רכישת אינטרנט ב"אייבורי" - מקרה "חי" - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת אינטרנט ב"אייבורי" - מקרה "חי"


nicirnTAL

Recommended Posts

שלום לכם חברים, להלן התגוששות עם אייבורי על רכישה באינטרנט - מאד פשוטה, לכאורה, שביצעתי. למזל זה כאב ראש על מוצר לא יותר מדי יקר.

את רוב התוכן שלחתי לשירות הלקוחות שלהם ואני ממתין לתגובה.

מיותר לציין שזו הייתה הפעם האחרונה שאני מזמין מהם. והאמת היא שהייתי צריך לדעת יותר טוב, קיוויתי שכשמדובר ברשת גדולה אולי מישהו ילמד אותם דבר או שניים על שירות ויחס, שימור לקוחות וכו' - דברים שלומדים בכל קורס פקקטה לניהול בסיסי.

בתאריך 5.10.2012 ביצעתי הזמנה של פריט יחיד, כרטיס .

1 .ביקרתי מדי כמה ימים באתר, מכשראיתי שלא שויך לי מספר משלוח התקשרתי לשירות לקוחות. ביצעתי שיחה ב ב11.10 (יום העבודה ה-3, מתוך התחייבות ל-6).

נציגת השירות אמרה לי שהכרטיס רק הגיע לב"ש ושהוא אמור להשלח בקרוב.

2. המתנתי מספר ימים נוספים, ועדיין לא היה שינוי באיזור האישי באתר.

3. התקשרתי היום לשירות הלקוחות בפעם השנייה (היום יום 6/6, אחרי קיזוז כל החגים). את השיחה ביצעתי היום בבוקר.

נציגת השירות הייתה מאד לא אדיבה וחסרת סבלנות.

שאלתי אותה מתי נשלח הכרטיס והיא אמרה שב-9.10. היא אמרה שהיא לא יודעת למה אמרו לי מה שאמרו לי שבוע שעבר.

היא לא הסכימה לתת את הדעת לפער המוזר במידע ועל כך שהמועד אליו הם התחייבו הוא היום והכרטיס עדיין לא הגיע.

מיד לאחר שהיא סיימה להקריא לי את מספר החבילה, ביקשתי ממנה להמתין, תוך כדי שאני רושם את המספר, והיא בזריזות אמרה להתראות ובאותה הנשימה ניתקה השיחה תחתי.

* לא קיבלתי כל הודעה או סימן מאייבורי על כך שצפוי להיות עיכוב במשלוח - לא הודעה על עיכוב או מחסור במלאי.

* יחסה של נציגת הלקוחות מקומם אותי רק במעט יותר מהיעדר הצורך והרצון של "אייבורי" להתנצל על עיכוב.

* קרה לי מקרה דומה (אולם ללא היחס המזלזל מצד השירות הטלפוני) בו התעכבה הזמנתי בלי הודעה יזומה מצד אייבורי, בהזמנה קודמת. אחרי שהתקשרתי פעמיים לשירות לקוחות הם הועילו לזרז את המשלוח בעזרת חברת שליחויות על חשבונם. היחס אז היה קר וגם אז לא ראו צורך להתנצל, אבל ברור שזה לא שינה לי יותר מדי כי הם נטלו אחריות וזירזו את המוצר (שעלותו הייתה אף נמוכה מעלות שישלם צרכן על שליח).

כאמור הכרטיס עדיין לא הגיע. אם אתם מתחייבים ל-6 ימים, תעמדו בזה. אפילו תעמדו בזה 90 אחוז מהפעמים. אבל תדעו להתנצל או להראות קצת ענווה. לי היו 2 בעיות מתוך 3 הזמנות (הזמנות נורא נורא לא מסובכות). סתם חבל.. בשוק כה תחרותי...

:kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שים לב איזה סיפור עשית מרכישה של כרטיס ...

היית חוסך לעצמך את כל ה"כאב ראש" המחריד והבלתי נסבל, והולך לסניף אייבורי/KSP/אופיס דיפו/whatever וקונה אותו שם, אם היה לך כזה דחוף לקבל את כרטיס הזיכרון.

אבל לא...

נעשה הזמנה באינטרנט, נשב עם סטופר, נתמרמר על היחס המשפיל והמחריד שקיבלת ממישהי שנפל עליה מינימום עורך דין עם רישום מלא של תאריכים, משך שיחות ( כולן מוקלטות, כן ? ) שמות ומה לא.

תרגע, זה כולה כרטיס .

אנשים פה חיים בלהלהלנד עם כל הזכויות שלהם וכל ההטרדות שאתם מעבירים את החנויות והספקים.

אז התעכב קצת ... התנצלות אתה רוצה ?

הנה, התנצלות ממני.

אני מצטער ומתנצל על זה שנאלצת לחכות עוד יומיים ( !!! ).

מקווה שתוכל לישון יותר טוב בלילה עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב איזה סיפור עשית מרכישה של כרטיס ...

היית חוסך לעצמך את כל ה"כאב ראש" המחריד והבלתי נסבל, והולך לסניף אייבורי/KSP/אופיס דיפו/whatever וקונה אותו שם, אם היה לך כזה דחוף לקבל את כרטיס הזיכרון.

אבל לא...

נעשה הזמנה באינטרנט, נשב עם סטופר, נתמרמר על היחס המשפיל והמחריד שקיבלת ממישהי שנפל עליה מינימום עורך דין עם רישום מלא של תאריכים, משך שיחות ( כולן מוקלטות, כן ? ) שמות ומה לא.

תרגע, זה כולה כרטיס .

אנשים פה חיים בלהלהלנד עם כל הזכויות שלהם וכל ההטרדות שאתם מעבירים את החנויות והספקים.

אז התעכב קצת ... התנצלות אתה רוצה ?

הנה, התנצלות ממני.

אני מצטער ומתנצל על זה שנאלצת לחכות עוד יומיים ( !!! ).

מקווה שתוכל לישון יותר טוב בלילה עכשיו.

נראה לי שאתה הגזמת. אתה זה שהחלטת להפוך סלט ולהסיק דברים מהפוסט שלי.

מי דיבר על זכויות והטרדות.

כולה פרסמתי פה חווית שירות עם חנות, לא מעניין אותך אל תגיב. מי בקיש ממך התנצלות? אני משלם 300 שקל על משהו יש סיבה -כ-ל-שהי בעולם שאני לא יקבל שירות? למה שאני יתן שייתחסו אלי כמו גרב וינתקו לי בפנים?

מה ביקשתי? אמרתם 6 ימים תגידו שאתם לא עומדים בזה. כ"כ קשה לעשות את זה?

תחסוך את התגובות חסרות התוכן שלך. הכרחתי אותך לקרוא? הכרחתי אותך לעשות משהו? אמרתי לך לא לקנות מהם?

ועוד משהו, אל תסכים עם מה שאני כותב, תחשוב שזה חסר ערך, או אפילו לא במקום. אבל אל תנסה לעשות ממני דביל.

אם זו לא מטרת הפורום אני מתנצל שבזבזתי לכם ביטים כה יקרים. ממליץ לכל הצדיקים פה לנעול את הדיון הזה כדי לא לגרום לעוד עוגמת נפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסי הזיכרון היחידים שנמכרים בסביבות ה-300 ש"ח הם 64GB ושני דברים תמוהים ברכישה מאייבורי:

- יקר יותר יחסית לאלטרנטיבות (במעט)

- מציעים שנתיים אחריות בלבד לכרטיס כשיש חנויות שמציעות עם 10 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ironeddie

לפני שאתה באמת הופך את הזבוב לפיל, וצועק בקול איך הוא מעך לך את הפסנתר, הייתי ממליץ לך לפנות לשי- נציג אייבורי פה בפורום. או שתפנה עליו בהודעה, או תתקשר- 052-427-9988.

בכל מקרה זאת בעיה שדורשת שינוי- ואייבורי פתוחים לשיפורים מצד חברי הפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת משנה אם הרכישה היא ב300 או ב30000 שקל?

כאשר חנות מתחייבת לספק מוצר תוך X ימים אני חושב שכל אחד יצפה שהחנות תעמוד בהתחייבות שלה. הרי אם זה היה הפוך והלקוח לא היה עומד בתנאי הרכישה הדרקוניים (והספק חוקיים) של החנות (http://www.ivory.co.il/content.php?id=1015) היא הרי לא הייתה מהססת לבטל/לעכב את העיסקה.

בכל זאת טעויות קורות ויקרו בכל מקום ועל כך יש לתת את הדעת. לעניות דעתי שיחה אחת משרות הלקוחות ללקוח שאומרת כי אנו מתנצלים, ישנו עיכוב שלא בשליטתנו ויקח למוצר עוד יומיים להגיע היתה פותרת ומשאירה טעם טוב אצל הלקוח אשר גם היה חוזר לקנות בה בפעם הבאה.

לצערינו ברגע שרק בצע הכסף עומד לבעל החנות לפני העיניים והוא משלם שכר מינימום לכמה פקידות מסכנות שהתפקיד הקודם שלהם היה להכין קפה למפקד שלהם - ככה גם נראה השרות.

אני לא הייתי חוזר לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים לגמרי עם פותח הדיון.

שאתה משלם לחברה, באינטרנט או לא משנה איפה, יש חוזה שמפרט בדיוק מה כל צד חייב למלא מול השני.

