אחריות בינלאומית למכשירי סמסונג (פלאפונים) - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות בינלאומית למכשירי סמסונג (פלאפונים)


gkman

Recommended Posts

מה שווה אחריות בינלאומית אם היא לא בכל העולם?

או לפחות בכל העולם בו יש נציגות של חברת סמסונג?

סוג של ביזיון

אם אתה קונה אתה יכול לקבל עליו שירות בכל מעבדה שמאושרת על ידי (כן, גם בחברות הסלולריות במידה והמכשיר שלך עדיין באחריות יצרן - ובמידת הצורך אף יחליפו למכשיר חדש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הכתובת של העולמית. אני כרגע מתקשר עם בארה"ב- והם לא מאוד עוזרים.

חוץ מזה נראה לי מאוד יעזור אם יהיה איזה מן עצומה שנוכל להראות לסמסונג שצריך וכדאי לה לפתוח לה מרכז שמכבד את האחריות הבינלאומית. -אבל אני לא יודע איך לארגן דברים כאלה.. אם מישהו רוצה/ יכול לעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שווה אחריות בינלאומית אם היא לא בכל העולם?

או לפחות בכל העולם בו יש נציגות של חברת סמסונג?

סוג של ביזיון

אם אתה קונה אתה יכול לקבל עליו שירות בכל מעבדה שמאושרת על ידי (כן, גם בחברות הסלולריות במידה והמכשיר שלך עדיין באחריות יצרן - ובמידת הצורך אף יחליפו למכשיר חדש).

ה"אחריות" של על גבי האייפונים שניתנת על ידי חברות הסלולאר ועל ידי אי דיגיטל שווה לת*ת על פי כלמיני כתבות שקראתי ופוסטים שקראתי של אנשים ובנוסף אתה צריך לשלם כסף על תיקונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אני יכול להגיד לך שלא לפי דברים שקראתי, אלא לפי דברים שאני רואה במציאות כל יום - אם יש לך באחריות יצרן ותגיע למרכז שירות של אורנג' - אפילו אם אתה לא לקוח אורנג' - לא רק שיטפלו לך במכשיר כמו שמטפלים בלקוח שרכש מאורנג', אלא גם מתקנים כמובן ללא עלות ובמקרים בהם יש צורך בכך (כל מיני תקלות מאוד מסויימות שקוראות לאייפון בשנתו הראשונה) גם מחליפים למכשיר חדש (מהקופסא ולא מחודש) ללא עלות.

בלי כסף, בלי בלגן. כמובן שאני לא מדבר על נזק משתממש (המקרים שעליהם ככל הנראה שמעת, גם אם זה נאמר בפוסטים או לא), במקרה כזה בכל מקרה האחריות תא תופסת. וכמובן שאני מדבר רק על אורנג' שם יש לי ניסיון כעובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שווה אחריות בינלאומית אם היא לא בכל העולם?

או לפחות בכל העולם בו יש נציגות של חברת סמסונג?

העניין הוא שאין פה נציגות של סמסונג.

מה שכן יש זה יבואן רשמי. שים לב שהוא מייבא דברים נוספים ולא ממש בלעדי לסמסונג.

לכן, אין אפשרות לקבל פה שירות עבור אחריות בינ"ל.

קרה לי מקרה דומה עם של AKG - אמרו לי לפנות לבאג, כי הם נחשבים ליבואן הרשמי.

יצרתי קשר עם באג ואמרו לי שהתיקון יעלה כמה עשרות שקלים ושצריך להביא למעבדה. העדפתי לשמור אותם אצלי ולנסות לתקן לבד (הזמנת רכיבים מחו"ל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי נציג של (בשרות צאט שלהם) הם לא מחלקים אחריות בינלאומית על הגלקסי 3 (לפחות בארה"ב) - זה נשמע לכם הגיוני?

מה עם הגלקסי 2?

מה נסגר עם סמסונג?????????

איזה כאב-ראש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...