צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
קניתי באוקטובר האחרון מכשיר HTC One X בחנות בר"ג, אחלה חנות קיבלתי מכשיר חדש לא פתוח קופסה סגורה הרמטית מכשיר מעולה עבד סבבה הכל היה טוב עד לפני חודש,המכשיר כנראה ריסט את עצמו במהלך הלילה(אולי עידכון או משו) ושמתי לב לתופעה מאוד מוזרה: כשאני נועל את המסך ומנסה לפתוח אותו שוב לוקח לו 6-7 שניות לעלות חזרה... אמרתי בסדר לא נורא אולי משו עם הגירסה(לא שיניתי רום אגב למתעניינים..)ומלבד זאת, המסך כל כמה זמן היה "נמתח" בקיצור, עשיתי איפוס למכשיר ו... אותה בעיהעברתי לא מזמן לאנגליה ואני חי פה כיום כמובן שHTC חברה מכובדת עם שם עולמי מתקנת מכשירים באחריות בכל העולם.. אז יצרתי קשר עם נציגה של HTC UK בשם אלינור, לה מסרתי את כל הפרטים של המכשיר כולל IMEI, סריאלי ותאריך רכישה והיא נתנה …
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
נתקלתי בחנות כלשהיא שעל החשבונית שלהם כתוב שהאחריות היא לרוכש הבלעדי שכתוב על החשבונית . האם הדבר חוקי והם יכולים לעשות את זה ? מכוון שאני רוצה לקנות ממשהו מוצר והוא הראה לי את החשבונית אבל על החשבונית כתוב שהאחריות היא למי שקנה את המוצר בלבד . משהו מבין בזה מבחינה משפטית האם זה חוקי ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, שלום לכולם, מראש אני מודיע אין לי פה שום דעה נגד או ניסיון ליצור כל דעה שלילית אלא רק שאלה בנושא מסויים. לפני כשנתיים וחצי שידרגתי את המחשב שלי דרך TMS (ע"פ המלצות בזמנו פה בפורום) בלוח אם מעבד וזכרונות חדשים. למי שרלוונטי הדגמים: Msi Z77A-G45 Intel I5-3570K Corsair Venges 4GB*2 1600MHZ לפני כמה חודשים התחילו לי מסכים כחולים רנדומלים אך בשל חוסר זמינות לא יכולתי לקחת את המחשב לבדיק. לפני כמה ימים הגעתי למחשב- אני בא להדליק ורואה שהלוח מרסט את עצמו. כמו כל אדם הגיוני, ניסיתי לרסט את הביוס וכזה לא עבד- לקחתי ל TMS. לאחר בדיקה של כמה דק' ע"י הטכנאי, הראה לי הבחור כי ישנו קבל מפוצץ בלוח אם- משו שאני בעצמי לא שמתי לב אליו כלל. הסברתי לבחור כי הלוח באחריות אך באותו רגע נאמ…
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלומות, באתר מפורסמים לעיתים קרובות מבצעים מפתים באמזון וגם מקריאה פה ושם הבנתי שלא מעט אנשים פה קונים כשיש דיל טוב. מאחר ואני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש, החלטתי לבדוק באמזון, ואכן ראיתי שניתן לחסוך עד כ-200 ש"ח בכרטיסי Gtx 1060 6GB, למשל. יש גם סיכוי קלוש לקבל בחזרה עוד כ-180 ש"ח במידה והחבילה לא תחוייב במיסים. על השירות של אמזון אין מה להרחיב, הוא מהיר ומצויין. אבל כאשר מגיעים לנושא האחריות, יש המון בלבול וחוסר אינפורמציה. לא מצאתי באף עמוד מוצר בקטגוריית כרטיסי המסך את תקופת האחריות והתנאים, במיוחד שמדובר ברכישה מעבר לים. אז שאלתי את אמזון לגבי משך תקופת האחריות ולמי פונים בעת הצורך, ספציפית לגבי Sapphire RX 480 8GB דגם רפרנס, שזול בכ-200 ש"ח מכ…
-
- 9 תגובות
- 4k צפיות
- 1 follower
-
-
קניתי מעבד AMD 5950X + רכיבים למחשב חדש ב black friday האחרון. לצערי השילוח לקח זמן, אני שברתי יד, ולקח לי זמן להרכיב את המערכת החדשה. גיליתי שהמערכת לא יציבה ומבצעת ריסט ספונטני כל פעם שמעמיסים אותה עם גישות SSD (למשל פתיחת ZIP גדול). היות שיש לי מערכת קיימת, גם כן מבוססת AM4 , הצלחתי לבדוק ולהצליב את כל הרכיבים - ספק, זכרון, SSD, כרטיס גרפי, ולבסוף המעבד. לצערי גיליתי שהבעיה במעבד. מכיון שעבר זמן רב מהקניה (8 חודשים) איני יכוטל לפנות לאמזון. פץחתי claim ב AMD ורציתי לדעת אם מישהו כאן עשה זאת בעבר, ומה יצא בסוף. האם הוא הופנה להחלפה בארץ? האם היה צורך לשלוח את המעבד לחו"ל? אם נשלח לחו"ל, האם המעבד החלופי עבר ללא מכס? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש כאלו שקונים מכשירי סלולר או מוצרי חומרה מחו"ל לצורך הדוגמה.. במיוחד כשמדובר בסלולר - אחריות מחו"ל זה דבר בעייתי אני מניח גם כשמדובר באמזון.. בתכלס כשקונים מחול אז האחריות די נפסלת לדעתכם? או שכדאי רק אם המחיר זול באמת בהרבה? כי לשלוח את המוצר לחול זה ייקח המון זמן עד שיחזור..
-
- 0 תגובות
- 953 צפיות
-
-
לפני חצי שנה בערך הזמנתי מסך מאייבורי, וכבר כמה חודשים שהמסך עושה לי בעיות. - לפחות פעם ביום, המסך הופך לדבר דומה לזה (קישור) רק במקום הירוק, הצבע האדום הוא השולט והתצוגה חלקה ללא נקודיות. (מה שכן שמתי לב, זה נראה לי לא קשור למסך, כי כשאני מבצע SIGNOUT לווינדוס וחוזר, זה מסתדר באותה השניה) - מלבד זה, המסך הופך לי לנקודות לבנות מרצדות על כל המסך ואז למסך ירוק מלא וחוזר חלילה למשך כמה שניות (הכוונה לנקודות לבנות, כמו פעם שהייתם מתנתקים את הכבל טלוויזיה מהטלוויזיה? או שזה היה סורק ערוצים?) המסך מחובר על HDMI אבל גם על VGA זה היה אם אני לא טועה. הכבל HDMI חדש. היכן הבעיה? במסך? כרטיס מסך? ווינדוס? חומרה אחרת? בכל אופן, יש טעם לפנות לאחרי…
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי דיסק של סמסונג שקניתי בעבר בנעה מחשבים. בעוד שבוע יעברו 3 שנים מקנייתו ולכן הוא עדיין במסגרת אחריות. היום קיבלתי הודעת שגיאה של WINDOWS על בעיה בדיסק windows detected a hard disk problem. למי אפשר לפנות עם הקבלה על מנת לממש את האחריות? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פותח את התרד הזה סתם לצורכי הרקורד אם אנשים רוצים לראות בינואר ביצעתי רכישה של מערכת מחשב עם זכרונות מדגם CORSAIR Vengeance Pro 16GB (2 x 8GB עלו 995 שקל אחרי איזה חודש קיבלתי מסך כחול וגיליתי שהזכרונות תקולים אבל החלטתי לחיות עם זה כי קיבלתי מסך כחול רק פעם בכמה שבועות לאחרונה התחלתי לקבל מסך כחול כמה פעמים ביום ורושם לי memory management ודברים שקשורים לזכרונות memtest נותן אלפים של שגיאות ומראה אזור פגוע בזכרון שנשאר אותו טווח תמיד החלטתי לממש אחריות ושמתי לב גם שכרגע קיימים במלאי בדיוק הזכרונות שלי פיזית בחנות וחשבתי שאולי יתנו לי אותם על המקום אחרי בדיקת הזכרונות וטלפון או שניים אמרו לי שזה לא עובד ככה ויקח כמה ימים שצריך לשלוח את הזכרונות הלאה ומסתכלים עלייהם …
-
- 5 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם תכובד בארץ אחריות על מעבד או כרטיס מסך שנקנה בארה"ב? כרטיס מסך: MSI R9 390 או EVGA GTX 970 מעבד: Intel i5-4690K
-
- 1 תגובה
- 821 צפיות
- 1 follower
-
-
הי לכולם אני הולך לקנות בקרוב לפטופ, וכל הדגמים שהסתכלתי עליהם נמכרים גם בארץ וגם ב-amazon.com. האם יש הבדל באחריות שאקבל אם אקנה לפטופ בארץ לעומת מ-amazon.com? (צריך לציין שבמקרה של קנייה באמזון, אז אמזון היא גם האתר, וגם ה-Seller, אני לא אקנה מהמוכרים האחרים שמשתמשים באתר) מקווה שלמישהו יש נסיון תודה
