עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. אלפים הפגינו בתל-אביב: די לכיבוש אלפי מפגיני שמאל ציינו 42 שנים למלחמת ששת הימים וצעדו מכיכר רבין למוזיאון תל-אביב, תחת הכותרת "גומרים עם הכיבוש - מתחילים לחיות". ח"כ ניצן הורוביץ: "ישראל חייבת לעמוד לצד ארצות הברית, עם תומכי השלום והדמוקרטיה" צריכים לשלוח אותם לעזה שיחבקו את הערבים שהם כ"כ אוהבים, אני בטוח שהם יחזירו להם חיבוקים ;D http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3727070,00.html

    • 88 תגובות
    • 5.8k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3435197,00.html מאז תום מלה"ע ה-2 אירופה כולה, אשר היתה הרס ולהבות, עבדה קשה להשתקם, לבנות ולהתפתח. והנה, התפתחה, הכל טוב ויפה אבל לא היו דיי פועלים אשר יאכלסו את השוק המתפתח, וכבר בשנות ה-60 וה-70, ממשלות אירופה ייבאו את ראשוני כוח העבודה הזול, ללא התייעצות עם האוכלוסיה והבוחרים, ועתה, אותם פועלים, אשר יועדו להיות זמניים בלבד, הפכו לבעיה דיי קבועה, כי איש מהם לא מיהר לחזור הביתה - למדינות המוסלמיות. במקום זה, הם התיישבו והביאו אחריהם את משפחותיהם (ע"י חוק איחוד משפחות מטומטם - שיתאחדו בתורכיה!) ועתה עסוקים בעיקר בלייבש את שד הרווחה של אירופה, להתרבות ולתכנן הפיכה איסלאמית. הנה מקרה מאד מצער (אוי אוי אוי), בו נשים של טרוריסטים בוכות…

    • 84 תגובות
    • 5.8k צפיות
  3. אני לא פותח פה דיון על אמונה וכיו"ב, מי שרוצה להאמין שיאמין. הוא אמר אתמול בלילה לחבר של אבא שלי, שאם הוא היה יכול לפנות את כל תושבי נהריה בידיו לפני שבת הוא היה עושה זאת. מעניין למה הוא התכוון?...אני מקווה שלא יקרה אסון נורא...ה' ירחם.

    • 15 תגובות
    • 5.8k צפיות
  4. אני בשוק :o זה פשוט לא ייאמן!

    • 81 תגובות
    • 5.8k צפיות
  5. Started by Judas Iscariot,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3965856,00.html אני מקווה שיאנסו אותם בתחת הרבה

    • 23 תגובות
    • 5.8k צפיות
  6. כנראה שהזבל הזה עשה משהו שיכניס אותו לכלא והוא ברח מהארץ! http://news.walla.co.il/?w=//1089614

    • 84 תגובות
    • 5.7k צפיות
  7. (אברי גילעד הקריא מעיתון בוקר) לקראת החגים הזמין עודאי (בנו של סדאם יקירינו) למסיבה , משבושש להגיע / סירב להגיע , שלח שומרים לקחתו בכוח . כשהגיע, כבלוהו , ודחפו לפיו השקו אותו בשפה יותר נוחה , 2 ליטרים של וויסקי . מאז נעלמו עיקבותיו. אח"כ מעיר אברי גילעד :"והאירופאים עדיין מרגישים לא בנוח בנושא תקיפת עיראק ובניית קואלצייה עולמית נגד עיראק ".

  8. פעם הוא בואו נגיד היה ממוצע לא משהו מיוחד בשבט הקודם שלו, ומאז שהעבירו אותו לבנות הוא פתאום מנצח במשימה הראשונה של טאיינו, מנצח אז, מנצח עכשיו (!!) והוא כל הזמן מנצח!!!!!!!!!!!!!! והוא עוד זה שהכי רוצים להדיח!!!!!!! איך זה?!?!?!?!?!??!?!11 :pissed:

    • 49 תגובות
    • 5.7k צפיות
  9. Started by Ewingum,

    כרגע זה מבזק פרסומות באמצע 24, התכנית המדוברת בערוץ 10. בינתיים איכותי :ylsuper:

    • 52 תגובות
    • 5.7k צפיות
  10. Started by J0n1,

    הפרקים של האיחוד כבר שודרו? כמה פרקים אלו? לא הבנתי אם זה כבר יצא או לא

    • 44 תגובות
    • 5.7k צפיות
  11. כן כן לפי חדשות Ynet והרי הציטוט : "פקיסטן: בית משפט שבטי הורה לאנוס בחורה בת 18 משום שאחיה דיבר עם אישה ללא לווי בית דין שיבטי בפקיסטן הורה לאנוס בחורה בת 18 על ידי 4 גברים ולעיני מאות צופים, משום שאחיה בן ה-11, נראה מדבר ללא לווי צמוד עם נערה במעמד גבוהה משלו. כך פרסמה היום משטרת פקיסטן. המקרה אירע בחודש יוני השנה. אבי הנערה הגיש תלונה נגד המעורבים בפרשה במשטרה. בכיר במשטרה מסר כי לא יחסכו אמצעים בעשיית צדק במקרה זה. (אי.פי)" אמנם בית משפט שיבטי . ועכשיו עולה השאלה : האם יש זכות קיום למוסלמים קיצוניים , בעולם ?! האם ניתן לשמוע דבר מזעזע כזה ? ותמיד אני רואה בערוץ 8 תוכניות - גם על האיסלם הנאור והטהור , וכמה הדת הזו אמיתית ונאורה . ידיעה זו מחזקת את הדעה שאין למוסלמים …

