שירות גרוע ב KSP - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות גרוע ב KSP


mnbvcc

Recommended Posts

כמו שהמון אנשים קונים באיבי ובכלל לא משלמים...

שם אפילו לא צריך להחזיר את המוצר ואפשר לשמור את הכסף, אבל עדיין איכשהו זה זירת מסחר פורחת ומשגשגת.

באיביי אף אחד לא ישלח לך שום דבר עד שלא תשלם.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ובאותה קלות תקבל את הכסף חזרה אם תתעקש מעט, והמוכרים יודעים את זה.

אפילו המוכר השתמש בכל אמצעי ההגנה שלרשותו, זה כמעט לא רלוונטי בכלל.

90% מהמוצרים הזולים הם שולחים בדואר רגיל עד לתיבה בבית חחח. תראה איזה אמון הם נותנים בלקוחות בארץ זרה.

איפה אנחנו איפה הם.

בקיצור, קל יותר ורווחי יותר פשוט לגנוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיבי יש הגנות ,ולהחזיר מוצר באיבי זה פרוצדורה של משלוח בדואר ,וכמובן עלות משלוח ,וכמובן תעשה את זה מספיק פעמים

ותקבל פידבק שלילי באתר

אתה משווה את זה ,לדבר פשוט מאוד כמו ללכת לחנות מקומית ,"לקנות רמקולים" ,ולהחזיר למחרת ?

אז נכון בסוף אותה חנות לא תאפשר לך את זה

אבל כל פעם תלך לחנות\מוכר אחר ,למוצרים שונים (עם המדיניות הזאת היתה אפשרית ) ,וטכנית הרבה מהדברים שאתה רוצה

אתה לא צריך לקנות בכלל

ודרך אגב הסכנות פחותות בהרבה מקנית מוצר

דווקא בגלל הרצון שלך להחזיר ולקבל את הכסף בחזרה ,תשמור על המוצר והאריזה כמו תינוק

עם זה מוצר של עשרות אלפי שקלים ,שאתה רוצה לישתמש בזה לאירוע ,תזרוק איזה 500 שקל לשומר ,שיהיה צמוד למוצר

מהחנות ,ועד ההחזרה

לאומת זאת עם אתה באמת קונה את המוצר ,להחזיק שומר 24\7 ,כל יום בשנה פשוט יקר מידי לרוב האנשים

בכלל לקנות מוצר בידורי בעשרות אלפי שקלים ,יקר לרוב האנשים

ודרך אגב כמו שאמרתי ,הרבה עושים את זה עם ביגוד ,בעיקר בחורות

זה מינהג מגעיל אבל קים

אפילו בתוכניות בידור אמריקאיות ,זה דבר שמזכירים בהרבה סדרות ,ה"שמלה המושאלת מהחנות "

פרקים כאלו שהשמלה נהרסת ,אז בסדר זה מוגזם שם ,בגלל ענין הבידור

אבל זה תופעה שבאמת קוראת במקומות שמאפשרים את זה

כניראה ששם זה לא פוגע בריווחיות ,ואת האמת אין לי מושג מה יקרה בארץ עם יאפשרו את זה על מוצרי חשמל

אני כן יודע שבמקרה שזה יתאפשר ,אני ילך להזיל ריר על הרבה מוצרי אלקטרוניקה ,יזיל ריר ויחזיר למחרת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוחות רמאים שינצלו את המצב תמיד יהיו, והמצב הנוכחי לא מונע מהם בשום צורה לנהוג כבר עכשיו באותו אופן ממנו אתה בדיוק מעלה חשש

החשש שלי הוא שירמו ואני יפסיד.

במצב הנוכחי אני לא אמור להפסיד אלא ממוכרים רמאים ,וכןמוכרים יכולים להפסיד פה ושם מאנשים רמאים.

במצב שאתה מתאר אני אקבל מוצר והוא יעשה בעיות, ישלחו למעבדה ויראו שהיה נזק פיזי.

אני יוכל להכחיש עד מחר אבל את הכסף שלי אני לא אראה בגלל כל אותם 'אונסי מוצרים בתוליים'. (תוספת למונח שלך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה לא קולט שכבר היום אני מחזיר מוצרים חופשי אם הם לא מתאימים לי. none the wiser.

כל ההבדל שאז זה יהיה באישור החנות ולא בהסתר.

באיבי יש הגנות ,ולהחזיר מוצר באיבי זה פרוצדורה של משלוח בדואר ,וכמובן עלות משלוח ,וכמובן תעשה את זה מספיק פעמים

ותקבל פידבק שלילי באתר

אתה בברור לא יודע כלום על איבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עצוב לשמוע.. זאת אחת הסיבות שצריך פה כללים נוקשים וחוזים דרקונים בחנויות, אם נקבל שירות אדיב מידיי אז חנויות יפשטו פה רגל על ימין ועל שמאל ובנוסף קהל הלקוחות הלא מרוצים יתעצם, אנחנו יורים לעצמנו ברגל וממהרים להתלונן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה לא קולט שכבר היום אני מחזיר מוצרים חופשי אם הם לא מתאימים לי. none the wiser.

כל ההבדל שאז זה יהיה באישור החנות ולא בהסתר.

אתה בברור לא יודע כלום על איבי.

אני קניתי מאיבי די הרבה מוצרים ,כן אתה יכול לרמות ,אבל לזה נועדו הפידביקים

בכלל עם אתה משלם דרך פיפאל ,אתה יכול להפעיל "יתערבות "

עשיתי את זה פעם אחת ,כי מוכר כניראה רמאי ,רצה תמונה ותעודת זהות פיתאום ,ולא שלח לי את המוצר

כמובן הבעיה ניפתרה מהר מאוד ,עוד לפני שפאיפל יתערבו ,מספיק היה עניין הפתיחת "יתערבות"

פשוט כי אנשים ,רובם לפחות לא רוצים לעוף מפאיפל

העניין באיבי כחנות ושרותי תשלום כמו פאיפל ,זה לא "לתת אמון על עיוור" ,יש לך חוקים ,תעבור אליהם ,ואתה בחוץ

יש פידבקים ,יש "מישפטים" ,ככה שבאחוזים אין שם הרבה רמאים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פידבקים הם רק למוכרים לא ללקוחות. המוכר אפילו לא יכול לתת לך פידבק שלילי במסווה של פידבק חיובי.

יותר סביר שהוא יתן לך פידבק חיובי באמת, רק כדי להימנע מפידבק שלילי.

הכי גרוע שהמוכר יכול לעשות נגדך, זה להגיש תלונה נגדך, ואם יצטברו הרבה תלונות בהמשך, או איבי תזהה פעילות חריגה, חשבונך יושהה.

עדיין, אתה יכול לשרוד הרבה זמן, וליצור הרבה נזק, לפני שזה קורה. וגם אם זה קורה, זה לא קשה במיוחד לפתוח חשבונות נוספים בשמות חדשים, או לקנות חשבונות ותיקים עם פידבקים חיוביים רבים ולהמשיך במעשי הרמאות באין מפריע.

ב-90% של המוצרים הזולים אתה יכול לפנות למוכר וכל עוד פנית אליו וקיבלת החזר מבלי לפנות לאיבי (מה שתמיד קורה), לא ינקטו נגד חשבונך שום אמצעים כלשהם לעולם.

איבי מסתכלים על אחוז הקיסים שאתה פותח ביחס לעסקאות, אבל אם זה לא עובר דרכם, אין לזה שום השפעה על מצב החשבון שלך.

אתה לא צריך לשלוח למוכר חזרה יותר מגלויה עם סמילי עם לשון בחוץ. איבי רק מעניין אותם שתראה מספר מעקב שמשהו נשלח חזרה, והם יפסקו לטובתך. אין להם שום דרך לדעת את תוכן החבילה לא בהלוך ולא בחזור. כל החבילות שנשלחות בדואר רגיל, מספיק שתגיד שלא קיבלת ותקבל את הכסף ישר.

גם אין כמעט שום דבר שמחייב אותך באיבי לשלם על מכירות פומביות שזכית בהן, ואתה יכול להמשיך ככה הרבה זמן....

איבי רחוקה מלהיות קשוחה על לקוחות, והאמצעים שננקטים נגדם מעטים מאוד, ואם אתה מכיר את המערכת היטב אתה יכול ליצור ABUSE כבד לפני שאתה מועף משם.

קל מאוד לנצל את המערכת, וזה מאוד לוקרטיבי לרמאים. כל זה חלק מתהליך הרכישה הנוח והפשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתמצא בשיטות...

מה אתה לא קולט שכבר היום אני מחזיר מוצרים חופשי אם הם לא מתאימים לי. none the wiser.

כל ההבדל שאז זה יהיה באישור החנות ולא בהסתר.

בקיצור כבר עכשיו אני גונב . בואו ונעשה את זה חוקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פידבקים הם רק למוכרים לא ללקוחות. המוכר אפילו לא יכול לתת לך פידבק שלילי במסווה של פידבק חיובי.

יותר סביר שהוא יתן לך פידבק חיובי באמת, רק כדי להימנע מפידבק שלילי.

הכי גרוע שהמוכר יכול לעשות נגדך, זה להגיש תלונה נגדך, ואם יצטברו הרבה תלונות בהמשך, או איבי תזהה פעילות חריגה, חשבונך יושהה.

עדיין, אתה יכול לשרוד הרבה זמן, וליצור הרבה נזק, לפני שזה קורה. וגם אם זה קורה, זה לא קשה במיוחד לפתוח חשבונות נוספים בשמות חדשים, או לקנות חשבונות ותיקים עם פידבקים חיוביים רבים ולהמשיך במעשי הרמאות באין מפריע.

ב-90% של המוצרים הזולים אתה יכול לפנות למוכר וכל עוד פנית אליו וקיבלת החזר מבלי לפנות לאיבי (מה שתמיד קורה), לא ינקטו נגד חשבונך שום אמצעים כלשהם לעולם.

איבי מסתכלים על אחוז הקיסים שאתה פותח ביחס לעסקאות, אבל אם זה לא עובר דרכם, אין לזה שום השפעה על מצב החשבון שלך.

אתה לא צריך לשלוח למוכר חזרה יותר מגלויה עם סמילי עם לשון בחוץ. איבי רק מעניין אותם שתראה מספר מעקב שמשהו נשלח חזרה, והם יפסקו לטובתך. אין להם שום דרך לדעת את תוכן החבילה לא בהלוך ולא בחזור. כל החבילות שנשלחות בדואר רגיל, מספיק שתגיד שלא קיבלת ותקבל את הכסף ישר.

גם אין כמעט שום דבר שמחייב אותך באיבי לשלם על מכירות פומביות שזכית בהן, ואתה יכול להמשיך ככה הרבה זמן....

איבי רחוקה מלהיות קשוחה על לקוחות, והאמצעים שננקטים נגדם מעטים מאוד, ואם אתה מכיר את המערכת היטב אתה יכול ליצור ABUSE כבד לפני שאתה מועף משם.

קל מאוד לנצל את המערכת, וזה מאוד לוקרטיבי לרמאים. כל זה חלק מתהליך הרכישה הנוח והפשוט.

חבוב ,רמאים מועפים משם ,כמו מחנויות רגילות

כל העניין שאתה חיב לשלוח תשלום מהתחלה

אז על מה תרמה ? על כיסוי לסמארטפון ב5$ ,ברגע שזה מגיע למוצרים באמת מענינים לא יוותרו לך בקלות

בעניין "פתיחת הרבה חשבונות" ,נגיד לצורך הדיון היתי יכול להשיג כרטיסי ויזה שונים ,עם שמות שונים

אתה מבין שהיתה יכול לעשות עקיצות הרבה הרבה יותר מהירות ומועילות מרמאות באיבי ?

יותר מזה היתי יכול לטוס כל פעם לארץ אחרת ,לשים תחפושת שתקשה בזיהוי יותר מאוחר

לקנות מוצרים חדשים יקרים

למכור אותם ביד שניה מקומי ב30% נמוך יותר ,ומוצרים מבוקשים שיהיה קל

(יד שניה -כי יש מצלמות להרבה חנויות היום )

לקחת את הבוחטה כסף שקיבלתה ,חלק לביזבוזים ,וחלק ילך לחשבון בנק שכמובן לא מקושר לזהות הבדויה

עם יש לך מוח קרימינלי כזה ,ואת היכולות להשיג זהויות וכרטיסי אשראי ,אתה יכול ליתעשר ככה ,מאוד מהר

דווקה עם איבי ,זה יהיה הרבה הרבה יותר איטי והרבה יותר מסובך

על אנשים הרבה יותר קל לעבוד ,לאומת מחשב ,נוכלים מיומנים גם יודעים לזהות את "הטרף הקל" שלהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"זולים" יכול להיות גם יותר מ-$30.

מתחת לסכום הזה לרוב לא משתלם להם לשלם את התוספת לדואר, ולכן מוותרים עליו.

ותכיר... http://www.israelpost.co.il/postshirut.nsf/misparid/163?OpenDocument

אין לי באמת סבלנות לשיחה הזאת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OP: ברכותיי, אתה הלקוח הישראלי המכוער. ואחת הסיבות שרוב החנויות בארץ נותנות שירות רע.

היופי בצורה שהעכברים של לוג'יטק ארוזים הוא האפשרות לאחוז בהם עם היד גם כשהם עדיין באריזה, על המדף בחנות עצמה. אני יכול לשים את היד על אחד ותוך 5 שניות להחליט אם הוא נוח לי או לא.

אז החלטת לקחת את הסיכון, קנית ועכשיו אתה לא אוהב אותו. נו שויין! חייבים לתת לך להחזיר אותו! עם האריזה הקרועה והכבל המופשל, החנות כבר תשבור את הראש ותפסיד 160 ש"ח כי היא לא יכולה למכור אותו יותר. אבל אתה הרי הלקוח, אתה תמיד צודק, נכון? אתה כל-יכול, תוכל להסתובב בסופר-מרקט, לאכול גבינה צהובה מקופסא ולהחזיר למדף אם זה לא טעים לך. וופי-דו. החיים זה בופה ענק.

כמובן ש-KSP עכשיו תזכה אותך. עדיף להפסיד 160 ש"ח מאשר כמה אלפים בגלל הת'רד שלך.

אבל לפחות אל תצפה לשירות יותר טוב להבא. כי יש עוד מליון כמוך. החנויות במרבית המקרים הן המראות של הצרכנים.

גילוי נאות - אני לא חובב של KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...