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קניתי סלולרי חדש עם מגן מסך זכוכית של ZAGG ב-KSP. בפעם הראשונה שיצאתי איתו מהבית ושמתי אותו במחזיק באוטו - נוצר במגן המסך שבר קטן, ללא כל סיבה סבירה. שימוש סטנדרטי לחלוטין בלי שנוצר עליו איזשהו כוח שיצדיק זאת. אני משער שהיה פגם בייצור או סדק שהתרחב. (מרגע הקנייה עד ליציאה מהבית הסלולרי עם המגן היה בקופסה או בידיים שלי ככה שאני לא יצרתי את הסדק אם היה) ביקשתי מ-KSP להחליף אותו אבל הם לא מסכימים בטענה שהם הם לא יודעים מה אופי השימוש שנעשה בו. אני מבין שמגן מסך זה מוצר שנוטה להישבר ב"שימוש לא מתאים" (נפילה וכו') אבל זה לא היה המקרה אצלי. כמובן שאני לא יכול להוכיח שלא אני גרמתי לנ"ל (כמו שלא ניתן להוכיח דבר כזה בשום מוצר) וגם הדבר קרה רק 10 ימים אחרי הקניה, עד אז המכשיר היה ב…
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רכשתי לפני כשנה בערך כרטיס מסך יד2 עם קבלה של הכרטיס וגם אחריות. העניין הוא שכרגע עושה רושם שהכרטיס נפגם ויש לממש אחריות ויש לי את החשבונית ועדיין יש אחריות.. האם החנות תקבל את זה או שלא? אין להם את הכרטיס הזה במלאי, מה יעשו איתו במידה וכן יממשו אחריות?
-
- 14 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
היי הסופש אני באילת ושקלתי לקנות הארד דיסק חיצוני בksp השאלה מה קורה מבחינת אחריות? האם אין בעיה לממש אותה בסניף אחר ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב נידד בבלאק פרייד מאזמון| מחשב נייד של ACER בעלות של 1200$ בדקתי עם ACER ישראל הם אומרים שכל מחשב נייד שנקנה מחול אין עליו אחריות פה בארץ. אז מה שקורה זה שיש לי אחריות על מחשב שנה רק בארצות הברית. השאלה שלי האם מהניסיון שלכם יצא לכם בכלל להפעיל אחריות? והאם שווה לקנות מחשב בעלות ש1200$ ללא אחריות אלה בארצות הברית"? ומה זה אחריות אמזון לשנה??
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מסרתי לקיאספי לפני כשבוע עכבר שרכשתי מהם logitech g102 לצורך מימוש אחריות.. על פניו העכבר רק בן כמה חודשים.. העכבר הוא של אחי והוא התלונן על בעיות שלפעמים העכבר היה נתקע לו באמצע משחק ולפעמים היה צריך לחבר אותו מחדש.. זו לא בעיה שמופיעה ישר כשמשתמשים בו אלא לוקח זמן להתקל בה.. אחרי זה חיברתי אותו אצלי וגם זה קרה.. העניין עכשיו שמסרתי אותו לקיאספי הם אומרים שהוא תקין ובדקו אותו במשך יום עבודה שלם ואמרתי להם שזה לא משהו שקורה ישר.. על פניו נראה שאני לא אקבל עכבר חדש.. מה נכון לעשות? להתווכח איתם בעניין? או שזה מוצדק? בינתיים הציעו לי שהוא יישאר אצלהם עוד יומיים..
