Call of Duty- Modern Warfare 3 - דיון מקדים - עמוד 11 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Duty- Modern Warfare 3 - דיון מקדים


simonsix

Recommended Posts

אל תשכחו שאחד הפיצ'רים בתשלום הוא חבילת מפות. עד שכבר התרגלנו לשלם 15$ עבור ארבע מפות אומללות (שגם זה קצת חוצפה לדעתי בהתחשב במשחקים אחרים) מעכשיו תתרגלו לשלם כל חודש כמה דולרים רק בשביל הזכות הזאת. ובכלל יש כאן מדרון חלקלק שאקטיביז'ן נופלת אליו, ברגע שפיצ'רים מסוימים דורשים תשלום חודשי מי יודע לאיפה זה יגיע? אולי גם זה ידרש כדי לקבל נשקים מסוימים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 973
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מי התרגל לשלם? יש אולי 2 אנשים בפורום שקונים DLC. שיחנקו, מעדיף לשחק רק ב 12 מפות ולא לשלם על עוד, אפשר לחשוב שיש לנו אין סוף כסף...

נ.ב.

יש עוד משחקים בעולם, מספיק ליראות את החלק של הקניות מחו"ל בכרטיס אשראי שלי בשביל להבין את זה :P

PAYPAL STEAM

PAYPAL STEAM

PAYPAL STEAM

PAYPAL CDKEYSHERE

PAYPAL ZAVVI

וזה רק בשלושה חודשים, יש עוד לפני ואחרי :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שהם דורשים כסף חודשי על משהו לאחר שקנינו את המשחק, במיוחד כאשר זהו לא תוכן שמתעדכן ומתחדש באופן קבוע (שאז יש היגיון בתשלום קבוע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת לא בדיוק הבנתי מה התוכן הנוסף.... חוץ מחבילות מפות שיהיה רק למשלמי המנוי..כל הדברים שראיתי בטריילר הזה היו דברים שכבר יש במשחק כמו תיאטר מוד וכאלה,או כל מיני וסטטיסטיקות מיותרות. בהנחה שגם קלאנים וכאלה אפשר לעשות עצמאית גם בלי החרטטת שלהם-כלומר שעדיין נוכל להזמין אחד את השני למשחקים גם בלי..אז על מה בעצם התשלום החודשי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

We've also learned, unfortunately, that this latest Call of Duty still won't support dedicated servers, instead relying on the hosted servers found in previous iterations of the game. Dedicated servers were removed from the franchise starting with Modern Warfare 2. (Modern Warfare 3 appears to be using DemonWare for player authentication, just like with Call of Duty: Black Ops.)

תתרגלו ל P2P, אולי לא גרוע כמו IWNET אבל בכל זאת P2P. הדבר הטוב היחיד שכתוב פה זה אזכור של DemonWare, לפחות מדובר בחברה שעד 2007 הייתה אמינה והשרותים שלה שולבו במשחקי רשת רבים וטובים.

נ.ב.

לא כל כך קשור למשחק אבל RAVEN העלו לפני חודש סרטון מסטודיו ה MO CAP שלהם, דיי מרשים, יש להם שחקנים טובים שם. ניראה כאילו העבודה היא מהמשחק ג'יימס בונד החדש שהם עובדים עליו. מעניין אם הם באמת עוזרים בפיתוח של MW3 או לא (הם כן מופיעים בקרדיט של BLACK OPS אבל לא ידוע מה הם עשו שם).

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1993974816057#w400-h300

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אידיוטים. הם לא למדו לקח?!

הם מנסים להפוך את תרבות משחקי המחשב לתרבות משחקי הקונסולות, הבעיה היא שמכיוון שחלק מהותי ממשחקי המחשב הוא הגמישות וכו', אין להם סיכוי ליצור שינוי משמעותי אלא אם הם יעבדו עם כל השוק, וזה בחיים לא יקרה.

בכל מקרה, נראה לי שהסדרה הולכת וגוססת (לפחות לPC)..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחמד, הם תרגמו הודעה שלמה מ- KOTAKU (דרך אגב, כמו כל המידע שאני ומשתמשים אחרים הבנו עד היום הגיע משם, ממליץ לכל חובבי המשחקים להיכנס לשם פעם ביום/יומיים).

נ.ב.

אני לא רומז שהתרגום זה משהו רע, למרות שהייתי מעדיף לחשוב שכל מי שמשחק במשחקים האלה יודע אנגלית ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...