צרכנות
	פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,304 דיונים בפורום זה
- 
				
				
אהלן, כבר יותר מדי זמן שהאינטרנט שלנו בבית עובד לא משהו. יותר מדי תקלות, קצב לא מדהים, ובכלל מחיר גבוה ושירות על הפנים אנחנו בבזק בשילוב בזק בינ"ל. אנחנו מאוד מעוניינים לעבור לחברה אחרת האם יש הלמצות? איך CCC? תודה!
- 
									
 - 2 תגובות
 - 1.4k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
לאחר פרק זמן בלתי מבוטל בו משלוח של מוצרי הציוד ההיקפי מבית החברה הפופולרית התאפשר בעיקר דרך מוכרי צד ג' בפלטפורמה - ניתן לחזור ולהשיג חלק מן הדגמים באחריות לוגיסטית מלאה של ענקית הקמעונאות לכתבה
- 
									
 - 4 תגובות
 - 1.3k צפיות
 - 3 followers
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום ! פעם כשרכשתי מוצרים ב EBAY היה אפשר לראות את המחיר של המשלוח ב Shipping and payments ואפשרות לשנות את המדינה והכתובת שעליה אתה רוצה לשלוח. היום אני רואה רק את ישראל ולא יכול לשנות את המדינה ב Change country. האם זה אצל כולם ככה ואיך אפשר לשנות את זה ?
- 
									
 - 4 תגובות
 - 2.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום, השיפוצניק לא נתן לי חשבוניות על תשלומים ששילמתי לו, והסתלק. ניתן להתלונן עליו ברשויות המס? משטרה? משרד האוצר? משרד העבודה? תודה
- 
									
 - 0 תגובות
 - 1.2k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
המטבח שלנו נראה זוועה! כבר כמה שנים שאני רוצה לבצע שיפוץ אך תמיד צץ משהו אחר שדוחה את העניין. אז החלטתי להתמקד רק במטבח ולסיים איתו אחת ולתמיד. העניין הוא שאין לי מושג וחצי בכל מה שקשור לשיפוץ מטבח! למי פונים? מה לבדוק לפני? האם יש צורך לשכור כל איש מקצוע בנפרד, במידה וצריך? (חשמלאי, אינסטלטור, צבעי...) אני לא מבין כלום בעניין ואשמח לעזרה והמלצות. עריכה: עניין חשוב - מחיר. אני לא יודע מה טווחי המחירים אז גם אין לי הערכה, אבל מדובר במטבח קטן, כרגע הוא מכיל : 4 ארונות למעלה. 4 ארונות למטה. אני לא מחפש שיפוץ במיליון דולר, אבל שהמטבח ייראה טוב.
- 
									
 - 6 תגובות
 - 1.7k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אני לקוח של יס כבר כמעט 8 שנים והחלטתי שזה מוגזם שאני עדיין עם ממירים אפורים בחדרי הבית. יש לי כרגע ממיר אחד של yes max hd ועוד 4 ממירים אפורים פשוטים. אין לי את ערוצי הפרימיום אבל יש לי את חבילות התוכן. על זה אני משלם 217 שקל לחודש. התקשרתי לשירות של יס ביקשתי שישפרו לי את ההצעה או שינתקו. העבירו אותי לנציגת שימור לקוחות שהציעה לי במחיר של 215 שקל לחודש להחליף 2 ממירים רגילים ל2 ממירי HD (לא מקליטים) וגם 4 חודשים של ערוצי פרימיום חינם ועוד חודשיים חינם של VOD ובתשלום חד פעמי להתקנה של 29 שקלים. ביקשתי מהנציגה לקבל קצת יותר להחליף ל2 ממירי HD מקליטים ואת הממיר yes max hd להחליף לyes quatrro אבל היא ביקשה על כל אחד תוספת של 20 שקלים לחודש וגם את ערוצי הפרימיום לא ה…
- 
									
 - 1 תגובה
 - 872 צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
היי, הזמנתי באמצעות השירות של BUY2USA "קונים בשבילך באמזון" 3 זוגות נעליים מכמה דגמים שונים. הבוקר הגיע הזוג הראשון, והוא שונה בצורה מהותית ממה שהזמנתי. הזמנתי את הנעל Caterpillar Movement Oxford בצבע Chocolate ובמידה US 11.5 M, אך קיבלתי נעל בצבע שחור במידה 10! הצבע נורא חשוב לי מכיוון "שננעלתי" עליו וזו הסיבה שהזמנתי את הנעל באמזון (לא היה את הצבע במקומות אחרים), והמידה עוד יותר, מכיוון שמידה 10 נורא לוחצת עלי. הנציגה בשירות הלקוחות אמרה שכל מה שניתן לעשות זה לשלוח את הנעליים חזרה לארה"ב על חשבוני, וכמובן שלא אקבל גם החזר על עלות השילוח של הנעליים לארץ. כל זה היה מקובל מבחינתי אם הייתי קונה מהם רק שירות שילוח, אך השתמשתי בשירות "קונים בשבילך", ובעצם כל העסקה התבצעה דרכם…
- 
									
 - 20 תגובות
 - 8.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אני בחיים לא נרשמתי לשטות הזאת ועכשיו בימים האחרונים קופצת לי הודעה בכל מיני אתרים שאומרת שהגישה לאתר נחסם כי יש שם רוגלות עכברושים ציפמאנקס ובולשיט נוסף אני משוכנע שמה שקורה פה זה שבזק דוחפים את השירות וגובים על זה תשלום ובונים על זה שאנשים לא ישימו לב ויצטרכו ממש להתקשר ולבטל את השירות וגם ככה הם יגבו את הכסף על התקופה שהמשתמש לא היה מודע שכפו עליו את השטות הזאת לעוד מישהו זה קרה? פעם להתערב בהרגלי הגלישה את המשתמש היה משהו שרצו להתצניע ולא להביא לידיעת המשתמש שיש גוף מאחוריו שממש רואה הכל היום כבר אומרים לך ישר לפרצוף אנחנו יודעים בדיוק באיזה אתרים אתה גולש מסתכלים על כל קליק שאתה עושה …
- 
									
 - 2 תגובות
 - 1.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
מי שמתכנן לקנות שם כדאי שיראה את הכתבה הבאה: http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-63eca40eb5cc331017.htm
- 
									
 - 0 תגובות
 - 873 צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
חברים שלום, למי מכם שמזמין מוצרים דרך חברת השילוח USHOPS חשוב שתדעו שהשירות שלהם גרוע. - יותר נכון אין שירות קניתי נעליים וטעיתי במידה. ביקשתי להחזיר אותה ואכן קיבלתי אישור החזרה ללא עלות. הספק בחול נתן אישור מהיר להחזרה. חברת השילוח הודיע שהמוצר הגיע. וכמובן עלי לשלם עבורו. ביקשתי להחזיר את המוצר . התבקשתי לשלוח אישור החזרה ותוית דואר משולמת. הכול נשלח הם אף קיבלו את המייל. אך אז החלו תרוצים. "לא ניתן לפתוח את הקובץ במייל", ""לא קיבלנו את שאר המיילים ששלחת "( שלחתי שוב מיילים) , ואז שלחתי בפקס- והתשובה איכות הפקס אינה טובה. העתקתי את הקובץ והדבקתי אותו וגם זה לא עזר. בקיצור בשלב מסוי…
- 
									
 - 3 תגובות
 - 3.3k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום, אני קורא באתר כבר 12 שנים וגם היה לי שם משתמש וכתבתי קצת בפורומים, אבל איבדתי את הסיסמה שלי ופתחתי משתמש חדש החנות עם המחירים הכי זולים- אולי, החנות עם השרות הכי זול- בוודאות!!! ביום חמישי 6/3/2014 קניתי עכבר לוגיטק G400. לאחר שבדקתי אותו התברר שהוא לא מתאים לצרכים שלי, כבד ולא נוח. ביום רביעי 19/3/2014 הלכתי להחזיר את העכבר (בקופסה ובמצב זהה לזה שבו קניתי אותו) לאותה החנות כדי לקבל את הכסף בחזרה וגם כדי לקנות שם עכבר זול יותר. התחלתי לקבל תרוצים והתחמקות על כך שאם המוצר חובר לחשמל הוא משומש ואי אפשר לקבל אותו- כלומר אני עכשיו תקוע עם עכבר שעלה 165 ש"ח. איך הייתי יכול לדעת אם המוצר מתאים לי או לא לפני שבחנתי אותו?? זאת פשוט בושה שהם לא מחזירים את הכסף ומבחינתי…
- 
									
