ariebel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 בלי שום ספק ג'אטה דיזל. חסכונית מאוד, אמינה מאוד, נוחה מאוד, ואוטומטית.ועם כל הכבוד לדעות הקדומות שלך, מדובר על רכב אמין מאוד. היתה לי בורה שנת 2000 (!) עד לפני שנה, שלא ראתה מוסך מעבר לטיפולים סטנדרטיים, או תקלות קטנות וזניחות (פה ושם צינור יבש וכו', מה לעשות שמדובר על רכב בן 10..). הק"מ עמד על איזור ה-350 אלף (!) והכל עובד כמו שעון.דיזל לא יקר נורא ומשתלם רק אם נוסעים 40,000 ק"מ בשנה ומעלה?הפוקוס החדשה על הנייר הולכת להיות מציאה, אבל היא ממש מחוץ לתקציב שלך אם אתה בתקציב של המכוניות אולטרא מיני האלו. אתה יכול לקנות פולו ידנית חדשה ב-80 וקצת יש רכב כזה לבוס שלי והוא ממש מרוצה, והרכב מרגיש ומתנהג ברמה גבוהה.חשבתי באמת על הכיוון הזה של הרכבים והתקציב הזה(יש בתקציב הזה גם Seat),הפולו שהוא קנה ידנית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 דיזל לא יקר נורא ומשתלם רק אם נוסעים 40,000 ק"מ בשנה ומעלה?לא, זאת סתם אגדה אורבנית מטופשת.כן, רכב דיזל חדש יקר יותר מהגירסה הבנזינית שלו בגלל מיסוי עקום בישראל, אבל בשוק היד 2 אין לזה חשיבות, ואם כבר אז להיפך - דווקא את גירסאות הדיזל יותר קשה להשיג (כי אין מבוקשות יותר) מגירסאות הבנזין, בין היתר בגלל שמנועי הדיזל באופן משמעותי ביותר (!) הרבה יותר אמינים ובעלי אורך חיים גבוה יותר משמעותית. יצא לי כבר לראות מוניות עם המנועים האלה שהגיעו ל-500 אלף ק"מ ויותר.וברגע שאתה מחזיק ברכב דיזל שעושה 1/20 במקום 1/10 במשפחתית 1.6 הממוצעת, קשה למצוא הצדקה לבנזין, אפילו במחיר המעט יקר יותר של הסולר (כדאי לזכור שבעבר, הסולר אפילו היה זול יותר!)גילוי נאות: אני נוסע היום ברכב (ג'טה) בנזין, מנוע 1.4 TSI. אני מאוד אוהב את הביצועים שלו. להגיד שאני מאושר על צריכת הדלק? קשה לי, כאחד שהגיע ממנועי דיזל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 א. האם רכב דיזל הוא ידני(בטווח המחירים של 60-70K)?ב. הבנתי שהטיפולים של רכב דיזל יקרים יותר משמעותית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אין שום קשר בין סוג המנוע והתיבה.דיזל לא יקר נורא ומשתלם רק אם נוסעים 40,000 ק"מ בשנה ומעלה?חשבתי באמת על הכיוון הזה של הרכבים והתקציב הזה(יש בתקציב הזה גם Seat),הפולו שהוא קנה ידנית?כן, ובגלל שהוא רצה ידנית אז הוא לא קנה מנוע TSI (שמגיע עם DSG) אלא את ה-1.4 האטמוספרי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 בגלל זה אני אוהב סקודה וסיאט - אפשר לקנות 1.2 TSI ידני ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shus2000 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אם כל המחיר של הדלק היום... נראה לי שעדיף כבר להסתקל לכיוון רכב היברידיטויוטה פריוסאו סיוויק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 הכל תלוי בכמה ק"מ אתה עושה בחודש. אני לא עושה הרבה אז עם רכב שעושה 10.5 ק"מ לליטר אני מוציא באיזור ה-500 שקל לחודש על דלק. אני לא מוכן לעבור לפריוס בשביל 100-200 שקל לחודש. גם לא בשביל כל ה-500. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 א. האם רכב דיזל הוא ידני(בטווח המחירים של 60-70K)?ב. הבנתי שהטיפולים של רכב דיזל יקרים יותר משמעותית. בתור אחד שבמשפחה שלו נמצאים ברגע זה מספר רכבי דיזל (מסחריות), דיזל זה באמת אחלה דבר. שילוב טוב בין ביצועים וצריכת דלק. ברכב חדש, לדעתי, עדיף להוסיף עוד קצת וללכת על דיזל במיוחד אם נוסעים הרבה. ברכב משומש הסיפור שונה לגמרי. אם תמצא אחד שמורה עם קילומטרז נמוך תקנה אותה. אבל הסיכוי שתמצא אחד כזאת מאוד נמוך כי מי שקונה דיזל בדרך כלל קונה כדי לנסוע המון (40-50 אלף בשנה חופשי) ומוכר את הרכב כעבור מספר שנים כשהוא כבר שחוק לגמרי. מנוע דיזל מאוד אמין ויכול להגיע גם ל-400-500 אלף בלי להזדקק לשיפוץ (אבא שלי נראה לי כבר עבר את ה-400 אלף), אבל הבעיה שכל החלקים מסביב משאבת סולר, מזרקים ועוד מתקלקלים והחלפתם יקרה מאוד. אם תקנה רכב דיזל משומש יש סיכוי טוב שתחטוף את כל הבלאי המצטבר והחסכון בעלויות דלק יטבע בים הוצאות מוסך. בשורה התחתונה בתור רכב חדש או משומש שמור דיזל זה הדבר. אם היה לי יותר תקציב הייתי רוכש קיה סול טורבו דיזל