צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,300 דיונים בפורום זה
-
אז היו לי את הסט הבא: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820145345 (corsair 1600 4gbx2 vengeance) שלחתי אותם לתיקון וקבלתי את המוצר הבא: http://ksp.co.il/?uin=15454 2x4GB Corsair DDR3 1600Mhz XMS3 Dual Channel CL9-9-9-24 אז חוץ מזה שכואב לי על הזכרונות היפים שלי שלא יחזרו יותר האם באמת קבלתי מוצר שווה ערך למה שקניתי מבתחילה?
-
- 68 תגובות
- 19.2k צפיות
-
-
3 באוקטובר רכשתי מחשב לנובו . בבית גיליתי כי קיים פיקסל מת . שלחתי בקשה להחלפת המחשב , הייתה התכתבות עם השירות של לנובו והתבקשתי לתת את המחשב עם כל הציוד שקיבלתי לשליח . עברו ימים ולילות , וחג באמצע ולפני יומיים קיבלתי הודעה כי "המחשב תוקן" . התקשרתי לברר מה פשר ההודעה (SMS* ) והבנתי שהם לא עשו כלום ושולחים לי את המחשב כפי שקיבלו אותו ממני . שירות רע וטעם רע עוד יותר מחברת לנובו . אז תזהרו כשאתם רוכשים מחשב של לנובו !
-
- 44 תגובות
- 15.5k צפיות
-
-
... או לפחות ניסו את זה עלי. התקשר אלי עכשיו אדם שהזדהה כנציג הוט (שאני מנוי על תשתיתה), והתחיל לדבר על זה שבעקבות ניתוקים שהיו בזמן האחרון הם מפצים את כל לקוחותיהם, מוזילים להם את החבילה ומעבירים אותם ל100 מגה, והוסיף (בשטף של דיבור מהיר) שהדבר כרוך במעבר לנטויז'ן, דבר שהוצג כעובדה. הנציג אף ידע לומר לי את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי בו אני משלם על המנוי להוט. אני לקוח בזק בינלאומי ואין לי כוונה להתנתק מהם לטובת נטוויז'ן. דרשתי לדבר עם האחראי על אותו נציג לטובת הבהרות, והאחראי הודה שבעצם הוא והבחור הקודם שדיבר איתי הם לא מהוט אלא מנטוויז'ן. בשלב הזה ניתקתי את השיחה. יצויין שמעולם לא הייתי לקוח של נטוויז'ן ומעולם לא נתתי להם את מספר האשראי שלי. מה אתם אומרים על טקטי…
-
- 10 תגובות
- 6.8k צפיות
- 1 follower
-
-
כמו רבים וטובים גם אני משתמש רבות בשירות התשלומים של חברת PayPal שחוסך ממני את הצורך לפזר את פרטי האשראי שלי ברחבי הגלובוס. אחת הסיבות שרבים מאיתנו משתמשים בשירות בין היתר זה בגלל ה"גב" לכאורה שמקבלים מהחברה במקרה וחלילה מוצר לא מתקבל או שכספכם נגנב. בעברי, מעבר לFrenzy הקניות המטורף שאני עושה ברשת, הפעלתי עסק עצמאי למסחר והייתי מייבא סחורות ומשווק לחו"ל\בארץ ולכן התעסקתי רבות בנושא של משלוחים בינלאומיים והתנהלות מול חברות אשראי. לכן אני הרגשתי מחוייב לשתף אתכם במקרה שקרה לי ולהזהיר כדי שתדאו להגן על עצמכם במקרה הצורך. המקרה מתחיל בתאריך 23.11.12 כאשר רכשתי מספר מוצרים (5 מוצרים , 6 סה"כ) מאתר DealExtreme ושילמתי באמצעות אתר PayPal. באתר DX נאמר כי כל המוצרים שהזמנתי במלא…
-
- 21 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
לאחרונה התוכן בפרסומות הקופצות אינן בוחלות בשום אמצעי בכדי לגרום לכם להרשם לשירות שלהם, שימו לב איזו חוצפה/תעוזה, מפתים אתכם לבחור סמארפון ובכלל מדובר ב"משחק טריוויה" שעלותו מאות שקלים בחודש. לתוכן אין שום קשר לכותרת ואין שום הפניה למחיר האמיתי של השירות שרשום אך ורק בתקנון. http://tradein-center.co.il/no-alert.html?aff1=purple2&aff2=&utm_source=purple2&utm_medium=1&utm_campaign=purple2ChooseCellTradeInFeb11 חלק מהתקנון: עלות השירות עלויות השירות הינן כדלקמן: עלות ההרשמה לשירות היא 40 ש"ח כולל מע"מ. עלות מנוי מינימאלית לחודש היא 80 ש"ח כולל מע"מ )ולא כולל עלות הרשמה(. עלות קבלת השאלה הראשונה בכל סבב שאלות חודשי, וכן עלות קבלת כל שאלת תזכורת שבועית…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נרשמתי לחבילת גישה לרשת האינטרנט + שירות "GAMER" ביום 09/04/13. במעמד שיחתי עם נציג המכירות של החברה סוכם על סכום מסוים לחודש וחודש ראשון חינם (ביקשתי לבדוק את איכות השרות). בתאריך 29/04/13 ביטלתי את המנוי בחברה עקב רמת שרות נמוכה (פינגים גבוהים וכו'). למרות ביטול החבילה חויב חשבוני עבורה ולאחר התכתבות עם אחראית פניות הציבור מאיה בן יוסף \ ויקטוריה בילאי נאמר לי כי החבילה לא כוללת חודש חינם. לסיכום את כספי הם לקחו ואין לי את מי להאשים חוץ מעצמי. לכולכם: שימו לב לקבל את סיכום השיחה המדויק בכתב כך לא תעשו את הטעות שלי.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. קניתי Sound bar ולא יודע למה אבל הסתכלתי דוקא ב-manual שנמצא ברשת באתר של LG (במדריך שקילבתי בקופסא זה לא רשום), ויש את המלל הבא: WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer and birth defects or other reproductive harm. Wash hands after handling מדובר על מודל lg LAS454b אני יכול להשמע כפרנואי לחלקכם אבל עדיין, למה זה מוחבא איפשהו ב-manual באתר של היצרן ולא מופיע על גבי מדריך מודפס ולא בעמדת הקניה / אתר קניה? קישור למדריך.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה לעדכן על חוויה נוראית ש mistertao העבירו אותי הזמנתי מהם פלאפון לפני חודש הם בדקו אותו ושלחו לי תמונות כמובן שבתמונות הכל היה סבבה לאחר שהפלאפון הגיע אליי גיליתי בעיה אחת הוא פשוט לא קורא אף כרטיס סים מה שבעצם הופך אותו לדיי מיותר שלחתי אותו לתיקון במעבדה והם אמרו לי שאין מה לעשות איתו לאחר שקיבלתי אותו חזרה מהמעבדה פניתי ל mistertao במטרה אחת לשלוח להם בחזרה את המוצר ולקבל החזר פה אני גם אציין שאני לקוח VIP אצלם מה שאמור להקנות לי יחס יותר טוב והבאתי להם הרבה לקוחות (שגם התלוננו) במשך ארבע ימים רבתי איתם על זה שהם צריכים לקבל את המוצר בחזרה והם מצדם ענו באטימות שהם ישלמו 8$ עד שלבסוף הם הגיעו למחיר הסופי מבחינתם 25$ (המכשיר עלה 268$ וזה בלי משלוח ועמלות) ושהא…
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לספר על מקרה אישי שלי בעבודה מול חברת המשלוחים BUY2USA (המאפשרת קניות בארה"ב ומשלוח המוצרים לארץ). א.לפני כמה שבועות רכשתי שני מוצרים בארה"ב, ושלחתי אותם ארצה דרך אתר BUY2USA (השייך לחברת UShops). מאחר ומדובר במשלוח דחוף, שילמתי כסף רב (140 דולר) עבור משלוח בדואר אוויר שאותו החברה מתחייבת לספק בין 4 עד ל-7 ימי עסקים. ב.ביום חמישי, ה-10.1 קיבלתי הודעה שהפריטים הגיעו לארץ, שוחררו מהמכס ונמצאים בדרכם אלי. ג.ביום ראשון, ה-13.1, בדקתי את סטטוס המשלוחים באתר של BUY2USA, וראיתי להפתעתי שמצויין שם שדואר השליחים ניסה להשיג אותי, אך לא היה מענה ולכן השאירו לי הודעה. מאחר ואף אחד לא השאיר הודעה, ולא היו לי כל שיחות שלא נענו, התעורר חשדתי ופניתי בעניין ל-BUY2USA (ז…
-
בתחילת ספטמבר קניתי מכשיר סלולרי גוגל נקסוס 4 בארה"ב ובחרתי בשירות שליחויות TNT שלושה עד חמישה ימים עד בית הלקוח עם ביטוח. ב-16-09-13 נמסר המכשיר במשרדי TNT בבוסטון. המכשיר עוכב במכס ולי לא נמסרה שום הודעה. לאחר החג פניתי לTNT לברר ונתקלתי בשירות גרוע ביותר. טלפניות שלא יודעות כלום מעבר למה שאני יכול לקרוא בעצמי ע"פ מספר מעקב. לפני שהספקתי לספר את הסיפור העבירו אותי למחלקת המכס ושם נאמר לי נברר ו"יחזרו אליך", כמובן לא חזרו. רק לאחר כמה שיחות הצלחתי לדבר עם האחראי על המכס ב-TNT שהוא כל הזמן עסוק, והוא אמר לי זה שהמכס העריך את מחיר המכשיר שנקנה ב-250 דולר ב-330 דולר. "מה עושים?" "אני אברר ואחזור אליך" וכמובן אין תשובה. בסוף נאמר לי שעליי לשלם ואין מה לעשות. אחרי ששלחתי ל…
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
קניתי מקרר ב 4000 שח ולאחר יום עוד לפני שקיבלתי אותו ביטלתי את העסקה טלפונית ונאמר לי שעליי לשלם דמי ביטול על סך 100 שח ועוד את הסכום סליקה שחברת האשראי גבתה מהם שזה יוצא 190 שקל ביחד (הם אמורים להוכיח שלקחו מהם סכום כזה חברת האשראי) חשבתי שהכל בסדר עד שלאחר חודש ירד לי תשלום על סך 1000 שח מהם, התקשרתי ואמרו שהיתה אי הבנה ושהייתי צריך להגיע לסניף לבטל שזה לא נכון.... בכל אופן הגעתי לסניף שילמתי את הדמי ביטול ועבר כבר 9 ימים ועדיין לא טיפלו בזה שלפי חוק חייבים להחזיר את הכסף ולבטל עיסקה לאחר 7 ימים. אז אם אתם צרכים מוצר חשמלי בבקשה תזהרו מהם כי הם נחמדים עד שאתה קונה ואחר כך אין עם מי לדבר במיוחד אם אתם מבטלים עסקה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אחרי המקרה שקרה לי וחיפושים באינטרנט אחת התוצאות הביאה אותי לתלונה של בחור על אותה החנות בפורום הזה אז מצאתי לנכון לפרסם את הסיפור גם כן כאן בפורום צרכנות. המקרה הוא כזה לפני פחות משנה רכשתי אצל דימפון זוג מכשירי htc desire כל אחד ב 2700 ש"ח לפני מספר שבועות אחד המכשירים התחיל לעשות ריסטרט רנדומלי ואז גיליתי שהמצלמה לא עובדת. גיליתי שאם נותנים מכות קטנות עם האצבע באיזור המצלמה היא מתחילה לעבוד (לעבוד חלקית, פעם עובדת ומפסיקה ואחרי כמה נקישות מתחילה לצלם על חצי מסך או פשוט בצבע סגול) כלומר יש פשוט בעיה במגעים של המצלמה. אני חייב לציין שהמכשיר לא נירטב ולא נפל וקיבל יחס טוב מאוד כמו שמגיע למכשיר שעלה 2700 ש"ח. בקיצור כשהגעתי לחנות והראתי את המכשיר לנציג כבר הבנתי שנפלתי ע…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז לאחר 3 חודשים של ניתוקים תכופים מהאינטרנט, 5 ביקורי טכנאים שאין להם מושג מה הבעיה, עשרות טלפונים חסרי תכלית למוקדי השירות והמון שקרים (מוקלטים) נמאס לי, התחברתי לחברה אחרת וכעת אני מנסה להתנתק מ HOT. ואז מתחילה מסכת הייסורים הנוספות. השיטה עובדת בצורה של התשה, אתה מתקשר למוקד השירות, ואם יש לך מזל והקשת נכון את הקוד לכספת אז זכית ב 20 דקות המתנה על הקו לנציג שירות. ולא, אל תנסו לתת להם לחזור אליכם ברגע שיתפנה נציג, הטלפון יצלצל אחרי שעתיים ואז שסוף סוף תחשבו שהגעתם לנציג הוא יתנתק לפתע וחזרתם שוב לנקודת האפס. ואם הגעת סוף סוף לנציג, הוא לא יאפשר לך להגיע למחלקת ניתוקים אלה רק ישלח להם הודעה והם יחזרו אליך תוך יום עסקים. ואז אתה מחכה לטלפון המיוחל, גם אחרי שאיימת על הנצ…
-
- 15 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
שלום, ניגשתי ב-10.9.2015 לחנות KSP בתלפיות (ירושלים) על מנת לקנות מוצר, הגעתי לחנות בסביבות השעה 6 בערב כאשר קיבלתי שירות אחרי חצי שעה של המתנה. ביקשתי לקנות קונן כשיח (Hard disk) של Western Digital בנפח 3 TB. המוכר הציע לי לקנות מוצר יותר זול עם אותו נפח של חברת Seagate שלטענתו יהיה יותר טוב. שמעתי לעצתו וקניתי את המוצר ב 530 ש"ח. יש לציין שהמוחר בחנות ביקש ממני לבדוק את תקינותו החיצונית של המוצר אבל משום שאינני אדם המתמצא בתחום הסתכלתי ובחנתי למייטב הבנתי. המוכר רק התבונן בי וחיכה עד שאומר לו שהכל בסדר. כשהגעתי הבייתה התקנתי את המוצר במחשב וזה לא פעל, לא זוהה בכלל אפילו כשניסיתי לבדוק את תקינות הכבל או החריץ שאליו חיברתי אותו. ביום למחרת (יום שישי) ניסיתי לבדוק אם אכן …
-
- 64 תגובות
- 17.7k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=535215.msg4566403#msg4566403
-
- 1 תגובה
- 5.2k צפיות
-
-
* לפי החוק ניתן לבטל רכישה שבוצעה באינטרנט תוך 14 יום גם אם האריזה נפתחה. במידה והמוצר תקול, יגיע שליח מטעם החברה לאסוף את המוצר. הזמנתי מדפסת בסכום 1,154 ש״ח מהאתר lastprice המדפסת התקבלה תקולה בתאריך 13/10/16 לאחר שיחות עם התמיכה של Brother הוחלט שהמדפסת אכן תקולה ויש להחליפה. לא הייתי מעוניין בהחלפה. בתאריך 19/10/16 ביטלתי מול lastprice את העסקה חזר אלי נציג למחרת, ביקש ש - Brother יפקססו לו אישור שהמדפסת אכן תקולה. האישור נשלח. מאז ניסיתי לברר מולם אין ספור פעמים לגבי ההחזר הכספי ומתי אוספים את המוצר. כל יום דחו אותי למחרת. אחרי שבועיים של רדיפה שבהם דיברתי עם המוקד של lastprice מספר רב של פעמים, נאמר ל…
-
- 6 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
לא סובלים אתם הודעות פרטיות? אז כמו שרציתם, אני פתחתי את השרשור. יש מטען USB ומשטח קירור למחשב נייד ששילמתי עבור הזמנתם במזומן ברשת מחשבים אייבורי ואחרי שבוע שמשלוח עוד לא הגיעה, החלטתי ליזום קשר עם מרכזייה והתברר שרק משטח בכלל לא נמצא אצלהם למרות שלפני קנייה הוא היה מופיעה באתר שלהם. נציגה התחילה להציע לי מותגים אחרים ואמרה שהם יותר יקרים ביחס למשטח שרציתי. אמרתי לה לתת לי לבדוק ואחרי לדבר איתי. בדקתי ולא מצאתי שום דבר שיעניין אותי ואמרתי לה את זה וגם את הסיבות למה אני חייב משטח שרציתי בהתחלה. עדיין היא ניסתה להציע לי משהו אחר, שאלה עוד פעם אם מצאתי משהו שיעניין אותי ובסופו של דבר אמרתי לה שאני לא מעוניין עוד פעם. אז היא אמרה שתבדוק אפשרות להזמין יחידה אחת של משטח שאני ר…
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
יש היום גרופון על אותן מערכות שהיו בקבוצתית של האל פסק ב-20 ו-60 שקל יותר זול מאשר בקבוצתית. http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/aviem-c02648309/15395964?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_364&a=2022 עריכה: אולי הייתי צריך לשים את זה ב"דילים משתלמים"...
