עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אני בחיים לא נרשמתי לשטות הזאת ועכשיו בימים האחרונים קופצת לי הודעה בכל מיני אתרים שאומרת שהגישה לאתר נחסם כי יש שם רוגלות עכברושים ציפמאנקס ובולשיט נוסף אני משוכנע שמה שקורה פה זה שבזק דוחפים את השירות וגובים על זה תשלום ובונים על זה שאנשים לא ישימו לב ויצטרכו ממש להתקשר ולבטל את השירות וגם ככה הם יגבו את הכסף על התקופה שהמשתמש לא היה מודע שכפו עליו את השטות הזאת לעוד מישהו זה קרה? פעם להתערב בהרגלי הגלישה את המשתמש היה משהו שרצו להתצניע ולא להביא לידיעת המשתמש שיש גוף מאחוריו שממש רואה הכל היום כבר אומרים לך ישר לפרצוף אנחנו יודעים בדיוק באיזה אתרים אתה גולש מסתכלים על כל קליק שאתה עושה …

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by benor,

    מי שמתכנן לקנות שם כדאי שיראה את הכתבה הבאה: http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-63eca40eb5cc331017.htm

    • 0 תגובות
    • 847 צפיות
  3. Started by Amit Nahoum Shaty,

    חברים שלום, למי מכם שמזמין מוצרים דרך חברת השילוח USHOPS חשוב שתדעו שהשירות שלהם גרוע. - יותר נכון אין שירות קניתי נעליים וטעיתי במידה. ביקשתי להחזיר אותה ואכן קיבלתי אישור החזרה ללא עלות. הספק בחול נתן אישור מהיר להחזרה. חברת השילוח הודיע שהמוצר הגיע. וכמובן עלי לשלם עבורו. ביקשתי להחזיר את המוצר . התבקשתי לשלוח אישור החזרה ותוית דואר משולמת. הכול נשלח הם אף קיבלו את המייל. אך אז החלו תרוצים. "לא ניתן לפתוח את הקובץ במייל", ""לא קיבלנו את שאר המיילים ששלחת "( שלחתי שוב מיילים) , ואז שלחתי בפקס- והתשובה איכות הפקס אינה טובה. העתקתי את הקובץ והדבקתי אותו וגם זה לא עזר. בקיצור בשלב מסוי…

    • 3 תגובות
    • 3.3k צפיות
  4. Started by mnbvcc,

    שלום, אני קורא באתר כבר 12 שנים וגם היה לי שם משתמש וכתבתי קצת בפורומים, אבל איבדתי את הסיסמה שלי ופתחתי משתמש חדש החנות עם המחירים הכי זולים- אולי, החנות עם השרות הכי זול- בוודאות!!! ביום חמישי 6/3/2014 קניתי עכבר לוגיטק G400. לאחר שבדקתי אותו התברר שהוא לא מתאים לצרכים שלי, כבד ולא נוח. ביום רביעי 19/3/2014 הלכתי להחזיר את העכבר (בקופסה ובמצב זהה לזה שבו קניתי אותו) לאותה החנות כדי לקבל את הכסף בחזרה וגם כדי לקנות שם עכבר זול יותר. התחלתי לקבל תרוצים והתחמקות על כך שאם המוצר חובר לחשמל הוא משומש ואי אפשר לקבל אותו- כלומר אני עכשיו תקוע עם עכבר שעלה 165 ש"ח. איך הייתי יכול לדעת אם המוצר מתאים לי או לא לפני שבחנתי אותו?? זאת פשוט בושה שהם לא מחזירים את הכסף ומבחינתי…

    • 74 תגובות
    • 23.8k צפיות
  5. לאחר שדיברתי עם הוט על הבעייה ובקשתי מהם שיעלו את בזק בינלאומי על הקו, הם העבירו אותי ישירות לבזק בינלאומי. לאחר שהגעתי לבזק בינלאומי ואמרתי להם לגבי הבעייה, נציג התמיכה הטכנית אמר לי שהם "אינם מחויבים לתת תיעדוף לשרתים מחו"ל ושהם נותנים עדיפות לשרתים בישראל" ובנוסף הציעו לי את חבילת גיימר. סירבתי. כאשר אמרתי להם שאני מחובר ללא חייגן ישירות לשרתי הוט, ושהוט אמרו לי שהבעייה יכולה להיות בשרתים של בזק בינלאומי עצמם, הנציג של התמיכה של בזק בינלאומי אמר לי שאין אצלם בעייה וכי שוב "הם אינם מחויבים לתת תיעדוף לשרתים בחו"ל". בנוסף הוא ניסה לחבר אותי לחיבור עם חייגן מבלי שביקשתי, ורק ע"י הרמת טונים הצלחתי למנוע ממנו לעשות זאת. לאחר שהוא אמר לי שאין מה לעשות בנידון, וחזר בשלישית על…

    • 21 תגובות
    • 3.7k צפיות
  6. Started by amadey,

    הסיפור הוא כזה : לפני כשנה רכשתי את המסך DELL 2009WA , וכעט התחילו בעיות אייתו (לא קשור לתוכן הדיון). החלטתי לפנות לדל ישראל על מנת לממש אחריות ונתקלתי בשירות "יוצא דופן" (או שלא תלוי את מי שואלים). בפנייה הראשונה שלי - דל סירבו לתת לי שירות כי לא היה לי "מספר הזמנה" (מספר פנימי שלהם?), הסברתי להם שזאת הפנייה הראשונה שלי ושאין לי "מספר הזמנה" כי לא הזמנתי מהם כלום. הקראתי להם את כל פרטי המסך (חשבונית\כרטיס עם כל הפרטים)- וכלום, פשוט סירבו לתת לי שירות. לאחר צעקות על הנציג - שהקשר בינו לבין טכנולוגיה מקרי בהחלט, -העביר אותי "למוקד טכני" (טכנאי וחצי) וגם שם הייתי צריך לחזור על הכל שוב מהתחלה (בעיה של המסך + פרטים). נאמר לי שאני אקבל email שבו יהיה פירוט על סדר הפעולות שעלי …

  7. Started by justpo,

    אני מעוניין לקנות מוצר מאמזון שמוצע לשליחה לארץ ע"י Amazon Global. מבחינה כספית זה לא הכי משתלם לי (יש הצעה זולה יותר) אבל אני בהנחה שאם תיהיה לי בעיה מסוימת עם המוצר יהיה לי יותר קל להחזיר אותו עם החזרים מצידם. כפי שהם מציעים זאת המחיר הסופי הוא 95$. אבל לא הצלחתי להבין האם זה מחיר סופי, כולל מיסים של הארץ וכו'. האם ניתן לסמוך על זה שלא יהיה הפתעות ושאר מיסים שונים? אשמח אם מישהו יודע ויוכל להגיד. ואתם חושבים ששווה להשקיע 10-15$ למקרה שאצטרך להחזיר אותו? (כי לפי המדיניות שלהם דרך חברת שליחויות זה יהיה מורכב יותר) תודה!

    • 10 תגובות
    • 4.9k צפיות
  8. Started by drucula,

    אני יודע שהת'ראד נשמע כמו פרסומת, אבל מישהו נתקל בחברה http://www.fromusa.co.il ? נראה כמו עותק של ushops (אותם מחירים 1:1), הם מציעים גם משלוח ימי, אבל נמצאים בNY ולא NJ (טוב בשביל מיסים בתוך ארה"ב). האתר שלהם נראה חובבני משהו ואין ביקורות עליהם באינטרנט.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by Thermalion,

    רוצה להציג מקרה שקרה לי עם VMOBLIE. לפני כ-3 חודשים קניתי מהם 2 מכשירים סלולרים מסוגל LG G2 D802 לפני כשבוע אחד המכשירים הפסיק להגיב למגע (המסך פועל, אבל לא מקבל INPUT), ראוי לציין שמהכשיר מעולם לא קיבל מכה ותמיד היה בקייס עם כיסוי למסך (FLIP). ניגשתי למעבדה של החנות וביקשתי לממש אחריות. אחד הנציגים במעבדה קיבל אותי, בדק את המכשיר לנזק חיצוני (המכשיר נקי, ללא שברים, רק עם כמה שריטות על מסגרת בגלל שהתגלגל בתיק של אשתי). לאחר הבדיקה התקבל המכשיר לתיקון במסגרת אחריות ועזבתי. כעבור שעה התקשרו אלי להגיד שלא יתקנו את המכשיר בגלל שעל המסך יש שריטה עמוקה ושהיא מקור הבעיה. נסעתי להסוף את המכשיר ובאמת היתה שריטה עמוקה בחלק התחתון של המסך לאורכו והפנל האחורי היה פתוח (ניסיון לתיקון&…