וטוחן את הרכב עשר שנים לפחות. אבל מה אתה חייב לנהוג המון כדי לסגור את הפער במחיר בין דיזל לבנזין. דיזל עולה בממוצע 10,000 אלף יותר מגרסת בנזין. דיזל פר ליטר עולה יותר מליטר בנזין. (תלוי מאוד בתחנה, אבל בגדול זה נכון) תחשוב כמה צריך לנהוג וכמה זמן כדי להצדיק רכישה של דיזל. בקיצור המדינה פעם נוספת רצחה, קברה ודפקה מסמר בארון הקבורה של אפשרות לחסוך בעלויות רכב. (לא מספיק שמשעבדים אותנו לרכב גם לא נותנים אפשרות לרכוש מנוע חזק וחסכוני) אם לא תמצא רכב דיזל שמור תעשה לעצמך טובה אל תכנס לזה. עדיף רכב מיני שיהיה הרבה יותר חלש, אבל חסכוני באותה המידה ולא יקרע אותך במוסך. זה היה השיקול שלי. עכשיו אתם מוזמנים לקטול אותי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shus2000 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 הכל תלוי בכמה ק"מ אתה עושה בחודש. אני לא עושה הרבה אז עם רכב שעושה 10.5 ק"מ לליטר אני מוציא באיזור ה-500 שקל לחודש על דלק. אני לא מוכן לעבור לפריוס בשביל 100-200 שקל לחודש. גם לא בשביל כל ה-500. צודק! יחד אם זאת, אני כנראה עבדתי את שרשת ... כי אם מדובר כאן בחיפוש אחר רכב שלא עובר הרבה בחודש.... מה זה משנה איזה רכב... תדעג לקנות שמור ותשמור אליו לאחר מכן... וסוג מנוע ממש לא משנה... נשאר רק לבחור עיצוב ונוחות סלון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tom7yel פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אם אתה שומע MP3 ב-128kbps ולא מבין מה הבעיה עם זה, אז רק מוכיח עד כמה אתה לא מבין איכות מה היא.אותי פחות מעניינים מה שמעניין אותך ברכב, אז קשה לי לתת לך המלצה. אני יכול להגיד לך שלאמא שלי היה סזוקי סויפט והוא היה אמין, ביחס לקטגוריה חסכוני (נדמה לי באיזור ה-12 ק"מ לליטר), איזון טוב בין נוח לספורטיבי (לא קשה מידי אבל גם לא רך מידי).הפוקוס החדשה על הנייר הולכת להיות מציאה, אבל היא ממש מחוץ לתקציב שלך אם אתה בתקציב של המכוניות אולטרא מיני האלו. אתה יכול לקנות פולו ידנית חדשה ב-80 וקצת יש רכב כזה לבוס שלי והוא ממש מרוצה, והרכב מרגיש ומתנהג ברמה גבוהה.אני כרגע מסיים את תקופתי הנחמדה עם סוויפט ואכן הוא בסדר עם דלק. בתור מישהו שגם לא אוהב להתפזר על סכומים שאין לו אני מתכוון לחכות ליריד בסוכות כי ככה יהיה יותר קל לשקול ולדעת איזה דגם אני יכול להרשות לעצמי בעיקר אם זה דגם במחיר הזדמנות כמו שבדרך כלל יש בירידים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אם כל המחיר של הדלק היום... נראה לי שעדיף כבר להסתקל לכיוון רכב היברידיטויוטה פריוסאו סיוויקאתה קצת טועה - במבחן שעשו לפאסאט דיזל (רלוונטי גם לג'טה אני מניח, אם לא אפילו יותר טוב) היא השיגה תוצאות טובות יותר (!) מהפריוס בנוגע לצריכת דלק, וכמובן - בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אין על VAG'יות עם מנועי הטורבו-דיזל !!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shus2000 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 אתה קצת טועה - במבחן שעשו לפאסאט דיזל (רלוונטי גם לג'טה אני מניח, אם לא אפילו יותר טוב) היא השיגה תוצאות טובות יותר (!) מהפריוס בנוגע לצריכת דלק, וכמובן - בכלל.http://www.kml.co.il/Compareפריוס... מנצח ובגדול קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 האתר הזה שטויות. טרנספורטר של אבא שלי עם מנוע 2.5 טורבו דיזל עושה בערך 1:13-14 והרכב רוב הזמן עמוס בכלים וחומרים. המסחריות הקטנות פיאט דובלו עושות 1:16-1:17. אני מאמין שפרייויט דיזל יכולה לגרד את ה-1:20 מלמטה. בכלל הייבריד זה בולשיט שקונים יפי נפש. מה אכפת להם מסוללות שמרעילות אוכלוסיה בעולם השלישי העיקר שפריוס שלהם ירוקה ומגניבה ולא מזהמת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 22 Share פורסם 2011 בספטמבר 22 http://www.kml.co.il/Compareפריוס... מנצח ובגדוללא טרחתי להתעמק, אבל אם זה מה שהאתר הזה טוען אז הוא מטומטם.אגב כל הרכבים ההידרידיים האלה רלוונטיים רק לעיר ולנסיעה במהירות נמוכה. תעלה קצת מעל 90 קמ"ש - ואוי ואבוי.כל זאת לפני שבכלל דיברנו על העובדה שמעבר לצריכת הדלק, מדובר על המיץ של הזבל בכל הנוגע לרכבים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.