צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,303 דיונים בפורום זה
-
רק כדי להיות בטוח שהבנתי נכון.. בפלאפון, יש חבילה של 200 ש'ח בחודש, 1000 דק שיחה, עם זיכוי מלא על סמארטפון (לדוגמא על גלקסי - 110 ש'ח). אם אני רוכש גלקסי מחנות פרטית, מציג את החשבונית ומצטרף למסלול, יזכו אותי על 109 ש'ח כל חודש (כלומר החשבון הסופי של פלאפון יצא 90 ש'ח)?
-
- 19 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
שלום וברכה, יש ברשותי כרטיס מסך של Sapphire דגם R9 290 Tri-X שנקנה ברשת המחשבים K.S.P. הכרטיס לפני זמן מה התחיל לעשות צרות, כמו מסכים כחולים/שחורים, הבהובי מסך ועוד בעיות שלא אפשרו למחשב לתפקד כמו שצריך. מאחר והכרטיס נמצא באחריות, החלטתי לשלוח אותו לתיקון, וכעבור כמה ימים קיבלתי כרטיס חדש שלטענתם הוא תקין. כשהגעתי הביתה, חיברתי את הכרטיס החדש שקיבלתי מהם למחשב, התקנתי דרייבר מהאתר של AMD והופ - הבעיות עדיין קיימות. לכן, שלחתי שוב את הכרטיס ל-KSP בטענה שהוא לא תקין, ואמרו שהוא תקין לחלוטין. אח"כ, כדי לשלול אפשרות של תקלה מרכיב אחר (מה שכמובן לא סביר), דאגתי לנתק את הכרטיס ולחבר את המסך לכרטיס המסך המובנה. לא היו שום בעיות. בנוסף, לא הסתפקתי בזה, אלא שגם חיברתי כרטיס אח…
-
- 19 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מה המצב אנשים? טוב אז ככה, יש מספר חנויות שחזרו עליי, אין לי עוד מחיר, אבל אני צריך לספק להם מידע על כמות אנשים שמעוניין, אז יש דגמי 16GB ו32GB, על 3G על תבנו בינתיים. למי שמעוניין, נה לשלוח לי פרטים ליצירת קשר בה"פ או בשרשור ונראה איך זה מתקדם, אני רוצה להוריד את המחיר לפחות מ1000 שקל בעקרון. אז יללה, תגיבו או צרו קשר בפרטי
-
- 8 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
זה לא אשכול תלונה, אלא אשכול "הארה" שאולי יוכל לעזור לאנשים אחרים במימוש אחריות של מוצרי סיגייט. יש לי כונן פנימי 3.5 של סיגייט שקניתי ב 2008 מרשת KSP. הרשת כמובן לא נתנה יותר מ 3 שנים אחריות על הכונן למרות שהיצרן נתן 5. בכל מקרה, שנה אחרי שנקנה הוא התקלקל ו KSP החליפו אותו בכונן מחודש (ארוז מהמפעל). אמרתי בסדר, אני לא מאלה שמתלוננים יותר מדי על "מחודש". הוא עבד טוב עד לפני שבוע בערך שהתחילו בעיות וארורים, נכשל בסמארט וטסטים אחרים. נכנסתי לאתר של סיגייט לבדוק אם הוא עדיין באחריות ומסתבר שוואלה, עדיין באחריות !! עד אוגוסט 2013. להזכירכם, נקנה ביולי 2008 (!). לפי דעתי, ברגע שהחליפו את הכונן, תקופת האחריות התאפסה (מבחינת סיגייט). KSP כמובן לא הסכימו לטפל אבל לצערי זה "לגיטי…
-
- 24 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אני מבין עכשיו למה יש טרנד בשנים האחרונות של חנויות להחתים לקוחות שברגע שהם יוצאים מהחנות אם יש בעיה היא שלהם ומספיק לראות את כמות התלונות בפורומים על אנשים שכן הספיקו בטעות לצאת בלי לשים לב לפגם (זה כבר לא נראה לי קשור, כי לפעמים החנויות פשוט ממחזרות ציוד וזה לא חוקי...) הרי בטוח שחלק מהיבואנים ארצה מזמינים מחו"ל ציוד שעבר מחזור מחדש (refurbished), זה יותר זול, פחות מיסים בדרך וכו', אבל בחיים שלי עוד לא ראיתי בחנות מכשיר / ציוד אלטקרוני שהיה רשום עליו שהוא כזה...
-
- 18 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
נתקלתי לפני כמה חודשים באתר Eloan, אשר מציע הלוואות בשיטת Peer to Peer, בריביות שעומדות בין הריבית שלוקחים הבנקים לבין הריבית שנותנים הבנקים. הרעיון נשמע לי מאד יפה, וישים, אבל אני מפחד מן הסתם מעוקץ. למישהו יש ניסיון עם האתר הזה, או מכיר מישהו שיש לו ניסיון איתו?
-
- 3 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אתמול עשיתי טעות, השאלה אם הטעות הזו תעלה לי ביוקר, או שיש תקווה? אתמל חפצה נפשי במקרן חדש אחרי ששלי כבר גמר את את הסוס. התקשרתי לחנות מקרנים, ושאלתי על דגם בו הייתי מעוניין,וויוסוניק לצורך העניין שעולה 2000 שקל לערך. המוכר אמר שהוא מכר את האחרון היום, והציע לי מקרן של אפסון,אמר שהם עולם אחר,איכות מעולה. ששווה 3800 רק ב 2600 המוכר הפנה אותי לדף המוצר, בזמן זה אמרתי לו תן לי כמה דקות לחשוב על זה. וחישפתי מידע על המקרן. לא ממש היו ביקורות. חיפשתי לראות כמה עולה בחול, הוא עולה בערך 2400 תוך כדי שאני מחפש מידע על המוצר, המוכר התקשר אליי ושאל אותי מה אני אומר. ושוב ציין שאין מה לדבר שאפסון זה עולם אחר. משום מה השתכנעתי. רכשתי את זה תוך שעתיים זה היה אצלי בבית. מה שלא שמתי לב, …
-
- 11 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אהלן חבר טוב יהיה באילת בשבוע הבא, ואני רוצה שירכוש עבורי את ה-GALAXY S3 במזומן, כך אשלם עבורו מחיר קצת שפוי מתחת ל-3,000 ש"ח. (אלא אם כן יעלו את המחיר עד אז.) בכל מקרה, התכתבתי עם המכירות שלהם, וההתכתבות היתה מאוד לא רצינית. כלומר, שאלתי 4 שאלות, ענו רק על הראשונה ובמשפט קצר ותמציתי. שאלתי מה בנוגע לשלוש השאלות הנותרות, ענו רק על השנייה. שוב שאלתי, מדוע לא עונים פשוט לכל השאלות בפעם אחת (?!), אז עשו טובה וענו גם על השלישית. ממש כך. ויתרתי על הרביעית. ובכלל, המוניטין שלהם לא טוב, ואני לחלוטין לא מכבד את דרך הטיפול שלהם בלקוחות, לפחות על-פי קריאה בפורומים השונים. אז אני רק רוצה להתייעץ עמכם, האם הייתם קונים את המכשיר הנ"ל ב-KSP? הם ענו שהם מייבאים, והאחריות היא ש…
-
- 13 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
היי, אני צריך לפתוח חשבון באתר התשלומים Payza (דומה ל-Paypal) ויש לי שאלה על העמלות שם. הלינק הזה מראה את העמלות המתייחסות אליי כישראלי: https://www.payza.com/fees אני מעוניין באזור של Withdraw funds (כמו כאן בתמונה המצורפת). החלון בתמונה נפתח כאשר לוחצים על המילה Varies בעמלות ה-Credit card. כמו שאתם רואים יש כאן שוני בין העמלה של חשבון הבנק וכרטיס האשראי, וזה לא ברור לי. האם אני יכול לקחת את הכסף שיש לי בחשבון ה-Payza ולמשוך אותו לכרטיס האשראי או לחשבון הבנק? לי אישית יש חשבון בנק אחד וכרטיס אשראי אחד. האם זה אומר שאם אמשוך כסף לתוך כרטיס האשראי, הם ייכנסו לתוך חשבון הבנק שלי? משיכת כספים לכרטיס האשראי נראית לי האפשרות …
-
- 1 תגובה
- 4.5k צפיות
-
-
שלום, אני מבקש את עזרתכם והמלצותיכם לגבי הסיפור שקרה לי עם חנות מחשבים אחת בפתח-תקווה: לפני זמן מה ביצעתי אצלם רכישה של מסך DELL 2408 WFP, בעת הרכישה לא אפשרו לי לפתוח את הקופסה בכדי לבדוק את תקינותו של המוצר - התחילו למהר ואמרו לי שבמידה ותהיה בעיה כל שהיא עם המוצר - ניתן יהיה לפנות למעבדה על מנת לקבל שירות במסגרת האחריות. כשחזרתי הביתה וחיברתי את המסך למחשב, התברר שהיו בו מספר פגמים: טקסט מרוח עם אפקט halo צבעוני מסביבו כמו במסך טלוויזיה ישן (גם עם וגם בלי ClearType) וגם ברזולוציה המקסימלית, תצוגה מעוותת ולא נכונה של הצבעים (גם לאחר שלושה ניסיונות של כיול צבע), וישנו כתם בצבע ורוד בהיר על כל החלק השמאלי של המסך. ממש לא ציפיתי לזה ממסך שעולה מעל 3000שח בעל פנל S-PVA ש…
-
- 22 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
בד"כ חברה המוכרת את מוצריה נמדדת במהלך נתינת שירות ולא במעמד קניית המוצר. אני רוצה לציין שהתרשמתי לטובה מהשירות של דל ישראל. למחשב האהוב שלי התפגרה הסוללה (זה דגם בו הסוללה אינה נשלפת). התקשרתי אתמול לתמיכה של דל (CPM) ואחרי שיחת טלפון קצרה קבעו לי טכנאי להיום (אמנם בטווח של 4 שעות, אבל סביר). הטכנאי הגיע בזמן עם חלקי החילוף, היה נחמד מאוד, עשה את העבודה ואפילו לא התלונן על החפירות שלי בהחלט שירות שישפיע על מחשבים עתידיים שאקנה.
