אחריות של KSP לא שווה כלום - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות של KSP לא שווה כלום


ffetetg

Recommended Posts

לפני שנה וחצי קניתי כרטיס מסך נאמר לי אחריות של היבואן הראשי בישראל

שהבאתי את הכרטיס התקול .

נמצא שבעצם היבואן הוא KSP וחיפשו איך לא לת אחריות ולא לעמוד בכרטיס כי אין להם תחליף או מתקן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בד"כ למטבע יש יותר מצד אחד.

לא חושב שזה נכון שאתה מצפה שנשפוט כל מקרה לפי הצד המתלונן בלבד.

העניין פשוט המנהל בחנות דיבר בטלפון עם תומכים בחיפה כולל עידן או מישהו "על" ונאמר לחפף אותי

ולחפש דרכים שאני יעלם

אין סיבה בעולם ששלחו את הכרטיס ליבואן של וסירב לקבל כי טען לא ניקנה אצלו הכרטיס

ומנהל החנות מתפוצץ מצחוק שהוא ממציא סיפור חדש :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי לא שווה לקנות בKSP מוצרי חומרה

נכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.

אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSM

ובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.

אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSM

ובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.

לדעתי אפשר לקנות בIQPC בTMS בRSM ובZIGZAG אבל לא בKSP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם להוסיף קצת שמן למדורה , דווקא אני רוכש מהם לא קצת ולא רק לעצמי - ובדרך כלל אני לא צריך את האחריות

למרות שחודש שעבר שלחתי את הלוח אם של הHTPC שלי בגלל שהכרטיס המובנה לא עבד - והם שלחו למעבדה הראשית והחליפו בלי בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לממש אחריות ב-KSP פעמיים - פעם אחת על DOK לא תקין ופעם אחת על HD לא תקין. בשני המקרים קיבלתי מוצר חדש בקופסא על המקום.

פותח הדיון - אי אפשר להבין מילה מהתיאורים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קניתי ב-KSP שום דבר, חוץ מפאד לעכבר שלי, לכן אני רחוק מלהיות לקוח קבוע שלהם, אבל עדיין מה שפותח דיון סיפר נראה כמו סתם השמצות וחבל מאוד. או שהוא מביא את סיפורו בשלמותו עם כל הפרטים ונקבל את תגובה של KSP לזה או שת'רד הזה מומלץ שיסגר, כי זה סתם לא רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אסכם בכך שבכל חנות יש סיכוי לקבלת שירות שאינו עולה בקנה אחד עם ציפיות הלקוח.

לפני פרסום דיון מתלהם, רצוי תחילה לפנות לשירות הלקוחות או לחפש מענה אצל הנהלת החנות.

אין בדברים שלי להגן על צד אחד, או להוציא צד מהצדדים ידי חובתו.

מאחר והמקרה המתואר אינו מפורט דיו לצורך נקיטת עמדה, קשה להתייחס לדברים באובייקטיביות.

אם אין לכם דברים להוסיף, אני נועל את הדיון מאחר ונראה שנושא מיצה את עצמו.

אם פותח הדיון רוצה לפרט את פרטי המקרה המלאים, או נציג של החנות מעוניין להגיב - שיצרו איתי קשר בהודעה פרטית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...