרס. ומי שאומר שצריך לקבל את זה הוא עוד יותר אידיוט.
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים בקיצור, לי נמאס וזה אחרי שלפני חודשיים התחייבתי מחדש מחר אני שולח להם פקס להתנתק ומעדכן את חברת האשראי לא לכבד חיובים מהם מקסימום ניפגש איתם בבית משפט
פורסם 2009 במרץ 2816 שנים אז קדימה להפציץ את המייל האדום של YNETאת פניות הציבור של בזק בינלאומיאת אמון הציבור ומשרד התקשורתלא מדובר פה במשהו קטן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.