תרבות האוזניות בארץ (או כל מה שרצית לדעת על אוזניות ופחדת לשאול)+הנחיות כללית - עמוד 8 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תרבות האוזניות בארץ (או כל מה שרצית לדעת על אוזניות ופחדת לשאול)+הנחיות כללית


shibby15

Recommended Posts

אנשים יש לי שאלה קטנה... יש לי את ה ATH-A900 שבאים עם כבל של 3 מטר... עכשיו זה מאוד מפריע שהכבל כל הזמן מתרוצץ לי בין הדברים כל הזמן

אז חשבתי שבטוח יש לזה איזה-שהו פטנט... משהו שימשוך לעצמו את הכבל וישחרר כשצריך (לדוגמה משהו בסגנון של רצועה לכלב... אני ייודע שזה נשמע לא טוב :-X)

מישהו מכיר משהו כזה ?

יש למישהו קישור למשהו כזה ?

איפה אפשר לקנות ?

למישהו פה יש משהו דומה ?

תודה מראש

ראיתי משהו דומה, אבל לא בדיוק. זה מין דבר כזה מפלסטיק שיש בשני הקצוות שלו מקום להשחלת הכבל ואתה פשוט מגלגל עליו את הכבל שלך האוזניות עד לרמה המספיקה.. אני יודע שההסבר נשמע ממש לא מובן אבל ראיתי כזה פעם ופשוט לא יודע איך הוא נקרא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 304
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בדרך כלל זה מגיע עם איר באדס עם חוט יחסית קצר ודק.

לאודיו טכניקה יש חוט יחסית עבה ומאד ארוך. הדבר היחדיד שאני יכול לחשוב עליו זה פשוט להשאיר משהו כמו 1.5 מטר חוט והשאר "לקפל" ליד הקונקטור.

לא ראיתי עדיין טריק לחוטים של גדולות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה להשאיר 1 וחצי מטר מקופל ההפך אני רוצה לקנות עוד איזה כבל מאריך כדי שאני יוכל לשמוע גם יותר רחוק ...

ואיך אין דבר כזה ? אתם רוצים להגיד לי שמצאתי Start-Up :-X ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל מסומן בdb/mW או db/v מה שזה אומר זה כמה האוזניות רגישות לחשמל וכמה הן מפיקות יחסית. ככל שהנתון הזה יותר גבוה כך קל יותר להניעם.

אוזניות ניידות וקטנות בדרך כלל מציגות נתונים "טובים" מאד, לדוגמא נצילות של יותר מ105-110 נחשב נציל והתנגדות של מתחת ל64 נחשב נציל גם כן.

אתה מדבר על sound pressure level ? זה הדבר היחיד שמצאתי שמדובר על דציבלים .

ול595 יש 112DB .

והתנגדות של 50 . אז למה באוזניות היותר יקרות ההתנגדות גבוהה ? זה אומר שהם לא מתאימות לנגנים , אבל גם אומר שהם יותר איכותיות מהבחינה הזאת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי התנגדות קשורה לאיכות?! גראדו הן כולן 32אוהם, הטכניקה שלי הן 40 אוהם, ויש עוד רבים וטובים עם התנגדות נמוכה. ורבים ורעים עם התנגדות גבוהה.

SPL זה נתון שלא מציין רגישות, עם זאת, במידה ומצוין SPL ל-1mw, שזה מה שכנראה התכוונו, אז אכן מדובר בנצילות.

אוזניות עם התנגדות גבוהה יותר, לא יתאימו לניידים בגלל שהן צריכות מתח גבוה יותר בכדי להגיע לאותו הספק. כיוון שלניידים יש מת מוגבל מאוד, 3וולט, או מעט יוךתר בנגנים מבוססים הארד-דיסק, קשה מאוד להניע כאלו על ידי ספק שכזה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיפה הנתון הזה של 3 וולט?

כשניסיתי לבדוק כמה האייריבר מוציא לא מצאתי אז חישבתי לבדי.

