עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. מקור: http://rotter.net/forum/scoops1/19558.shtml

    • 44 תגובות
    • 4.2k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3392342,00.html

    • 38 תגובות
    • 4.2k צפיות
  3. http://www.dailytech.com/Canada+Mexico+Israel+Join+China+Russia+as+Countries+Plagued+by+Piracy+/article6107.htm For example, Israel ranks near the bottom in terms of total losses at $98 million, but is on the priority list because of the IIPAs dissatisfaction with a copyright bill passed by the Knesset, the Israeli governments legislative body

    • 48 תגובות
    • 4.1k צפיות
  4. Started by lev-27,

    לא נמאס לכם לשמוע כל שעה על שפעת החזירים? מה הסיפור בכלל? התפרץ זן טיפה יותר קטלני של שפעת. אבל זו בסך הכל שפעת. מעטים נפטרו וכולם בעולם השלישי. לעזאזל תשכבו במיטה ותשתו מרק עוף. התקשורת הפכה את הוירוס הזה למוות השחור של המאה ה-21. היסטריה עולמית. עוד דוגמא לאירוע זניח שנופח מעבר לכל פרופורציה בזמן שמקומות כמו אפריקה ואסיה מאות מתים כל יום ממחלות.

    • 43 תגובות
    • 4.1k צפיות
  5. Started by Internal,

    תשמעו אני חייב לציין שהתוכנית גאונית ולא סתם כלבוטק הם הולכים לעשות מהפכה במדינה וההקטע עם הצבא מדהים (ידענו שזה כך אבל לא עד כדי כך) http://www.mako.co.il/vod/index/investigating_reporting/undercover/VOD/itemId=5bdf26697ca6f110VgnVCM100000290c10acRCRD

  6. אורח ברק דהן
    Started by אורח ברק דהן,

    עריכת המנהל וברק ביחד ;D: בהמשך לת'רד הזה: 1. משחק ילדים 2. אפקט הפרפר 3. Dude, Where's my car 4. פורסט גאמפ 5. קיוב (רק הראשון) 6. נסיך מצרים+מלך האריות 3 7. אמריקן פאי 8. מטריקס 9. חייל קטלני 10. יום שישי

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  7. Started by benor,

    מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3980474,00.html עם יחס כזה. לא מגיע להם שום שירותי בטחון/בריאות מטעם מדינת ישראל.

    • 10 תגובות
    • 4.1k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279171,00.html :lol: איך ילחם בצהל? במקל ואבן? (צבא לבנון יותר גרוע מהחזיבללה בנשק)

    • 60 תגובות
    • 4.1k צפיות
  9. Started by Cha0stAlker,

    http://e.walla.co.il/?w=/6/2507520 לאאאאאאאא. זאת הסדרה הטובה ביותר שמעולם ראיתי. אם היו שלושים עונות הייתי רואה הכל. חבל מאוד.

    • 31 תגובות
    • 4.1k צפיות
  10. Started by Pika007,

    הרגע הרגשתי רעידת אדמה הרבה יותר חזקה מהקודמות- אני מהעמק כמה דברים על השולחן שלי קצת זזו, והדלת זזה ועשתה רעשים. זה היה ארוך יחסית, בערך חצי דקה. הרגשתם?

    • 59 תגובות
    • 4.1k צפיות
  11. Started by Sargon,

    דמיינו לכם מה היה קורה לישראל אם הייתה קמה ממשלה גלובלית עולמית

    • 0 תגובות
    • 4.1k צפיות
  12. אתמול צפיתי במשחק הכדורגל בין נגריה לצרפת ב70 דקות בערך - בום מבזק על העובדה הקיימת מהבוקר (הם ידעו על זה איזה 5-6 שעות לפחות ) שהחטופים נרצחו . טוב ניחה לא משחק הכי מעניין (לי דווקה היה מעניין) ביררתי באינטרנט בצ'ט עם אנשים מאירופה והם אמרו שצרפת נצחה 2-0 טוב לפחות ידעתי את התוצאה. אז חיכיתי בסבלנות למשחק של גרמניה מול אלג'יריה - משחק שבאמת רציתי לראות . בסוף הוא היה אמור להיות בערוץ 2. פותח ערוץ 2 רשום שם המשחק ישודר בערוץ "פתוח" מספר 55 . בגלל שאני קולט טלויזיה מהאנטנה וחושב כמו טמבל שהממשלה כבר דאגה לי אני מחפש ערוץ עם משחק ואחר כך סורק ערוצים למצוא את ה 55 הזה ( שיבש את כל סדר הערוצים בטלויזיה) ובסוף מסתבר לי שזה רק בכבלים והלווין . השעה 11 בלילה ואני לא הולך להת…

    • 18 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. ותראו את התגובות של האנשים לכתבה. פשוט שפל חדש. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3223252,00.html

    • 69 תגובות
    • 4.1k צפיות
  14. Started by guycnaan,

    זה בטוח לא הפעם הראשונה שזה נוסה,אבל זה מאוד מעניין. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3418420,00.html?dcRef=ynet ובלי קשר משעשע שהאקדמיה ללשון החליטה שMALWARE זה דופקה.

    • 11 תגובות
    • 4.1k צפיות
  15. זוכרים את שמואל עובדיה מהכרישים שבא להציג להם את הפרויקט שלו שהתבסס על תחנת חשמל מתנועת הגלים וצחקו עליו שם וזלזלו בו ? אז הנה הוא חתם על עסקה עם סין מזלטוב "אתם עוד תשמעו על שמואל עובדיה" http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3090042,00.html שיט השעה 4 וחצי מה אני עוד עושה פה

    • 22 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. http://www.youtube.com/watch?v=fAGpmNb2xfQ&feature=fvst הנה הטריילר למי שלא מכיר אנשים רבים חושבים שמדובר בהומור רדוד, לדעתי זה ההומור המשובח ביותר אני מקווה מאוד שסשה הביא איתו תכונות מצחיקות שהיו לבוראט מת כבר לראות.

    • 40 תגובות
    • 4.1k צפיות
  17. Started by thrioue,

    שלום לכולם, נתקלתי בדרכי ברחוב ז'בוטינסקי בת"א במה שעשוי להיות נקודת תשתית של חברת פרטנר (ראו תמונה) האם מישהו יודע אם אורנג' מתכננת להכנס לתחום האינטרנט הקווי?? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 4.1k צפיות
  18. היום יום "בינלאומי" של נחמדות! כולם, להיות נחמדים...! אבל רק היום, הא? מה עוד, מבקשים מישראלים להיות נחמדים.. אני מטבעי נחמד, אבל מספיק לראות תגובות של אנשים פה או ברחוב כדי לדעת שהמהפכה לא תבוא בקרוב. אז כולם לתת חיוך גדול לבוקר מושלם קישור לכתבה ב-ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3135462,00.html קישור לאתר ה"נחמדות": http://www.friendliness.org.il/manger.html :xyxthumbs: :screwy:

    • 27 תגובות
    • 4.1k צפיות
  19. Started by nice-1,

    חוץ מזה, מתחילת האינתפדה נרצחו 17 פלסטינאים (האחרון ב6.10) ע"י מתנחלים, בכמה מהמקרים עוכבו כמה לחקירה, אך מעולם לא הוגש כתב אישום.

    • 34 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3513109,00.html כאלה חדשות אני אוהב צריך להמשיך ככה להרוג אותם ללוא רחמים!!!!! :jump: :jump: :yelclap:

    • 36 תגובות
    • 4.1k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282723,00.html :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  22. כלבי האמסטאף (American Staffordshire Terrier) תפסו לאחרונה כותרות רבות בעיתונים והגדולה והעצובה שביניהן היה הכלב שפשוט טרף ילדה בת 4 בעט ששיחקה עימו. רק לפני כחודש כלב כזה השחיט פנים של ילד, ואז גם היתה לי שיחת סרק עם מפקד הבסיס שלי שאמר שהוא רוצה שהכלבים האלו יוצאו מן החוק ועם כל הכבוד שיש לי לאיש הזה, לא הסכמתי איתו ואינני מסכימה איתו גם עכשיו אחרי המקרה המצער. אני מאמינה שהכל תמיד בא מחינוך ואם אני הצלחתי עם הרבה תשומת לב והשקעה לאלף חולדת מחמד, לא צרייך להיות קשה לחנך כלב. בעל החיים הוא המראה של בעליו ונוטה להקרין התנהגות התואמת את היחס שבעל החיים קיבל, במיוחד חיה אינטיליגנטית כמו כלב. ממחקר קטן שעשיתי על הכלב הזה, וגיליתי שזה כלב מאד אינטיליגני שזקוק להרבה תשומת לב…

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  23. Started by borg,

    משטרת ישראל, תחת לחץ מאסיבי של שרון ושות', התנערה מהבנות שהושגו לגבי עריכת מצעד המחאה, והכריזה כי הוא לא חוקי. על מנת למנוע את המחאה הדמוקרטית והלגיטימית של אנשי הימין, המשטרה החליטה שלא לאפשר למתנגדי ה"התנתקות" להגיע לנתיבות. בצעד חסר תקדים ובלתי חוקי בעליל המשטרה פרסה מחסומים בכל רחבי הארץ במטרה לחסום תנועה חופשית של אזרחים, עצרה 300 אוטובוסים מלאים אדם בתחנות היציאה שלהם, שללה את רשיונות הנהיגה מנהגי האוטובוסים והחרימה להם את המפתחות מבלי שבוצעה כל עבירה (במקביל שוטרי תנועה רשמו דו"חות לנהגי האוטובוסים שנעצרו ע"י השוטרים בצדי הדרך בעוון חנייה לא חוקית בשולי דרך מהירה). הטענה של המשטרה היא כי הם מנעו מאנשים מלהגיע לנתיבות, בשל חשד שהם עשויים לעבור על צו אלוף. ההתבססות ש…

    • 51 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3360664,00.html http://news.walla.co.il/?w=//1052080 טוב אני חייב להגיד שאני שמח זה יותר שימחה שמילירדר הולך לכלא מאשר שמטריד הולך לכלא אבל בכל זות ורק דבר אחד מה קצב יכול להגיד הכשיו שאפילו אנשים בעל השפעה גדולה על המדינה הולכים לכלא?

    • 57 תגובות
    • 4.1k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3909070,00.html אושרו מכשירי MRI נוספים, מישהו מתנגד, אני לא מצליח להבין בכלל מי נגד מי. למה בכלל יש את כל הבלאגן הזה?

    • 28 תגובות
    • 4.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים