תשלום 38 ש"ח על כל חבילה שנכנסת לארץ גם אם ערכ - עמוד 8 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשלום 38 ש"ח על כל חבילה שנכנסת לארץ גם אם ערכ


averaraz

Recommended Posts

לא נכון.

אף אחד לא מכריח אותך להשתמש בשרותים האלה, וזה שאין אלטרנטיבה מעניין את הדוד של השכן של הסבתא של...כנראה אף אחד.

ממש כמו שאף אחד לא מכריח אותך להשתמש בסלולרי ולשמן היטב את אחת מחברות הסלולר(חברות פרטיות) שגם להן אין לך שום אלטרנטיבה וכנראה אתה משלם להם ובולע המון צפרדעים בדרך.

ואתה גם לא יכול לטעון שזה מוצר/שרות בסיסי שהמדינה צריכה לספק לך(בשתי המיקרים)!

למה תמיד יש אנשים שמתעקשים לקחת את העמדה הלא נכונה כדי לנסות להראות לכולם שהם המפגרים וזה בסדר שדופקים אותם כי ככה העולם צריך לנהוג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 138
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כשקונה תמים מבצע הזמנה מחו"ל למוצר ובוחר בתצורת משלוח של EMS/UPS/FEDEX/DHL, הוא משלם כמה עשרות דולרים בעבור תצורת השילוח הזו וחושב שכאן זה מסתיים (מלבד מע"מ ומכס שאותם הוא לבטח לוקח בחשבון, בתקווה). אם הוא יסתכל טוב ב Invoice שמגיעה מאותה חברת משלוחים, הוא יופתע (או שלא) לגלות עוד כמה עמלות עקיצה, כדוגמת עמלת בלדרות ועמלת עמילות מכס. תוספת של בד"כ כמה עשרות שקלים נוספים.

דואר ראה כי טוב, והחליט גם לקפוץ על הרעיון. רק שהוא שוכח שאנחנו צריכים לתזז את עצמינו אל הסניפים שלו בשביל לאסוף את הפריטים שלנו, עכשיו אנחנו גם צריכים לשלם בעבור זה. חברה שבעבר היתה בבעלות ממשלתית וסיפקה שירות בסיסי לכל אזרח, הפכה למונופול פרטי ואין דרך לעקוף אותה, מאחר ואין עוד חברה אחרת עם סניפי דואר לקבלת פרטי דואר.

על מי אני עובד? גם אם דואר עדיין היה בבעלות ממשלתית, לעמלה הזו היו פשוט קוראים... "מס".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל להגיד תארגנו ,תארגן ..

אני מניח שמישהו ינסה להרים משהו בקרוב, הרשת די רותחת בשעות האחרונות מזה.

התפקיד שלנו כשזה יקרה זה לעזור לו להפיץ את זה בין אנשים ברשת וכמובן להשתתף עד כמה שניתן.

ככל שזה יקבל יותר תהודה יש יותר סיכוי (קטן ככל שיהיה) שמשהו ישתנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת ועוד, במקרה של צרכי ביטוח דואר הסכומים שדואר מציע ללקוחותיו (אנחנו) זעומים ביותר לעומת הביטוח שמציעות חברות המשלוחים הבינלאומיות כגון UPS, FEDEX, TNT וכו'. כך יוצא שבפועל אנחנו משלמים את אותו המחיר על שירות פחות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכתבתי בת'ראד אחר ...

מדינת בננות מטונפת.

שיתחילו גם לחלק צנצנות וזלין בסניפי הדואר, ויעשו עמדות עכוז. כל אזרח ותושב שיהיה לו משעמם ולא יהיה לו מס חדש לשלם, יוכל לגשת ולקבל "מס ערך מוסף" מהמדינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בושה וחרפה. איפה נראתה עמלה שאינה יחסית למחיר.

נקודה למחשבה, עם עלויות כאלה של משלוח עמלות וכו, מאיפה מרוויח הבחור מהונג קונג אם הוא מוכר מוצר + משלוח בעבור דולר אחד... תנסו לשלוח מעטפה ריקה לסין. יעלה לכם יותר מדולר.

מצטרף לעצומה, יש לפנות ישירות לח"כים, במיוחד אלה שמטפלים בעניין האגרה על האינטרנט, להכות בברזל בעודו חם.

בנוגע לדואר, אכן רק דבר דואר שלמספרו יש תחילית RR הוא רשום, RA רשום עם אישור מסירה ודברים אחרים שאתם מביאים מהסניף נקראים צרור. לא נכנס לתיבה או מעל חצי קילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נקודה למחשבה, עם עלויות כאלה של משלוח עמלות וכו, מאיפה מרוויח הבחור מהונג קונג אם הוא מוכר מוצר + משלוח בעבור דולר אחד... תנסו לשלוח מעטפה ריקה לסין. יעלה לכם יותר מדולר.

המוצר עולה להם גרושים (באמת - סנטים בודדים), המשלוח לכל היותר עוד חצי דולר, הם מאוד יעילים ומהירים - נניח שהם מרוויחים 20 סנט על כל חבילה שהם שולחים והם שולחים כמה עשרות בשעה. אין להם כמעט עלויות overhead - המלאי שהם מתגלגל במהירות, הם עובדים מדירה פרטית קטנה או מחסן זערורי - אני לא רואה בעיה לעשות רווח של כמה עשרות דולרים ביום לפחות לצוות של שני אנשים (בעל ואשה לדוגמא) - לא רע בשביל סיני, במיוחד אם זה בשבילו עבודה נוספת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוצר עולה להם גרושים (באמת - סנטים בודדים), המשלוח לכל היותר עוד חצי דולר, הם מאוד יעילים ומהירים - נניח שהם מרוויחים 20 סנט על כל חבילה שהם שולחים והם שולחים כמה עשרות בשעה. אין להם כמעט עלויות overhead - המלאי שהם מתגלגל במהירות, הם עובדים מדירה פרטית קטנה או מחסן זערורי - אני לא רואה בעיה לעשות רווח של כמה עשרות דולרים ביום לפחות לצוות של שני אנשים (בעל ואשה לדוגמא) - לא רע בשביל סיני, במיוחד אם זה בשבילו עבודה נוספת.

ואיפה מגיע הרווח לדוגמא,כאשר הזמנתי פעם מגן מסך לאייפון ב0.06$ כולל משלוח? [פומבית]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוצר עולה להם גרושים (באמת - סנטים בודדים), המשלוח לכל היותר עוד חצי דולר, הם מאוד יעילים ומהירים - נניח שהם מרוויחים 20 סנט על כל חבילה שהם שולחים והם שולחים כמה עשרות בשעה. אין להם כמעט עלויות overhead - המלאי שהם מתגלגל במהירות, הם עובדים מדירה פרטית קטנה או מחסן זערורי - אני לא רואה בעיה לעשות רווח של כמה עשרות דולרים ביום לפחות לצוות של שני אנשים (בעל ואשה לדוגמא) - לא רע בשביל סיני, במיוחד אם זה בשבילו עבודה נוספת.

http://help.dealextreme.com/Why%20are%20the%20Prices%20so%20Low.ashx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...