עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. האם יש איזושהי הוכחה ודאית שגלעד שליט עדיין חי כיום ? הקלטה של קולו או מכתב מלפני שלוש הם לא הוכחה שהוא עדיין מוחזק בחיים נכון להיום. ההוכחה היחידה זה רק קטע וידיאו שבו הוא מצולם מחזיק עיתון יומי או שהוא מצולם כאשר ברקע פועלת טלוויזיה שמראה שידור חי של ערוץ שמשודר ב-LIVE כך שאפשר לוודא את התאריך. כל דבר אחר הוא חסר ערך ומשמעות או שניתן לזיוף בקלות. מעניין אותי רק עובדות ,לא משאלות לב ולא דעות. יש מספיק דיונים פתוחים שבהם את יכולים להביע את דעתכם בסוגיה. אם יש לכם ,אנא ספקו לינקים , אם לא ,אנא הימנעו מלהגיב. תודה

    • 65 תגובות
    • 4.5k צפיות
  2. Started by IG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332460,00.html ולמה התנגדו לזה לפני שנה\ שנתיים כשאמרנו שרק פעולה כזו תציל חיים של ישראלים? למה הייה צריך לחכות שעוד כמה אנשים ימותו ויפגעו עד שהתחילו לעזות משהו שדומה לפעולה? ולמה ממשיכים להתנגד לרעיונות שהימין מציע, למרות שהוא צודק ב100%, עם אחריות? אני רק מקווה שהם יכבדו את ההסכם שהם חתמו עליו ולא יעשו את מה שהם תמיד עושים...

    • 56 תגובות
    • 4.5k צפיות
  3. היום מכבי חיפה משחקת מול מנצ'סטר באולד טראפורד!!! באתר של מנצ'סטר פורסמו ההרכבים:הופיע באתר של מנצ'סטר יונייטד (הרכבי הקבוצות): : Probable teams United: Barthez; Silvestre, Blanc, Ferdinand, O'Shea; Beckham, Butt (or Stewart), P Neville, Giggs; van Nistelrooy, Solskjaer. Maccabi Haifa: Awat; Ostrovsky, Benado, Jano, Keisi; Rosso, Badir, Pralija, Benayun,Yakubu, Katan :lol: רואים שהם ממש לא מוכנים. למישהו יש הימור על תוצאת המשחק? לפי דעתי יסתיים בתיקו .

    • 33 תגובות
    • 4.5k צפיות
  4. http://news.walla.co.il/?w=/1/1580558 איך תוכיח שסירבו להכניס אותך למועדון רגאיי של אתיופים בגלל שאתה לבן? דרך חדשה לסחוט כסף מבעלי המועדונים, או סוף למסיבות בלי ערסים וסכינים?

  5. אני " מת " על ערסים ... חמודים כאלה ... מושמושים קושקושים. במיוחד שהם פונים אלי -> " יש'ך סיגרייה ? " או " יש'ך חמש שקל ? " http://www.mako.co.il/news-law/legal/Article-09c5780253b2421004.htm&Partner=rss

    • 48 תגובות
    • 4.5k צפיות
  6. Started by MiniMizer,

    מה לעזאזל קורה היום בעולם?! אוקראינה: התרסקות מטוס במהלך מפגן אווירי - לפחות 70 הרוגים אוסטריה: רימון נזרק לעבר דיסקוטק - 27 פצועים אינדונזיה: פיגוע בשוק - 53 פצועים הודו: התהפכות ספינה - לפחות 65 הרוגים כל זה קרה היום!

    • 26 תגובות
    • 4.5k צפיות
  7. Started by Milford Cubicle,

    בימים אלה מתגבשת הצעת חוק להעלאת מהירות הנהיגה המותרת. עיזרו לחברי הכנסת לראות את האור - חתמו גם אתם על העצומה. לפרטים וחתימה על העצומה

    • 41 תגובות
    • 4.5k צפיות
  8. Started by TeaTime,

    מחר= חמישי 8/9 משחק הפתיחה של הליגה הטובה בעולם! ליגת הפוטבול בארהב כמובן משחק הפתיחה צפוי להיות חם ריידרס- מתארחים אצל הפטריוטס וממשיך במאנדיי נייט מהסרטים: איגלס מתארחים אצל הפלקונס עונה מדימה לכולם (לפי אשכול פתיחת העונה הקודמת, זה רק אני...) נ.ב. Go Panthers!!!!

