אזהרה לגבי חברת המשלוחים BUY2USA (חברת UShops) - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה לגבי חברת המשלוחים BUY2USA (חברת UShops)


iamtal

Recommended Posts

וואו מדהים פשוט חוסר אחריות

היה לי גם סיפור איתם לגבי המשלוחים ועל זה שהם בקושי זזים שם בסניף שלהם בארה״ב

המשלוחים מגיעים אליהם ועד שהם אורזים אותם למשלוח זה לוקח הרבה זמן (משום מה)

אני גם נראה לי שעשיתי טעות שהזמנתי דרכם

וגם כל ההטבות המסכנות ששלחו לי בשביל שאני ירגע בכלל לא מספק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שזה הסתדר אבל יש כמה אי דיוקים, באתר של BUY2USA כתוב:

כלומר ברגע שהחבילה מתקבלת במערכת אצלם לא ניתן לשנות את הכתובת למשלוח ולא ברגע שאתה משלם עליה, ואם ברצונך להחליף אחרי זה זה כרוך בתשלום של 25 שקל.

לגבי תיאום המסירה גם לי קרה אותו דבר, קודם לא ידעו איפה החבילה שלי בכלל נמצאת, ואחרי הרבה טלפונים מול דואר שליחים מצאו אותה אבל נאמר לי שהם כבר תיאמו איתי על מסירה, למרות שאף אחד לא באמת תיאם.

לא מדוייק, זה הנוסח המלא שרשום שם:

------------------------------------------------------------------

"האם אוכל להחליף כתובת למשלוח החבילה בארץ"?

כן, אנחנו יכולים לשלוח את החבילות שלכם לכל מקום בארץ (כפוף לאיזורי החלוקה של "דואר שליחים"). אילו ההנחיות לשינוי כתובת:

1. יש להיכנס לחשבון שלי באתר לטאב "הכתובת שלי".

2. לשנות את כתובת המשלוח וללחוץ על כפתור "שמור שינויים" בתחתית העמוד.

לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר התשלום עבור החבילה. במידה וברצונך לבצע שינוי בכתובת המשלוח, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות 1-700-700-712.

------------------------------------------------------------------

מעולם לא הייתה לי בעיה של הבנת הנקרא, ואני מבין את מה שכתוב כאן כך: אם אתה רוצה לשנות כתובת משלוח לפני ביצוע התשלום, בצע זאת דרך האתר. אם כבר שילמת על החבילה, לא ניתן לשנות כתובת באתר, ועליך לפנות למוקד שירות הלקוחות (ואכן כמו שציינת, במקום אחר באתר, כתוב שבמקרה זה תחויב ב-25 ₪).

במקרה הפרטי שלי ביצעתי שינוי כתובת לפני ביצוע התשלום!

בשיחות שלי עם BUY2USA הצעתי להם שבמקום להאשים לקוחות, ינסחו את ההוראות שלהם כהלכה (מה מסובך לרשום משהו בסגנון של - "אם ברצונך לבצע שינוי כתובת לפני ביצוע התשלום, אנא עדכן את הכתובת המעודכנת באתר ולאחר מכן התקשר אלינו כדי לוודא שהמשלוח יישלח לכתובת המעודכנת"?)

ויתרה מכך - אני מדגיש שפניתי כמה וכמה פעמים ל-BUY2USA וציינתי בפניהם שכתוב באתר שלהם שניסו להשיג איתי קשר, והשאירו לי הודעות, למרות שאף אחד לא התקשר ולא השאיר הודעות ואני חושש שאולי הפרטים שיש בידיהם לא מדויקים, ואותה נציגה משירות הלקוחות שלהם הקריאה לי את הכתובת ואת מספר הטלפון המדויקים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו מדהים פשוט חוסר אחריות

היה לי גם סיפור איתם לגבי המשלוחים ועל זה שהם בקושי זזים שם בסניף שלהם בארה״ב

המשלוחים מגיעים אליהם ועד שהם אורזים אותם למשלוח זה לוקח הרבה זמן (משום מה)

אני גם נראה לי שעשיתי טעות שהזמנתי דרכם

וגם כל ההטבות המסכנות ששלחו לי בשביל שאני ירגע בכלל לא מספק

נדמה לי שיצאת בר מזל, אני לא קיבלתי מהם שום הטבה, רק בקשה להוריד את הפוסט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הניסוח שלהם שונה ב-2 מקומות,

כאן: http://usa.buy2.co.il/BUY2USA/FAQ הניסוח הוא:

לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר קליטת החבילה בחשבון.

במידה וברצונך לבצע שינוי כתובת לאחר קליטת החבילה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-712

שימו לב ששינוי הכתובת החל מקליטת החבילה הינו בעלות ₪25.

וכאן: https://usa.buy2.co.il/BUY2USA/My_Account/UpdateUsAddress הניסוח הוא:

לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר התשלום עבור החבילה..

במידה וברצונך לבצע שינוי בכתובת המשלוח, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-712

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות לקוחות שם מתחת לכל ביקורת, התקשר אליי השליח בסביבות 8 וחצי לתאם איתי את החבילה שאני אמור לקבל והודיע לי שאני יכול לקבל אותה רק עד שעה 11 בבוקר, אני בעבודה ולא יכןל לקבל אותה אז אמרתי אוקי.. מה עם מחר? והבחור הנחמד גם רק עד שעה 11 בבוקר

כמו ילד טוב התקשרתי לשירות לקוחות סביבות 12 לברר את הנושא, הבחורה היתה מופתעת ואמרה לא יכול להיות ושתברר לי, אמרתי אוקי יופי זה בטיפול

אחרי שחיכיתי 4 וחצי שעות ולא קיבלתי עדכון התקשרתי שוב לשירות לקוחות וקיבלתי תשובה שרק אחרי 24 שעות יתאמו איתי שוב.. לא הבנתי מה הסיפור הזה ולמה לעזעזל לחות 24 שעות

אפילו לא ביקשתי מנהל כי למי יש עצבים נדע להבא להתנהל טוב יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...