 - 74 תגובות
 - 24.4k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
לאחר שדיברתי עם הוט על הבעייה ובקשתי מהם שיעלו את בזק בינלאומי על הקו, הם העבירו אותי ישירות לבזק בינלאומי. לאחר שהגעתי לבזק בינלאומי ואמרתי להם לגבי הבעייה, נציג התמיכה הטכנית אמר לי שהם "אינם מחויבים לתת תיעדוף לשרתים מחו"ל ושהם נותנים עדיפות לשרתים בישראל" ובנוסף הציעו לי את חבילת גיימר. סירבתי. כאשר אמרתי להם שאני מחובר ללא חייגן ישירות לשרתי הוט, ושהוט אמרו לי שהבעייה יכולה להיות בשרתים של בזק בינלאומי עצמם, הנציג של התמיכה של בזק בינלאומי אמר לי שאין אצלם בעייה וכי שוב "הם אינם מחויבים לתת תיעדוף לשרתים בחו"ל". בנוסף הוא ניסה לחבר אותי לחיבור עם חייגן מבלי שביקשתי, ורק ע"י הרמת טונים הצלחתי למנוע ממנו לעשות זאת. לאחר שהוא אמר לי שאין מה לעשות בנידון, וחזר בשלישית על…
- 
									
 - 21 תגובות
 - 3.8k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
הסיפור הוא כזה : לפני כשנה רכשתי את המסך DELL 2009WA , וכעט התחילו בעיות אייתו (לא קשור לתוכן הדיון). החלטתי לפנות לדל ישראל על מנת לממש אחריות ונתקלתי בשירות "יוצא דופן" (או שלא תלוי את מי שואלים). בפנייה הראשונה שלי - דל סירבו לתת לי שירות כי לא היה לי "מספר הזמנה" (מספר פנימי שלהם?), הסברתי להם שזאת הפנייה הראשונה שלי ושאין לי "מספר הזמנה" כי לא הזמנתי מהם כלום. הקראתי להם את כל פרטי המסך (חשבונית\כרטיס עם כל הפרטים)- וכלום, פשוט סירבו לתת לי שירות. לאחר צעקות על הנציג - שהקשר בינו לבין טכנולוגיה מקרי בהחלט, -העביר אותי "למוקד טכני" (טכנאי וחצי) וגם שם הייתי צריך לחזור על הכל שוב מהתחלה (בעיה של המסך + פרטים). נאמר לי שאני אקבל email שבו יהיה פירוט על סדר הפעולות שעלי …
- 
									
 - 3 תגובות
 - 1.5k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אני מעוניין לקנות מוצר מאמזון שמוצע לשליחה לארץ ע"י Amazon Global. מבחינה כספית זה לא הכי משתלם לי (יש הצעה זולה יותר) אבל אני בהנחה שאם תיהיה לי בעיה מסוימת עם המוצר יהיה לי יותר קל להחזיר אותו עם החזרים מצידם. כפי שהם מציעים זאת המחיר הסופי הוא 95$. אבל לא הצלחתי להבין האם זה מחיר סופי, כולל מיסים של הארץ וכו'. האם ניתן לסמוך על זה שלא יהיה הפתעות ושאר מיסים שונים? אשמח אם מישהו יודע ויוכל להגיד. ואתם חושבים ששווה להשקיע 10-15$ למקרה שאצטרך להחזיר אותו? (כי לפי המדיניות שלהם דרך חברת שליחויות זה יהיה מורכב יותר) תודה!
- 
									
 - 10 תגובות
 - 4.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אני יודע שהת'ראד נשמע כמו פרסומת, אבל מישהו נתקל בחברה http://www.fromusa.co.il ? נראה כמו עותק של ushops (אותם מחירים 1:1), הם מציעים גם משלוח ימי, אבל נמצאים בNY ולא NJ (טוב בשביל מיסים בתוך ארה"ב). האתר שלהם נראה חובבני משהו ואין ביקורות עליהם באינטרנט.
- 
									
 - 6 תגובות
 - 1.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
רוצה להציג מקרה שקרה לי עם VMOBLIE. לפני כ-3 חודשים קניתי מהם 2 מכשירים סלולרים מסוגל LG G2 D802 לפני כשבוע אחד המכשירים הפסיק להגיב למגע (המסך פועל, אבל לא מקבל INPUT), ראוי לציין שמהכשיר מעולם לא קיבל מכה ותמיד היה בקייס עם כיסוי למסך (FLIP). ניגשתי למעבדה של החנות וביקשתי לממש אחריות. אחד הנציגים במעבדה קיבל אותי, בדק את המכשיר לנזק חיצוני (המכשיר נקי, ללא שברים, רק עם כמה שריטות על מסגרת בגלל שהתגלגל בתיק של אשתי). לאחר הבדיקה התקבל המכשיר לתיקון במסגרת אחריות ועזבתי. כעבור שעה התקשרו אלי להגיד שלא יתקנו את המכשיר בגלל שעל המסך יש שריטה עמוקה ושהיא מקור הבעיה. נסעתי להסוף את המכשיר ובאמת היתה שריטה עמוקה בחלק התחתון של המסך לאורכו והפנל האחורי היה פתוח (ניסיון לתיקון&…
- 
									
 - 5 תגובות
 - 2.1k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום, רכשתי כרטיס מדגם HD 5850, מRSM, התגלו בו בעיות של פליקרים וקיטועים במצב duplicate ׁעל אחד המסכים(מסך TV). הדגמה של הבעיה על הטלויזיה: 5850 artifacts - YouTube ב25/05 הוחזר הכרטיס באריזתו המקורית, בליווי תיאור מדוייק של התקלה, כולל הצגת הסרטון הנ"ל בחנות,משם הוא נשלח ליבואן, והוחזר אלי לאחר 3 שבועות בטענה שהוא תקין, הכרטיס הוחזר באריזת קרטון, ללא האריזה המקורית אחרי הגעה עם הכרטיס לסניף ת"א פעם נוספת בנסיון להחליפו, טענו RSM שוב, שהכרטיס תקין והבעיה אצלי. אז בדקתי את הכרטיס על מחשב נוסף ממפרט שונה לגמרי, וגם על טלויזיה אחרת.. וגם על כבלים אחרים.. ונתגלתה אותה התקלה. ב24/6 הוא הוחזר לRSM , בסניף בדקו את הכרטיס ומצאו בעיה אחרת, והחליטו לשלוח לסניף הראשי בכפ"ס..…
- 
									
 - 6 תגובות
 - 1.6k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אחי קנה מחשב נייד של HP עם אחריות בינלאומית בחו"ל לפני כשנה וחצי. בזמן האחרון התחילו לו בעיות של התחממות המחשב, מקלדת שהפסיקה לעבוד לסירוגין ובלוטוט' וכרטיס קול שהפסיקו לעבודו לחלוטין. אחי התקשר לHP ולאחר שהעבירו אותו שבעת מדורי גיהנום ותחקירים על זהות הרוכש בחו"ל נחה דעתם ותואם איתו טכנאי. היות שלא היה לו זמן להפגש איתם הוא העביר אלי את המחשב ותואמה איתי הפגישה. נתחיל בכך שהפגישה תואמה איתי בין השעות 11-13 והטכנאי הגיע ב13:50. לא נורא, "נחליק". הטכנאי (של חברת טלדור) הגיע והתגלה דווקא כאדם נחמד (או כך חשבתי) וישב להתחיל לעבוד. התברר שHP העבירו אליו רק את התלונות על לוח האם ולא על המקלדת ולכן הוא הגיע רק עם לוח אם חילופי. הטכנאי הרגיע אותי ואמר שאוכל להזמין שוב את השירות…
- 
									
 - 0 תגובות
 - 784 צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
לדעתי יהיה לכם הכי נוח לראות את התכתובת ביני לבין הנציג פייסבוק העילג שלהם. עריכה: תכננתי להוסיף עוד תמונות ועוד פרטים וגם את ההתכתבות במייל, אבל משהו צץ, אעשה את זה יותר מאוחר.
- 
									
 - 10 תגובות
 - 3.1k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
לפני מס' ימים המסך שלי מת. אחרי שיחת טלפון רגועה אחת, הגיע למחרת שליח מדל עם מסך חליפי מדגם מתקדם יותר. לדעתי זה שירות מעולה, ומגיע לDell ח"ח ענק. המסך שמת הוא Dell U2711, המסך החליפי הוא Dell U2713H (לא HM. מדובר ביורש הישיר של הU2711)
- 
									
 - 1 תגובה
 - 997 צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אהלן יש לי לוח Z77-D3H (ג'יגהביייט), הייתה לי איתו בעיה מוזרה שהוא לא היה נדלק אם הייתי מחבר לו את ההגה שלי LOGITECH G27. אפילו הBIOS נתקע תוך פחות משנייה. איפוס ועדכון ביוס לא עזרו. נאלצתי כל פעם לנתק את ההגה אם הוא היה מחובר לפני ההדלקה, ולחבר אחרי ההדלקה (ואז הוא עבד בסדר). המחשב בן כמה חודשים והתקלה הייתה מהרגע שהוא נקנה, פשוט לא רציתי להתקע בלעדיו לכמה שבועות בזמן שליחה ליבואן שבכלל אין לו את ההגה הזה ולא היה יכול לראות את הבעיה, וסתם היה מחזיר לי את אותו הלוח אחרי כמה שבועות (ככה התרגלתי מפנדה הארורים). דיברתי עם המשתמש שלהם פה בפורום, ענה לי בחור נחמד מאוד בשם לאון שמואלי, במקום שי שהיה שם עד לא מזמן. יום ראשון הגעתי למעבדה בסניף ב"ש עם המחשב וההגה, הראתי לטכנ…
- 
									
