התייעצות לגבי תגובה להעלאת מחיר אוטומטית של בזק בינלאומי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי תגובה להעלאת מחיר אוטומטית של בזק בינלאומי


Animor

Recommended Posts

שלום,

אני רוצה להתייעץ לגבי מקרה שקרה לי עם בינלאומי כדי להחליט מה לעשות בהמשך.

אני לקוח של בינלאומי באינטרנט מאז 2009. באוגוסט 2011 התקשרו אליי מבזק בינלאומי והציעו לי לשדרג את חבילת הגלישה ל-12Mb, נאמר לי שזו חבילה לשנה. הסכמתי לשדרוג ושילמתי מאז 55 ש"ח בחודש לבזק בינלאומי (ועוד סכום מסוים להוט כמובן). כל התקופה הזו בינלאומי שלחו לי חשבוניות לתיבת מייל שהם פתחו לי, בה כלל איני משתמש או בודק. לא קיבלתי חשבוניות פיזיות בדואר. אחרי התשלומים עקבתי בפירוט של כרטיס הויזה שלי.

לפני חודשיים הסתיימה השנה ובזק בינלאומי העלו לי את התעריף באופן אוטומטי ל-165 ש"ח בחודש. את החשבונית הם שלחו למייל, אבל כאמור אני לא בודק אותו. את החודש הראשון פספסתי בפירוט של הויזה, ושמתי לב רק לאחר החיוב השני המנופח. התקשרתי לשירות הלקוחות של בינלאומי ולא הסכימו לזכות אותי. הציעו לי הפחתה במחיר שתיכנס לתוקף רק בדצמבר (הם עובדים בשוטף + 30). עד אז יהיו לי בעצם 3 חיובים של 165 ש"ח במקום 55 ש"ח. לא הסכמתי, וביטלתי את המנוי בבזק בינלאומי.

הציפיות שלי היו לקבל התרעה על כך שעברה שנה ושהמחיר עומד לקפוץ פי 3, באחד מהאמצעים הבאים:

1. הודעה טלפונית, בדיוק כמו שידעו להתקשר כדי לשכנע אותי להצטרף לחבילה הזו.

2. שליחת מכתב בדואר.

3. שליחת SMS.

ואם בכל זאת התעקשו להסתפק בשליחת מייל לתיבת דואר של החשבון שלי, אז לא להקפיץ את המחיר לסכום מגוחך כל כך, אלא להעלות באופן סביר כך שהנזק הכספי לא יהיה כל כך גדול.

אבל אלה היו הציפיות שלי ולא מה שקרה בפועל. שלחתי להם אימייל ופקס עם מכתב התרעה לפני הגשת תביעה על הפרשי המחיר, אולם תשובתם הייתה שהם בדקו את המקרה ובגלל שהם הודיעו לי במייל הם לא מוכנים לזכות אותי על ההפרשים בחיובים.

מה לדעתכם כדאי לעשות? עם מי לדעתכם הצדק? אני לא חושש מהגשת תביעה קטנה, אני רק רוצה חוות דעת קודם לכן.

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נדמה לי שלפי תקנה חדשה יחסית של משרד התקשורת - הם מחוייבים להודיע לך שעומד לפוג תוקף המבצע שאליו נרשמת. מומלץ לנסות ליצור קשר בנושא עם משרד התקשורת ולרשום את התלונה באתר tluna.

כמו כן - המחירים האלה שערורייתים לחלוטין בשביל בינ"ל(ספק) - יכול להיות שאתה מתכוון לבזק(תשתית)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...