אזהרה - אל תקנו מחשבים של לנובו כי השירות חרא - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה - אל תקנו מחשבים של לנובו כי השירות חרא


Armageddon1

Recommended Posts

אין בעיה, בשביל שיתנו מחשבים עם אפס פיקסלים פגומים, כנראה תהליך הייצור היה גורם לזריקה של המון מהמסכים, מה שהיה מעלה משמעותית את מחיר המחשב. השאלה הנכונה במקרה הזה היא:

א. מה המדיניות של היצרניות האחרות.

ב. במידה ויש יצרניות שמוכנים להחליף עם 0 פיקסלים, כמה עולה המחשב המקביל אצלהם ?

ג. אם יש כאלו יצרניות ואתה יודע שזה מפריע לך ולא עשית מספיק שעורי בית...

ד. יכולת לקנות לאפטופ יקר פי 2 של כמו ה yoga 2 שמגיע עם מסך רטינה, שם הסיכוי שפיקסלים שרופים יפריעו הרבה יותר קטן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בלי קשר לדיון הזה אני יכול לאשר שהשירות של בארץ מזעזע. אח שלי היה צריך לרדוף אחריהם במשך שבועות, בפעם הראשונה שהמחשב שלו היה צריך תיקון הם אמרו לו לשלוח את המחשב ואז קראו לו לאסוף אותו למרות שהם אמורים לספק שירות עד הבית, בנוסף לזה הם גם לא תיקנו שום דבר. עד היום יש לו בעיות במחשב גם אחרי 3 או 4 פעמים שהוא היה בתיקון. בכל פעם הוא היה צריך לריב איתם בטלפון עד שהם הסכימו בכלל לבדוק את המחשב, בפעם האחרונה הוא יצר קשר עם העולמית להתלונן, יום למחרת במקום שהוא ירדוף אחריהם הם התחילו לרדוף אחריו.

זה הדבר היחיד שהם מבינים, אם יש לכם בעיה עם בארץ תפנו לשירות בחו"ל והם ידאגו שהנציגה בארץ תעבוד כמו שצריך, אם מספיק אנשים יפנו אולי ימצאו חברה אחרת שתיתן שירות הולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן זו מעבדת CPM הידועה לשמצה ( לא ידעתי לפני כן , כעת אני יודע ) .

שיהיה להם הכסף לתרופות !

אני גם אפנה ללנובו העולמית , בהחלט . (כשאמצא את המייל או המספר טלפון המתאים)

- - - תגובה אוחדה: - - -

+1 זה שלא מקובל עליך מדיניות של חברה מסויימת, לא אומר שהיא לא נכונה. אתה רשאי לבחור לקנות מכל חברה שתרצה, ואני בטוח שעבור תוספת מחיר תוכל לרכוש מוצר פרימיום שמבטיח לך שלא יהיו בו פיקסלים שרופים. מה שכן השירות שקיבלת מלנובו הוא שירות כמו שצריך. המוצר נאסף, נבדק במעבדה, הוחלט כי אינו פגום והוחזר לך. והכותרת שלך שיקרית.

הכותרת שלי אינה שקרית .

עובדתית מה שקיבלתי זה שירות רע , שירות רע מבחינתי זה לקבל מוצר פגום ,לטרטר את הלקוח ושוב להחזיר לו מוצר פגום .

לא לענות למיילים בנוסף זה גם שירות רע .

אז אני מציע לאנשים להיזהר כשהם רוכשים !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי במקרה מסך עם פיקסל שרוף באמצע וזה מציק, עם OCD או בלי. אם האנשים הנורא מרוצים האלה היו מקבלים מסך חדש שקנו במיטב כספם עם פיקסל שרוף, נראה לי שהיו מתחרטים על מה שאמרו פה.

שורה תחתונה, לדעתי: לקוח רכש מוצר באלפי שקלים וקיבל אותו עם פגם (כן, פיקסל אחד זה פגם איך שלא תסתכלו על זה, ולא משנה מה המדיניות של החברות). אם הספק רוצה לשמור על שמו הטוב ועל הלקוחות שלו מרוצים, עליו לסדר את הבעיה - כי זו בעיה.

לא מדובר פה על דיסק עם שריטה קטנה בשנקל, וגם לא על מסך ב-800 שקל. הבחור סה"כ בא להזהיר מפני תופעה שלדעתי היא מפגרת, אין לי דרך אחרת לתאר אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכותרת שלי אינה שקרית .

עובדתית מה שקיבלתי זה שירות רע , שירות רע מבחינתי זה לקבל מוצר פגום ,לטרטר את הלקוח ושוב להחזיר לו מוצר פגום .

לא לענות למיילים בנוסף זה גם שירות רע .

אז אני מציע לאנשים להיזהר כשהם רוכשים !

אתה טועה, היא שיקרית. השירות שקיבלת הוא שרות רגיל של איסוף המוצר שהוצהר כמקולקל, בדיקתו והחזרתו ללקוח. זו היא הגדרה של שירות ואחראיות ולא של "שירות חרא" כמו שאתה טוען. תכתוב כותרת שאומרת שהמדיניות של לגבי פיקסלים שרופים לא מקובלת עליך, תזהיר אנשים שלנובו מחליפים מחשבים רק מעל X פיקסלים שרופים, אבל אל תגיד שהשירות שקיבלת הוא חרא. זה שלא מקובל עליך המדיניות של , מצטער אבל זו כבר בעיה שלך.

אם האנשים הנורא מרוצים האלה היו מקבלים מסך חדש שקנו במיטב כספם עם פיקסל שרוף, נראה לי שהיו מתחרטים על מה שאמרו פה.

הביטוי הזה כבר נדוש. על כל שטות דוחפים את "החברה יכולה להיות סבבה ולהחליף הכל לכולם ואז כולם יהיו מרוצים", בא לי להקיא מזה כבר. יש מדיניות, לא מוצא חן בעניך - אל תקנה. מספיק עם הראש הקטן של "לא ידעתי לא שמעתי".

שורה תחתונה, לדעתי: לקוח רכש מוצר באלפי שקלים וקיבל אותו עם פגם (כן, פיקסל אחד זה פגם איך שלא תסתכלו על זה, ולא משנה מה המדיניות של החברות). אם הספק רוצה לשמור על שמו הטוב ועל הלקוחות שלו מרוצים, עליו לסדר את הבעיה - כי זו בעיה.

בבקשה, רוצה לקבל מוצר "פרימיום" תשלם עבור מוצר פרימיום. אני הרי לא רוכש טיוטה ואז מספר לכולם שזה חרא של כי אין בו סלון עור ומערכות מחשב כמו במרצדס, נכון?

לא מקובל עליך המדיניות, אל תקנה. אני בטוח שיש חברות שיש להן מדיניות של 0 פיקסלים שרופים. המחיר כמובן בהתאם.

לא מדובר פה על דיסק עם שריטה קטנה בשנקל, וגם לא על מסך ב-800 שקל.

למה שריטה "בשנקל" מקובלת עליך ופיקסל אחד מתוך יותר מ 3 מיליון פיקסלים - לא? אם כבר תלך עד הסוף עם העקרונות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה קשור פרימיום? אני קונה לפטופ שעולה חצי משכורת ממוצעת בישראל, לא מגיע לי שיבוא בלי פגמים? אתה מנסה לגרום לי לחשוב שאני יוצא פה סתם בכיין ואחד שמתלונן על דברים קטנים. יש דברים שאני מחליק עליהם (כמו דיסק פגום שקניתי בשנקל) ויש דברים שפשוט לא, ו-FYI הקטגוריה הראשונה הרבה יותר גדולה.

אם "הייתי הולך עד הסוף עם העקרונות שלי" הייתי גם מתלונן על זה שקיבלתי רק חתיכת עגבנייה אחת בהמבורגר וחבר שלי קיבל 3 (?????). שוב, מה הקשר עקרונות עכשיו? מדובר פה על מקרה ספציפי...

כאילו שלפני שלקוח סוגר עסקה על אומרים לו לפני שהוא משלם שהאחריות תקפה רק ל-3 פיסקלים שרופים ומעלה... איזו התייפיפות הבאת פה, מר צרכן נבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב הגיע אלי בחזרה מהמעבדה , כתוב שם שהכל "תקין" , אין התייחסות לבעיה שבגינה הוא נמסר .

בנוסף המחשב שחזר אלי הגיע עם פגם נוסף - הפלסטיק בצידו השמאלי של המסך פשוט מתפרק .

זה השירות וזה המוצר של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד לא אוהד את הכותרת שלך. היא לעומתית ולא אמת (אינני עובד או קשור ללנובו).

הכלל הפשוט אומר שעם גישה חיובית בד"כ תקבל יחס חיובי. מה שכנראה לא קרה אצלך. אגב, היה לי מקרה זהה והם החליפו לי מחשב.

מהיכרות רבת שנים את השירות של (IBM) ולא CPM אני יכול לומר לך שהם כיום בסדר (פעם הם היו אף יותר מכך).

המעבדה השניה נותנת "שירות" לכל יבואני המחשבים כמעט בארץ.. וההתיחסות ללקוחות בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טיפ לעתיד:

תקנות ביטול עסקה הן יחסית חלשות, במקרה שלך - מוצר חשמלי אשר חובר לחשמל לא ניתן לבטל את עסקת הקנייה.

לעומת זאת - בביטול עסקה אשר נעשתה במכר מרחוק (אינטרנט/טלפון) יש לצרכן יותר כח. לצורך העניין - יכולת להחזיר את המחשב תוך שבועיים גם אם השתמשת בו, המוכר יכול לקבל 100₪/5% (מה שנקרא בחול restocking fee) אם כי שמורה לו הזכות לתבוע בגין נזק (פחת) שנגרם למוצר. (אבל הוא לא יכול פשוט לא להחזיר).

להבא - פשוט תשקול להזמין את המחשב באינטרנט :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככל הנראה אני הולך לתבוע את לנובו בבית דין לתביעות קטנות .

שלחתי להם מכתב רשום , אחרי שאקבל תגובה אחליט בהתאם .

כסף הלקוחות והכסף שלי באופן אישי לא הפקר !

מה שקרה אצלי זה תת רמה של שירות מצד לנובו מכל בחינה .

לא חוזרים בטלפון ולא עונים לדוא"ל שנשלח אליהם .

מבטיחים להחליף מחשב ובמקום להחליף מגיע מחשב עם פגמים נוספים .

אני יודע שבישראל התרגלו לקבל שירות חרא וחיים עם זה בשקט , אני לא מוכן !

לגבי IBM כשהיו לי בעיות בזמנו עם מחשב , השירות שהיה גם כן בזמנו דרך היה משביע רצון .

לגבי CPM עד כה רק דברים רעים . לא רק שלא התייחסו לבעיה אלא יצרו (כנראה ) בעיה נוספת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אתה כנראה אף פעם לא היית בבית משפט לתביעות קטנות... :lol:

אתה תוציא יותר אנרגיה ובסוף לא תרוויח כלום. יש אגרות לשלם, זמן "בילוי" בביהמ"ש (כמה שעות בכיף) והרבה עצבים ולחץ...

אם זה כל כך לחוץ לך הפיקסל המסכן הזה, תזמין מסך חדש מחו"ל בשבעים-שמונים דולר. זה יצא לך יותר זול מאשר לריב איתם ולבזבז זמן.

על זה נאמר: חייך, אכלת אותה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...