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום, אין אחריות על תוכנה( ומידע) ואני מודע ומסכים עם זה. השאלה שלי - האם זה זה כתוב באופן רשמי איפה שהוא ?(אשמח ללינק) או שזה "חוק בעל פה" ש"פותח" עם הזמן ע"י טכנאים\עסקי מחשבים ? אשמח לנימוק עם הוכחות, זה חשוב לי תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי בהמלצת חבר פורום החלטתי לרכוש U2715H מסך. בכניסה לזאפ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=891745 נוכחתי לדעת שיש שני סוגי אחריות באותו טווח מחירים של 2100-2200 1) 3 שנים במעבדות דל 2) 5 שנים בבית הלקוח (ע"י יעל פתרונות שהם שירות רישמי של דל ישראל). התקשרתי לדל ישראל והבנתי ש CDATA/CMS הוא היבואן הרישמי ולגבי האחריות נאמר לי שאקנה מה שטוב לי. התקשרתי גם ליעל פתרונות ולא הייתה להם תשובה מיידית חזרו אלי אחרי כמה דקות ונאמר לי שהאחריות היא אותה אחריות למעט אורך האחריות והגעה עד הבית או הגעה למעבדה עם המוצר. ב IVORY/KSP כשהתקשרתי נאמר לי 3 שנים במעבדות דל ראיתי גם ב TMS/WELLCOM באתר שזה 3 שנים אך לא התקשרתי אליהם PLONTER/א…
-
- 5 תגובות
- 3.8k צפיות
- 1 follower
-
-
כלום יש מילה קטנה מידיי מסמך שנותן אחריות לכרטיס מסך שלהם ,אין מתקן , אין בדיקה ,אין החלפה באם יש לך תלונות נאמר לי לך לבית משפט תזהרו
-
- 14 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
לאח שלי הקטן יש לפטופ של טושיבה שנקנה דרך מפעיל (היבואן של טושיבה). לא שאני חסיד גדול של טושיבה, ושל לפטופים, ושל טכנולוגיה... טוב נסחפתי לנושא, אני לא רוצה לפתוח את הלפטופ ולא לשחק בו כי לדעתי החומרה דפוקה ובטושיבה ישמחו על ההזדמנות לבטל את האחריות. אחרי שטרטרו אותי ממעבדה למעבדה וכל אחד הסיר את האחריות שלו מהנושא כי הוא מטפל בסדרה הזו והוא בזו, סוף סוף מצאתי את המעבדה והגיע השליח לקחת אותו... ניחא. מהבדיקות שלי המחשב על כרטיסיה אחת בכרום היה על 84% שימוש במעבד, כל שאר הרכיבים היו בסדר. מחשב I3 פשוט לילד בגיל יסודי שמשתמש בו רק לעבודות בית ספר, המחשב היה נקי מוירוסים עם WIN מקורי וOffice מקורי והכל מקורי ונקי מוירוסים והכל. קיבלתי…
-
- 7 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לקנות מחשב נייד של סמסונג היום ובחנות נמסר לי שהאחריות היא מ"סמליין" 3 שנים ולא מ"חיון". האם האחריות הזאת היא רשמית או שמשהו מסריח פה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ה galaxy s8 חזר מתיקון, וזה המצב של אטימות המים. מדבקות אטימות למים עולות דולר אחד! אפשר לומר בעדינות שהטלפון לא עמיד במים יותר. דעו לכם זאת כאשר אתם שולחים את הטלפון לתיקון.
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש אטמי אוזניים שיש אפשרות לכוון את העוצמה של הקול מסביבי. תקציב 30 דולר גג. המלצות?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבריה, ראשית אני פתי מאמין אחרת לא הייתי רוכש מוצרים מהאתרים האלו 3 פעמים . אולסייל מספר הזמנה: 7337383 מערכת משולבת לקולנוע ביתי דגם PANASONIC דגם SC-XH10 מיום 04/06/2012,לא הגיעה ולאחר פניות חוזרות ונשנות יותר מחודשיים שלחו את המערכת ללא פיצוי וללא התנצלות ,לא הסכמתי לקבל את המערכת ולא עשיתי כלום בנדון. פי 1000 , טוסטר סנדביץ לחיצה פלטות גריל KITCHENCEFF ממספר הזמנה: 461574 מיום 16/12/2013 לא סופק ושוב לאחר פניות חוזרות ונשנות וברורים אין סוף ולאחר שרכשתי טוסטר אחר "נזכרו" שלא שלחו ושלחו את המוצר ,בינתיים הגשתי תביעה קטנה ואפילו לא הגיעו ונקנסו ב-1000 ש"ח הוצאות ,נקבעה ישיבה נוספת ובאותו זמן פרצה מלחמת צוק איתן ולאור הפגיעה בכלכלה בארץ חסתי עליהם ובטלי את …
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה ממש מבאס.. קרובת משפחה שלי נמצאת בארה"ב, ורציתי לנצל את ההזדמנות ולהזמין מ-Newegg את הלוח הזה. אממה - המעצבנים האלה לא מאפשרים רכישה באתר באמצעות כרטיסי אשראי שלא הונפקו בארה"ב. שני ניסיונות הזמנה עם שני כרטיסים שונים (ויזה ומאסטרכארד) בוטלו והסיבה לכך הובהרה לי בצ'ט עם נציג מכירות באתר. יש למישהו רעיון איך אפשר להתגבר על הבעיה? אולי יש מישהו שנמצא בארה"ב ויוכל לעזור לי לבצע את ההזמנה?
-
- 19 תגובות
- 3.7k צפיות
-