עבור לתוכן

כל מי שמרגיש שבזק מגבילה/חוסמת אתרי שיתוף - כדאי שיכנס

Featured Replies

פורסם

תרצו או לא..

יש בזה הגיון..

יש להם רוחב פס של נניח 9GB/S ובשעות עומס משתמשים בכל ה 9GB/S בשביל שאנשים יוכלו להמשיך לגלוש

צריך להגביל מישהו , ויותר חכם זה להגביל את מי שמוריד בכמויות גדולות יותר ולכן הם עושים את זה..

יכול להיות שזה לא מוצא חן בעיניכם לא נראה לכם וזאת זכותכם.. אבל יש הגיון מאחורי זה וצריך להכיר בו..

אני לא חושב שיש מה להלחם על זה כי אין להם מה לעשות עם זה..

אני יודע מאנשים בבזק שהם עובדים עכשיו על תשתיות חדשות בכל הארץ + הגדלת הרוחב פס שלהם..

ככה שגם בלי התלונות שלכם הם עובדים על הגדלת הרוחב פס...

ואגב גם אני משתמש בבזק X2 (חשבון שלי וחשבון של אחי)

כאשר לאח שלי יש הגבלה על האינטרנט ולי אין..

  • תגובות 334
  • צפיות 39.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

למי שיש בעיות עם rapidshare:

עליתי על השיטה שלהם, הם לא חוסמים את השרתים שלהם בשעות קבועות אלא רק אחרי X שעות שאתה מוריד מהם כמויות גדולות של מידע.

כדי "לשחרר" את החסימה שלהם כל מה שצריך לעשות זה לשנות IP, בדרך כלל להתנתק ולהתחבר מחדש לאינטרנט יספיק.

לא ניסיתי לעשות את זה בביטורנט/יוזנט, אבל שווה לנסות.

פורסם

תרצו או לא..

יש בזה הגיון..

יש להם רוחב פס של נניח 9GB/S ובשעות עומס משתמשים בכל ה 9GB/S בשביל שאנשים יוכלו להמשיך לגלוש

צריך להגביל מישהו , ויותר חכם זה

בו נעצור כאן, חוכמה לא קשורה לעניין.

הרבה אנשים עברו לבזק בינלאומי מכיוון שהם לא חסמו, הם פרסמו את זה שהם הספק היחיד שלא חוסם

לכן אנשים עברו עליהם או נשארו אצלם, עכשיו מה שהם עושים זה שיטת מצליח.

אז יופי שכל האנשים הללו אצלנו כי הבטחנו משהו אחד אבל לא יכולים לספק את זה.

אז הם עושים את הדבר ה"חכם" אנחנו פשוט נחסום את כולם הרוב לא יתלוננו ואלו שכן אז אנחנו נגיד להם

שהביעה אצלם ואלא שלא יקנו את הבולשיט הזה שיזדינו.

בנוסף אנחנו ניהיה "חכמים" ונציעה להם את אותו השרות שהבטחנו אז רק במחיר כפול.

פורסם

למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.

נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.

כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.

הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.

פורסם

^זה לא המחשב שלי, חיבור דרך פרוקסי עובד גם בלי חיבור מחדש לאינטרנט. זה נטו בב"ל.

פורסם

למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.

נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.

כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.

הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.

זה נכון..

אבל מה שכן הם עובדים על תשתיות חדשות והרחבת הרוחב פס.. ככה שבקטע הזה אי אפשר לבוא בתלונות... חוץ מזה

תראה לי מישהו שבמקומם היה מפסיק לקבל לקוחות במצב הנוכחי שנכנסו עוד חברות נוספות לשוק

והמשבר הכלכלי בעיצומו..

פורסם

מצד שני תראה לי מישהו שמוכן לשלם על מוצר ולא לקבל את מה שהו שילם עבורו, אהה רגע :kopfpatsch:

זה כמו שמיי עדן תשנה את החוזה איתכם ותתחיל למכור בקבוקים חצי מלאים, בגלל משבר המים

תראה לי משיהו שלא היה תובע אותם

פורסם

אני לא מאמין חידשתי את המנוי לשנה לפני חודשיים

איזו טעות פטלית...

אני משתמש בביטספיריט שעד לפני 3-4 חודשים על קו 2.5

הייתי מוריד 250K

אני אצלם קרוב ל-8 שנים

התקשרתי וכמובן ניסו לדחוף לי את חבילת הגיימר

היום אני מוריד על 30-40

אני צריך לסבול אותם עוד 10 חודשים

מה אפשר לעשות???

פורסם

להמשיך להתייסר :smile1:

גם לי יש התחייבות עוד כחצי שנה :-\

פורסם

תפסיק להיות סניגור של חברות רמאיות, בטח כשאתה לא מקבל על זה כסף(או שאולי כן?).

פורסם

למי שלא מכיר- קיים חוק שמחייב לדוגמא חברות תחבורה ציבורית להפעיל מספר אוטובוסים מתאים לפי כמות הנוסעים בקו.

נגמר להם הרוחב פס? מצידי שישפרו את התשתית או שיפסיקו לקלוט לקוחות חדשים.

כמובן שהם לא יעשו אף אחד מהדברים כי זה פוגע להם בכיס. הרבה יותר קל ומשתלם להפיל הכל על הלקוחות.

הם חכמים בתחמנות, לא במציאת פתרונות ריאליים והוגנים.

בניגוד לאוטובוסים , הם לא מחוייבים לתת לך רמת שירות קבועה , תתקשר לבזק עסקים או SOHO , תשאל כמה יעלה לך חיבור במהירות מובטחת או בשפה המקצועית CBR.

כנ"ל לגבי הספק.

ואז תבין שאתה משלם על מהירות של "עד" כך וכך מגה ביט.

כמו פרסומת של חנויות עם "עד 90% הנחה" - זה לא אומר שהכל ב90% נכון ?

פורסם

בניגוד לאוטובוסים , הם לא מחוייבים לתת לך רמת שירות קבועה , תתקשר לבזק עסקים או SOHO , תשאל כמה יעלה לך חיבור במהירות מובטחת או בשפה המקצועית CBR.

כנ"ל לגבי הספק.

ואז תבין שאתה משלם על מהירות של "עד" כך וכך מגה ביט.

כמו פרסומת של חנויות עם "עד 90% הנחה" - זה לא אומר שהכל ב90% נכון ?

רוב הזמן הרמה היא מתחת ולא למעלה וכאן הבעיה. חברות האינטרנט משקרות/מטעות במזיד את הצרכן ומבטיחות חבילת מהירות מסוימת ואינטרנט מהיר ובפועל רוב הזמן אתה מקבל מוצר שלא מבייש מדינת עולם שלישי.טענותיך לא נכונות.

פורסם

כמו שנאמר, הכל מתחיל ונגמר בעובדה שהם משקרים ללקוחות שלהם, ומצרפים יותר לקוחות מאשר הם מסוגלים לתחזק ברמת שירות סבירה.

כל מי שחושב אחרת או הוא אידיוט או בעל אינטרס. ומי שאומר שצריך לקבל את זה הוא עוד יותר אידיוט.

פורסם

בקיצור, לי נמאס

וזה אחרי שלפני חודשיים התחייבתי מחדש :kopfpatsch:

מחר אני שולח להם פקס להתנתק ומעדכן את חברת האשראי לא לכבד חיובים מהם

מקסימום ניפגש איתם בבית משפט :nixweiss:

פורסם

אז קדימה להפציץ את המייל האדום של YNET

את פניות הציבור של בזק בינלאומי

את אמון הציבור

ומשרד התקשורת

לא מדובר פה במשהו קטן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים