אינתיפאדה מוסלמית מזוינת בצרפת - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינתיפאדה מוסלמית מזוינת בצרפת


borg

Recommended Posts

  • תגובות 131
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רק להזכירכם - לצרפת אין עם - יש להם לגיון זרים.  ::)

אני יודע שאת אומרת את זה בצחוק אבל אנשים פה חושבים שצרפת היא איזה מדינה חלשה שכולם שם שותים בורדו ואוכלים גבינות כל היום אז... לא.

יש לצרפת מאוד חזק ותמיד היה לה, מאז ומתמיד. נכון שהם לא נחשבים כאלה ווינרים אבל שיהיה... את ששת הימים נצחנו עם מירג'ים לא עם F16 ואת הכור האטומי יש לנו בגלל צרפת ובכלל יש לצרפת די גדול ומאוד חזק, אם קצת תלמדו על מלחמת העולם הראשונה תבינו שהם היו רחוקים מלהפסיד שם וכמה ערסים מוסלמים לא הולכים להשמיד את צרפת, וכמה שאנחנו אוהבים לצחוק עליהם והכל זאת מדינה הרבה יותר חזקה מאיתנו.

יש למדינה הזאת גם חוסן לאומי די רציני והם בין העמים היותר פטריוטים.

וגם לא צריך להגזים, זאת לא אינתיפאדה, יש קצת מהומות אבל זה הכל... נכון שכל יום הניכור גדל וקרע גדל אבל זה רחוק מלהיות מה שיש פה ותאמינו לי שאם יתחילו שם פיגועים תהיה קצת היסטריה אבל הם יצאו מזה מחוזקים פי כמה וכמה, איך כבר חלק פה הגיעו לזה שמחר בראש צרפת עומד מוסלמי שיש שם בערך... 10% מוסלמים, אני לא יודע.

האיסלם המקורי והרציני הוא רחוק ממה שאתם רואים בשכונות העוני באירופה, אלה ערבים קיצונים בעיקר שבכלל לא מתעמקים בדת אלא בדברים טפלים וקיצוניים ומה שמניע אותם זה בעיקר שנאה לכל מה שמערבי, הם חיים בעוני וניכור, הם לא מעורבים בחברה כמו יהודים למשל... הנוער שגדל נראה לי יוצא דפוק מכל בחינה אפשרית.

אני בטוח שאם תלכו לכפרים של מוסלמים במרוקו לא תראו נוער אלים וקיצוני כזה.

צרפת ואירופה לפי דעתי במגמה אנטי מוסלמית כבר לא מעט זמן למרות שעל פני השטח זה לא נראה ככה, אל תשכחו את החוק מלפני שנה שנתיים בצרפת שאוסר על לבוש דתי בבתי ספר ובאנגליה שעוד לפני הפיגועים גם היו לא מעט בעיות עם מוסלמים קיצונים וכמובן אחרי הפיגועים עוד יותר יש סלידה ממהגרים מוסלמים וזרים, בהולנד היה את רצח תיאו ואן גוך שביים סרט נגד האיסלם הקיצוני, בספרד היו את הפיגועים של אל קאעידה וטורקיה שגם היא מדינה מוסלמית אבל לא ערבית סובלת מטרור ככה שאירופה משנה לשנה הופכת יותר ויותר ליבשת מוכת טרור ולמרות שהחיים ברוב הכפרים והערים באירופה הרבה יותר שקטים אני מניח מבארץ, מספיק שיש כותרות כאלה ומספיק שיש איזה אירוע גדול בבירה מסוימת בשביל שזה יקפיץ את כולם וישנה את דעת הקהל.

אני חושב שחל מפנה די גדול מאז אירופה ששונאת את מלפני 5 שנים בתחילת האינתיפאדה לבין היחס של אירופה כלפי אחרי שגם היא ידעה טרור ובמיוחד אחרי הנסיגה של מעזה.

ובכלל אני חושב שכל השמחה לעד הזאת מיותרת לגמריי, כמה שיצפאן אוהב לצחוק על זה והכל אבל הצרפתים הם לא כאלה "חרא של עם", כולם רוצים שהם קצת יתחברו למציאות והכל אבל אני לא חושב שמישהו מעוניין לראות את צרפת מתרסקת, זה לא יהיה טוב לאף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל קודם מזה שלצבא צרפת אמנם יש כוח אבל(הפתעה) הוא לא ברמה של ישראל!!!

מדד ראשון של עוצמה צבאית הוא כח השריון של המדינה. של צרפת ביחס לישראל הוא די פטתי לצבא יש את השריון הרביעי בגודלו בעולם. וצרפת בהחלט לא נמצאת בין ארבעת המובילים. למען האמת אף מדינה אירופית לא נמצאת שם!(שלוש הראשונות הם רוסיה, ארה"ב, וסין, לא בהכרח בסדר הזה)

לסוריה יש יותר גיסות שיריון מאשר לצרפת(הם די קרובים לכמות שלנו)

מאיפה אני יודע את זה, הובכן שרתתי 3 שנים בשריון, מלמדים אותנו דברים כאלה!

שנית הצרפתים אולי פטריוטים אבל ברגע שהם רואים איום אמיתי הם ישר מקפלים את הזנב ומחפשים את הבריון הגדול(ארה"ב..) שיגן אליהם!

לדוגמא כמו שהיה בויטנאם(אם לרענן לכם את הזכרון או שזה דבר חדש לגמרי לחלקיכם, אז הצרפתים היו אלה שהתחילו את המלחמה אם הויטנאמים הסתבכו ולבסוף ביקשו מהאמרקנים עזרה. בסופו של דבר הצרפתים הוציאו את כל הכוחות שלהם מהאזור. והאמרקנים נשארו אם כל החרא!!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת... צבא חלש...

מה נראה לך שכמה ערסים שזורקים אבנים באיזה פרבר בפריז מחר הורסים את המדינה הזאת ?

עשה לי טובה והצבא הצרפתי הוא לא חלש מהישראלי תהיה בטוח, יש להם בערך 60 מליון תושבים וצבא מספיק חזק בשביל לשבור אותנו, נכון שיש לנו צבא מאוד איכותי, יחידות חי"ר מיוחדות מצוינות, כוח שיריון מרשים וטנקים בין הטובים בעולם וגם חיל אוויר מהטובים בעולם אבל מה לעשות שאם צרפת נכנסת לגיוס כללי זה כוח שלא משתווה בכלל למדינה כמו ואין טעם בכלל לעשות השוואה כזאת וממתי מלחמת וויטנאם קשורה לצרפתים בדיוק ?

אז צאו מהסרט, לא סתם היא מדינה במועצת הבטחון ולא סתם היא מדינה חזקה כלכלית ומדינית ויש לה מודיעין מצוין וגם כוחות מיוחדים מעולים.

אני לא מזלזל במה שיש בישראל ולהפך אבל אל תתפסו מהם חלשים כי זה הדבר האחרון שהם ולחשוב שכמה מהגרים עניים מחר הופכים את המדינה זה אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי לאחרונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol: :lol:

אתם מצחיקים אותי כל כך

צבא? מה זה בכלל אומר? מי צריך את זה?

צריך רק חנון אחד קטן עם כפתור גדול ואדום וזהו

מילא

לוקחים 12 איש, נותנים להם משורין מצויד בכל טוב devil.gif . אנחנו מדברים על המון של אזרחים

לא נגדי

מרססים קצת פה, מרססים קצת שם, ונגמר העניין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Mortar,

לא מדובר בכמה ערסים שזורקים אבנים, אלא בטרוריסטים שמשתמשים בבקבוקי תבערה ונשק חם.

אם מדברים באופן תיאורטי על מלחמה בין לצרפת, אז לצרפתים אין סיכוי מולנו, וזה לא מכיוון שאני מפריז לגבי העוצמה הצבאית של צה"ל, אני פשוט לא מעריך כלל את העוצמה הצבאית של צרפת, ובעיקר את הנכונות שלהם להילחם על הבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MORTAR

תלמד קצת היסטוריה ואז תביע דעות לגבי עוצמה צבאית או לגבי המלחמה בויטנאם!!

כך את כל ה60 מיליון תושבים של צרפת ותוריד את ה50% שהם נשים ממה שנשאר לך אולי 5-10% יכולים להתגייס ותוריד מאלה עוד הרבה שלא כשירים להילחם בכלל!(צרפת זו מדינה של נכים, לזיין את השכל בצרפתית הם יודעים היטב מעבר לזה אין להם כלום) בחיי פגשתי הרבה צרפתי ולכולם יש מנטליות של לוזרים ובכיינים! לא משנה איזו עוצמה צבאית יש להם הם עדין יפסידו נגד כל מי שיעמוד נגדם!(ראה הפוסט של YOT בתחילת העמוד)

וכמו שרשמתי לצרפת אין סיכו מול במלחמה רחבת עיקף!!

לא מול חיל האויר ולא בשריון ובהחלט שלא בחי"ר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באינתיפאדה הראשונה אמר איזה חבר כנסת שהיינו צריכים להרוג ביום הראשון 100 פלסטינאים וזה היה נגמר.

אולי זה נשמע כמו טווח אבל אם נסתכל בראיה לעתיד הוא צודק וזה היה חוסך מאות קורבנות לשני הצדדים.

בקיצור צרפתים בפעם הבאה תירו קצת אש חיה ותראו איך זה נגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, לפני ברוך גולדשטיין לא היו פיגועי התאבדות.

נו באמת אז מה ברוך גולדשטין אשם בזה מי שבאמת אשם בזה זו מדינת שמתיחס באיפוק לפיגועים הינו צריכים להגיב עוד אז על הפיגוע הראשון בצורה חריפה ואז הם היו נרגעים (אולי) ואם לא אז להחריף את הפגיעה ואפילו לפגוע באוכלוסיה אזרחית במקומות שיש בהם ריכוז גבוה של מחבלים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...