מוצר שלא הגיע מ-ioffer-מה אפשר לעשות נגד המוכר? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוצר שלא הגיע מ-ioffer-מה אפשר לעשות נגד המוכר?


yacovmateo

Recommended Posts

היי.

ב18 לחודש הקודם רכשתי ממישהו כ3 חולצות של אברקומי מהאתר הנ'ל במחיר של 45$.

הוא אמר לי לשלוח את הכסף ידני לחשבון הPP שלו כייון שioffer עושים בעיות עם מוצרים של AF ואסור לסחור בהם שמה,לא נשמע כ'כ חשוד כי בכל זאת קונים מאותו מוכר המון אנשים ויש עליו הרבה חוו'ד טובות.

עבר כבר חודש ושום דבר לא מגיע,יש לי מספר הזמנה והכל אם זה משנה,מה אפשר לעשות בנידון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קנית חולצות מזויפות וביצעת העברת כספים ללא הגנה מהאתר לידי אדם מפוקפק כך שהסיכוי שתראה את הכסף בחזרה שואף לסיכוי שייחתם מחר הסכם שלום עם אירן. תתנחם בכך שלמדת את הלקח הזה תמורת 45 דולר בלבד לעומת אנשים שנעקצו באינטרנט בסכומים הרבה יותר גבוהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מספר חבילה ואני רושם את זה פה אבל זה אומר שאין נתונים על המספר חבילה.

לחכות עוד קצת בכל מקרה?

המספר מעקב סיני? אם כן תבדוק פה

http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

אני זוכר שהשתמשתי בזה בזמנו כשרכשתי מIOFFER..תבדוק שאכן נשלח ומתי כי אם זה נשלח אז סביר שזה ייקח עוד שבוע- שבועיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

זה באמת רלוונטי מה שאתה אומר?,הרי המוכר מכר כבר מוצרים לאנשים אחרים שנתנו לו פידבק טוב.

שאלתי אותו לפני כמה ימים מה הולך עם ההזמנה וזאת התשובה שהוא סיפק לי.

Aug 27, 2012 10:06 am מוכר Dear friend, thanks for you supporting of my business, and the tracking number is (RA493989245CN), after received it, kindly let mw know, thank you! sincerely appreciate having more cooperation with you!

הקנייה נעשה ב13 ביולי,עד עכשיו כמובן המוצר לא הגיע אליי בכלל,וכנראה שלא יגיע גם.

מה אפשר לעשות לאיים עליו שיחזיר את הכסף או לפנות אולי לתלונות של IOFER במידה והוא לא מחזיר את הכסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד עדכון.

שלחתי מייל לשירות לקוחות של IOFER וזאת התשובה שהם נתנו לי. :facepalm:

Hi yacov,

We're sorry you're having trouble with your purchase. When purchasing an item on iOffer, payment is sent directly to the seller – we do not collect your payment and do not issue refunds. Please follow these steps to resolve your issue:

Contact the seller by email and post a message on the transaction summary page to request a refund. Sellers are responsible for issuing refunds and resolving issues.

To file an iOffer Buyer Dispute click the link on the left on the item detail page. It is available 7 days after the transaction date and until 60 days have passed.

For PayPal purchases, file a dispute through PayPal Resolution Centre. Click here for information on filing a dispute and claim: https://www.paypal-apac.com/buyerprotection/

Let us know if you need any further information.

Thanks,

iOffer

אני לא יודע טוב אנגלית ומהתרגום של הבנתי שהם לא יכולים לעזור לי ואני צריך להגיש תביעה לפייפל?

אם אני יבטל את העסקה עם המוכר בעמוד המכירה שלנו,הוא יחזיר לי בכלל את הכסף או שהכסף אבוד כי שילמתי דרך PP?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

חברה למישהו יש מושג מה אפשר עוד לעשות בנידון?

עבר כבר הרבה זמן,המוכר ממשיך לא לענות לי,עברו גם 60 יום מרגע הקנייה.

פתחתי תביעה בפייפל לדעתכם זה יעזור למרות שעבר לא מעט זמן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי את צורת התשלום אבל במידה ושילמת בכרטיס אשראי

צלצל לחברה האשראי ותבקש לממש מה שנקרא כשל תמורה- זה אומר שלא קיבלת את המוצר שהזמנת ואתה רוצה לבטל את העסקה הם יבצעו בדיקה וברוב המקרים הם מזכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...