amir85 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 אני מנסה לפתוח את עייניך.. : מה שאתה אומר היה מקובל אם 014 היו יוצאים ומצהירים שזה מה שהם עושים ולא משקרים לנו מעלימים מידע ובעצם עובדים בשיטת מצליח כדי להוצאי יותר כסף מאיתנו... אתה מבין מורפיוס ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pingi פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 נראה שבימים האחרונים בזק בינלאומי גם עושה שייפינג ל-USENET. ה-NZBs שלי לא זזים במהלך היום ומגיעים למהירות נורמלית רק בלילה!עם אותו חיבור אצל ספק אחר אני מקבל מהירות מקסימלית.מה נהיה מהם? הם היו פעם הכי טובים! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 אני לא מתקלתי בבעיה עם NZB (מעבר לבעיה שדיווחו בGIGANEWS). לי אישית קבצי הטורנט עצמם יורדים ב0.37 ק"ב בממוצע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 רוב הזמן הרמה היא מתחת ולא למעלה וכאן הבעיה. חברות האינטרנט משקרות/מטעות במזיד את הצרכן ומבטיחות חבילת מהירות מסוימת ואינטרנט מהיר ובפועל רוב הזמן אתה מקבל מוצר שלא מבייש מדינת עולם שלישי.טענותיך לא נכונות.זה לא שהחברות משקרות , וזה לא שהן מעטות.זה הלקוחות שמטעים את עצמם וחיים באשליה שהם משלמים על מוצר מסויים כאשר הם משלמים על מוצר אחר לגמרי !זה כמו שיש כל כמה חודשים שופינג סייל או איך שלא קוראים ליום הזה בקניונים של עזריאלי - כל הלקוחות הפרייארים באים וחושבים שעושים לכבוד היום הזה הנחות מיוחדות כאשר בפועל (בתור אחד שעבד שנתיים בקניון) החנויות פשוט מביאות עודפים ומלאי שהם מתים להיפטר שגם ככה בצומת בילו (איפה שכל העודפים) זה בדיוק באותו מחיר - ובכל זאת אנשים קונים , כמו שאומרים פרייארים לא מתים רק מתחלפים.לגבי הספקיות - הן נותנות מהירות לא מובטחת , והשם המקצועי שלה הוא UBR או ABR , הן מתחייבות לתת לך רוחב פס רק אל השרת שלהן וכנל בבזק.במידה ובADSL אתה מתחבר עם 1@1 ומוריד במהירות שאתה משלם עליה מהאתר של בזק - זה כל מה שבזק מתחייבת עליו , אם יהיה עומס לכיוון הספק שלך מבחינתם זאת בעיה רק שלך !אצל הספקיות - הן מתחייבות לתת לך את המהירות רק מול האתר שלהן בבדיקת מהירות - אם במקום אחר כמו TL זה מוריד לך על 0.5 K כשיש לך חבילה של 10 מגה אז מבחינתם זו רק בעיה שלך.מי שמעוניין לקבל חבילה עם טיב שירות (QOS) טוב יותר שישלם כי זה העולם.אגב בחישוב שלהם , כל לקוח שהוא ABR/UBR הוא לא נספר ביחס משתמשים למהירות ולכן הם יכולים לשים בחישוב 100 לקוחות על 2 מגה ביט מסכנים, כי זה החוזה וככה עובד כל העולם.כמובן עם כניסת הNGN דברים ישתנו והספקיות יגדילו את הרוחב פס שלהן לעולם ויהיו עוד דברים.ובנימה זו - יש בשבדיה ונורווגיה BBB - חברה נחמדה שנותנת חיבורים של 10 מגה ו100 מגה ללקוחות - וגם בזיל הזול , בתוך אירופה ולארצנו הקטנטונת הקישור שלהם - באמת עף כמו מטוס סילון - אל ארצות הברית - אם יוצא ללקוח לקבל יותר מ50 KB בשנייה אז יש לו מזל כמו לזכות בלוטו - וזה קורה בדיוק מאותה סיבה שיש איטיות בארץ !אז אנא בבקשה מכולם לצאת מהסרט ולהתקשר למחלקות עסקים ולהבין מה זה בכלל טיב וכמה יעלה לקבל מובטח !!!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
davidz85 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 מי שמגן על הספקיות פשוט לא מבין את חומרת הבעייה."מאשימים" אותנו בזה שאנחנו מורידים דברים, אז מצטער באמת שאני בניגוד לאחרים משתמש באינטרנט שלי להוריד כל מיני דברים ובכמויות, ולא לגלוש פעם ביומיים בYNET ולבדוק מיילים כל כמה שעות...ע"פ ההסכם בזק בינלאומי לא ציינה שהיא מגבילה, לא באופן גורף ולא בשעות מסויימות (מה שבדיעבד קורה ועוד איך), ואני לא יודע מה קורה עם ספקיות אחרות ומה שהם מצהירות...בכל אופן, לי באופן אישי אין בעייה עם זה שבזק בינלאומי מגבילה, רק שלא תצהיר בפניי כשאני עומד להתחבר אליהם, שהם לא מגבילים ושום כלום ועוד תתפאר בזה שהם היחידים שלא מגבילים בניגוד לספקיות אחרות, אני פשוט אבחר בספק אחר שלא מגביל, וכשהספק החדש יגביל אותי אני שוב אעבור וכן הלאה.וגם אם אני בהתחייבות, ההתחייבות אמורה להיות הדדית, אני מחוייב לתקופת תשלום מסויימת, בתנאי שהם יתחייבו לעמוד בתנאים של לא לחסום ולספק לי את חבילת האינטרנט שאני משלם עליה PER MONTH.אנשים פה באים ביציאות, כאילו אנחנו המורידים הכבדים חונקים את האינטרנט של שאר האנשים הישראלים המסכנים, חבר'ה הבעייה היא לא במי שמוריד אלא בחברות, שבמקום להשתדרג ולשפר בעזרת הכסף שהן מקבלות, מעדיפות להביא טענות מגוחכות, ובמקום לפתור את הבעיות שיש, מאשימות כל דבר אפשרי, כולל מכונת הכביסה העציץ וכמובן הדפדפן, בזה שהאינטרנט חרא ובמקום להוריד בתמורה למה שאני משלם - אני מקבל בקושי 20-30 אחוז.אם כבר מישהו כאן מרמה ולא מתהנג כשורה זו חברת האינטרנט, ולא הלקוח.ולא, אנחנו ממש לא אשמים שאנחנו בוחרים להוריד יותר ממשתמש זה או אחר, אנחנו משלמים על זה וזה מה שמגיע לנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BiG Kahuna פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 בשעות האחרונות אתרים בחו"ל עלו לי לאט או לא נטענו כלל (page load error - address not found). אתרים בארץ כן עבדוהתנתקתי והתחברתי עם יוזר של אקספון - הכל עולה, ומהר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shantax פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 בשעות האחרונות אתרים בחו"ל עלו לי לאט או לא נטענו כלל (page load error - address not found). אתרים בארץ כן עבדוהתנתקתי והתחברתי עם יוזר של אקספון - הכל עולה, ומהרגם לי זה קרה ביום האחרון, דפים לא נטענים בלי שום סיבה (אחרי ריפרש פתאום כן עולים). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 זה לא שהחברות משקרות , וזה לא שהן מעטות.זה הלקוחות שמטעים את עצמם וחיים באשליה שהם משלמים על מוצר מסויים כאשר הם משלמים על מוצר אחר לגמרי !.........נכון...ואתה בכלל לא נשמע כמו תומך טכני של אחד הספקים, שכל היום נטחן לו המוח מלקוחות מפגרים. והרי מה אכפת לך מהעם פה למטה, הרי אתם בטח עדין מקמבנים לעצמכם חבילות מטורפות בחינם, לא כן ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 גם לי זה קרה ביום האחרון, דפים לא נטענים בלי שום סיבה (אחרי ריפרש פתאום כן עולים).כנ"ל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
digitalseeker פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 נכון...ואתה בכלל לא נשמע כמו תומך טכני של אחד הספקים, שכל היום נטחן לו המוח מלקוחות מפגרים. והרי מה אכפת לך מהעם פה למטה, הרי אתם בטח עדין מקמבנים לעצמכם חבילות מטורפות בחינם? א.אני לא קימבנתי את עצמי בכלוםב.גם אם הייתי רוצה לקמבן את עצמי - הרי זה לא היה אפקטיבי במיוחד שכן לא ייתכן שאני אצליח לקמבן את עצמי בספק ובתשתית - כי או שעובדים פה או פהג.אני אפילו לא בטוח אם אנשי תמיכה בספקיות יכולים לשנות את הטיב שירות של השמות משתמשים - אז ייתכן שגם התמוכים סובלים.בכל אופן - זה נכון שמגיע ללקוחות יותר טוב , וזה נכון שהספקיות צריכות לשדרג דחוף את הסיבים והקישורים לחו"ל , רק כמה חבל שזה לא תלוי בנו.יפה אמרת.. אך ההגדרה של "בזיל הזול" שלך מעניינת.. שים לב: http://arstechnica.com/old/content/2008/04/comcast-launches-50mbps-broadband-for-150-per-month.arsכמובן שאם נסתכל על זה במובנים של יחס אז מתקבל חיבור יותר זול (בהשוואה עם comcast) .. BBB של 10 מגה עולה 10-20 דולר לחודשBBB של 100 מגה עולה 50 דולר לחודשזיל הזול או לא ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nuetron פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 מי שמגן על הספקיות פשוט לא מבין את חומרת הבעייה."מאשימים" אותנו בזה שאנחנו מורידים דברים, אז מצטער באמת שאני בניגוד לאחרים משתמש באינטרנט שלי להוריד כל מיני דברים ובכמויות, ולא לגלוש פעם ביומיים בYNET ולבדוק מיילים כל כמה שעות...ע"פ ההסכם בזק בינלאומי לא ציינה שהיא מגבילה, לא באופן גורף ולא בשעות מסויימות (מה שבדיעבד קורה ועוד איך), ואני לא יודע מה קורה עם ספקיות אחרות ומה שהם מצהירות...בכל אופן, לי באופן אישי אין בעייה עם זה שבזק בינלאומי מגבילה, רק שלא תצהיר בפניי כשאני עומד להתחבר אליהם, שהם לא מגבילים ושום כלום ועוד תתפאר בזה שהם היחידים שלא מגבילים בניגוד לספקיות אחרות, אני פשוט אבחר בספק אחר שלא מגביל, וכשהספק החדש יגביל אותי אני שוב אעבור וכן הלאה.וגם אם אני בהתחייבות, ההתחייבות אמורה להיות הדדית, אני מחוייב לתקופת תשלום מסויימת, בתנאי שהם יתחייבו לעמוד בתנאים של לא לחסום ולספק לי את חבילת האינטרנט שאני משלם עליה PER MONTH.אנשים פה באים ביציאות, כאילו אנחנו המורידים הכבדים חונקים את האינטרנט של שאר האנשים הישראלים המסכנים, חבר'ה הבעייה היא לא במי שמוריד אלא בחברות, שבמקום להשתדרג ולשפר בעזרת הכסף שהן מקבלות, מעדיפות להביא טענות מגוחכות, ובמקום לפתור את הבעיות שיש, מאשימות כל דבר אפשרי, כולל מכונת הכביסה העציץ וכמובן הדפדפן, בזה שהאינטרנט חרא ובמקום להוריד בתמורה למה שאני משלם - אני מקבל בקושי 20-30 אחוז.אם כבר מישהו כאן מרמה ולא מתהנג כשורה זו חברת האינטרנט, ולא הלקוח.ולא, אנחנו ממש לא אשמים שאנחנו בוחרים להוריד יותר ממשתמש זה או אחר, אנחנו משלמים על זה וזה מה שמגיע לנו.אני מהאחרונים שיגן על הספקיות, אבל אני לא מבין למה אנשים מפרשים את היציאות העקומות והחסרות אחריות של נציגי מכירות כמסמך רשמי של עורך דין. נו אז נציג מכירות אמר לכם שבב''ל לא מגבילים וכו', אז אמר. גם נציג מכירות של 012 ונטוויז'ן יגיד לכם את אותו הדבר, ועווד ישבע באמא שלו. כל עוד לא קיבלתם נייר רשמי מהספק שהוא מתחייב לספק לכם אישית רוחב פס מקסימלי שרשום לכם בחבילה, וזה תקף לכל מקום בעולם ובכל שעות היום, אין לכם (ולי) הרבה מה לעשות. אני מהמורידים הכבדים, ובניגוד לרוב האנשים כאן שחשו פגיעה ב-014 בזמן האחרון, אנני חי איתה כבר כמעט שנה וחצי, ואני מוכן לציין שההגבלה של 014 הרבה פחות מחמירה ממה שהיה לי ב-012, ועל חבילה של 2.5 מגה אני עדיין מוריד לפחות 100 גיגה בחודש.