דיון ראשי - AMD Radeon HD6000 Vs Nvidia Geforce GTX500 - עמוד 27 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ראשי - AMD Radeon HD6000 Vs Nvidia Geforce GTX500


djelectric

Recommended Posts

ב-20$ פחות יש את ה-460 1GB הטוב ממנו, ב-40$ פחות את ה-460 768MB הטוב ממנו, וב-50$ פחות את ה-5770 שבערך אותו הדבר, ב-60$ פחות את ה-450 שחלש ב-10%-20%.

כרטיס חסר תועלת. אני לא מבין את הדחף של / ATI לדחוף כמה שיותר כרטיסים לשוק. ואם כבר לדחוף, לפחות לתמחר אותם נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 503
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם אני לא טועה קראתי שהם הולכים להפסיק את היצור של GTX460, אין לי מושג למה שהם יעשו כזה דבר מלבד לדחוף חזק יותר את ה550. הבעיה היא שבצד השני של הכביש יש כרטיסים הרבה יותר משתלמים מ550 באותו אזור מחיר, ונראה שהירוקים שכחו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-20$ פחות יש את ה-460 1GB הטוב ממנו, ב-40$ פחות את ה-460 768MB הטוב ממנו, וב-50$ פחות את ה-5770 שבערך אותו הדבר, ב-60$ פחות את ה-450 שחלש ב-10%-20%.

כרטיס חסר תועלת. אני לא מבין את הדחף של NVIDIA / ATI לדחוף כמה שיותר כרטיסים לשוק. ואם כבר לדחוף, לפחות לתמחר אותם נכון.

לא יודע מאיפה הבאת את המחירים, אבל מריפרוף ב-, ה-GTX550 עולה 150$, שזה בדיוק המחיר של gtx460 768mb הכי זול.

ה-gtx460 1gb הכי זול שם יקר ממנו ב- 30$ (ז"א יקר ב-20%) כאשר בביצועים מוביל ב-17%~ לפי ממוצע ביצועים כולל של TPU.

ה-5770 זול ממנו בכ-20-30$ (ז"א ה-gtx550 יקר בכ 15-25% כאשר ביצועיו עדיפים בכ-13%~, ואגב 13% זה לא "אותו הדבר")

ה-gtx550 חזק יותר מ-gts450 בכ-31.5% ויקר ממנו בכ-35$ שזה כ-30% יותר.

* לא התחשבתי ב-mail in rebates למיניהם, והביצועים נמדדו מ-TPU.

בקיצור, לא כזה נורא כמו שאתה מציג את זה, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בתמחור ראשוני.

המחירים בארץ זה סיפור אחר, במקרה הזה את הטענות אפשר להפנות לחנויות \ יבואנים.

עריכה: סליחה לא שמתי לב שבביצועים התבססתי על כרטיס מומהר ל-1ghz. הוא יהיה חלש יותר בסטוק (900mhz)

(בכל אופן יש גם דגמים מומהרים באותו המחיר עליו התבססתי 150$)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את המחירים, אבל מריפרוף ב-, ה-GTX550 עולה 150$, שזה בדיוק המחיר של gtx460 768mb הכי זול.

ה-gtx460 1gb הכי זול שם יקר ממנו ב- 30$ (ז"א יקר ב-20%) כאשר בביצועים מוביל ב-17%~ לפי ממוצע ביצועים כולל של TPU.

ה-5770 זול ממנו בכ-20-30$ (ז"א ה-gtx550 יקר בכ 15-25% כאשר ביצועיו עדיפים בכ-13%~, ואגב 13% זה לא "אותו הדבר")

ה-gtx550 חזק יותר מ-gts450 בכ-31.5% ויקר ממנו בכ-35$ שזה כ-30% יותר.

* לא התחשבתי ב-mail in rebates למיניהם, והביצועים נמדדו מ-TPU.

בקיצור, לא כזה נורא כמו שאתה מציג את זה, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בתמחור ראשוני.

המחירים בארץ זה סיפור אחר, במקרה הזה את הטענות אפשר להפנות לחנויות \ יבואנים.

אני לא מדבר על , אני מדבר על המחירים / מבצעים שניתן להשיג בארה"ב. ולא התחשבת ב-rebates? זה לא כסף?

אני יכול להציג את הכרטיס בצורה יותר גרועה, שכן יש מבצעים על ה-768 ואחיו הגדול כל שני וחמישי (היה ניתן להשיג את ה-768 ב-75$ שבוע שעבר).

שלא לדבר על הכרטיסים שעולים קצת יותר (או פחות, אם הולכים ל-ebay) כמו ה-6850 ונותנים תמורה רבה יותר.

ביצועיו לא עדיפים ב-13% מה-5770, אלא ב-3%.

את המחירים בארץ אני לא מכיר לכן אני הולך לפי המחיר בדולרים, אבל לפי הבנתי ה-6850 מתומחר באזור ה-650 ש"ח שהוא אף זול יותר בעשרות אחוזים מה-550.