    • 33 תגובות
    • 5.7k צפיות
  12. http://news.walla.co.il/?w=//656001 לדעתי זה אחד הדברים הגרועים ביותר שיכלו לקרות למערכת החינוך בארץ. האם זה משפיע גם על מי שנמצא בתיכון עכשיו? כי אם כן זה אומר שאני וכל מי שיהיה שנה הבאה בכיתה י"ב יאלץ לעשות את כל הבגרויות בחופש הגדול (והמקוצר תודות לבני *^#$). הוועדה הזאת תגרום למיזוג של כל סוגי התלמידים שיש בארץ, זאת אומרת שכל ילד יוכל להכנס לאיזה בית ספר שהוא רוצה ללא בחינות, צה שאומר שהרמה של הבתי ספר האיכותיים תרד, ותלמידים שבאמת ירצו ללמוד (בניגוד לרוב התלמידים בארץ), לא יוכלו אלא אם הם ילכו לבתי ספר פרטיים.

    • 62 תגובות
    • 5.7k צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3509239,00.html רבותי אלו נבחרי הציבור שלנו אני אולי לא מחובבי ברברה סטריסנד -אבל אני חושב שצריך לתת כבוד וחופש במדינה דמוקרטית אם לא רוצים להיות אירן 2

    • 88 תגובות
    • 5.7k צפיות
  14. או או... :-X http://news.walla.co.il/?w=/22/1430169

    • 71 תגובות
    • 5.7k צפיות
  15. Started by DimaX,

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: מקור: רינה מצליח, 22

    • 81 תגובות
    • 5.7k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4149731,00.html אני שואל את עצמי - למה בכלל חברות פרטיות צריכות להרוויח רווחי עתק ממשהו שמושת עלי מכורח החוק, כגון ביטוח חובה? מבחינתי צריך להתקיים אחד מהשניים: 1. ביטוח חובה יהיה "מוצר בפיקוח" (ולא פיקוח חסר שיניים של ממונה שיקבל בסיום תפקידו ג'וב שמן באחת החברות עליהן הוא מפקח). כשם שכל מכולת חייבת למכור מוצרי חלב בפיקוח (ובמחיר הנקוב) כתנאי למכירת מוצרי חלב "מתקדמים" ורווחיים יותר, כך חברות ביטוח יאלצו למכור ביטוחי חובה במחיר עלות (קרי, עלות הפעלת המנגנון ועלות התביעות שישולמו למבוטחים) או ברווח מזערי נקוב כתנאי למכירת ביטוחים משלימים למיניהם. 2. תחום ביטוח החובה יולאם לחלוטין וינוהל ע"י הביטוח הלאומי, שוב במחיר עלות. חברות הביטו…

    • 61 תגובות
    • 5.7k צפיות
  17. Started by Merrymoon,

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/490/614.html#comm אוקיי, אז ככה. בואו לא נתחיל להתווכח על אם זה כן או לא בסדר להיות הומו/לסבי ואם זאת מחלה ואם אפשר להרפא וכו' אלא נתעסק ב-2 סוגיות שעולות מן הכתבה. בהנחה והצעירות דוברות אמת והן רק ישנו מחובקות בחוף, לא היתה לאותו מר עזרא (הגובלין שחושב שהחוף של אבא שלו) הזכות להגיד להן דבר. במידה, אם נגיד, היו מתגפפות על החוף לעיני כל יכל גם להזמין את המשטרה. כמה פעמים ראיתם זוג סטרייטים מתחרמנים על החוף (מתחרמנים, לא יושנים מחובקים)? לך אחרי זה תאסור על הומולסביים לעשות אותו הדבר - אלא שאז נהייה כמו איראן שם אם תלך יד ביד עם זוגתך אתה עלול להסתכן במאסר. אם זה לא מספיק, החוצפן הזה עוד שם כיסא נוח וישב לידן וצפה בהן ישנות (מה? הוא חיכה…

    • 39 תגובות
    • 5.7k צפיות
  18. לכולם: LOST סדרת הדרמה/מתח הטובה והמעניינת ביותר שיש בטלויזיה כיום, מומלץ! מומלץ! CSI עונה 5 לחובבי מד"ב : BattleStar Galactica StarGate SG1 עונה 8 StarGate Atlantis שכחתי משהו ?

    • 73 תגובות
    • 5.7k צפיות
  19. בית המשפט שולח את אתי אלון, הלא היא האחראית למעילה הגדולה ביותר בתולדות מדינת ישראל - 250 מיליון דולר נעלמו מהבנק למסחר. עונש חמור וכואב, ואין כמו סיפוק מעבודתם של הפרקליטות, משטרת ישראל ובתי המשפט בישראל. חזק ואמץ!

    • 22 תגובות
    • 5.7k צפיות
  20. מידי פעם אני מוכר וקונה מוצרים ביד שניה ,בדרך כלל שאני מגיע למכירה\קניה זה אחרי סינון החרא ,במכירות זה סינון הסוחרים ,שרוצים לקנות בשקל וחצי ,ושתקיד להם תודה שהם מצעים שקל וחצי בקניות כמו שניסיתי היום ,זה לנסות להוריד אנשים למחיר שפוי ואני אומר לכם ,חלק מהאנשים פשוט מחזיקים את המוצר כאילו זה איזה אוצר נדיר ,גם עם חודשים הם לא מצליחים למכור אותו וזה מוצר עם ערך יורד ,ולא עולה דוגמאות מהיום ,מנסה לקנות 3DS משומש ,מישהו פרסם 900 כולל כמה משחקים ,שמבחינתי רובם זבל חוץ מאחד בודד אבל גם זה משחק מאוד נפוץ שיש לחצי עולם כל זה שיש ברקע השקה של כרטיס הפלאש הראשון ל3DS -לא רישמי אבל בכל זאת וכל זה שמכירות ה3DS בארץ גרועות ,לפחות בינתים אני מציע 600 שקל ,עם משחק אחד ,במצב הק…

  21. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=16&msgid=99619317 עשתה זאת על דעת עצמה, ללא התייעצות עם וטרינר.

    • 56 תגובות
    • 5.7k צפיות
  22. למרות התקשורת המגנה, ומול עדת הסופרים והפרופסורים הנועצים סכין בגב האומה, המורשת היהודית והדמוקרטית מחייבת: תותחים כנגד קסאמים, טילים כנגד גראדים הקסאמים רועמים בשדרות, וקבוצת פרופסורים וסופרים יפי-נפש מזדעקים כנגד מערכת הביטחון על פגיעה בסביבת המחבלים, וחותמים על מודעה מתריסה תחת הכותרת: "האף תספה צדיק עם רשע?". מדינת חמאס הטרוריסטית הכריזה עלינו מלחמה וממטירה פצצות מוות ללא הרף על אזרחינו, מתוך ריכוזי אוכלוסיה תומכת ומעודדת. האם לנו אסור להשתמש בנשק דומה? מהיכן נשאב מוסר שכזה? האם קיימת מדינה אחת בעולם שלא הייתה משיבה בירי תותחים בלתי ממוקד? האם מישהו סבור כי ארצות-הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה או בלגיה היו סופגות וסופגות ללא חיתוך חד וחד-משמעי? http://www.ynet.co.…

    • 106 תגובות
    • 5.7k צפיות
  23. http://news.walla.co.il/?w=/0/1536293 http://news.walla.co.il/?w=/1/1537465 http://news.walla.co.il/?w=//1538050 תיזהרו מאוד... אומנם תפסו חשודים אבל זה עדיין לא אומר שמדובר באותם אנשים. :-\

  24. מי ראה שלשלום נמלטים? *ספוילר* היה פרק ענק! הם עשו את זה יפה שהלשינו גרשט אבל בסוף שום דבר לא השתנה, כי הסוסה הזאת הרגה את שניהם (דבר שהיה ברור שהיא אמרה להם בואו נלך) אבל לא הבנתי למה החזירו את אלכס לסונה, למה הכלבה לא הביאה לו את הסמים או למה הוא פשוט לא התוודה, עדיף לו לשבת על רצח בUSA מאשר לשבת לתמיד בסונה *ספוילר אפרופו נמלטים, קבלו תכפיל של הסיני לא כלכך דומה אבל משעשע ;D (ואאל"ט היא מחזיקה 5310 ביד)

    • 45 תגובות
    • 5.7k צפיות
  25. Started by J0n1,

    מכירים את זה שאתם שיכורים / מסטולים (כל אחד והסטייה שלו) ובא לכם לראות איזה סרט? בכל אופן, אני מחפש איזה סרט ישן קלאסי כזה, אבל שיהיה קלאסיקה וold school, ובנוסף שיהיה ממש גרוע משהו עם אפקטנים בזיוניים שהופק בשנות ה50... אתם יודעים למה אני מתכוון, חייזרים עם נייר כסף על הראש.. כל אלה משהו כמו בהתחלה של הפרק The Heart Attack בסיינפלד, שג'רי רואה בטלוויזיה

    • 20 תגובות
    • 5.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים