B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 ההשוואה שלך לא רלוונטית, אל תשווה פריוס מול מזדה 3 ליסינג. תשווה סיוויק הייבריד מול סיוויק רגילה (בהנחה שהן זהות חיצונית, מקדם גרר וצמיגים, ובעלות אותם יחסי העברה) ועם אותו נהג בנהיגה בינעירונית, התוצאות לא יהיו שונות במיוחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 כן, עכשיו בדקתי באתר kml, שהונדה ג'אז היברידית ולא היברידיתמניבות תוצאות די דומות בצריכת הדלק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 זה ברור לי, אבל בשורה התחתונה החסכון בדלק משמעותי(עוד 4-5 ק"מ לליטר) וזה עוד עם מזגן פתוח ונסיעה במהירות סבירה(120 קמ"ש). קח את כל אותם "רכבים חסכוניים"(מיני וסופר מיני רגילות), תסע בהם 120 קבוע ומזגן דולק, אתה תראה שצריכת הדלק שלך צונחת מ 1 ל-17 לפי היצרן, ל-1 ל-12 ואולי אפילו פחות. כי פה אין שום מנגנון שיחסוך לך דלק, מלבד נסיעה קמצנית. אני לא יודע לגבי רכבים אחרים, אבל פאביה 1.2TSI (בגרסה היותר חזקה, כלומר הפחות חסכונית) בהחלט עושה 1:16-1:17 בשיוט על 120. עם מזגן, כמובן. אם יורדים ל-100 אפשר גם לראות מספרים כמו 20 במחשב דרך (יותר נכון אפשר לראות 5 ליטר ל-100 ק"מ כי ככה זה מופיע - מה זה השיטת חישוב הלא הגיונית הזאת של האירופאים : ). זה נכון שלעומת צריכת הדלק הרשמית שיוט על 120 נמוך משמעותית - אבל צריכת הדלק הרשמית היא לא 1:17 אלא יותר בכיוון 1:22. אגב גם בפאביה עם ה-1.6 הישן בלי תחכומים המצב לא היה גרוע משמעותית, ב-120 היא ישבה על 1:14-1:15. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 זה ברור לי, אבל בשורה התחתונה החסכון בדלק משמעותי(עוד 4-5 ק"מ לליטר) וזה עוד עם מזגן פתוח ונסיעה במהירות סבירה(120 קמ"ש). קח את כל אותם "רכבים חסכוניים"(מיני וסופר מיני רגילות), תסע בהם 120 קבוע ומזגן דולק, אתה תראה שצריכת הדלק שלך צונחת מ 1 ל-17 לפי היצרן, ל-1 ל-12 ואולי אפילו פחות. כי פה אין שום מנגנון שיחסוך לך דלק, מלבד נסיעה קמצנית. זה פשוט לא נכון! בנסיעה בתנאים שציינת (נסיעה במהירות קבועה של 120 קמ"ש עם מזגן) זה בדיוק משהו שניסיתי לפני כמה חודשים. בקרת שיוט על 120, לאורך קטע של כ-60 ק"מ. צריכת הדלק היתה בממוצע 1 ל-16-17. ואני עם רכב בנזין! עם כוח לא מבוטל. רכב דיזל, מציג נתונים דומים לזה (1/17) אפילו בנסיעה עירונית. מניסיון. (יותר נכון אפשר לראות 5 ליטר ל-100 ק"מ כי ככה זה מופיע - מה זה השיטת חישוב הלא הגיונית הזאת של האירופאים : ). ברור לך שאפשר לשנות את זה בהגדרות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 ספר הרכב אומר אחרת (או לפחות לא אומר שאפשר לשנות ואיך לעשות את זה).אבל לא בדקתי את העניין לעומק... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 אין לך תפריט הגדרות למערכת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nitzanj פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 אין כזה דבר אצלי לצערי. אני מניח שאתה מדבר על צג מידע בסגנון ה-MaxiDot - זה אבזור אופציונלי בפאביה - ולמיטב ידיעתי זו גם אופציה שבכלל לא זמינה בישראל. בפאביות פה יש צג דיגיטאלי פשוט משהו, בלי הרבה אפשרויות (אין תפריט בכלל, לצורך העניין).יכול להיות שיש איזה אופציה נסתרת שאני לא מכיר איפשהו, אבל לא נראה לי סביר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 האמת שזה בדיוק הרכב שחשבתי לקנות, את הפאביה שעליה אתה מדבר.\מה ההשלכות של הגיר הרובוטי מול גיר אוטומאט?אילו פעולות נוספות יש לבצע? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 להרים בלם יד בחניה, להוריד בלם יד לפני נסיעה, ו... זהו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 למה, בגיר אוטומט יש אנשים שלא טורחים לבצע את הפעולה הפשוטה הזו ומסתמכים על הפין של הגיר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 נראה לי שהוא ניסה ללגלג על חוסר הידע המוחלט שלי ברכבים אני בכלל חשבתי ש"גיר רובוטי" משמעו רובוט קטן שיוצא ולוחץ לך על הקלאץ' כל פעם שצריך להחליף הילוך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 דווקא לא. (על המשפט הראשון לא על הרובוט)למה, בגיר אוטומט יש אנשים שלא טורחים לבצע את הפעולה הפשוטה הזו ומסתמכים על הפין של הגיר?תתפלא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 גם ב DSG אתה יכול לעשות את השטות הזאת ולהסתמך על הגיר. יש לו הילוך P והוא יחזיק את האוטו גם בלי בלם יד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 תתפלא לדעת גם, שבארה"ב נהוג לא להרים(או לדרוך על) בלם יד בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2011 בספטמבר 25 Share פורסם 2011 בספטמבר 25 על ארה"ב אני לא מדבר, מדובר על אוכלוסיה שלא יודעת לתפעל טיפטרוניק, שלא לדבר על גיר ידני, בלם יד, או כל דבר "מתוסבך" אחר....גם ב DSG אתה יכול לעשות את השטות הזאת ולהסתמך על הגיר. יש לו הילוך P והוא יחזיק את האוטו גם בלי בלם יד.אתה יכול לעשות את זה בכל גיר רובוטי או אוטומטי, ואפילו בחלק מהרכבים עם גיר ידני (אלו שכוללים hill hold בעיקר)זה שאפשר לעשות את זה לא אומר שזה חכם במיוחד. במישור ניחא, בעליה/ירידה זה דבילי למדי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.