אם החנות לא עומדת בהתחייבויות שלה מולי, למה שאני אעמוד בשלי מולה (העברת מלוא התשלום, בזמן)?

כאשר דבר דומה קרה לי עם הזמנת מסך ורמקולים בכמה אלפי שקלים, הודעתי לבעל החנות שאם אני לא מקבל את המוצרים בזמן אני מבטל את הרכישה אצל חברת האשראי. ראוי לציין שהעיכוב לא נגרם מטעות תמימה כלשהי אלא מפרסום כוזב באתר בנוגע לסטטוס המלאי של החנות וכל מה שהיה לבעל החנות להגיד לי, אחרי שהוא נזכר יום לפני מועד האספקה אליו התחייב, הוא "אין לי מה לעשות".

המעכר הישראלי מניח שלא תרצה לבזבז זמן, לבטל את ההזמנה ולרכוש שוב בחנות אינטרנטית אחרת. בכל אופן, הסיפור שלי נגמר בזה שבאותו היום מנהל החנות בעצמו הגיע אלי עם רכבו הפרטי ב-10 בערב אחרי תיאום איתי ומסר לי את המוצרים.

אם תתנו לחנויות לדרוס אתכם, לא תוכלו לבוא בדרישות לשירות טוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ironeddie

לפני שאתה באמת הופך את הזבוב לפיל, וצועק בקול איך הוא מעך לך את הפסנתר, הייתי ממליץ לך לפנות לשי- נציג אייבורי פה בפורום. או שתפנה עליו בהודעה, או תתקשר- 052-427-9988.

בכל מקרה זאת בעיה שדורשת שינוי- ואייבורי פתוחים לשיפורים מצד חברי הפורום.

אם אני הפכתי את הזבוב לפיל, למה הגיעו 3 אנשים ושכבו על הרימון בשביל אייבורי?

אחרי 3 פניות לשירות לקוחות, אני לא חושב שאני זה שצריך לרדוף אחריהם.

זה אכן לא עניין גדול. אבל אם אני משלם על משהו ולא מקבל אותו, זה לא קצת מקומם? זה לא קורא לתגובה כלשהי? שוב אם מטרת הפורום היא לא לשתף חוויות שירות, אז אני מודה שטעיתי. אבל אם כן, מה הסיפור? למה כ"כ קשה לכם לקבל שרציתי שעוד אנשים ישמעו על כך? מתמיהה אותי התמיכה העיוורת שלכם בצד של החנות והצורך להתלהם על כך ששיתפתי בחוויה שלי. אני יודע שהרבה פעמים אנשים נוטים להתייחס לחנויות בצורה, בוא נגיד, "לא עניינית", אבל כשמדובר בנסיון פרטני ובעובדות - על מה הוויכוח בעצם?

סיבה נוספת שפרסמתי פה פוסט היא שידעתי שמסתובבים פה נציגי חנויות וחשבתי שאולי יעניין אותם לתת את דעתם לעניין.

הרי לא שיקרתי, לא סילפתי את האמת, לא השמטתי פרטים. אם יש פה צרכנים נבונים הם ייקחו מה שצריך מהפוסט שלי. אפילו כתבתי שבעבר הטיפול של החנות במקרה דומה היה מעל למצופה.

שבי,

לא ידעתי שהם נותנים רק 2 אחריות. אני מקווה שבבוא העת אוכל לפנות ליבואן. המחיר היה שונה מתי שהזמנתי. שוב, ציפיתי שכיוון שמדובר ברשת גדולה בשוק תחרותי אקבל שירות הוגן. כנראה שזו חייה נדירה מאד בארץ.

Definitely Maybe,

בעמוד המוצר "זמן אספקה במשלוח: עד 6 ימי עבודה". זה בכלל לא הפאנצ. כל הקטע זה היחס. קשה לשלוח מייל קטן שכתוב בו ההזמנה מתעכבת? למה לא לכתוב מראש עד 10 ימים? זה פרסום כוזב שמטרתו להביא אנשים לחנות שלהם ולא לחנות אחרת. זה סתם מלוכלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היה כרטיס Sandisk SD שהמתג הגנה שלו נשבר, לכרטיס היו 5 שנות אחריות.

שלחתי לבנדא את הכרטיס בשנתו הרביעית אם אני לא טועה (זה היה לפני שנתיים), גם ניסו להתחמק מזה שהם קיבלו את דבר הדואר ששמרתי את הקבלה שלו אחרי שבועיים בערך יצרתי איתם קשר והנציגה "פתאום" מצאה אותו ותשלח לי חדש.

נמרח קצת מצידם אבל קיבלתי בסוף את מבוקשי.

הכי מצחיק זה שהמשלוח (10 ש"ח רשום) עלה כשליש מעלות כרטיס חדש :lol::P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...