הכרטיסים מהדור הקודם של רלוונטים מאוד נכון להיום, לתמחר אותו בין שני מוצרים שנותנים ביצועים טובים יותר נראה לי תמוה ונסיון לסחוט כסף, בסופו של דבר כרטיס שיצא לפני שנתיים באותו תג מחיר נותן את אותה תמורה כיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי הביקורת מ - TECHPOWERUP דווקא התרשמתי שהכרטיס חזק לא רק מה - GTS 450 ו - HD5770 אלא גם מה - HD5830 בקצת (ברזולוציות שחיקות של כ 1680X1050) ולכן הביצועים שלו לא רעים סה"כ למרות שלא ברמה של GTX 460 768MB, נשאר רק לחכות לירידה במחיר ל - 600 ש"ח.

יש אותו כבר ב - 780, לינק - http://www.skypc.co.il/sg_product~GWGTX550TIG1GD5~8~0.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתם כבר את המפרט הטכני של ה GTX 590 ?

* 2 ליבות של GTX580 (בתדרים נמוכים יותר !) שמן הסתם יעלו את המחיר להרבה יותר מה HD6990 אבל בטח שה GTX590 יהיה גם חזק יותר באופן משמעותי.

* סתם מחשבה : מה יהיה עם ישימו לו קירור משופר (או אפילו מים טוב) ויתנו לו OC טוב ?

http://www.vortez.net/news_story/nvidia_geforce_gtx_590_specifications_leaked.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה קראתי שהם הולכים להפסיק את היצור של GTX460, אין לי מושג למה שהם יעשו כזה דבר מלבד לדחוף חזק יותר את ה550. הבעיה היא שבצד השני של הכביש יש כרטיסים הרבה יותר משתלמים מ550 באותו אזור מחיר, ונראה שהירוקים שכחו את זה.

אני מבטיח לך שהם הפסיקו את הייצור של הGF110 (הליבה של הGTX 460 על כלל גרסאותיה), ומייצרים רק ליבות GF 114) GTX 560) מהסיבה הפשוטה שמדובר באותו גודל , ועולה להם לייצר אותו בדיוק אותו הדבר. כנ"ל לגבי הGTX550 לעומת הGTS 450. מדובר בשבב אך פתוח באותו הגודל בדיוק, ולכן אין סיבה שימשיכו לייצר את ה450 כשעולה להם אותו הדבר לייצר את ה550. ברגע שהמלאים של ה460 וה450 יתחילו להעלם אתם תראו ירידת מחירים משמעותית לשבבים החדשים. מדובר בעקומת היצע וביקוש פשוטה, כרגע יש הרבה שבבים ישנים אז אפשר למכור אותם בזול, אך את המעט מהחדשים שכבר יש אפשר למכור ביוקר כי יהיו אלה שיקנו, אך ברגע שיהיה מהם הרבה יותר המחירים ירדו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הליבה של GTX460 היא GF104.

נכון לעכשיו אין להם כרטיס שמתחרה ב6850 ובקושי ב6870 מבחינת המחיר בסדרת הGTX500, אם הם יורידו את ה460 הם יצטרכו לעשות הורדת מחירים משמעתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DirectX stifling PC performance, says AMD

Technology company AMD believes that to unlock the full potential of current PC hardware, it would be best to circumnavigate DirectX.

According to the firm’s developer relations manager Richard Huddy, with DirectX, PC hardware is being restrained by prioritizing console development.

“It’s funny,” he told bit-tech.net. “We often have at least ten times as much horsepower as an Xbox 360 or a PS3 in a high-end graphics card, yet it’s very clear that the games don’t look ten times as good.

“To a significant extent, that’s because, one way or another, for good reasons and bad – mostly good, DirectX is getting in the way,” adding that many developers wish the application programming interface would just “go away.”

“Being able to have total control over the machine, which is what the very best games developers want, by giving you access to the hardware at the very low level, you give games developers a chance to innovate, and that’s going to put pressure on Microsoft – no doubt at all,” said Huddy.

Huddy goes on to say it was hoped that the introduction of shaders in 2002 would create more “visual variety in games,” but instead shaders are used in the most obvious way.

“That means that they’ve used shaders to converge visually, and lots of games have the same kind of look and feel to them these days on the PC,” he said.

A standard 3D API supposedly ensures that code can run on many different hardware options as possible, but Huddy believes access to shader tools is both a benefit and a liability.

While some of the more vocal developers want to do away with the DX tech, Introversion’s Chris Delay doesn’t: “I don’t want anything to do with that, but presumably it depends on what you’re developing. If you’re making Crysis 3 or something like that, then it may be exactly what you want.”

Thanks, GI.biz.

http://www.vg247.com/2011/03/18/directx-stifling-pc-performance-says-amd/#more-157170

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ קראתי את המאמר המקורי "Farewell to DirectX" ב-bit-tech בעודי מגכח בזלזול, כש-AMD/ati שוב מאשימים API של מישהו אחר.

הרי ברור לכולם שניתן להשיג יותר ביצועים בכתיבה לחומרה ספציפית, אבל הנטל על מפתחי מבחינת תאימות יהיה כבד מנשוא \ בלתי משתלם בעליל.

אני לא יטרח להכנס לזה כאן, מספיק לקרוא שם את התגובות בכדי להבין שמר. huddy חי בכוכב אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד שלא להסיק מזה כלום ולחכות עוד כמה שעות לביקורות הרשמיות.

מה שגם אני בספק קטן בנוגע לאמינות של הבנצ'מארקים האלו והתוצאות שלהם (6990 מקבל 25K ב3DVantage? ממממ... לא.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...