אזילה מוצר ממלאי אחרי הזמנה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזילה מוצר ממלאי אחרי הזמנה?


Boris_yo

Recommended Posts

לא סובלים אתם הודעות פרטיות? אז כמו שרציתם, אני פתחתי את השרשור.

יש מטען USB ומשטח קירור למחשב נייד ששילמתי עבור הזמנתם במזומן ברשת מחשבים אייבורי ואחרי שבוע שמשלוח עוד לא הגיעה, החלטתי ליזום קשר עם מרכזייה והתברר שרק משטח בכלל לא נמצא אצלהם למרות שלפני קנייה הוא היה מופיעה באתר שלהם. נציגה התחילה להציע לי מותגים אחרים ואמרה שהם יותר יקרים ביחס למשטח שרציתי. אמרתי לה לתת לי לבדוק ואחרי לדבר איתי. בדקתי ולא מצאתי שום דבר שיעניין אותי ואמרתי לה את זה וגם את הסיבות למה אני חייב משטח שרציתי בהתחלה. עדיין היא ניסתה להציע לי משהו אחר, שאלה עוד פעם אם מצאתי משהו שיעניין אותי ובסופו של דבר אמרתי לה שאני לא מעוניין עוד פעם. אז היא אמרה שתבדוק אפשרות להזמין יחידה אחת של משטח שאני רציתי בהתחלה ותחזיר לי תשובה ביום ראשון.

כאן אני לא יודע מה לעשות. בתקנון שלהם צויין שקנייה טלפונית או דרך אתר נחשבת כמכר רחוק ומסניף לא מכר רחוק. אני הזמנתי ושילמתי בסניף וסניף שלח בקשה למרכזייה. זה מכר מרחוק? לגשת לסניף / ליצור קשר עם מרכזייה כמה שיותר מהר ולבטל עסקה או לחכות עד יום ראשון לתשובה ממרכזייה (אם בכלל יתקשרו)? מכאן אני מניח השתלשלות אחד המקרים:

1. דחייה עד ש14 ימים יעברו שלא תישאר לי בררה אחרת אך לקחת משהו שאני לא צריך

2. הודעה דגם שאני מעוניין בו "הוזמן" ויגיע אלי כשאר באמת ישלחו לי דגם אחר ובסוף יגידו לי שהם "טעו"

אם לבטל הזמנה אז זה גם לבטל את המטען שזמין במלאי. עדיף לבטל הזמנה ורק להשאיר מטען או הזמנה במלוה כדי להיות רגוע שלא יהיו פדיחות? מטענים אלו יש ברוב חנויות מחשבים אז לא בעיה בשבילי לוותר על המטען .

אותו משטח יכולתי לקנות בKSP ב-15 ש"ח פחות אך ללא אחריות אבל קניתי באייבורי בגלל אחריות.

תודה על עזרתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

?!

לא הבנתי מה הדילמה. לא מסוגלים לספק - בטל את ההזמנה ושלום.

ככל מוקדם האפשר לפני ש14 ימים יעברו ויהיה מאוחר?

אז כדי לא לחכות עד יום ראשון? כי אני אמרתי לנציגה שאחכה... אמנם לא מאמין שישתנה משהו ויזמינו יחידה אחת עבורי כביכול אני מאוחד. ולאיזו הגדרה מתייחסת מכירה שנעשתה לי? מכר רחוק או פרונטלי? אני צריך לדעת אם באם לפנות למרכזייה או סניף שבו עשיתי קנייה פרונטלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה קורה חופשי בהמון אתרים שמוכרים דרך זאפ.

מפרסמים מוצרים בזול כדי להיכנס לראש הרשימה, ואתה יכול לעשות הזמנה.

אחרי 3 ימים שאף אחד לא יוצר איתך קשר, אתה מתקשר ואומרים לך שהמוצר כבר לא במלאי או שהמחיר שלו עלה.

פניתי כמה פעמים לזאפ - וגם מהם לא קיבלתי תגובה.

אם יש לך כח- תנסה לעשות להם קצת בלאגן.

נמאס מהדברים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה קורה חופשי בהמון אתרים שמוכרים דרך זאפ.

מפרסמים מוצרים בזול כדי להיכנס לראש הרשימה, ואתה יכול לעשות הזמנה.

אחרי 3 ימים שאף אחד לא יוצר איתך קשר, אתה מתקשר ואומרים לך שהמוצר כבר לא במלאי או שהמחיר שלו עלה.

פניתי כמה פעמים לזאפ - וגם מהם לא קיבלתי תגובה.

אם יש לך כח- תנסה לעשות להם קצת בלאגן.

נמאס מהדברים האלה.

מסכים אתך. מנצלים אוטוריטה של זאפ כמה שאפשר. אבל אם יש חוק ביטול עסקה, הם רק יגרמו טרטור לעצמם, אלה כן אם יש להם "תקנון מיוחד" שפוטר אותם מאחריות כלשהי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הסעיפים בחוק להגנת הצרכן הנוגעים לביטול הזמנה מצד הלקוח, תקפים אך ורק במקרה בו הלקוח התחרט והחליט שהוא לא צריך את המוצר. במקרה שהחנות כלל לא יכולה לספק את המוצר שהוזמן, אין שום חוק שמתיר לה לחייב את הלקוח לקנות מוצר אחר (לא משנה עד כמה הוא דומה, ולא משנה האם באותו מחיר או בתוספת) או לחייבו בדמי ביטול כלשהם, לא משנה כמה זמן עבר מרגע התשלום, ולא משנה מה התקנון שלהם אומר - שום "תקנון" לא יכול לשלול מהלקוח את זכותו לפי חוק.

יצויין כי הדבר תקף רק לחלקה של ההזמנה אותו הם לא מסוגלים לספק, אלא אם למוצרים יש משמעות רק כסט (וזה לא המקרה).

* ועוד יש לציין כי גם החוק שהמדבר על ביטול עסקאות מכר מרחוק וגם החוק המדבר על החזרת מוצרים שנקנו בעסקה רגילה, סופרים 14 ימים מהיום בו הצרכן קיבל את המוצר, לא מרגע ההזמנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גולשים יקרים שלום, כמה הבהרות חשובות ותשובות

קודם כל, חשוב לציין שאנחנו מציגים באתר ובזאפ רק מוצרים שנמצאים באותו הרגע במלאי, אך במיוחד בזאפ עוברת עד יממה עד שעדכון שאנו מעבירים נרשם ומופיע. כמו כל חנות גדולה שבמלאי שלה אלפי מוצרים, היצע המוצרים משתנה על בסיס יומי ולכן יכול להווצר מצב שבו מוצר יאזל בדיוק בתזמון עם הזמנה של לקוח. במצב כזה אנו מציעים כמו שהוצע לבוריס מוצרים יקרים ועדיפים מאותה הקטגוריה באותו המחיר שהמוצר המקורי הוזמן בו בלי תוספת תשלום, וכמובן שאם הלקוח לא מעוניין זכותו לבטל את העסקה ללא דמי ביטול.

לכן התשובה שלי לבוריס היא שהשאלה אם מדובר בעסקת מכר מרחוק או פרונטלית אינה רלוונטית לעניין- בכל אופן נציע לך להחליף את המוצר שהזמנת במוצר עדיף בלי תוספת תשלום, או לבטל את העסקה בלי דמי ביטול. גם אם תחכה ליום ראשון לסיום תהליך הבדיקה אם אפשר להזמין עבורך אישית את המוצר בו היית מעוניין ויעברו 14 הימים- עדיין נאפשר לך את דרכי הפעולה האלה גם מעבר להם, אל דאגה.

בכל אופן אנו מתנצלים שקרה שהזמנת מוצר שבדיוק אזל ומקווים שנוכל לשרת אותך ברכישות עתידיות.

המון תודה לכולם ושבת שלום

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר אייבורי, מקומם מאוד שאתה מציג כאן כטובה את מה שללקוח ממילא מגיע לפי חוק, בפרט העניין עם ה14 יום (ראה הודעתי הקודמת).

איפה ראית שהוא אמר את זה? להיפך. הוא ציין שזה לא רלוונטי לעניין. ובנוסף: "וכמובן שאם הלקוח לא מעוניין זכותו לבטל את העסקה ללא דמי ביטול." - זכותו, ולא "אנו מוכנים לוותר"

בנוסף, הוא מציע מוצר עדיף ללא תוספת תשלום.

לא מצאתי שום דבר מתגובתו מקוממת, להיפך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אם תחכה ליום ראשון לסיום תהליך הבדיקה אם אפשר להזמין עבורך אישית את המוצר בו היית מעוניין ויעברו 14 הימים- עדיין נאפשר לך את דרכי הפעולה האלה גם מעבר להם, אל דאגה.

לא "נאפשר" ולא נעליים - הימים ממילא נספרים מרגע האספקה ולא מרגע הקנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא "נאפשר" ולא נעליים - הימים ממילא נספרים מרגע האספקה ולא מרגע הקנייה.

אני עד כה חשבתי שספירת ימים מתחילה מאז קנייה ולא מאז קבלת מוצר בידי. ואם קיבלתי מוצר במשלוח עד ביתי, הספירה מתחילה מאז חתימתי על קבלת משלוח? מובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה ליידע את כולם שהכל הסתדר בסוף וקיבלתי את מה שהזמנתי. אחרי כמה דקות התקשר אלי שי כדי לוודא שהמשלוח הגיעה. המשטח קירור היה טיפה מלוכלך אבל לא משהו שמטלית לחה לא מסוגלת לנקות. המשטח נכנס לתיק צד חלק שקניתי עוד לפני קניית משטח קירור כדי שאוכל לשאת עם בתיק צד יחד עם משטח וגם לשים אותו על המשטח ואותו על הברכיים שמאוד נוח לו אין מקום לשבת בסביבה.

:xyxthumbs: תודה למגיבים בשרשור וגם לשי מאייבורי מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...