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001170274
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי כמה בגדים מASOS.COM למי שמכיר,בעיקר בגלל המחירים הנמוכים שיצאו לי בקנייה. היום קיבלתי טלפון וביקשו ממני להביא את מספר התעודת זהות שלי בכדי לשחרר את החבילה שהגיעה. הבאתי לה את התעודת זהות והיא אמרה שכשהשליח יגיע אני אצטרך לשלם לו 200 שקל בגלל שהחבילה נעצרה. עכשיו,אני לא מבין למה,החוק קובע שמשלמים מכס מ325$ לא?אני שילמתי 50 ליש"ט על החבילה והמשלוח היה בחינם,זה אפילו לא מתקרב ל325 דולר. מה עושים במצב כזה?משלמים ושותקים? :-X
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חברים שלום,רציתי להתייעץ. אתמול נפתר כרטיס מסך שהיה ברשותי שנה וחצי כמעט 670 GTX של חברת MSI 2GBVRAM. לאחר שניסיתי אתמול פעם ראשונה בחיי לעשות סטרימינג עם OBS ואחרי 20 דק' הוא התחיל להראות לי ארטיפקטים וקוביות לבנות ולקרוס. ביררתי עם נציג מכירות של TMS ובחור מעבדה,נאמר לי שצריך לשלוח כריטס מסך לתיקון ואם הוא באמת תקול אז משדרגים אותי במסגרת האחריות מאחר וכבר לא מוכרים את ה670. הבעיה נוצרת כאשר נציג המכירות אומר לי שאני כנראה אצטרך לשלם על כרטיס המסך החדש ובהפרש שהוא גדול יותר מאותו המחיר ששילמתי על הכרטיס מסך שלי (997 שח' בזמנו) בטענה שיבדקו את הערך הנוכחי של הכרטיס מסך שלי ורק אז אולי יורידו את זה מהמחיר של הכרטיס החדש - וכמובן האחריות תמש…
-
- 9 תגובות
- 5.2k צפיות
- 1 follower
-
-
רכשתי מחשב מ-TMS. נאמר לי בטלפון וגם רשום להם באתר שכדי לממש אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר. לא שצריך כרגע לממש את האחריות..אבל לא הבנתי מה זה אומר אריזה מקורית? האם זה הקרטון שבו המחשב הגיע? צריך לשמור את זה במשך שנה? צריך לשמור גם את הקלקרים שבאים עם זה?
-
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
- 5 followers
-
-
שלום, שוקל לקנות אל פסק Eaton 5E 850VA יש אחד עם אחריות ע"' DCS מחשבים ויש אותו דגם אבל עם אחריות ע"י יעל פתרונות אני מתלבט בין שניהם מבחינת איכות של שירות שנותן אחריות שמעתי ש-DCS מחשבים הם מעבדה מוסמכת ע"י Apple כדאי שאלך עם DCS מחשבים? הייתה למישהו חוויה עם נותני שירות שהזכרתי לעיל? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשמדובר באמזון או בניואג (אולי אצלהם זה שונה?), האחריות ברכישה אצלם באמת עדיפה על זו שבארץ? אמנם בארץ זה קרוב לבית ונוח יותר כנראה, אך אומרים לעיתים שבאמזון למשל האחריות עדיפה ומסקרן אותי לדעת למה בעצם? אמזון מוכנים לשלוח מוצר חדש גם מבלי ששולחים את הישן או מה? או שלחילופין מביאים החזר כספי מסוים? בהנחה והבדל המחירים לא גדול ביחס לארץ, מה עדיף לדעתכם? ואיך זה בניואג? זה נכון לגבי כל מוצר?
-
- 10 תגובות
- 4.1k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום. איפה יש פה מקום בארץ שמכבדת את האחריות הבינלאומית של הסמארטפונים של סמסונג באמת (ולא כמו חברת סאני - שיתפוצצו).
-
- 20 תגובות
- 13.9k צפיות
-