עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by yuvalm2,

    בפעם הראשונה אני נדרש להחליף מגבים לרכב. מאיפה קונים? איך יודעים איזה מגבים מתאימים לרכב שלי? האם עדיף לבצע התקנה עצמית, או ללכת למוסך?

    • 5 תגובות
    • 4.8k צפיות
  2. שלום לכולם יש לי מחשב חזק וחדש שמיועד בעיקר למשחקים וחווית המשחקים ממש חשובה לי(פינגים נמוכים מחשב חזק הכל צרים להיות מושלם) לפני כמה זמן הייתי עם החברה שלי בדיזינגוף סנטר ועברנו ליד חנות של DJ וכאלה אז חברה שלי הציעה לי לקנות שם אוזניות הסברתי למוכר שאני מחפש אוזניות אך ורק למשחקים למחשב המוכר הציע לי את הHD 205 והביא לי אחד פתוח לשמוע ולראות אם זה לטעמי ,הקשבתי לאוזניות וזה היה ממש חזק וממש טוב והסברתי למוכר שאני ממש אוהב את הווליום של האוזניות וזה דבר ממש חשוב לי (השמיעה שלי לא הכי טובה ) כמובן שהמוכר יודע כל הזמן בוודאות שהאוזניות בעיקר למחשב ולמשחקי מחשב. קניתי את האוזניות הגעתי לבית כולי בהתרגשות לשמוע את האוזניות החזקות במחשב ולהתחיל לשחק קצת בווליום שאני כ"כ א…

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by nicirnTAL,

    שלום לכם חברים, להלן התגוששות עם אייבורי על רכישה באינטרנט - מאד פשוטה, לכאורה, שביצעתי. למזל זה כאב ראש על מוצר לא יותר מדי יקר. את רוב התוכן שלחתי לשירות הלקוחות שלהם ואני ממתין לתגובה. מיותר לציין שזו הייתה הפעם האחרונה שאני מזמין מהם. והאמת היא שהייתי צריך לדעת יותר טוב, קיוויתי שכשמדובר ברשת גדולה אולי מישהו ילמד אותם דבר או שניים על שירות ויחס, שימור לקוחות וכו' - דברים שלומדים בכל קורס פקקטה לניהול בסיסי. בתאריך 5.10.2012 ביצעתי הזמנה של פריט יחיד, כרטיס זיכרון. 1 .ביקרתי מדי כמה ימים באתר, מכשראיתי שלא שויך לי מספר משלוח התקשרתי לשירות לקוחות. ביצעתי שיחה ב ב11.10 (יום העבודה ה-3, מתוך התחייבות ל-6). נציגת השירות אמרה לי שהכרטיס רק הגיע לב"ש ושהוא אמור להשלח …

    • 35 תגובות
    • 5.8k צפיות
  4. שלום, אני רוצה להתייעץ לגבי מקרה שקרה לי עם בזק בינלאומי כדי להחליט מה לעשות בהמשך. אני לקוח של בזק בינלאומי באינטרנט מאז 2009. באוגוסט 2011 התקשרו אליי מבזק בינלאומי והציעו לי לשדרג את חבילת הגלישה ל-12Mb, נאמר לי שזו חבילה לשנה. הסכמתי לשדרוג ושילמתי מאז 55 ש"ח בחודש לבזק בינלאומי (ועוד סכום מסוים להוט כמובן). כל התקופה הזו בזק בינלאומי שלחו לי חשבוניות לתיבת מייל שהם פתחו לי, בה כלל איני משתמש או בודק. לא קיבלתי חשבוניות פיזיות בדואר. אחרי התשלומים עקבתי בפירוט של כרטיס הויזה שלי. לפני חודשיים הסתיימה השנה ובזק בינלאומי העלו לי את התעריף באופן אוטומטי ל-165 ש"ח בחודש. את החשבונית הם שלחו למייל, אבל כאמור אני לא בודק אותו. את החודש הראשון פספסתי בפירוט של הויזה, ושמתי ל…

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  5. Started by sgsg,

    אני מתכנן לקנות נייד חדש ואחרי שבפעם הקודמת נכוויתי, החלטתי ללמוד את קצת את עניין החזרת המוצר בעסקת מכר מרחוק. אחרי דקות ארוכות של קריאה באתר ובגוגל, אני חושב שדי הבנתי את הרעיון, אבל עדיין יש לי כמה שאלות. אני חושב שאם אני אתן דוגמה זה יענה לי על כל השאלות. נניח שקניתי מחשב חדש בעסקת מכר מרחוק (דרך האינטרנט, טלפון וכו'). אני מקבל את המחשב, מפעיל אותו ומגלה שרכיב כלשהו דפוק (מחייב את ההפעלה הראשונית), למשל רכיב פגום: מסך/כונן קשיח/מיקרופון... 1. האם אני יכול לדרוש לבטל את העסקה עקב פגם, במידה שעדיין לא עברו 14 ימים? כמובן שהוצאתי את המוצר מהאריזה וחיברתי אותו לחשמל. 2. מה קורה אם בתקנון שבאתר שהאינטרנט כתוב שאין להחזיר/ להחליף מוצרים (לא מסמך הגילוי שעל המוכר לשלוח)? התנא…

  6. Started by lior456,

    אהלן חברים, אני זקוק לעצתכם, אך לפני כן הייתי רוצה לשתף אתכם בחוויית השירות הנוראית שהייתה לי עם 012. אני שומע תמיד רבים שמתלוננים לנציגי לקוחות על ביצועי אינטרנט גרועים, חסימות פורטים, קו טלפון שלא תמיד עובד וכו'. הייתי רוצה להציג את הסיפור שלי, שהוא מזווית קצת אחרת - רמת השירות. לעיתים אנו פונים לנציגים לביצוע פעולות "פשוטות" שאינן קשורות לתקלות (תוסיף לי חבילת גיימר, שנה לי חבילה למהירות כפולה וכו'). בדר"כ דברים כאלה נפתרים בטלפון אחד (מקסימום 2-3). אבל לא, לא אצל 012... אתם פשוט לא תאמינו לאיזה רמות טפשות/חוסר-אכפתיות מגיעים שם הנציגים... אחרי שתקראו את הסיפור הבא אני מבטיח לכם שאפאחד מכם לא ירצה אפילו להתקרב ל- 012. כל הסיפור בגדול מדבר על ביצוע 2 פעולות פשוטות (מ…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. בתחילת חודש אפריל של השנה הזו קניתי נעלי סאקוני במגה ספורט. לפני כמה זמן התחילה תופעה שהרצועת גומי בקצה הנעל מתחיל להתפרק. מה אני עושה במצב הזה? בכל זאת זה נעל של 700 שקל, ולא הספקתי לרוץ איתה הרבה. פניתי לרשת מגה ספורט, והם מתנערים ממני. אשמח לעזרה, תודה

    • 55 תגובות
    • 9.6k צפיות
  8. Started by Harbi,

    אני מחפש כבר מלא זמן ואין בשום מקום במלאי... למי שלא מכיר זה מחשב זעיר ביותר ב25$: http://www.raspberrypi.org

    • 37 תגובות
    • 5.6k צפיות
  9. היי. ב18 לחודש הקודם רכשתי ממישהו כ3 חולצות של אברקומי מהאתר הנ'ל במחיר של 45$. הוא אמר לי לשלוח את הכסף ידני לחשבון הPP שלו כייון שioffer עושים בעיות עם מוצרים של AF ואסור לסחור בהם שמה,לא נשמע כ'כ חשוד כי בכל זאת קונים מאותו מוכר המון אנשים ויש עליו הרבה חוו'ד טובות. עבר כבר חודש ושום דבר לא מגיע,יש לי מספר הזמנה והכל אם זה משנה,מה אפשר לעשות בנידון?

  10. רוצה לשלוח חבילה קטנה שמכילה: מעבד,לוח,זכרונות, SSD, ואולי עוד כמה דברים קטנים. העיקר לא לקנות בארץ, ולא אכפת לי מהאחריות. אז מה צריך לשלם במכס? ואם אני שולח את זה מתנה? איך מי ולמה?

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  11. ברצוני לקנות מכשיר כזה ב-DX או ebay אבל אני לא מוצא אותו בחיפוש שעשיתי.. איך נקרא המכשיר הזה באנגלית ?

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  12. Started by bronco,

    החלטתי שאני מחליף מארז לדגם יוקרתי של Cooler Master .לאחר שבדקתי באינטרנט בכמה חנויות החלטתי לבדוק טלפונית לוודא זמיניות המארז ואז מה רבה הייתה הפתעתי, המחיר הטוב ביותר היה באתר של זיג זג אולם שצילצלתי לזיג זג מתברר לפתע שהמחיר שמפורסם באתר אינו רלוונתי יותר, והמחיר יקר יותר, קצת התרעמתי על כך שברגע שמנסים לעשות הזמנה המחיר פתאום משתנה מה קרה עד לרגע זה ? מדוע עד לרגע ההזמנה לא דאגו לשנות את המחיר באתר ? כנ"ל גם בחנות של RSM פורסם מחיר אחד למארז ובפועל שבאים לבצע הזמנה המחיר קופץ ושוב התירוץ הנפוץ טעות במחיר. לא מדובר במארז זול אלה במוצר יוקרתי וצובט את הלב לראות צורת התנהלות מכוערת של חנויות אבל אני רוצה להגיד שיאמר לזכות זיג זג מחשבים שלמרות שהמוכר טען לשינוי במחיר בגלל…

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  13. זה ממש מבאס.. קרובת משפחה שלי נמצאת בארה"ב, ורציתי לנצל את ההזדמנות ולהזמין מ-Newegg את הלוח הזה. אממה - המעצבנים האלה לא מאפשרים רכישה באתר באמצעות כרטיסי אשראי שלא הונפקו בארה"ב. שני ניסיונות הזמנה עם שני כרטיסים שונים (ויזה ומאסטרכארד) בוטלו והסיבה לכך הובהרה לי בצ'ט עם נציג מכירות באתר. יש למישהו רעיון איך אפשר להתגבר על הבעיה? אולי יש מישהו שנמצא בארה"ב ויוכל לעזור לי לבצע את ההזמנה?

    • 19 תגובות
    • 3.7k צפיות
  14. עדיפות באזור נתניה, בינתיים מצאתי חנות אחת שיש להם מוצרים של hyndai אך אני מחפש שכל המוצרים יהיו באותו עיצוב ואותה חברה אך אין להם דימרים של hyndai. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Emin,

    לאור ההצלחה של המכירה הקודמת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=531753.0 אני מעוניין להתחיל עוד קניה קבוצתית של המוצר. נכון להיום אני מברר עם יבואנית המוצר CRG מה המחירים שנוכל לקבל לפי כמות האנשים שישתתפו. הצביעו בסקר אם בכוונתכם להשתתף בקניה. ברגע שיהיו לי עדכונים הוסיף לפוסט. סופ"ש נעים!

    • 142 תגובות
    • 27.5k צפיות
  16. הקניה קבוצתית נ-ס-ג-ר-ה ! ! ברכות לזוכים/רוכשים כל מי שיצר איתי קשר יכול להיות רגוע. ומי שלא יצר קשר אז לא כל הפרטים הגיעו להנהלת TMS. ניתן להגיע כבר היום ולקחת מסניף נתניה את היחידה/יחידות שלכם ללא זמן המתנה. לצערי בגלל שיום שישי (לא לקחתי בחשבון שאין משלוחים ) המשלוח יצא ביום ראשון ויגיע ביום שני לבית הלקוח. המוצר יגיע עד דלת הלקוח - ניתן לשלם במזומן לשליח או באשראי בטלפון! ביום ראשון ייצרו עם כל מי שנרשם קשר והוא יוכל לבחור בצורת התשלום ולמסור כתובת,מיקוד רחוב ועוד... אני שמח להגיד שאני כבר מחזיק ברשותי יחידה אחת ואני ממש מרוצה. 1120 ש"ח הוא מחיר שאף חנות/רשת לא מתקרבת אליו וכנראה שגם לא תתקרב בחודש חודשיים הקרובים (אם לא יותר!) תודה רבה לכל מי שעזר במיוחד ל…

    • 372 תגובות
    • 68.7k צפיות
  17. רק רציתי לברר איתכם את העניין, כי שאלתי אותם אם הרכבת המחשב תעלה לי כסף אם אני מביא להם מארז משלי ואת כל שאר החלקים (פרט לדיסק קשיח) אקנה מהם, והתשובה היתה כי ההרכבה תעלה לי 75 ש"ח.

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. לפני כמה חודשים היתי צריך לעשות הזמנה של 5 מערכות. פניתי לכמה שיותר חנויות בשביל לקבל הצעות מחיר. התקשורת נעשתה במיילים. zigzag2000.co.il: דיברתי גם גיא, אשר עזר, המליץ והתעניין מעבר לסתם לזרוק מפרט. נקודות על השירות. אבל זמינות חלקים נמוכה, כאשר החלקים הזמינים כולם עם תג מחיר גבוה יותר, כך שסך הכל יצא ב16% גבוה מהמתחרים. rsm.co.il: נוצר קשר ראשוני, לאחר מכן נעלמו ולא הגיבו למיילים. 0/10 skypc.co.il: לא חזרו אלי, נסגרו? 0/10 noacomp.co.il: לא חזרו אלי, נסגרו? 0/10 ivory.co.il: הופתעתי לשמוע מנציג שלהם, אשר נתן מפרט כמו שביקשתי, אבל לא ציין שחלקים רבים הם ללא יבואן רשמי. בנוסף יש יותר מדי ביקורות רעות על החברה, וויתרתי. tms.co.il: קיריל עזר והתעניין בהתחלה, פחות בהמשך. זמ…

    • 20 תגובות
    • 5k צפיות
  19. Started by MaorSwan,

    זה סיפור על חוויית קנייה מזעזע ועוגמת נפש שלא תתואר מחברת KSP: אני מקרית גת, בן 19, נסעתי לאשקלון לסניף KSP ב-23.9 לקנות מכשיר HTC ONE X; קניתי אותו והשירות היה אדיב, הקופסא היה מעט רעועה אבל התעלמתי מזה. הדלקתי את הפלאפון וגיליתי שיש מסך פתיחה של אורנג' [זה לא הדליק לי נורא אדומה, לא הבנתי כ"כ] אז שאלתי את המוכר "למה יש אורנג'?" והוא אמר "לא יודע", אז המשכתי הלאה, אתם יודעים, התלהבות ראשונית מפלאפון.. נסעתי לחבר שגר ליד והפעלנו את הפלאפון, הרמקולים היו חלשים בצורה מחרידה והוא העיר לי על זה, אבל חשבתי שזה ככה בכל המכשירים.. באתי הביתה והשוויתי עם אנשים אחרים באינטרנט וכולם טענו שהמכשיר שלהם בעל רמקול חזק ומספק, ורק אצלי - לא; עד כמה לא מספק? עד כדי כך שכשמתקשרים והפלאפון …

    • 68 תגובות
    • 13.5k צפיות
  20. הסוללה של מנורת החירום LED שלי מדגם יונדאי שבקה חיים. נתתי אותה לאבא שלי על מנת שיביא אותה לסניף הום סנטר שממנו קנינו אותה, על מנת שיחליפו למנורה את הסוללה. מכיוון שמחיר החלפת סוללה גבוה מקניית מנורה חדשה, נתנו לו מנורת חירום חדשה קטנה יותר של זק"ש. ועכשיו לנושא המרכזי: אבא שלי אמר, שאמרו לו בהום סנטר, שחובה לפרוק את הסוללה של מנורת החירום אחת לשלושה חודשים על מנת לשמור על תקינות הסוללה (ההנחייה הזאת לא מופיעה בהוראות ההפעלה של המנורה). האם זה נכון (הסוללה היא מסוג עופרת חומצה אטומה, כמו של מכשיר אל פסק)? או שאפשר להשאיר אותה בהטענה רצופה קבוע?

    • 5 תגובות
    • 4.8k צפיות
  21. Started by Zeev86,

    יש לי מחשב נייד DELL שלרוע המזל נפל, ורואים זאת בבירור (חלק מהפלסטיק נשבר). האם זה אומר שאני לא יכול יותר לממש אחריות? העניין הוא שלפני כשבוע המחשב (בלי קשר לנפילה) התחיל להתחמם, מאוד (הגיע עד ל100 מעלות). האם אני יכול לבקש מהם לבדוק את המחשב בכל זאת, גם אם העניין כרוך בתשלום? או שעלי למצוא איזשהי מעבדה ששם יוכלו לבדוק לי את המחשב? לא ידעתי איפה לפתוח את הדיון, פה או במחשבים ניידים. אם זה לא מתאים לפורום צרכנות, בבקשה תעבירו לפורום המתאים.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by ZXY1,

    מה אתם אומרים על - TMS נתניה יבואן רשמי אינטל / AMD ? / יבוא במקביל ? חנות אמינה ?

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. Started by yanivnn,

    מה זאת האפשרות הזאת ומה העיניין שלה? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by dan1123,

    אני מחפש חנות אמינה באיזור המרכז ( TMS קצת רחוק לי ) אני גר באיזור רמת גן, יש את זיג זג ביהוד - האם היא חנות טובה? האם זה האתר שלהם: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by BarBee,

    http://www.bhphotovideo.com/find/HelpCenter/NYSuperStore08.jsp

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.