רכישת אינטרנט ב"אייבורי" - מקרה "חי" - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת אינטרנט ב"אייבורי" - מקרה "חי"


nicirnTAL

Recommended Posts

הזמנתי ב09/10, 2 כרטיסי זיכרון 8GB class 6 של sandisk. לפני יומיים התקשרתי לברר למה ההזמנה לא הגיעה, אמרו לי שחסר כרטיס אחד במלאי, ביקשתי שיחליפו לי את הכרטיסים ל 8gb class 10 , החליפו וזיכו אותי בהפרש.

בנוסף שלחו לי אותם בups הגיעו אלי היום. 8) ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שי - אתה נכס.

רק אם תוכל לקחת לתשומת לבך - לפני מספר ימים ביררתי דרך הטלפון כי קיים מוצר כלשהו במלאי בסניף ת"א, נאמר לי שכן ושעל מנת להזמין ולעשות איסוף עצמי יש לעשות זאת דרך האתר.

עשיתי זאת, ובסוף הזנת אמצעי התשלום קיבלתי הודעה עם "מספר הזמנה" ו"הזמנתך התקבלה ונטפל בה בהקדם, אייבורי מחשבים". הנחתי שזהו ושפשוט אני צריך עכשיו להגיע לסניף ולאסוף את המוצר.

הגעתי לסניף ולמזלי אכן המוצר היה שם(אך לא היה "מוכן" בשבילי) - המוכר הסביר לי שהייתי אמור לקבל SMS כי "המוצר מוכן לאיסוף" - אבל אני לא ידעתי זאת, כיוון שבשום מקום בתהליך ההזמנה(לפחות לא שאני שמתי לב) היה כתוב זאת או משהו דומה...

אני יצאתי מרוצה בסופו של דבר - אבל בשביל למנוע עוגמת נפש "בעתיד" לאחרים... :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שי - אתה נכס.

רק אם תוכל לקחת לתשומת לבך - לפני מספר ימים ביררתי דרך הטלפון כי קיים מוצר כלשהו במלאי בסניף ת"א, נאמר לי שכן ושעל מנת להזמין ולעשות איסוף עצמי יש לעשות זאת דרך האתר.

עשיתי זאת, ובסוף הזנת אמצעי התשלום קיבלתי הודעה עם "מספר הזמנה" ו"הזמנתך התקבלה ונטפל בה בהקדם, אייבורי מחשבים". הנחתי שזהו ושפשוט אני צריך עכשיו להגיע לסניף ולאסוף את המוצר.

הגעתי לסניף ולמזלי אכן המוצר היה שם(אך לא היה "מוכן" בשבילי) - המוכר הסביר לי שהייתי אמור לקבל SMS כי "המוצר מוכן לאיסוף" - אבל אני לא ידעתי זאת, כיוון שבשום מקום בתהליך ההזמנה(לפחות לא שאני שמתי לב) היה כתוב זאת או משהו דומה...

אני יצאתי מרוצה בסופו של דבר - אבל בשביל למנוע עוגמת נפש "בעתיד" לאחרים... :)

תודה רבה מקרב לב על המשוב. הנושא בטיפול.

לשירותכם בכל נושא בהודעה פרטית או בדואר אלקטרוני

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך, בדקתי את ההזמנה שלך והמאוורר בהחלט במלאי ומחר יהיה בסניף. כמו כן נציגים לא מתקשרים להודיע כשהגיע כי נשלח SMS אוטומטי למספר הסלולרי שבכרטיס הלקוח בהזמנה ברגע שהמוצר מוכן לאיסוף בסניף. אני זמין בהודעות או במייל לכל בירור נוסף ומקווה שתהנה מהקירור החדש שלך.

שי, אייבורי מחשבים

שלחו לי SMS היום שהמוצר הגיע. המוצר יהיה כביכול שמור בשבילי? אם אבוא לקחת אותו עוד שבוע למשל, הוא יהיה במלאי שמור לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק כמה מילים על שירות: יצא לי לקנות לא מעט ציוד מחשוב במרוצת השנים, הן במקום והן במשלוח. לא זכור לי מקרה אחד של משלוח שהתעכב (לעולם לא הזמנתי משלוח מאייבורי לצורך העניין, אצלם תמיד קניתי רק במקום), ואף זכור לי מקרה אחד בו הזמנתי מוצר שלגביו צויין כי הוא אמור להיות מסופק עד תאריך מסויים, ועוד ביום ההזמנה קיבלתי טלפון מהחנות בו נאמר לי שהיתה בעיה עם המשלוח וזמן האספקה כנראה יתארך משמעותית, והוצעו לי חלופות בנוסף לאופציה של ביטול הקניה ללא קנסות כלשהם....

האמור לעיל אמור להיות דוגמה ליחס רגיל, לא יחס חריג. כל עוד הוא חריג לטובה, המצב לא משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...