 - 6 תגובות
 - 2.3k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
אהלן, היום הופתעתי לטובה מהשירות שקיבלתי ב-KSP רעננה, וחשבתי שכמו שתמיד מתלוננים על בתי עסק, כך ראוי לעתים גם לתת מלה טובה. הסיפור הוא כזה: לפני חצי שנה קניתי חלקים למחשב מ-KSP רעננה (חוץ מאשר ספק ומארז שכבר היו לי) והרכבתי לבד. אני לא יודע מה בדיוק הבעיה, אבל לעתים נדירות המחשב היה מאתחל את עצמו כמה פעמים לאחר restart שהייתי עושה לו. אתמול המחשב הפסיק לעבוד - אני מדליק, הוא פועל לשנייה ואז נכבה. לאחר כמה שניות, נדלק שוב לשנייה ואז נכבה, וכך באופן מחזורי. אני יודע שהוא פועל לשנייה משום שאני רואה לדים ומאווררים עובדים לשנייה אחת, אפילו מסך POST לא היה. ניסיתי לבדוק מכל מיני כיוונים, לפרק, לחבר, להביא ספק אחר, והגעתי למסקנה שמשהו דפוק בלוח האם. הגעתי עם לוח האם ל-KSP, שם …
- 
									
 - 1 תגובה
 - 1.9k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום, לפני מספר ימים הדיסק הקשיח שלי התקלקל ולמרות שהוא היה עדיין באחריות הייתה לי בעיה לממש אותה כי הרשת בה רכשתי את הדיסק פשטה את הרגל. פניתי למספר רשתות בבקשה לעזרה אולם בכולן השיבו בנימוס שלא ניתן לסייע לי כי לא רכשתי את הדיסק אצלם. בעקבות המלצה שקיבלתי בפורום, פניתי למיכאל מרשת RSM בבקשה לעזרה. מיכאל השיב במהירות לפנייתי והסכים לסייע במימוש האחריות מול היבואן. מכיוון שהאחריות נגמרת בימים הקרובים מיכאל הסביר לי למי לפנות והציע סיוע נוסף ככל שיידרש. קבלת שירות ברמה כזו אינה דבר מובן מאליו ולכן אני מבקש לשתף אתכם בכך.
- 
									
 - 0 תגובות
 - 1.1k צפיות
 
 - 
									
 - 
				
				
כאמור יש בעיית שליחה של כל מיני משלוחים מאירופה גדולים כקטנים... אז האם אפשר לעקוף את זה?
- 
									
 - 4 תגובות
 - 967 צפיות
 - 2 followers
 
 - 
									
 - 
				
				
שלום, חייב לספר על חוויית שירות: מסך דל U3011 שנקנה לפני שנה התחיל לרצד לפני כמה ימים. ביום רביעי יצרתי קשר עם שירות דל ותיארתי את התקלה. בהתחלה קצת שיגעו אותי, רצו מספר הזמנה - משהו שיש רק לחנות שקניתי ממנה (KSP). בסופו של דבר קיבלו את המספר ואמרו שייצרו קשר למחרת. בחמישי התקשר טכנאי של יעל תוכנה שנותנת תמיכה עבור מסכי דל בארץ. הגיע בצהריים, לא ביקש לראות את התקלה, השאיר מסך חדש (לא מחודש) U3014. הU3011 הוא כנראה מסך מאוד לא נפוץ וכנראה שאין במלאי לצרכי החלפה, אפילו לא מחודשים. אני לא מצפה שזה יקרה עבור דגמים אחרים (גם לא עבור 27"). כאן צריך להגיד שU3014 עבר שיפורים משמעותיים לעומת הU3011. תאורת לד גורמת לכך שהוא צורך פחות מחצי מהחשמל. חוץ מהחיסכון בחשמל זה אומר שאפשר לש…
- 
									
 - 1 תגובה
 - 1.5k צפיות
 
 - 
									
 


