אזהרה: HOT לא מאפשרת להתנתק מהם בצורה שיטתית - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה: HOT לא מאפשרת להתנתק מהם בצורה שיטתית


Sting

Recommended Posts

אז לאחר 3 חודשים של ניתוקים תכופים מהאינטרנט, 5 ביקורי טכנאים שאין להם מושג מה הבעיה, עשרות טלפונים חסרי תכלית למוקדי השירות והמון שקרים (מוקלטים) נמאס לי, התחברתי לחברה אחרת וכעת אני מנסה להתנתק מ HOT.

ואז מתחילה מסכת הייסורים הנוספות.

השיטה עובדת בצורה של התשה, אתה מתקשר למוקד השירות, ואם יש לך מזל והקשת נכון את הקוד לכספת אז זכית ב 20 דקות המתנה על הקו לנציג שירות. ולא, אל תנסו לתת להם לחזור אליכם ברגע שיתפנה נציג, הטלפון יצלצל אחרי שעתיים ואז שסוף סוף תחשבו שהגעתם לנציג הוא יתנתק לפתע וחזרתם שוב לנקודת האפס.

ואם הגעת סוף סוף לנציג, הוא לא יאפשר לך להגיע למחלקת ניתוקים אלה רק ישלח להם הודעה והם יחזרו אליך תוך יום עסקים. ואז אתה מחכה לטלפון המיוחל, גם אחרי שאיימת על הנציגה שהשיחה מוקלטת ואמרת לה שאתה כבר לא מחובר אליהם היות וכל הציוד שלהם מנותק. אך הטלפון לא מגיע.

ואז שוב חוזר חלילה, תתקשר לנציג ותריב איתו שוב.

אז מעבר להזהרה לכל מי שחושב להתחבר להוט, יש לכם דרכים יותר יעילות להזיז עניינים שם?

נ.ב לשלוח פקס ביטול לא הכי רלוונטי, גם משום שלפי מה שקראתי הם מתעלמים מכך וגם משום שמגיע לי זיכוי 3 חודשים אחורה לפי הבטחה של אחת המנהלות שם (כמובן גם מוקלט)

נ.ב 2, כרגע 22:15 דקות כבר על הקו בהמתנה לנציג שירות, עבירה פלילית נוספת לאחר החוק האחרון בנושא.

כתבות בנושא

http://www.themarker.com/law/1.559145

http://103fm.thepost.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FIDFKM&c41t4nzVQ=EE

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000549708

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה תקוע קצת במצב לא נעים כי אתה דורש לקבל זיכוי, בדרך כלל האפשרות הכי פשוטה היא שליחת פקס (ולשמור את אישור הקבלה) או דוא"ל (יותר טוב) וביטול הוראת הקבע. אחרי זה הם כבר ימצאו אותך.

האמת, גם במצב שלך שליחת מכתב \ פקס עדיפה על פני טלפונים והקלטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי חוק - זיכויים שמגיעים לך לא "יימחקו" במידה והתנתקת מהחברה.

אני גם עזבתי את , בזמן שהיו חייבים לי כספים. אחרי חודש קיבלתי החזר באשראי.

מה שלא חוקי זה אופן ההתנהלות מול לקוח שרוצה להתנתק. אני זוכר שכאשר ביקשתי להתנתק ונאמר לי שנציג שימור יחזור אלי ( כמובן שלא חזר) לא הצלחתי יותר להתקשר לשירות לקוחות. כאשר הזדהתי במערכת האוטומטית וניסיתי להגיע לשירות, השיחה התנתקה מיידי ( לפני נעימת ההמתנה). כאשר לא הזדהתי - המערכת עובדת פיקס ומעבירה אותי לנציג שירות.

שיטת מצליח פשוט מגעילה אותי. , ובכלל כל חברות השירותים, מנסות לייאש את הלקוח. למה אף אחד לא מרים את הכפפה וקובע פיצוי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי הרבה צעקות ואיומים בתביעה ומעל לשעה וחצי של טרטור העבירו אותי ל"תהליך ניתוק"

זה רק מראה איזה שירות מסריח זה שמחייב אותך להילחם ולאיים על מנת לקבל שירות בסיסי.

לזיכוי אני עדיין מחכה שיחזרו אלי...

לפי דעתי עד שלא יהיה כמו בארה"ב פיצוי עוגמת נפש גדולים במיוחד לכל חברה שמתייחסת ככה ללקוחות שלה, זה לא יגמר מאחר וזה פשוט משתלם להם.

אחרי הכל האחוז הקטן של התביעות עדיין לא גורר להפסדים משמעותיים לחברות. לצערי יצא לי בזמן האחרון לפנות להמון מוקדי שירות וזה פשוט מדהים ההבדלים בין מוקדי שירות שמטפלים בתלונות למוקדי שירות ללקוחות חדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי עכשיו איתם שעה בטלפון.

חצי שעה רק המתנה. לאחר מכן נציגת הבשר תותחים שלהם בקו הראשון של השירות שמסרבת באטימות מוחלטת "לקבל" את הניתוק שלי, לא מבינה/לא שמעה מה זה "בקשה לניתוק בטלפון", טוענת שלוקח לפקס של נתק שבועיים להגיע אליהם ולבסוף טוענים שלא קיבלו בכלל (שלחתי 4 פעמיים), ובמשך כל הזמן הזה מציקה, חופרת ומסרבת לקבל את סיבת הניתוק שלי בעיקשות אינפנטילית.

חסר בורג לנציגים האלה ולמי שהדריך אותם, אני אומר לכם.

במשך כל השיחה היא מושכת אותה במשך דק' ארוכות כשהיא מעבירה אותי להמתנות ממושכות (בלי להודיע לי כמובן), פתאום במהלך הדיבור הקו שלך מת לכמה דקות, אתה לא יודע אם ניתקה לא ניתקה, ואז היא חוזרת בהפתעה כאילו לא קרה כלום חח. 20 דק' התבזבז רק על זה.

הייתי מנתק באופן רגיל ב-5 דק' הראשונות איתה לאחר ההודעה מצידי, אך התחלתי להשתעשע מהעליבות ורציתי לבדוק עד איזה רמות אבסורד זה ימשך חח. רחוק... רחוק מאוד!

ממנה לא יצא כלום בסוף. אין לה סמכות לשום דבר חוץ מלזיין לך בשכל. העבירה אותי לקשרי לקוחות ששם התחילו להתייחס בכלל למילים שיוצאות לך מפה.

הם סירבו לקבל את תאריך הנתק שלי ומחשיבים אותו מהיום (+ עוד 2 ימי עסקים). נראה שהם נוקטים באופן שיטתי מעכשיו בהתעלמות מכוונת מנתק.

האם אישור השליחה שאני מקבל מנתק מספיק בשביל לכסות אותי? אני לא יודע. צריך לתת לערכאה משפטית לפסוק בנושא.

אישית, אני לא מאמין שבית המשפט יאמין לסיפורי המעשיות האלה. קל לראות שזה משחק ושאין אמינות.

בכל מקרה התנתקתי בתוך החודש חינם שלהם, כך שהם יכולים לחייב אותי מקסימום על 3 ימי חריגה. אני אחסום כמובן באשראי בכל אופן.

לא חייב למניאקים האלה כלום! שיתבעו אותי אם בא להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...