    • 56 תגובות
    • 4.5k צפיות
  9. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3170985,00.html "תתרגלו לחשבון סלולר של 50 שקל" חרף קשיים בגיוס השקעות וחששות מהתנגדות של בזק ופלאפון, מתכוננים ליאור בנאי וערן שלו להפעיל בשבוע הבא את רשת הסלולר החדשה שלהם: Free 078. האם הם יצליחו לעורר תחרות? טוב זה לא בדיוק ספק - זה יותר נכון משווק חדש

  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4147683,00.html

    • 38 תגובות
    • 4.5k צפיות
  11. מעניין מהדברים שהם אומרים - http://news.walla.co.il/?w=/1/1430873 זה נישמע טוב מאוד אני אולי מצביע ליכוד השנה אבל מאוד מאוד יעשה לי טוב על הלב אם שס לא תצליח לסרטן את הממשלה הבא

    • 50 תגובות
    • 4.5k צפיות
  12. מעצבן שכבר אי אפשר לסמוך על שומדבר. גם שומשום צריך להתחיל לגדל לבד...

    • 16 תגובות
    • 4.5k צפיות
  13. YNET ישדרו חי באתר. אני מניח שזה גם יהיה בערוץ הכנסת (99 בכבלים ובלווין): http://www.communa.seooptimal.com/tv/haknesset.htm http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4075914,00.html

    • 43 תגובות
    • 4.5k צפיות
  14. Started by waizman,

    אני שוקל ברצינות לעשות קעקוע וכבר פחות או יותר ננעלתי על תמונה שעיצבתי בעזרתו של TGM, ורציתי לדעת בכלליות מה אתם חושבים על כל הקטע... :-*

    • 60 תגובות
    • 4.5k צפיות
  15. לא כולל לנסוע לגור בחו"ל... בארץ. המון אנשים כאן בארץ ובכלל אנשים שאין לכם אנגלית כשפת אם מחפשים דרכים טובות ללמוד אנגלית... בין אם זה וול סטריט, לראות סרטים בלי תרגום, לקרוא, כולם ביחד וכו'. אם אפשר, בבקשה, הייתי רוצה שכל אחד שיש לו ניסיון בנושא יכתוב מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית אצלינו, לדעתו. כי האנגלית שאנחנו לומדים בביה"ס שווה לתחת. תודה.

    • 26 תגובות
    • 4.5k צפיות
  16. http://www.foxnews.com/world/2013/01/02/pressure-builds-to-nix-gift-tanks-f-16s-to-egypt/ המתנה שהובטחה למשטרו הקודם של מובארק, לא תבוטל כנראה(כנגד כל ההזהרות וההפצרות), ותינתן למשטרו החדש של מורסי והאחים המוסלמים. כן כן, זהו אותו מורסי מאירגון האחים המוסלמים האנטישמי שאמר את הדברים האלו: Egyptian president Mohamed Morsi calls Jews 'descendants of apes and pigs ומתפלל להיעלמותה של מדינת ישראל: http://www.memritv.org/clip/en/3614.htm ומטיף בערבית שצריך ללמד ילדים לשנוא את ישראל: http://elderofziyon.blogspot.co.il/2013/01/us-sending-f-16s-to-muslim-brotherhood.html למישהו יש עוד ספק שאובמה פועל לחיזוק אויבי ישראל?

    • 28 תגובות
    • 4.5k צפיות
  17. לאור ריבוי הפיגועים לאחרונה, על ידי תושבי מזרח ירושלים בעלי תעודת זהות ישראלית, ולאור חזרה על אותו דפוס פעולה מצידם (פיגוע באמצעות טרקטור), איך לדעתכם צריך לינהוג כדי לנסות לעצור את הפיגועים הללו?

    • 36 תגובות
    • 4.5k צפיות
  18. כל הזמן מנפנפים בשטות הזו, עד שלא שמים לב שזה בדיוק הפוך! לדוגמא: אם היו באים אלי אורחים, והייתי דואג להם עד כדי כך שהייתי מכה את הילדים שלי כדי שלא יפריעו להם, ומרעיב אותם כדי שישאר אוכל לאורחים שלי, הייתי מוסרי?? מישהו היה מעלה על דעתו שאני מכניס אורחים מצויין? שאני מוסרי? (הדוגמא היא לא אחד לאחד, הבאתי אותה רק בשביל להמחיש את העיקרון) צבא שדואג לאויביו על חשבון חיים של חיילים הוא מוסרי?? זה האימא של הלא מוסרי!!! זה פשוט פשע!! ואין לי כח נפשי להאריך ...

    • 21 תגובות
    • 4.5k צפיות
  19. Started by פילון153,

    בס"ד אני מעוניין לדעת איך כבר מראש הכתירו את בנט כהפתעת הבחירות? בכלל, האם קמפיין הבחירות שלו היה המוצלח ביותר כי הוא גורף את קולות הצעירים והחיילים וקצת מבוגרים. בדקתי, וברשימה שלו מופיעים הרבה אנשי יש"ע שהתבטאו בצורה קצת בעייתית בעבר ומזוהים עם רבנים קיצוניים. האין זה מסוכן להכניס את הבית היהודי לכנסת עם גרעין של ימנים עם נטייה קיצונית? אולי ש"ס יפלו בבחירות ובנט יעלה אז התקציב השמן ילך במקום לחרדים למתנחלים. אתם מצביעים להפתעת הבית היהודי? מה הסיבה לכך? http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2481400

  20. שלום חברים, קראתי היום באתרי התקשורת השונים שמנהיגי הארצות הנ"ל "דורשים" את הפסקת הבנייה היהודית בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים. ובכן, אישית אני חושב שזה ביזיון. אין לאף אחד זכות לומר לישראל היכן לבנות ומתי בכל הארץ. על אחת כמה וכמה בירושלים עיר הבירה שלה. ישראל היא מדינה ריבונית, והיא תחליט איך לבנות בשטח הריבוני שלה. יקומו כל הטוענים שזה ישנה את המאזן הדמוגרפי וזה בכוונה, אך חברים כדאי לדעת שמרחק לא רב ממלון "שפארד" המדובר נמצא המטה הארצי של המשטרה והאוניברסיטת ירושלים. אז זה לא ניסיון לכפות "גרעין יהודי" בתוך "שטח פלסטיני". בקיצור, לפי דעתי ממשלת ישראל צריכה לעמוד איתן נגד הדרישות האלה וזה לא עניין של ימין או שמאל. זה עניין של האם אנחנו מדינה ריבונית, או מדי…

    • 64 תגובות
    • 4.5k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4261141,00.html הם אמיתיים?

    • 41 תגובות
    • 4.5k צפיות
  22. Started by Radeon38,

    שלום חברים בחיפושי אחרי עבודה נתקלתי בתופעה מאד רווחת מצד חברות התקשורת (סלקום פלאפון נטויזיון בזק ) ואלה הם ימי הערכה.התפקיד המדובר הוא תומך טכני ללקוחות החברה בנושאים כללים (מוקד 166 תמיכה טכנית ושירות לקוחות) אם כן מדוע איש מחשבים כמוני שאני עם וותק של 6 שנים בתחום המחשבים חייב לעבור מבחני אישיות מבחנים פסיכוטכנים מבנים מספריים (אני לא אקדמאי וכן אני עם דסילקציה קלה..) עבדתי בשירות לקוחות אני יודע מה זה לתמוך (ואני עושה את זה בכיף עם מה שאני יודע פה ) אז למה התהליך הזה שבסוף המאבחנת אומרת בקול לקוני "אנחנו מצטערים לבשר לכם אבל אתם לא מתאימים לתפקיד זה אינו מעיד כלום על הכישורים שלכם על התאמה לתפקידים בחברות אחרות בארץ או בעולם......" אתמול שדיברתי עם שאר המוע…

    • 16 תגובות
    • 4.5k צפיות
  23. תצביעו ברצינות בבקשה, זה חשוב לעתיד של רוכבי האופניים!!

    • 67 תגובות
    • 4.5k צפיות
  24. אני מצרף תמונות של המפות ופרטים מלאים למסחטת הכסף שנופלת עלינו. שיהיה לנו בהצלחה [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 4.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים