שאלה למנויי בזק בינלאומי באינטרנט עם תשתית של Hot בלבד - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה למנויי בזק בינלאומי באינטרנט עם תשתית של Hot בלבד


moshe_91

Recommended Posts

מה המצב אנשים ?..

אז ככה ... יש לי של 5 מגה עם מהירות העלאה של 512 (בארץ כמובן) ולחו"ל זה 60-65 KB ... ביקשתי מהם שיעשו ככה שמתי שאני מתנתק מהאינטרנט יתחלף לי האייפי ... הם אומרים שזה לא קיים ואם כבר לעשות את זה רק Hot יכולים (הייתי עם Hot יחד עם בזק בינלאומי בשיחת וועידה) ואז הנציג מ - Hot אמר שזו הפעם הראשונה שהוא שומע שיש דבר כזה . אמרתי לו כן יש דבר כזה כי כשהייתי מנוי בברק התחלף לי האייפי בכל התחברות לאינטרנט ... בקיצור לא מתחלף לי האייפי כשאני מתחבר לאינטרנט אלא אם כן אני מנתק את המודם לפרק זמן מסויים (זה מעצבן) ... אז מה השאלה בעצם ? כל מי שמנוי בזק בינלאומי באינטרנט עם תשתית של Hot בלבד גם לכם האייפי לא משתנה בכל התחברות לאינטרנט (אלא שיש להם חייגן) אלא אם כן אתם מנתקים את המודם מהחשמל לפרק זמן מצויין ?.. או שאצלכם זה בסדר ?..

*הערה: אני לא מתלונן על האינטרנט שלהם כי באמת יש להם אחלה ואחלה שירות (:

ממליץ בחום להתחבר לבזק בינלאומי

תודה מראש,

משה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

האמת 512 קילוביט זה גם באפריקה 512 קילוביט, כלומר 512/8=64 קילובייט לשניה, כך שבארץ אתה גם לא יכול לעלות מעבר ל-64 קילובייט לשניה.

בקשר לאיי-פי, זה עבר פה כמה פעמים בפורום, הדרך הקלה היא להתקין את תוכנת ה-SMAC ולהחליף (לא פיזית כמובן) את כתובת ה- של כרטיס השת שלך, ואז עם כל התחברות ינתן לך IP חדש. אם יש לך ראוטר אז זה סיפור קצת אחר. אבל למה לך להחליף IP? IP קבוע זה הכי נוח שבעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל פעם לפני שאני אתחבר לאינטרנט אני אצטרך להכנס לתוכנה הזאת ?.. אפשר לינק אליה ?.. איך אני משתמש בה ?.. אייפי שלא משתנה זה לא נוח (לפחות לי) כי יש אתרים שכשאתה רוצה להוריד מהם אתה צריך לחכות פרק זמן מסויים בין הורדת קובץ אחד לקובץ הבא וזה לא טוב לי ... ויש לי מודם רגיל ... התוכנה הזו פועלת ברקע ?.. האם האינטרנט נעשה איטי יותר בגלל התוכנה ?.. אם אפשר קצת יותר פירוט על התוכנה אני אשמח ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל פעם לפני שאני אתחבר לאינטרנט אני אצטרך להכנס לתוכנה הזאת ?

כמעט כל פעם שתרצה להחליף IP

אפשר לינק אליה ?.. איך אני משתמש בה ?..

גוגל

יש לי מודם רגיל ... התוכנה הזו פועלת ברקע ?

לא

האם האינטרנט נעשה איטי יותר בגלל התוכנה ?

לא

אם אפשר קצת יותר פירוט על התוכנה אני אשמח ...

גוגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז עזוב התוכנה לא מתאימה לי ... תודה בכל זאת (:

אני צריך בלי להכנס אליה כל הזמן כדי שיתחלף לי האייפי ... חשבתי שאולי התוכנה הזו תגדיר שהאייפי שלי יתחלף כל פעם כשאני אתחבר לאינטרנט ...

הייתי רוצה לדעת מעוד אנשים אם יש להם את הבעיה הזו (אם אפשר לקרוא לזה כך) של האייפי ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיפה אתה יודע ?.. שאלת אותם את השאלה שאני שאלתי וזה מה שהם אמרו לך ?.. ואיך זה שאצל בעלה של דודה שלי האייפי כן מתחלף ?.. רק מה ששונה בין האינטרנט שלי לשלו זה שהתשתית שלו היא ושלי היא Hot ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחיבור כבלים ללא חייגן אתה תמיד מחובר וה- IP שאתה מקבל הוא עם LEASE ארוך (של 24 שעות לפחות). לכן הוא יתחלף רק אם תתנתק לפרק זמן משמעותי.

אם זה מפריע לך - יש פתרון הרבה יותר פשוט.

תגדיר ב- חייגן PPTP/L2TP של בינלאומי ותתחבר איתו מעל החיבור הנוכחי שלך. ה-IP ישתנה בכל פעם שתתנתק ותחייג (ה-IP של החיבור ללא חייגן יישאר קבוע).

הרץ חיפוש בפורום אם אינך יודע איך להגדיר חייגן.

חבל שגם בתמיכה של 014 וגם בתמיכה של HOT לא מכירים את השיטה הפשוטה הזו (או שלא רוצים להודות בקיומה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...