-
- 10 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
חבילת שוק סיטונאי בזק בינלאומי ביחד עם בזק, ראוטר מבזק בינלאומי: משלם לבזק בינלאומי על הכל ביחד. אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות: תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של בזק, אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן. לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם. או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס. שאלתי אותו , אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של בזק, מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה. הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם בזק, לק…
-
- 13 תגובות
- 4.4k צפיות
- 1 follower
-
-
-
אהלן, אז הרבה שנים לא קניתי אחד (תמיד קיבלתי או שהיה לי...) עכשיו אני רוצה לקנות ואני תוהה איך אפשר לדעת מה איכות הדיסק און קי כשאני מדבר על איכות, הרי בזכרון כמו בזכרון תמיד הוא נשחק. מה שחשוב לי זה שכמו שכולם או לפחות אני מכיר, כאשר אשים שם דברי ערך יקרים לי כמו תמונות מטיולים, ארצה לדעת שאם אפתח אותו עוד שנה הוא לא יגיד לי שהוא צריך פירמוט והוא לא תקין וכו'.. כמובן שאין הבטחה על נושא כזה, אבל הייתי רוצה לדעת האם אפשר לקנות אחד שהסיכוי שיקרו לו מקרים כאלה נמוכים, והוא יהיה רובאסטי ואמין כמה שיותר. (מבחינת מהירות לא באמת משנה לי) תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
הי לכולם רפורמת הפס הרחב שהתחילה באמצע שנה שעברה מאפשרת לנו לשלם על חבילה שכוללת תשתית+ספק ביחד, והתשלום הוא לחברה אחת במקום לשתיים (תשתית בנפרד וספק בנפרד) כמו שהיה קודם. זה נראה שהחבילות שמוצעות ע"י כמה ספקי אינטרנט היום במסגרת הרפורמה הנ"ל, הן חבילות בהן המשתמש מחובר לאינטרנט מאחורי NAT של ספק האינטרנט. אומנם גם בבית יש לרובנו NAT, בגלל שהראוטר שלנו מתפקד כ-NAT עבור המחשבים בבית, אבל על הראוטר בבית יש לנו שליטה - יש לנו האפשרות להגדיר Port Forwarding, וכך בעצם ה-NAT שיש לנו בבית לא מהווה חסרון או מגבלה. לעומת זאת, ה-NAT שאצל ספק האינטרנט, לא נותן לנו את השליטה הזו (להגדיר Port Forwarding), ולכן אנחנו מפסידי…
-
- 14 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך המלצה על מכונת כביסה ומייבש. התקציב הוא עד 3,000 ש"ח סה"כ. מכונת הכביסה צריכה להיות מינימום 5 קילו, אם יש יותר אז עדיף. לגבי המייבש שיהיה משהו סטנדרטי. חשוב שלשניהם יהיה פתח קדמי בלבד. המלצות?
-
- 16 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
אהלן אם אתם בקטע של קניות מארה"ב ומציאת מוצרים מיוחדים, תאמינו לי - זה המקום בשבילכם: http://memofish.com ממופיש זאת קהילה שמשתפת בינה המלצות למוצרים מכל האתרים הגדולים בעולם: איביי, אמאזון, DX, FOCALPRICE, וכו'. יש שם קהילה ישראלית יפה שמשתפת מציאות ונותנים המלצות למוצרים, ביקורות, חוות דעת על "האם זה יעבור במכס או לא", איפה יש למצוא מוצר שפורסם בזול יותר וכו'. וידאו הסבר על המערכת: http://www.youtube.com/watch?v=k9Mlf96K-fU (קצת חופר כדאי לדלג לתכלס בחצי הסרטון) מומלץ!
-
- 0 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
המקרר מתפגר (פריג'דר מקורי). צריך חדש, זה כבר לא זה. הוא מתפגר כל שבוע והטכנאים מחליפים משאבה או תרמומטר (יש עליו ביטוח תיקונים), ואז הוא שוב מתפגר. כבר לא נוח להמשיך ככה. ולכן, אני מבקש מכם המלצה למקרר איכותי עד 5000 שקל. הדרישות: 500 ליטר או יותר כולל מקפיא (עליון)- לא דלת ליד דלת! רצוי דירוג אנרגטי טוב (לא הכי קריטי ממה שהבנתי) אשמח להמלצות (ולביקורות) ע"פ הכרותם וניסיונכם. תודה נ.ב.: איך המקררים של אלקטרה? שווים משהו?
-
- 14 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
עד היום הקפדתי שלא לקנות דברים שעולים 50$ ומעלה כי זה הבנתי שזה מעוכב במכס (בשביל לשלם מע"מ או משהו), ולא היה לי כח להסתבך עם זה. לאחרונה עלה לי החשק לקנות משהו שעולה יותר מ50$, אבל לפני שאני מחליט לעשות את זה, אני רוצה לשאול את דעת בעלי הניסיון בפורום, כדי להיות בטוח במה בדיוק זה כרוך: 1. איפה נמצא ה'מכס' הזה, כלומר לאן צריך להגיע כדי לשחרר את החבילה? האם זה מגיע לסניף הדואר ושם צריך לשלם מכס כדי לקחת, או (כמו שהבנתי) שיש במקום מסויים שנקרא 'בית מכס' וצריך ללכת לשם כדי לשחרר את החבילה? 2. אם אכן מדובר במקום מסויים, שבמקרה רחוק שעה וחצי נסיעה מהבית שלי (נגיד), יש מצב לשלם להם בטלפון (וכדומה) כדי שהחבילה תמשיך לדואר בדרך הרגילה, במקום להגיע עד לשם? (כי לא בהכרח שהחבילה תהי…
-
- 8 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
קיבלתי חבילה שנשלחה אלי מחו"ל בדואר - החבילה מהדיון הזה. כשאספתי את החבילה, האריזה היתה מכוסחת למדי, ונראה כאילו היא התפרקה והודבקה מחדש (בארץ, שכן ההדבקה נעשתה עם נייר דבק עם סמלים של הדואר). הפריט העיקרי בחבילה הגיע, אך מבין הפריטים הנלווים אליו חסרים בערך חצי. מה עושים במקרה כזה? רצוי לציין שהמוכר ששלח את החבילה, אליו כבר פניתי, מקבל אחריות על החוסרים אף שהוא טוען שהם אבדו במשלוח, אבל גם אם הוא ישלח לי חבילה נוספת, לא רק שאצטרך שוב לחכות חודש אלא שאצטרך לשלם שוב מע"מ אותו כבר שילמתי, שכן שילמתי עבור כל התוכן המוצהר של החבילה הקיימת לרבות החוסרים.
-
- 14 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
כמו בכותרת אבל לא משחקים דיגיטליים! אמאזון ואיביי לא אקטואלי כי המחיר של המשלוח הוא כמו מחיר המשחק!
-
- 8 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום לכם, הזמנתי מוצר מאיביי וכשהוא הגיע אליי המוצר היה פגום...המוכר הסכים לתת החזר כספי....פה השאלה שלי: יש אופציה בפייפאל שהמוכר יכול לשלוח לי החזר כספי לכרטיס אשראי שונה מזה ששילמתי איתו בהתחלה על המוצר? הכרטיס ששלמתי איתו היה כרטיס אנונימי שיצרתי בישרכארט (ISRAWEB למי שמכיר) לפי מה שהבנתי הכרטיס לא יכול לקבל הפקדות זאת אומרת אפשר רק לשלם איתו וזהו... עד שניגמר הכסף שטענתי בו. תודה
-
- 4 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום, לפני כשבוועים קניתי מחשב מחנות GAME-ON מי שמכיר... יום למחורת לא היה ניראלי כל הקטע של המפרט והמחיר המופרז שהוא נתן כי בדקתי במקום אחר המחשב שקניתי ב 3800 שווה ת 3100 שזה הפרש עצום. קיצור אמרתי לו לבטל את העסקה לא שווה לי כל מה שהולך פה הוא אמר אוקיי תשלמו 10% מהקניה שילמנו אבל עכשיו חלק אומרים שבכלל לא היה צריך לתת לו ועזבו שהוא לא נתן לי בכלל קבלה על המחשב... מה אתם אומרים?
-
- 18 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
קניתי לפני שנה מסך DELL U2410, ולפני כמה שבועות ראיתי כתמים כאלה שצד הימני של הפאנל. כל פעם דחיתי את הפנייה לשירות לקוחות כי הייתי צריך את המסך, והיום כשהיתקשרתי לדל גיליתי שאין לי מדבקה מאחורי המסך עם service tag! ועם המזל הגרוע שלי, אומרים שפנדה נסגרה (הם לא עונים לשום טלפון והאתר שלהם לא עולה). מה לעזאזל אני עושה?
-
- 22 תגובות
- 4.4k צפיות
-