Liron C - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Liron C

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    18
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של Liron C

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. כמעט בטוח שזה הדגם https://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=938776 בכל מקרה, יש בו שתי כניסות USB, לא רשום אם זה תומך או לא ב-USB3. אני אנסה פשוט לחבר ל-USB השני שלא היה בשימוש אולי זה יעזור.
  2. בכניסות של הסטרימר רשום רק USB. יכול להיות שה לא תומך ב-USB 3 וזה מקור הבעיה?
  3. מה זה אומר לפרמט לשיטה אחרת? יש מדריך איך עושים את זה?
  4. לא בטוח אם זה הפורום הנכון. אם לא, נא לעדכן. יש לי סטרימר Probox2 שמחובר לטלוויזיה ואליו מחובר כונן חיצוני עם מדיה. עבד בסדר רוב הזמן. אלא שהכונן עם מעט שטח, התמלא ולכן רכשתי כונן אחר עם נפח גדול יותר: Westren Digial 4TB. העברתי לשם את המדיה וחיברתי אותו במקום. מאז קורה מדי פעם שבזמן שזה מנגן סרט התמונה נתקעת. זה כאילו ממשיך לנגן, כי אפשר לראות את השניות זזות, אפשר להריץ קדימה\אחורה וכן ממשיכים לשמוע את האודיו, אבל רק התמונה תקועה ורק אתחול מחדש של הסטרימר עוזר. לא קורה תמיד ולא שמתי לב אם זה במקרים מסוימים, ככל שבדקתי לא נתקלתי בבעיה עם הכונן הישן. האם יכול להיות שיש בעיה בדיסק החדש או שאולי הוא פשוט לא מתאים לסטרימר? או שבכלל הבעיה במקור אחר? כשאני מחבר את הכונן החיצוני החדש למחשב הוא לא מדווח על בעיה כלשהי.
  5. תודה. אני מבין שיש כרטיס מסך מובנה, וראיתי גם במפרט של המעבד שרשום את המספר הזה. חשבתי בגלל שאצלי זה 730, וצריך 2000 אז זה לא יספיק. בהחלט מעדיף להפעיל את המשחקים עם מה שיש. תודה.
  6. שלום. יש לי את המחשב הבא: 13th Gen Intel(R) Core(TM) i5-13400 2.50 GHz Gigabyte B660M DS3H DDR4 Corsair DDR 4 16G (8Gx2) 3200 CL16 Windows 11 Home אין כרגע כרטיס מסך. נתקלתי במספר משחקים שבדרישות כתוב Intel HD 2000 or equivalent Graphics. והשאלה איזה כרטיס מסך מומלץ שיעמוד בדרישה הזו וגם יתאים לשאר הרכיבים מחשב? האם intel hd 2000 זה נחשב לדרישה נמוכה במונחים של היום? האם עדיף משהו יותר טוב? אני לא מפעיל הרבה משחקים, כך שלא הייתי רוצה להשקיע בכרטיס יקר איכותי. מעדיף להגביל את זה לתקציב של 400-500 שח, אבל בגלל שאני לא ממש מבין לא יודע האם זה תקציב מתאים.
  7. שמירת האריזה היא תנאי לאיסוף והחזרה מבית הלקוח. בלי זה הלקוח לא מאבד את האחריות, אך הוא צריך להביא את המוצר אליהם. 13. לצורך שרות של איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר.
  8. למרות שמבחינת ההגיון אתה צודק, לא חושב שזה נכון במקרה שלהם. הם באופן מיוחד מציינים את זה בשיחה מול הלקוח וגם בתנאים- לשמור את האריזה המקורית. רק שזה באמת לא אידיאלי לשמור קופסת קרטון גדולה.
  9. רכשתי מחשב מ-TMS. נאמר לי בטלפון וגם רשום להם באתר שכדי לממש אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר. לא שצריך כרגע לממש את האחריות..אבל לא הבנתי מה זה אומר אריזה מקורית? האם זה הקרטון שבו המחשב הגיע? צריך לשמור את זה במשך שנה? צריך לשמור גם את הקלקרים שבאים עם זה?
  10. תודה, האם מה שהרכבת יתאים גם עם המארז ששמתי? ראיתי ביקורות שהוא מאד שקט. איך זה שה-SSD ששמת הוא מהיר פיה כמה וגם יותר זול?
  11. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 3000, אפשר לחרוג. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עבודה משרדית, אינטרט, מסמכים, פגישות, פיתוח בסיסי, כלים כמו vscode, eclipse 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? מאד חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא. אין צורך באורות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כן. וינדוס. העדפה ל-11, אלא אם כן תמליצו שעדיף להימנע כרגע 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. עדיף באזור חיפה. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? לא בטוח. אם יהיה משהו מתאים מיידי, אם לא, יידחה 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) רק מדפסת 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: המחשב אמור לעבוד רוב היום, עם הפסקות, וכן נשאר דולק לרוב גם בלילה. חשוב שיהיו רכיבים אמינים. ניסיתי לפי קריאה בתגובות אחרות פה להרכיב משהו. לקחתי משהו אחר שהורכב והחלפתי רכיבים שהיו לא זמינים. https://tms.co.il/builds/348804 האם זה מפרט טוב ותקין? ראיתי שבמעבד יש הבדל משמעותי במחיר בין 12400 ל-12600 האם ההבדל גם מאד משמעותי בביצועים? שוקל גם לגבי דיסק SSD. עד כמה זה ישפיע על הביצועים והאם זה משנה מבחינת אמינות? כי חשוב מאד שיהיה משהו אמין שיחזיק לאורך זמן
  12. אין לי בעיה עם המחשב הקיים, עובד מצוין לצרכים שלי. החשש בעיקר מכך שדפדפנים כמו כרום ופיירפוקס מפסיקים לתת עדכונים לוינדוס 8.1 וזה אולי ייצור בעיות אבטחה
  13. תודה על העיצות. אני רוצה במשהו יציב לאורך זמן ויש הרבה שאלות שנוגעות ל"כמה זמן זה יחזיק". אם למשל עוד שנה יודיעו שהדפדפנים כבר לא מקבלים יותר עדכונים ל-10, אז אולי עדיף כבר עכשיו לעבור ל-11. כנ"ל לגבי המחשב. אם המחשב עצמו לא יחזיק עוד הרבה, אז עדיף כבר לעבור למחשב אחר. (למרות עד עכשיו 8 שנים לא היתה שום בעיה, בלי לפתוח פה...) אין הרבה דברים על המחשב. הרוב זה אפליקציות דרך הדפדפן. + פיתוח עם : vs code, eclipse. לא חושש שתוכנות מסוימות לא יעבדו אלא יותר שמשהו במערכת הפעלה יינזק או לא יעבוד כמו שצריך ואז הרבה דברים לא יעבדו כמו שצריך.
  14. אני כרגע עם מחשב נייח משנת 2015 עם windows 8.1 חוקי מעבד i5-4460 לוח Gigabyte GA-B85M-DV2 8GM זיכרון סה"כ המחשב עובד בסדר לשימושים שלי (למעט בעיית זיכרון מדי פעם) והייתי מעדיף להימנע משדרוג כזה, אבל חושב לעדכן בגלל ההודעה שהדפדפנים יפסיקו לקבל עדכונים. השאלה האם כדאי לשדרג לווינדוס 10 או 11 ? האם המחשב עומד בדרישות ל-11? רשום בדרישות ל-11 משהו לגבי Graphics card שאני לא יודע האם יש לי את זה Compatible with DirectX 12 or later with WDDM 2.0 driver. ואולי השאלה הכי חשובה, עד כמה התהליך שדרוג מסוכן? אני מאד חושש שאחרי השדרוג חלק מהדברים לא יעבדו או שבכלל כלום לא יעבוד. מישהו יכול להגיד מניסיון? ושיקול נוסף הוא שאולי המחשב הזה כבר ישן ועדיף בכלל לרכוש מחשב חדש?
×
  • צור חדש...