אני זוכר שהתקשרתי לנטוויז'ן לעשות בירורים בקשר למנוי עסקי, והתברר שהחוא עולה כמעט כפול. בנוסף התעניינתי כמה תעלה לי הבטחה של רוחב פס מקסימלי, נאמר לי שזה עולה 100 (יכול להיות 200, לא זוכר בדיוק) דולר לחודש.בקשר להתחייבות, אחרי הסיפור הכואב שהיה לי עם 012 והייסורים שעברתי כדי להשתחרר מהתחייבות, אני לא מציע פה למישהו להתחייב, גם אם זה יעלה לכם 10 ש''ח יותר בחודש. לצערי יש ספקיות שלא מצרפות לקוחות בלי התחייבות, בב''ל לא ספקית כזאת.ולאלה שרוצים שרוחב הפס לחו''ל ישודרג, לפי דעתי, כל עוד הפרוייקט הבא לא יושלם (אם בכלל החליטו ללכת על היוזמה), אז המהירות בארץ תשאר זוועתית.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483927,00.htmlעבור ספקיות האינטרנט המחירים שבהן הן רוכשות את הקיבולת הבינלאומית הם קריטיים לריווחיות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 ^ אולי כדאי שתקרא את התגובה של בזק ביןלאומי בנושא ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478842,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nuetron פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 ^ אולי כדאי שתקרא את התגובה של בזק ביןלאומי בנושא ...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478842,00.htmlמבזק בינלאומי נמסר: "כחברה מובילה, בזק בינלאומי גאה על עובדת היותה מספקת את את איכות הורדת הקבצים הטובה בישראל. כל מידע אחר הנוגע לספקיות האחרות שלכאורה נמסר על ידי נציגי החברה, מקורו יש לשער מחד בחשיפתם היומיומית של נציגי החברה לתלונותיהם הרבות של לקוחות המתחרים בנושא ובהם של צרכנים רחבי פס 'כבדים', ומאידך לפרסומים הרבים שהיו בכלי התקשורת וב-ynet בראשם אודות ההגבלות שמטילות הספקיות האחרות על לקוחותיהם בנושא".נו כן, מה הבעיה? הם מגבילים פחות מ-012 ומנטוויז'ן. וכל מה שנציג מכירות אומר, ללא חתימה רשמית - שווה לתחת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 על איזה חתימה רשמית אתה מדבר???אם נציג של 014 אומר לך שהם היחידים שלא חוסמים שיתוף קבצים ולכן אתה מצטרף לשרות (נותן את הפרטים שלך וגולש תוך שעה).זאת נקראת הונאה.כמוכן הנה עוד תגובה רשמית:מבזק בינלאומי נמסר: "כחברה מובילה, בזק בינלאומי גאה על עובדת היותה מספקת את את איכות הורדת הקבצים הטובה בישראלוזה גם היה בפרסומות שלהם...אבל בוא נתעלם מההונאה הקודמת שלהם לרגע ונסתכל מה הם עושים עכשיוהרי אתה בעצמך טוען שהם לא מתחיבים לספק לנו את כל החבילה בגלל עומסים ומעבר לכך הם משתמשים בהגבלות על התקשורת שלנו.אני דיברתי עם נציג מכירות שלהם רק לאחרונה ושאלתי אותה ישירות את זה והיא ענתה לי שלא...וזה מה שמרתיח, רוצים לחסום/להגביל כי אתם חייבים אז למה לשקר לגבי זה? למה לא להגיד את האמת למה לשחק עם לקוחות חצי שעה על הקו בבוא נפעיל מחדש את הכול ורק אז להציע פתאום פתרונות "קסם". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2009 במרץ 28 Share פורסם 2009 במרץ 28 נציג מכירות, שירות או תמיכה כנראה לא יודע שבב"ל עושים TRAFIC SHAPING וגם אם הוא יודע, הוא בטוח לא יגיד לך את זה בטלפון אחרת הוא חושף את החברה שלו לתביעה משפטית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.