Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

zone glide

אחריות על עכבר ksp

Recommended Posts

מסרתי לקיאספי לפני כשבוע עכבר שרכשתי מהם g102 לצורך מימוש אחריות.. על פניו העכבר רק בן כמה חודשים..

העכבר הוא של אחי והוא התלונן על בעיות שלפעמים העכבר היה נתקע לו באמצע משחק ולפעמים היה צריך לחבר אותו מחדש..

זו לא בעיה שמופיעה ישר כשמשתמשים בו אלא לוקח זמן להתקל בה.. אחרי זה חיברתי אותו אצלי וגם זה קרה..

 

העניין עכשיו שמסרתי אותו לקיאספי הם אומרים שהוא תקין ובדקו אותו במשך יום עבודה שלם ואמרתי להם שזה לא משהו שקורה ישר..

על פניו נראה שאני לא אקבל עכבר חדש..

 

מה נכון לעשות? להתווכח איתם בעניין?

או שזה מוצדק? בינתיים הציעו לי שהוא יישאר אצלהם עוד יומיים..

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מישהו? מחר אני אמור לחזור אליהם וכביכול לקחת את העכבר השאלה אם זה מוצדק או שלהתווכח על אחד חדש..

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא קשור..

באמצע משחק קורה שפתאום העכבר מפסיק לתפקד ואז כשמזיזים אותו שוב הוא חוזר לתפקד..

וגם קרו כמה פעמים שהוא הפסיק לעבוד והיה צריך לחבר אותו מחדש..

 

זו בעיה שלוקח לה זמן להופיע.. מה אני אמור להגיד להם?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תראה למוכר שהבעיה מתרחשת, ותבדוק אצלך בבית על יותר ממחשב אחד.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
פורסם (נערך)

שמע, מנסיון שלי עם KSP, הם לא באמת בודקים שום דבר. לפני כמה שנים רכשתי מהם מסך שמההתחלה הגיע עם לוח בקרה פגום מה שגרם לו לכבות את עצמו באמצע משחקים באורן אקראי לגמרי...

הם לקחו אותו לשבוע, חיברו אותו לחשמל על איזה מדף(בלי לחבר אפילו למחשב) והוא פשוט עמד שם בלי שאף אחד נגע בו. ראיתי את זה בעצמי כשבאתי לשם לשאול אם הם מצאו את הבעיה, המסך פשוט עמד באותו מקום בדיוק איפה שהם שמו אותו מהיום הראשון, והם טענו שהם השתמשו בו יום יום.

 

הלכתי עם המסך ליבואן רישמי ובאותו יום תיקנו לי אותו והוא עובד עד עכשיו.

 

שורה תחתונה - אל תסמוך על KSP שבאמת יחפשו תקלות. הם אפילו לא מנסים. אם יש חנות או מעבדה של יבואן רשמי עדיף שתיקח את העכבר ישר לשם.

נערך על-ידי Dima Shmushkin

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תפנה ללוג'יטק עצמם למימוש האחריות, לדעתי הם בשמחה ישלחו לך עכבר חדש בלי לשחק משחקים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תפנה ישירות ליבואן בנדה יש להם שירות מעולה מנסיון!!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בעיקרון אתה יכול לנסות לפנות גם לבנדא שזה היבואן הרשמי של המוצר בארץ ויש סיכוי טוב שהם יעזרו לך

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אחי בסוף כבר קנה עכבר אחר שכנראה טוב יותר אבל בכל זאת אני אנסה להחליף אותו..

אפנה לבנדא.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...