הוא מוציא 20mW לכל ערוץ, כלומר 40 סה"כ ובהתנגדות של 16 אוהם, ולפי החישוב זה יוצא רק 0.8 וולט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה לא הייתה למתח ההגברה, אלא למתח המקור. במידה ומחברים את מעגל ההגברה במקביל להכל ניתן לקבל מתח מקסימלי של 3 וולט, זו הייתה הכוונה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מי שטוען שקשה להשיג מנורות חדשות בארץ במחיר סביר אז פשוט יש לי חדשה בשיבלכם, לפני כמה שנים עבדתי בכלי זמר במעבדה המרכזית בפ"ת וחלק גדול מהציוד אותו תיקנתי היה מגברי המנורות לגיטרות של פנדר, עדיין מייצרים ותמיד ייצרו מגברי מנורות לגיטרות בגלל הסאונד החם (עקב הגברה אנלוגית עים שנאי מוצא(ההכרחי לעבודה בחוג סגור- מנורות תמיד חייבות להיות תחת עומס אחרת הם נישרפות בשניות) החוצץ בצימוד בן הרמקולים למנורות שיוצר צליל מיוחד שהוא שלהם והעובדה שאינם מגיעים לקליפינג בעוצמה גבוהה (רוויה הסותמת את הצליל ומכניסה עיווט).

מנורות חדשות כדאי ליקנות בארץ אצל יבואני ציוד ההגברה לאולפנים וגיטרות כמו כלי זמר וחלילית לרוב מנורות אלו מיוצרות ברוסיה עבור החברת האמרקיות והבריטיות

(פנדר, מרשל) ע"י מיפעל בשם סובטק.

מנורות אלו נימכרות כחלק משרות עבור הציוד ולכן מחירם סביר.

לא כדאי ליקנות מנורות בחנויות נוברישיות לציוד הברה HI-END כי שם תשלמו הרבה יותר ולא בטוח שתקבלו מנורות ברמה הזאת.

לדרגות הספק סופיות העושות שימוש במנורות כמו 84 EL או 6L6 רצוי למיצוא זוגות תואמים ממש כמו בזיכרון מחשב דואלי וזאת על מנת לקבל צליל אחיד משני צידי גל הסינוס?(גל סימטרי יפה וזהה) וגם בכדי לשימור על חיי ספק המוצא.

אים יש למישהוא שאלות על הנושא אשמח לענות.

דן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תמצא שפורפרות new-old stock, תוכל לקנות גם ב-50 שקל בקלות. לי יש בבית 4 פנדרים, ומשהו כמו 8 עד 10 שפורפרות רוסיות. לפנדר יש באס נמוך יותר, אך בשאר הסקאלה הרוסיות לוקחות, לפחות עם המגבר שלי.

אני את רוב השפורפרות קיבלתי חינם מאדם זה או אחר שהכרתי בתחום, אך כמה מהם קניתי במחיר של כ-50 שקלים לשפורפרת.

ד"א, ברור שאין גבול למחירים. הכל שאלה של עד כמה אתה מוכן להשקיע, ועד כמה זה שווה עם הציוד שלך. אני משתמש בשפורפרות אאוטפוט KT88, כשבערוץ שמאלי יש 2 פנדרים, ובימני 2 רוסיות. כפי שהסברתי יש לפנדר באס נמוך יותר, ואצלי בחדר הרמקול הימני נמצא בפינה מה שמגביר את הבאס (גם הסונקסים שהוספתי אתמול לא העלימו את התופעה אלא רק החלישו אותה) ולכן השפורפרות האילו עובדות טוב הרבה יותר מהפנדר בצד ימין.

אם אתה מעוניין למצוא שפורפרות מסוימות שאתה יודע שמתאימות לך, בלוח של פורום אודיו וסאונד בתפוז יש קטגוריה שלמה שנוגעת לציוד שפורפרות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אמממ אני טס לארה"ב בקיץ ומתכנן לקנות נגן (מקווה שiAudio X5)

עכשיו רציתי לשאול... שווה לקנות בנפרד?

אני לא מוכן להוציא על יותר מ50-60 דולר... מספיק לי 300 דולר על נגן MP3!

השאלה היא אם מספיק לי כל הסנהייזרים האלו שיש בארץ או שאני צריך לקנות בארה"ב? יהיה שיפור באיכות ובמחיר?

ואיזה דגם אני יכול להוציא בתקציב הזה?

אנלא אודיופיל או משהו :)

אה כן! אני רוצה רק In-Ear ושיהיה כמה שיותר נוחות

אה ועוד משהו - כרגע אני משתמש בSony MDR E-818... הן נחשבות טובות? כי אני מרוצה רק ביחס לאוזניות שהגיעו עם המינידיסק, אבל ככה הן לא משהו :| שמעתי פעם אחת בסנהייזר MX350 והן נשמעו הרבה יותר טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...