    • 5 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by ychig,

    שלום, רכשתי כרטיס מדגם HD 5850, מRSM, התגלו בו בעיות של פליקרים וקיטועים במצב duplicate ׁעל אחד המסכים(מסך TV). הדגמה של הבעיה על הטלויזיה: 5850 artifacts - YouTube ב25/05 הוחזר הכרטיס באריזתו המקורית, בליווי תיאור מדוייק של התקלה, כולל הצגת הסרטון הנ"ל בחנות,משם הוא נשלח ליבואן, והוחזר אלי לאחר 3 שבועות בטענה שהוא תקין, הכרטיס הוחזר באריזת קרטון, ללא האריזה המקורית אחרי הגעה עם הכרטיס לסניף ת"א פעם נוספת בנסיון להחליפו, טענו RSM שוב, שהכרטיס תקין והבעיה אצלי. אז בדקתי את הכרטיס על מחשב נוסף ממפרט שונה לגמרי, וגם על טלויזיה אחרת.. וגם על כבלים אחרים.. ונתגלתה אותה התקלה. ב24/6 הוא הוחזר לRSM , בסניף בדקו את הכרטיס ומצאו בעיה אחרת, והחליטו לשלוח לסניף הראשי בכפ"ס..…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by ag43,

    אחי קנה מחשב נייד של HP עם אחריות בינלאומית בחו"ל לפני כשנה וחצי. בזמן האחרון התחילו לו בעיות של התחממות המחשב, מקלדת שהפסיקה לעבוד לסירוגין ובלוטוט' וכרטיס קול שהפסיקו לעבודו לחלוטין. אחי התקשר לHP ולאחר שהעבירו אותו שבעת מדורי גיהנום ותחקירים על זהות הרוכש בחו"ל נחה דעתם ותואם איתו טכנאי. היות שלא היה לו זמן להפגש איתם הוא העביר אלי את המחשב ותואמה איתי הפגישה. נתחיל בכך שהפגישה תואמה איתי בין השעות 11-13 והטכנאי הגיע ב13:50. לא נורא, "נחליק". הטכנאי (של חברת טלדור) הגיע והתגלה דווקא כאדם נחמד (או כך חשבתי) וישב להתחיל לעבוד. התברר שHP העבירו אליו רק את התלונות על לוח האם ולא על המקלדת ולכן הוא הגיע רק עם לוח אם חילופי. הטכנאי הרגיע אותי ואמר שאוכל להזמין שוב את השירות…

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  12. לדעתי יהיה לכם הכי נוח לראות את התכתובת ביני לבין הנציג פייסבוק העילג שלהם. עריכה: תכננתי להוסיף עוד תמונות ועוד פרטים וגם את ההתכתבות במייל, אבל משהו צץ, אעשה את זה יותר מאוחר.

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by מנחם,

    לפני מס' ימים המסך שלי מת. אחרי שיחת טלפון רגועה אחת, הגיע למחרת שליח מדל עם מסך חליפי מדגם מתקדם יותר. לדעתי זה שירות מעולה, ומגיע לDell ח"ח ענק. המסך שמת הוא Dell U2711, המסך החליפי הוא Dell U2713H (לא HM. מדובר ביורש הישיר של הU2711)

    • 1 תגובה
    • 976 צפיות
  14. Started by 11GnR,

    אהלן יש לי לוח Z77-D3H (ג'יגהביייט), הייתה לי איתו בעיה מוזרה שהוא לא היה נדלק אם הייתי מחבר לו את ההגה שלי LOGITECH G27. אפילו הBIOS נתקע תוך פחות משנייה. איפוס ועדכון ביוס לא עזרו. נאלצתי כל פעם לנתק את ההגה אם הוא היה מחובר לפני ההדלקה, ולחבר אחרי ההדלקה (ואז הוא עבד בסדר). המחשב בן כמה חודשים והתקלה הייתה מהרגע שהוא נקנה, פשוט לא רציתי להתקע בלעדיו לכמה שבועות בזמן שליחה ליבואן שבכלל אין לו את ההגה הזה ולא היה יכול לראות את הבעיה, וסתם היה מחזיר לי את אותו הלוח אחרי כמה שבועות (ככה התרגלתי מפנדה הארורים). דיברתי עם המשתמש שלהם פה בפורום, ענה לי בחור נחמד מאוד בשם לאון שמואלי, במקום שי שהיה שם עד לא מזמן. יום ראשון הגעתי למעבדה בסניף ב"ש עם המחשב וההגה, הראתי לטכנ…

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. Started by Animor,

    אהלן, היום הופתעתי לטובה מהשירות שקיבלתי ב-KSP רעננה, וחשבתי שכמו שתמיד מתלוננים על בתי עסק, כך ראוי לעתים גם לתת מלה טובה. הסיפור הוא כזה: לפני חצי שנה קניתי חלקים למחשב מ-KSP רעננה (חוץ מאשר ספק ומארז שכבר היו לי) והרכבתי לבד. אני לא יודע מה בדיוק הבעיה, אבל לעתים נדירות המחשב היה מאתחל את עצמו כמה פעמים לאחר restart שהייתי עושה לו. אתמול המחשב הפסיק לעבוד - אני מדליק, הוא פועל לשנייה ואז נכבה. לאחר כמה שניות, נדלק שוב לשנייה ואז נכבה, וכך באופן מחזורי. אני יודע שהוא פועל לשנייה משום שאני רואה לדים ומאווררים עובדים לשנייה אחת, אפילו מסך POST לא היה. ניסיתי לבדוק מכל מיני כיוונים, לפרק, לחבר, להביא ספק אחר, והגעתי למסקנה שמשהו דפוק בלוח האם. הגעתי עם לוח האם ל-KSP, שם …

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  16. Started by avid,

    שלום, לפני מספר ימים הדיסק הקשיח שלי התקלקל ולמרות שהוא היה עדיין באחריות הייתה לי בעיה לממש אותה כי הרשת בה רכשתי את הדיסק פשטה את הרגל. פניתי למספר רשתות בבקשה לעזרה אולם בכולן השיבו בנימוס שלא ניתן לסייע לי כי לא רכשתי את הדיסק אצלם. בעקבות המלצה שקיבלתי בפורום, פניתי למיכאל מרשת RSM בבקשה לעזרה. מיכאל השיב במהירות לפנייתי והסכים לסייע במימוש האחריות מול היבואן. מכיוון שהאחריות נגמרת בימים הקרובים מיכאל הסביר לי למי לפנות והציע סיוע נוסף ככל שיידרש. קבלת שירות ברמה כזו אינה דבר מובן מאליו ולכן אני מבקש לשתף אתכם בכך.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כאמור יש בעיית שליחה של כל מיני משלוחים מאירופה גדולים כקטנים... אז האם אפשר לעקוף את זה?

  18. Started by ytoledano,

    שלום, חייב לספר על חוויית שירות: מסך דל U3011 שנקנה לפני שנה התחיל לרצד לפני כמה ימים. ביום רביעי יצרתי קשר עם שירות דל ותיארתי את התקלה. בהתחלה קצת שיגעו אותי, רצו מספר הזמנה - משהו שיש רק לחנות שקניתי ממנה (KSP). בסופו של דבר קיבלו את המספר ואמרו שייצרו קשר למחרת. בחמישי התקשר טכנאי של יעל תוכנה שנותנת תמיכה עבור מסכי דל בארץ. הגיע בצהריים, לא ביקש לראות את התקלה, השאיר מסך חדש (לא מחודש) U3014. הU3011 הוא כנראה מסך מאוד לא נפוץ וכנראה שאין במלאי לצרכי החלפה, אפילו לא מחודשים. אני לא מצפה שזה יקרה עבור דגמים אחרים (גם לא עבור 27"). כאן צריך להגיד שU3014 עבר שיפורים משמעותיים לעומת הU3011. תאורת לד גורמת לכך שהוא צורך פחות מחצי מהחשמל. חוץ מהחיסכון בחשמל זה אומר שאפשר לש…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. Started by dovik,

    סוף סוף מזג האויר קצת התקרב לממוצא שלו, אך במקום זה באה עוד צרה-מכונת הכביסה החדשה שלנו התקלקלה. כל תוכנית שבוחרים היא מתחילה, אך כעבור כמה שניות הזמן קופץ ל-1 והיא מפסיקה לעבוד. במקרה הגרוע, הלך הכרטיס האלקטרוני, במקרה הטוב יש בעיה בהספקת חשמל וצריך עוד התקן כדי שלא תהיה בעיה.. התקשרתי לשירות קריסטל. נראה לי שלא היה אכפת לנציגת השירות מה הבעיה, היא התחילה מיד להסביר שהבעיה אכן בחשמל,וצריך להוסיף עוד התקן עם כרטיס אלקטרוני (כנראה איזה פילטר או מייצב מתח, לדעתי) , שעלותו לא כלולה בביטוח. מאין ברירה הסכמתי, אך אני חושש שלא זאת הבעיה וצריך להחליף את הכרטיס שבתוך המכונה. לדעתכם, החלפת הכרטיס היא במקום, או שצריך לקחת את המכונה לשירות? האם הם צריכים לתת לנו מכשיר חלופי? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  20. שלום: יש לי מכונת גילוח פיליפס מדגם HQ7530. מאז שהחליפו למכונת הגילוח את כל המכלול הקדמי עקב חדירת מים, שנגרמה כתוצאה מזה שהמעבדה לא אטמה כהלכה את המכונה לאחר שהוחלפה בה סוללה, מהירות הסיבוב של המנוע מכונת הגילוח שלי יורדת באופן דרמטי לאחר 2-3 גילוחים בלבד, כאשר בעת שאני מחבר אותה להטענה, תוך מספר דקות מרגע ההטענה, נורית הטעינה במכונה מהבהבת ומתריעה שסוללה טעונה במלואה ומפסיק להטעין אותה. נתנתי לאבא שלי את מכונת הגילוח והוא שלח אותה לסניף שירות רם בהדר. לאחר כמה ימים הם החזירו לו אותה וטענו שהם בדקו והכל תקין. פניתי לסניף שירות רם בהדר, וסיפרתי לנציגת שירות הלקוחות את הבעייה, וכל פעם היא אומרת לי שצריך להטעין למשך כ-3-5 שעות (גם כאשר אני מסביר לה שזה לא נכון לגבי סוללת לי…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by captaincaveman,

    חוויה חיובית: קניתי בשבוע שעבר שני מסכי u2311h ב-KSP. חיברתי אותם בבית לאותו מחשב (אז 5850HD ומאוחר יותר 6970HD), והבחנתי מיד בהבדלי צבע/בהירות. החלפתי בין הכבלים, בין החיבורים לכרטיס המסך אבל ללא ההשפעה. היום התקשרתי ל-KSP שהפנו אותי לתמיכה של DELL. אחרי שיחה קצרה של 5 דקות הודיע לי הנציג שתוך 24 שעות יתקשרו אלי כדי לתאם החלפת מסך שיגיע אלי הביתה. אחלה שירות!

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by gwaylan,

    חברים יקרים, זוהי הפעם הראשונה שאני כותב בפורום זה, אבל אני פשוט חייב לספר לכם על מקרה שקרה לי עם לוג'יטק: לפני כשנתיים שידרגתי את המחשב (בחלקים) ורכשתי לוח, מעבד, כרטיס מסך וכו'. בין היתר רכשתי עכבר G5 של לוג'יטק. עברו שנתיים - שנתיים וחצי, והעכבר החל להראות סימני גסיסה מתקדמים: מדי פעם היה כבה, ולאחר כמה שניות נדלק שוב. לאחר כמה נסיונות לבדוק או לתקן אותו (מחשב אחר, USB Port אחר, וכו') החלטתי שזהו - יומו הגיע. לחנות שבו רכשתי אותו לא חשבתי אפילו לפנות (הייתי בטוח שהוא כבר לא באחריות...), אבל החלטתי ברגע האחרון לבדוק באתר אם הנושא ידוע, ואולי אף יש לו תיקון (אולי גירסת firmware חדשה או דומה). שלחתי מייל לתמיכה (לא ממש ציפיתי לתשובה). למחרת קיבלתי מייל מהתמיכה, שבו נאמר…

    • 133 תגובות
    • 27.2k צפיות
  23. אהלן, בקרוב אני עובר דירה (סטודנט) ורציתי לדעת מה הכי כדאי לרכוש מבחינת חבילות אינטרנט וטלוויזיה. ראיתי את החבילות של החברות המובילות והן יקרות לי, ובגדול, אני חושב שאני גם אוכל להסתדר רק עם אינטרנט. יש מישהו שהתנסה בזה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. יש מוכר מאיטליה שמוכר מוצר, אבל הוא לא שולח לארץ. יש שירותי שילוח מאירופה בדומה מארהב כמו buy2usa?

    • 5 תגובות
    • 4.3k צפיות
  25. Started by CountDeMoney,

    התברר לי לאחרונה שהרבה אנשים עדיין משלמים על שירותי תקשורת פשוטים כמו SMSים ופקסים. ליתר בטחון, אציין כאן כמה אלטרנטיבות מבוססות אינטרנט לשירותים האלה. אשמח אם תוסיפו עוד אלטרנטיבות לאלה שאציין, למקרה שחלק מהאתרים האלה יפסיקו לתפקד. (וכל הערות אחרות שיש לכם) פקסים בחינם באופן אישי, אני חושב שפקסים צריכים להיעלם מהעולם. אבל אם אתם מוצאים את עצמכם מתנהלים מול חברה (כנראה ממשלתית או בנק שאינו לאומי) שלא יודעת לקבל מייל, לפעמים זקוקים לשירותים האלה - ומי קונה מכשיר פקס היום? FreeFax כמות פקסים מוגבלת, עשוי להיות שיהוי MyFax מאפשר קבלת פקסים למייל FreePopFax שירות מבוסס פרסומות משלוח פקס בינלאומיSMSים בחינם יש כמובן גם הרבה אלטרנטיבות למסרונים, אם למקבל ההודעה יש סמר…

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים