שילמתי על משהו שלא קיבלתי במשך שנה. איזה פיצוי לדרוש? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שילמתי על משהו שלא קיבלתי במשך שנה. איזה פיצוי לדרוש?


Zeev86

Recommended Posts

שלום. בטח אתם כבר מכירים אותי מהדיונים הקודמים.

היום רציתי להתנתק מבזק בינלאומי באופן סופי, הם כמובן התחילו להציע לי כל מני , עד שהגענו למצב שהסברתי לנציגת שירות הלקוחות שיש לי בעיות בגלישה ובספק אחר זה לא קורה. היא הציעה לי לעשות שיחת וועידה עם התמיכה הטכנית.

מתברר, שהגדרות החשבון שלי לא היו נכונות בכלל, החייגן שלי שהוגדרר בבזק בינלאומי לא היה מוגדר כראוי אצל התשתית, HOT, וחבילת הגיימר ששילמתי עליה במשך שנה שלמה - לא היתה מוגדרת לי בחשבון!

האם יכול להיות המצב שהגדרות אלה שיבשו לי גם את הגלישה? כי להגיד לכם את האמת, בשנה האחרונה הגלישה שלי היתה על הפנים אצל בינלאומי.

ולשאלה החשובה:

1. הפסדתי 240 שקל (בתנאי שלא שילמתי את המחיר הרגיל, את זה אני עוד צריך לברר)

2. במשך שנה האחרונה היו לי בעיות גלישה

עובדות:

* היתה לי חבילת גם בין 2006-2007. התברר שגם אז החשבון שלי לא היה מוגדר כראוי. אז עזבתי את המקרה ולא התוכחתי איתם ולא דרשתי פיצוי, כי לא היה לי זמן לזה. אבל המקרה הזה חוזר על עצמו בפעם השניה (!!)

* במשך השנה הזאת כשהתקשרתי לתמיכה הטכנית של בינלאומי, הובהר לי כל הזמן הזה שהחשבון שלי תקין והבעיה כנראה בתשתית, אך מעבר לזה לא היה שום נסיון בטיפול הבעיה. הם הועילו בטובתם לבדוק את החשבון שלי לעומק רק כאשר איימתי עליהם בניתוק, היום.

האם זה יכול להועיל לי איכשהו לcase?

מה להגיד להם כשיחזרו אלי? לדרוש מהם איזשהם פיצוים/החזרת מחיר מלא/מחיר קטן יותר (מ44 שקל שהם כבר הבטיחו לי עבור 12 מגה לשנה התחיבות)

תודה מראש לעוזרים! (ומצטער על כל החפירות של השבוע האחרון עם בינלאומי ;) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, יש לך הקלטות של הכל?

לצערי לא, אני עכשיו בעבודה. אבל וידאתי איתם שזה רשום בפניה וביקשתי מהם את מספר הפניה.

את זה שהיתה בעיה עם החבילה בין 2006-2007 אין לי על זה פרטים, אבל אם הם יטענו אחרת, אני אתנתק מהם. כי כל הסיפור הזה התחיל מזה שבאתי אליהם להתנתק, והם בוודאי רוצים שאני אשאר אצלם. אחרת הם לא היו איתי על הקו במשך שעה כדי לבדוק את הגדרות החשבון ולהציע לי חבילות זולות יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי JupitersCock,

שלח במייל שבחתימה שלי, או בהודעה פרטית את הפרטים הבאים:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה,

ונציג יחזור אליך לבדיקת הגדרות ובדיקת נושא החיוב.

לוטם בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשבו איזה מצחיק זה אם תתקשר לבזק ותגיד להם "שלום מדבר JupitersCock" :D .

עם כל הסרטונים שהכנת, פסחת על נושא ההקלטות, תקליט כל שיחה איתם זה אחד הדברים הכי חשובים, בלי ההקלטות את תתקשה מאוד להוכיח כל דבר פשוט כי יגידו לך "לא שמעת טוב", "לא הבנת", "מעולם לא אמרתי את זה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי כוח וזמן להוכיח. כרגע הם צריכים אותי יותר משאני צריך אותם (יש לי פי10 יותר טוב בספק אחר לעוד איזה 20 יום עד שהחודש נגמר)

אני פשוט נותן להם צ'אנס לתקן את המצב ואולי הם עוד ישכנעו אותי להשאר, אם כל התקלות במשתמש שלי יתוקנו. כי אני קראתי תגובות אחרות של משתמשים שאצלהם האינטרנט תקין בבזק בינלאומי.

אם שום דבר לא יתוקן, אני אגיד להם שלום, ואמשיך לשלם לטריפל סי.

אבל מה שהכי הכי מפחיד אותי, זה לחתום עם בינלאומי לעוד שנה. גם אם אני אשלם 10 שקל פחות מטריפל סי (55 לטריפל סי בלי התחיבות, 44 שקל לבזק בינלאומי עם התחיבות לשנה), פשוט אין לי עוד אמונה בחברה הזאת. כמה פעמים הם שיקרו לי. פשוט נמאס.

מי מבטיח לי יחס שנתנתו לי אתמול, לאחר שאני חותם על עוד שנה? מבחינתם, מי שבתהחיבות, לא שווה התיחסות. וככה זה קרה בשנה האחרונה, כשביקשתי מהם עזרה, והם זרקו לי תירוצים של "המשתמש שלך תקין", "אלה בעיות של התשתית בכלל", וכו. פתאום, כשאני בא להתנתק, הם מוצאים את התקלה בפחות מ5 דקות! ואם אני אנסה להזכר, ביליתי על קו התמיכה בשנה האחרונה הרבה מאוד שעות במצטבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסביר לי משהו אחד.

יש לך כרגע ללא התחייבות אצל ספק אחר, שאתה מרוצה ממנו.

למה כל השטויות "אתן להם צ'אנס, אולי ישכנעו אותי"?

במיוחד לאור היעדר האמון שאתה מפגין פה כלפיהם.

מה אתה מנסה להשיג בזה שאתה מבזבז את הזמן שלך? הנחה של 10 שקלים בחודש? נו, באמת.

תגיד להם יפה (או לא יפה) "להתראות" ותמשיך עם הספק החדש שלך (CCC אם הבנתי נכון).

לחזור ל014 כלקוח חדש תמיד תוכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להתנתק מהם זה לא מספיק, הוא רוצה לקבל מהם פיצוי על שחויב על חבילת גיימר

ולא נהנה ממנה בפועל.

בדיוק.

ונחזור לעובדות: 18 שעות לאחר ששלחתי מייל עם הפרטים כדי שיחזרו אלי, ועדיין לא חזרו (קיבלתי תגובה במייל שקיבלו את המסר שלי וצריכים לחזור אלי בהקדם)

168 שעות מאז ששלחתי מכתב לפניות הלקוחות באתר בינלאומי, ועדיין לא חזרו אלי.

זה רק מראה עד כמה "שימור הלקוחות" שלהם פועל כראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי. יצר איתי קשר אחד העובדים, דיברתי איתו והגעתי להסכם כלשהו איתכם אבל השיחה משום מה נותקה. איך אני חוזר אל אותו בנאדם בלי לעבור שוב פעם את השיחה הסטנדרטית של שירות הלקוחות? הבעיה שאין לי אפילו מספר פניה.

תודה מראש על העזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פתחת שני עצים עשרות הודאות דאגת לעדכן על כל 'פיפס' או 'אין פיפס' ובעזרת הכוח של הפורום קיבלת את מה שרצית

ובמקום לספר מה נסגר כדי שגם אחרים ילמדו עברת למוד לקוני, אתה פשוט כפוי טובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...