עבור לתוכן

Gigabyte - תוכנית החלפה / שדרוג ללוחות B2?

Featured Replies

פורסם

דבר ראשון, אין צורך בציניות - ידוע לי שאתם לא אשמים בכל החלטה של היבואן. אבל כשלא מקבלים תשובות כבר מההתחלה, אין לדעת איפה הבעיה וכלפי מי "להצביע" אצבע מאשימה.......

.......

.......

.......

.......

אני מודה על המאמצים - אבל כל זה היה יכול להיפתר בצורה קצת יותר חלקה.

בנוסף, לא מדובר בשום הליך "חריג":

http://event.gigabyte.com/intel-6-series-swap-request/

GB הפעילה תוכנית זיכוי מלא על כל הלוחות שלה. כל מה שנותר לעשות זה לברר מול היבואן (ואז בתורו מול היצרן) מה בדיוק תוקפה של התוכנית כיום.

בנוסף, GB מאפשרת בתוכנית שלה "Advanced Replacement" - כלומר הוספת סכום מסויים של כסף בכדי לקבל לוח חלופי יקר יותר:

לגבי שאר התגובה שלך - אלו דברים שכבר אמרת בהתחלה.

היי ניר,

1. אני מפסיק עם הציניות.

2. אנחנו לא היבואן של ג'יגבייט, לג'יגבייט יש 2 יבואנים רישמיים וזיגזג עדין לא אחד מהם (למרות שיכול להיות מעניין, מממ... )

כמו שאתה זוכר, כאשר דברת עם שי ועם גיא:

אתה בקשת לשדרג ללוח של ASROCK , אך פתאום תוכנית השידרוגים של ג'יגבייט קשורה לעיניניינו ?

אורן

הזיגזגים

www.zigzag2000.co.il

  • תגובות 141
  • צפיות 11.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני עדיין לא מבין מה מסובך פה - המשתמש מביא לחנות לוח P67 מדגם X בגירסת B2, והחנות מחזירה ללקוח B3 מאותו היצרן ומאותו דגם X. ::)

פורסם
  • מחבר

כמו שאתה זוכר, כאשר דברת עם שי ועם גיא:

אתה בקשת לשדרג ללוח של ASROCK , אך פתאום תוכנית השידרוגים של ג'יגבייט קשורה לעיניניינו ?

ביקשתי לשדרג ללוח ASROCK תוך כדי הבנה שאקבל זיכוי , כדי לגמור את העניין מהר, אין לי גם בעיה לקבל לוח של Gigabyte, זה לא משנה כ"כ!

פורסם

לי אישית זה לא נראה טוב, כאילו אתה מנסה לגזור קופון על עניין ההחלפה ובכך לשדרג את הלוח אם.

אם תקבל זיכוי מהיבואן (דרך זיגזג כמובן), אחלה - הרווחת.

אבל זה קצת הזוי שעברה חצי שנה מאז ה"אירועים" עם הלוחות אם ולהיזכר עכשיו... :nixweiss:

(בנוסף למייל שקיבלת בעניין ההחלפה בזמנו, אם זה יהיה עדיין רלוונטי מבחינת היבואן)

בהצלחה.

אני לא רואה בעיה בהתנהלות החנות וגם הכותרת מטעה קצת.

פורסם
  • מחבר

אני לא מנסה לגזור שום קופון - ל GB יש תוכנית החלפה מורחבת שכוללת זיכוי ושדרוג ללוח מתקדם יותר, למה לי לא לנצל אותה?

אם זה לא היה לוח של Gigabyte כנראה שלא היה מובטח לי גם זיכוי מלכתכילה וכמובן שהייתי מסתפק בהחלפה ל B3.

פורסם

תריץ חיפוש בפורום על תשובות של KSP ללקוחות, התשובה של זיגזג מאוד מכובדת בהשוואה..

כמות הסניפים והמחיר שלהם בהתאם.

אין מה לחשוב שאני חסיד KSP, אני האחרון שיגיד שיש להם שירות טוב.

פורסם

אני כבר רואה את המשך השירשור כאן אז כדי למנוע ממך אי נעימויות נוספות להלן סיפור המשך הטיפול בתהליך:

הלוח ילך לאיבוד בדואר ולא יגיע (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 8 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו שהם לא מחליף את הלוח (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 12 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו להחליף את הלוח ללוח לא חדש אך תקין (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 18 עמודים

היבואן וג'יגבייט יחליטו שהזיכוי שניתן לקבל הינו זיכוי נמוך (ברור שאנחנו אשמים בכך) - 17 עמודים

אוי זה כל כך מעצבן :bash: למה לא לחשוב לפני שכותבים :nixweiss: ומשמיצים. הכי עצוב שתגובה כזאת באה דווקא מכם...

נכון, אתם בטוחים שאתם 100% בסדר, ואולי זה אפילו נכון, אבל אולי לא לגמרי...

מה אגיד, בארץ לא הפנימו שהלקוח תמיד צודק

פורסם

נכון :yelclap: זה גם מה שזיגזג אומרים...

פורסם

ניר, יש לך סוג של מזל שאתה כבר לא יכול ליפול עלי ... הייתי מכניס לך על הדרך על עוד כמה דברים שקלקלת והאשמת אותי ...

:P :P :P :P :P

פורסם
  • מחבר

אני, מה כבר קילקלתי פבל? :)

עריכה: אם אתה מדבר על ה CUSL2-C וה PS/2, זה הלוח ששרף את הפורטים של עצמו! :'(

פורסם

הלקוח לא תמיד צודק. בישראל, רוב הפעמים הלקוח אידיוט.

:xyxthumbs::yelclap:

פורסם
אם אתה מדבר על ה CUSL2-C וה PS/2, זה הלוח ששרף את הפורטים של עצמו! :'(

[פרץנוסטלגיהבלתינשלט]אויי, הקאסל2סעי והקאב4עיקס[/פרץנוסטלגיהבלתינשלט]

פורסם

:xyxthumbs::yelclap:

טוב לא הייתי מצפב ליותר מטרול

פורסם

שלום ניר!

קראתי את כל הפוסט והרשה לי לתת את דעתי:

החלק שלא מובן לי עדיין הוא התקופה שבין ה7 ביוני להשבוע, למה לא הלכת בכל הזמן הזה לעשות כבר את ההחלפה או לפחות לקבל זיכוי?

שנית, אני חושב שבעיה מונחת בירידת ערכו של לוח האם. בסופו של דבר בארבעת החודשים שעברו ביו פברואר ליוני, זו הייתה התקופה שאינטל הודיעה על פגם הייצור וכל GB החלה במסע ההחלפות שלה. לירידת ערכו של המוצר אז לא הייתה משמעות כי בכר היה חשד סביר שהוא פגום מלכתחילה ולראייה זיגזג הציעו לך זיכוי ולאחר מכן אף הציעו לך זיכוי ושדרוג ללוח אם טוב יותר.

אם היית לוקח זיכוי מהרגע הראשון שהציעו לך לא הייתה בעיה כי בשביל החנות זיכוי זה כמו כסף מזומן, ערכו לא משתנה. מה גם שלטענתך לא התפנית למלאכת הרכבת המחשב שלך כמעט עשרה חודשים אז ממילא זה לא היה בוער להחליף.

ביוני, כאשר אינטל וGB סידרו את הבלגן וכבר הגיעו לארץ לוחות מקבילים לשלך ואף טובים יותר, אז לגיטימי למוצר להתחיל לאבד מערכו כיוון שאפשר לעשות משהו בנדון...

בכל מקרה זה ממש חריג לי כיוון שאני שומע על זיגזג רק שבחים. אאחל לך בהצלחה ומקווה שהכל ייתפר בקרוב על הצד הטוב ביותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים