רכבת ישראל - כמו במדינות עולם שלישי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכבת ישראל - כמו במדינות עולם שלישי


tamar

Recommended Posts

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

או חמישי ושישי. ::)

זה נורא , להצתופף במעבר של הקרון ולהתחבק עם התחת של הבנאדם ליד והקיטבג שלך. ותמיד יהיו את המפגרים שלא יתנו לאנשים קודם לרדת מן הרכבת וישר יקפצו בפנים כמו מפגרים. שלא לדבר על הסרט שאדם נכה צרייך לעבור כדי לנסוע ברכבת . :s07:

ביפן אגב, המצב מאד דומה. יש שם ממש אנשים שזה התפקיד שלהם, לדחוס אנשים לקרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נוסע הרבה מאוד ברכבת והסיפור הזה לא חדש בכלל. לפעמים נסיעה ברכבת די בסדר, בעיקר בשעות שאין הם עומס אבל לרוב הנסיעה ברכבת הופכת להיות גיהנום. כל הזמן איחורים :pissed:, לא עוצרים בתחנות שאמורים לעצור בהם, באופן קבוע אני נאלץ לנסוע כשאני יושב על הרצפה, הם מצפצפים על הנוסעים, פקחים וכרטיסנים מתחצפים (יש שם הודי אחד שאם אני תופס אותו מחוץ לתחנת רכבת הוא לא יאהב את המפגש שלנו :bash:). אין אפילו מה להשוות בין שירות הרכבות כאן לבין הרכבות ביפן, גרמניה או צרפת. פשות ביזיון. יש לי בכלל הרגשה שרכבת כאן הוקמה בתור חממה למקורבים ובני משפחה של עסקנים פוליטיים ולאף אחד שם לא איכפת מאיכות השירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דריה, יש הבדל "קטן":

ביפן הרכבות שנועדו לנסיעות מעיר לעיר טסות ב 260-320 קמ"ש, שלא כמו אצלנו ב 90-110 קמ"ש. וחוץ מזה, היפנים קומפקטיים. זה בסדר.

רכבת זה ביזיון, את זה הבנתי כבר מזמן, אבל זה לא שיש אלטרנטיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פי הנתונים שנאספו בפברואר ובמרץ, ‭4.43%‬ מהרכבות איחרו ב-‭10-6‬ דקות, ‭3.9%‬ מהרכבות איחרו ב-‭20-11‬ דקות, ו-‭1.3%‬ מהרכבות איחרו ב-

‭30-21‬ דקות. ‭0.5%‬ מהרכבות איחרו ביותר מחצי שעה.

רק לי זה נראה לא הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביפן אגב, המצב מאד דומה. יש שם ממש אנשים שזה התפקיד שלהם, לדחוס אנשים לקרון.

זה נכון, אבל ביפן מחשב הרכבת פותח את הדלתות ל30 שניות בלבד, לא הספקת לרדת/לעלות? בעיה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאשימו את הצבא, לא את הרכבת . אם הצבא היה טורח לסדר הסעות בלעדיות לחיילים לא היינו מדרדרים למצב של מדינת עולם שלישי. אבל הצבא, כרגיל, חוסך על חשבון החייל הפשוט וזו התוצאה.

יש פתרון לבעיה: הוספת רכבות נוספות. אבל בהתחשבות שרוב הנוסעים חיילים והצבא משלם תשלום גלובלי ולא לפי חייל, לרכבת לא משתלם לרכוש רכבות חדשות. באסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק שהצבא לא משלם גלובאלי, הוא משלם פר נסיעה ולא על כל חייל.

פשוט יש מכרז זה הכל, בדיוק כמו שיש חברת סללור שזוכה במכרז של

הצבא, למשל מירס כרגע.

לכל הג'ובניקים פה שבוכים על הרכבת, בתור מישהו

שהיה רואה את הרכבת פעם בשבועיים, לא התלוננתי על הרכבת אז.

אבל היום אני אזרח שמשלם המון כסף על כרטיס חופשי-חודשי ברכבת

ומקבל שירות מזוויע לחלוטין מבחינת דיוק וצפיפות(לפחות לכיוון ת"א ובחזרה לבינימינה).

כשהכסף יוצא מהכיס שלך זה הרבה יותר כואב להדפק ככה.

רק דבר אחד לטובת הרכבת, נוסעי הרכבת מצפים מהמאבטחים להיות גם אנשי שירות.

אני חושב שמהבחינה הזאת דווקא טוב שרכבת היא חברה ממשלתית כי היא שמה זין

על לקוחות חזירים שרוצים עוד ועוד.

שואלים אותם כאלה שאלות הזויות, מצפים לתשובה רצינית וכשהם מקבלים תשובה בסגנון "קפוץ לי",

הם עוד מתלוננים על אותו מאבטח.

לקוחות ישראלים איכפת להם יותר מפוצי מוצי של שירות במקום שדברים תכלס ידפקו כמו שעון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...