Dragon age inquisition - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dragon age inquisition


eldar4455

Recommended Posts

טרחת לקרוא את הספרים שמוצאים במהלך כל המשחק?

שיחקת במשחקים הקודמים?

אני מאוד אהבתי את זה שגילו המון פרטים חדשים על ההיסטוריה של העולם ובאותה נשימה גם שינו את הסדר העולמי כמעט לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש לי את כל המשחקים בסדרה עם כל ההרחבות.

בראשון שיחקתי איזה 7-8 פעמים, בשני איזה 4-5 פעמים.

קראתי את שני הספרים הראשונים וראיתי את הסרט Dawn of the seeker. את שאר הספרים לא קראתי אבל קראתי תקציר עלילה בוויקיפדיה.

מה שכן זה לא בעיה מבחינת העלילה כעלילה אלא מבחינת השבלוניות של המשחק והעובדה שעשו אותו ממש כמו MMO והוא עבר כרגיל טיפוש יתר מבחינת המערכות שלו.

אני כרגע במצב שאני מרגיש שסיבוב נוסף יהיה טרחה מה גם שרוב הזמן שעשיתי משימות בפעם הראשונה היה מתוך נקודת הנחה שהן יובילו לאיזה משימה מעניינת או משהו אלב לא.. זה סתם למלא סרגל ולקבל קצת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שהוא יותר MMORPG אבל לדעתי זה סבבה. זה לא כאילו שמאלצים אותך לעשות את כל התוכן הזה, אם בא לך רק הסיפור, תתרכז במשימות החדשות.

אני ממש נהנה להסתובב בעולם ולעשות כל דבר קטן, לקרוא את הcodex ולדבר עם כולם. אני מבין למה יש אנשים שממש לא יתחברו לזה אבל לי זה עובד סבבה, לפחות בינתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שהוא יותר MMORPG אבל לדעתי זה סבבה. זה לא כאילו שמאלצים אותך לעשות את כל התוכן הזה, אם בא לך רק הסיפור, תתרכז במשימות החדשות.

אני ממש נהנה להסתובב בעולם ולעשות כל דבר קטן, לקרוא את הcodex ולדבר עם כולם. אני מבין למה יש אנשים שממש לא יתחברו לזה אבל לי זה עובד סבבה, לפחות בינתיים.

יש הרגשה רבה במשחק שזה דומה לMMORPG, אבל מבחינת הקווסטים הצדדיים למשל, הם לא פחות מושקעים מקווסטים ראשייים.

עד עכשיו נהנתי מכל הקווסטים שהיו לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותיי יש לכם בעיה,

לא סיימתם את המשחק וכמוני אתם יוצאים מנקודת הנחה שהקווסטים הצדדיים האלו מובילים לאיזה סיפור או עלילה כלשהי או ישפיעו על עלילת המשחק.

אז לא.

70% מהמשחק זה משימות למטרות שלל ו בלבד בלי עלילה כלשהי שבלי מדריך או להשלים את המשחק פעם אחת לא תדעו את זה וכאן הבעיה השלי.

עם מאסס אפקט סייד קווסט קיקיוני של איסוף משאבים בלי עלילה כלל במשחק הראשון חוזר כעלילה מרכזית במשחק השלישי... כאן כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מביע את דעתך , נהדר , יש אנשים שמתייחסים לכלל המשחק באותה חשיבות ולא רק לMAIN QUEST , אני כמו יופיטר מאוד נהנה למצוא הכל ולשפר את השריון וכלי הנשק וכן , ללכת לחפש איזו טבעת מסכנה שאבדה בערבות המושלגות .

לא צריך לשלול ולהגיד לאנשים שזה לא מוביל לשום מקום , זה מבחינתנו המשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזאת הנקודה שלי שזה ממש mmo , איפה יש עלילה בלהסתובב במדבר לאסוף אבנים כדי לבנות חרב שתשבור את המכניקות של המשחק?

קח את אוריג'ן, מכיר את החרב topsider's honor? צריך להסתובב בכל הdeep roads ולפתור פאזלים ולקרוא את הסיפור מאחוריה. זה rpg ואילו באינקוויזישן זה מטחנה סטייל mmo שמטרתה לשרוף זמן.

פעם ראשונה זה נחמד אחרי זה כבר מעיק עליך כשחקן, אין לך ערך של עלילה או סיבה להתקדמות במשחק סתם פעולות רפיטטביות ומיותרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודע לזה שרוב מוחלט של הקווסטים האלה הם חסרי חשיבות מבחינת עלילה ואין לי שום בעיה עם זה, כל עוד אני נהנה מהם, וכרגע אני *כן* נהנה. כנראה כי אני mmorpg veteran או סתם complitionist מזוכיסט.

אני מנסה לדמיין את המצב שאתה מתאר ובו כל הside quests האלה היו משנים משהו משמעותי בתמונה הכוללת וזה גם היה על הפנים. כי אז השחקנים שלא רוצים להתעמק במסביב ורק לשחק את העלילה הראשית היו נדפקים כי הם היו מפספסים את התוכן הזה. צריך להיות balance בין שיטות המשחק ודווקא בינתיים נראה לי שהוא הוגן.

אגב, תודה באמת על הספויילר בקשר למקדש במדבר... עכשיו אני גם צריך לאסוף את כל הshards :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שם כלום, למרות שסולאס כביכול מוביל אותך לדלת אני אישית טרחתי לאוסוף את כל השארדס הדבר היחיד שתקבל שם זה כמות מגוכחת של שלל + רסיסיטים לכל מיני דברים אבל אין שם עלילה או סיפור תרגיש חופשי לדלג על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי אתמול כאשר המונה מראה על 107 שעות. ניקיתי את כל האזורים מלבד שניים, כבר לא היה לי כח או מוטיווציה.

לקרוא למשחק הזה RPG זה הטעיית הצרכנים. הייתי מסווג את זה כ epic exploration quest אם יש כזה דבר. העולם יפה, כיף להסתובב והקווסטים הקטנים נחמדים סה"כ. אין אתגר (hard) ולכן לא משנה ממש איזה יכולות או ציוד אתה משתמש. מזכיר לי את כל מה שלא אהבתי בסקיירים (אבל החזקתי כאן יותר שעות, אני אתרץ את זה כחסד נעורים לדרגון אייג' אוריגינס ששיחקתי שוב לפני שהתחלתי את אינקוויזייה, עדיין משחק מדהים!)

אם לשפוט את המשחק בהשוואה לאוריגינס מדובר בפארסה אבל זה לא יהיה הוגן, זה משחק ממש שונה (וגם טוב) אבל לא מתעלה על עצמו (או קודמיו) בשום דבר. יאללה, קניתי את awakening ב 2.5$, אני בטוח שאהנה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחקתי בהמון משחקי MMO. סגנון האיזורים בINQUISITION כן מזכיר משחק MMO, אבל הקווסטים רחוקים מלהיות רפטטיביים. אולי בחרת בקלאס משעמם?

מצאתי אולי קווסט או 2 שכן מזכירים GRINDING במשחק MMO. כל שאר הקווסטים היו שונים. עם עלילה. ממש מלוטשים עד הפרט האחרון. אין כאן שום COPY PASTE (מלבד אולי RIFTS, שגם הם עם גיוון הNPCs).

אם כבר, משחקים כמו FARCRY ו- ASSASSINS CREED מרגישים יותר רפטטיביים מאשר המשחק הזה. (שניהם גם עולם פתוח, ושניהם כוללים משימות COPY PASTE עם שינויים מינוריים). FC4 עדיין משחק כייפי, אבל אי אפשר להגיד שהמשימות הצדדיות שם לא חוזרות על עצמן.

כשיש לך מסביב כאלה משחקים, זה ממש לא בסדר להתלונן על משחק מושקע כמו INQUISITION שהוא כולל משימות רפטטיביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותיי יש לכם בעיה,

לא סיימתם את המשחק וכמוני אתם יוצאים מנקודת הנחה שהקווסטים הצדדיים האלו מובילים לאיזה סיפור או עלילה כלשהי או ישפיעו על עלילת המשחק.

אז לא.

70% מהמשחק זה משימות למטרות שלל ו בלבד בלי עלילה כלשהי שבלי מדריך או להשלים את המשחק פעם אחת לא תדעו את זה וכאן הבעיה השלי.

עם מאסס אפקט סייד קווסט קיקיוני של איסוף משאבים בלי עלילה כלל במשחק הראשון חוזר כעלילה מרכזית במשחק השלישי... כאן כלום.

כן ברור, כי בקלאסיקה כמו באלדרס גיייט 2 כל משימות הצד היו קשורות לעלילה, גם כשעזרת לילדה למצוא את אמא שלה או אספת את החלקים של הדמי ליץ קנגקס או איך שלא קראו לו. משום מה כשמדובר בדרגון אייג' הביקורות הכי מפגרות יוצאות החוצה. זה שבמאס אפקט כמעט הכל היה קשור לעלילה זה נחמד אבל זה לא דבר שהוא בהכרח חיובי, להפך זה דווקא גורם למשחק להפוך להיות יותר לינארי. במשחקי תפקידים לא לינארים מה שמשנה זה העולם הפתוח ול90% מהתוכן אין קשר לעלילה הראשית, לפחות כך זה היה בקלאסיקות הכי טובות וגם הבוסים הכי קשים לא היו הבוסים של העלילה הראשית.

המשחק הזה הוא אולי לא כלכך RPG מבחינת השליטה והקרבות, למרות שצריך לתכנן כשנלחמים בדרקונים שהם הבוסים האמיתיים של המשחק ויש אפילו בדרקון אחד שאי אפשר לנצח בלי להשתמש במצלמה הטקטית.

מבחינת העלילה והמשחקיות הוא כן RPG ואין במשחק כלכך אלמנטים של MMO כמו שמשום מה אומרים עליו, גם הדברים שנראים הכי רפטטיבים מכילים קצת עניין. ספוילר:למשל הshards שאתה אוסף בסופו של דבר פותחים את הדלתות לLOOT ממש טוב בתוך מקדש תת קרקעי, או שאחרי שאתה עושה לאלפים משימה מחזורית של הדלקת 4 לפידים הם מספרים לך על מקום חדש ומיוחד עם סיפור משלו.

יש שם גם הרבה משימות צד שבהן אתה מרגיש שאתה משפיע בהן על העולם למשל כשאתה מנקה את הקבר של האלפים אם אתה נכנס פנימה ושודד אותו אז אתה פוגע ביחס שלהם אליך..סוף הספוילר

בכל מקרה רואים שהם ניסו לשחזר את הקסם של הקלאסיקות הישנות, חבל רק שהמשחק יוצא גם לקונסולות וזה דפק קצת את הקרבות, חוץ מזה המשחק הזה באמת משחק טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצלמה טקטית. אף אחד לא הזהיר אותי ולקחתי Knight Enchanter. ממלא לעצמו אנרגיה בלי הפסקה, כל מכה עם חרב ממלא את הbarrier ועם זה אתה שם שיריון שכל מכה יש % מסוים להחזיר לך חיים וכל מתקפה שאתה עושה ממלא לך את הDefense הזה כמו שהלוחמים מקבלים.

הרגתי ברמה 17 את כל הדרקונים בסולו (באיזור של אמפריז די ליאון, הדרקונים ללא ספק הכי חזקים במשחק אחד רמה 23 שזה יותר מהבוס בסוף של המשחק).

ובקשר לעלילה,

אכן זה נחמד שיש איזהשהו משהו צדדי שלא קשר לעלילה הראשית או לא משפיע אבל רבאק מלא קווסטים שם זה דבר מטומטם לחלוטין.

בו וניקח את המשימות הRequisition למיניהם שהן ביזיון ברמת הקווסטים מסקיירים שחוזרים על עצמם. הרבה קווסטים שכאילו חשובים לעלילה אבל הם ברמה תאסוף 5 X, קבל . בלי תוכן ובלי סיבה... למה?

המשחק גם ככה ענק ופחוס בתוכן אפשר היה לוותר על השטויות האלה.

הRIFTS, היו מטופשים וקלים מאוד ברגע שמקבלים את הspecialization , כל הפאזלים האלה עם הגולגלות והמצפה כוכבים אין בהם שום סיבה או תוכן ואפשר לדלג עליהם. המוזאיק למיניהם רק נותן לך קודקס קטן ובלתי ברור.

אם ננקה את כל המשימות צד המחורבנות שהאביסו את המשחק בהם ונשאיר רק את הליין הראשי של כל איזור עם המשימות קומפניונס ועלילה ראשית נקבל חצי מאורך החיים של המשחק. ברגע שמבינים שגם אפשר ליצור ציוד שהופך אותך לבן אלמוות גם לא טורחים לחפש כל פיסת קרקע לציוד נוסף וברגע שמבינים שהמשימות brotherhood בשולחן מיותרות גם כן (אפשר להקפיץ את השעון ולסיים אותן בשנייה) המשחק מאבד הרבה מאורך החיים שלו.

בכלל ככל שאני מסתכל על המשחק הזה הוא מזכיר לי את SWTOR, בדיוק אותו דבר.

יש לך עלילה ראשית למשחק (Class Mission), יש לך ליין ראשי לכל איזור (planetary quest), משימות קופניונס למיניהן, משימות צדדיות (side quests) וכמובן משימות איסוף לקודקסים למיניהם או שאר collectibles (כמו הdatacrons). בכלל ממחקר שעשיתי מסתבר שמי שיצבר את הונילה של SWTOR השתתף בפיתוח של DA:I ורואים שזה ממש אחד לאחד אותו מבנה שלדי של עלילה.

אפילו DA2 היה יותר RPG מאשר DA:I, המשחק הזה צועק MMO בסגנון שלו ובמשימות ובתכנים ברמה של להקיא ובשביל זה הרבה אנשים מביעים תרעומת. אני אישית קניתי אותו בשביל המולטי פלייר כי חשבתי שזה יהיה כמו ב ME3 שם המולטי היה יצירת מופת אולם כאן קיבלנו מצב שבו שחקן אחד לא יכול להערים על הAI והכל זה Grind Fest מטורף של בניית ציוד... משעמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכתבתי יש בעיה עם הקרבות, כל היכולות המיוחדות הם טיפה OP כשאתה לא משחק ברמות קושי הגבוהות וגם הGUARD גורם לכך שאפשר לנצח חלק מהדרקונים בסולו . אבל יש אחד שדווקא מסמן את האדמה ועושה AOE שמכריח אותך לעצור את הזמן ולהבריח את החבורה שלך במצב הטקטי, גם צריך להיות בשלב גבוה הרבה יותר כדי לנצח בסולו עם היכולת המיוחדת את הדרקונים שמזמנים את הדרקים . גם יש את העניין של השלבים שנתנו לדרקונים. זה לא חוכמה לנצח בשלב 24 דרקון בלבל 13. חבל שהם עשו את זה, זה אפשר לבכיינים לכתוב שהדרקונים קלים מידי.

שיחקתי בSWTOR וגדלתי על משחקי הRPG הקלאסים והמשחק יותר קרוב לשניים מאשר לראשון. משימות צד הן לא דבר רע ונמצאות בהגדרה של RPG לא לינארי וסקיירים הוא אחד המשחקים הכי טובים בכל הזמנים בגלל התחושה של הגילוי והחופש לעשות מה שאתה רוצה. רואים שהם ניסו להעתיק ממנו קצת את התחושה של ההרפתקאות למרות שלא כלכך הלך להם והמשחק טוב אבל מרגיש שונה מאוד.

בכלל ככל שאני מסתכל על המשחק הזה הוא מזכיר לי את SWTOR, בדיוק אותו דבר.

יש לך עלילה ראשית למשחק (Class Mission), יש לך ליין ראשי לכל איזור (planetary quest), משימות קופניונס למיניהן, משימות צדדיות (side quests) וכמובן משימות איסוף לקודקסים למיניהם או שאר collectibles (כמו הdatacrons). בכלל ממחקר שעשיתי מסתבר שמי שיצבר את הונילה של SWTOR השתתף בפיתוח של DA:I ורואים שזה ממש אחד לאחד אותו מבנה שלדי של עלילה.

שוב חוץ מהcollectibles שהם דבר חדש יחסית, אתה יכול לכתוב את זה על כל RPG לא לינארי. זה שאתה לא אוהב משחקים שיש בהם עולם פתוח אמיתי זו בעיה שלך, זה לא אומר שזה לא משחק תפקידים ואין שום דמיון בין העלילה של SWTOR לפחות כשאתה משחק ג'די מול המשחק הזה לא יודע מאיפה הבאת את זה. אה סליחה אתה משחק גיבור שנלחם ברוע כן נכון איזה ריפ אוף!

אפילו DA2 היה יותר RPG מאשר DA:I, המשחק הזה צועק MMO בסגנון שלו ובמשימות ובתכנים ברמה של להקיא ובשביל זה הרבה אנשים מביעים תרעומת. אני אישית קניתי אותו בשביל המולטי פלייר כי חשבתי שזה יהיה כמו ב ME3 שם המולטי היה יצירת מופת אולם כאן קיבלנו מצב שבו שחקן אחד לא יכול להערים על הAI והכל זה Grind Fest מטורף של בניית ציוד... משעמם.

זה לא משחק שקונים בשביל המולטי ,RPG פר הגדרה הוא לא משחק מולטיפלייר ומאס אפקט הוא באמת יותר משחק יריות עם אלמנטים של משחק תפקידים. יש לי תחושה שציפית למשחק מג'אנר אחר.

אם תשים לב רוב התומכים\מתנגדים בmetacritic נרשמו בחודש האחרון והביקורות שלהם לא קשורות למשחק . באתרים שפחות מאפשרים ספאם והרשמות כפולות רואים הרבה יותר קולות בעדו בקהילות שלהם למשל בign וב Gamespot הקהילות נוטות בעדו. יש משהו מוזר בהקשר לbioware שיש לה הרבה שונאים שמוכנים להתנגח בה. ראו את זה גם בmass effect 3 שחוץ מהסוף שלו היה משחק כיפי מאוד ועם עלילה סוחפת.

אה וGrind fest זה מצב שבו אתה חוזר למקום שוב ושוב כדי להרוג את אותם האויבים ולקבל את השלל שלך . אני לא יודע מה איתך אבל בכל 85 השעות ששיחקתי עשיתי את זה בדיוק פעם אחת. רוב הזמן עשיתי את משימות הצד ואספתי את מה שנקרה בדרכי וזה לא הגביל אותי.. בכל מקרה אם צדת את הדרקונים מוקדם אז לא היה צריך להיות חסר לך כמעט כלום.

זה אמנם ויכוח עקר כי לא צריך להתווכח על טעם אבל באמת מוזר שמתלוננים על הדברים הללו במשחק הזה כשיש כלכך הרבה משחקים שבהם באמת יש Grind fest אה לה ו AC ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...