דור חדש, מארז חדש: האם כך ייראה ה-Core i9 המתומן שיגיע אל החנויות? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דור חדש, מארז חדש: האם כך ייראה ה-Core i9 המתומן שיגיע אל החנויות?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אף אחד לא שם לב שאינאל ביטלה את ה HT במעבדי ה I7? במקום להגדיל ל 8 ליבות פיזיות ו 16 וירטואליות (כמו שהיה תמיד וכמו שיש כיום גם במעבדי RYZEN), החזירה אותנו צעד אחורה ל 8 ליבות "בלבד:" (בלבד כי אפילו ב I7 דורות קודמים היו 8 ליבות, 4 פיזיות ו 4 דרך HT). ממש מקומם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל גדול בין 8 ליבות ל4 ו4 עם HT.

הi7 הקיים 6/12.

נוסף i9, סה"כ משחקי מילים ההתקדמות קיימת.

לפי התדר שלו סביר שהשמועות שחזרו להלחמה במקום משחה נכונות.

גם המחיר נראה סביר.

בקיצור תודה לAMD.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"יש הבדל גדול בין 8 ליבות ל4 ו4 עם HT." - הצהרה יפה, יש לזה איזשהו סימוכין?

 

מה שהם עשו הוא לשים את ה HT ב I9 בלבד (המעבד הכי יקר בסידרה BY FAR) ולסרס את סידרת ה I7 שמיומה הראשון הגיע עם HT. "יופי" של מהלך מצד חברה שמזיזה את התחת שלה רק שמליקים לה אש מתחת לישבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה חולה? אולי עוד לא נולדת בזמנו (סתם קמצוץ של דרמה, לא אישי חס וחלילה, כולנו חברים פה), אבל היה לנו פעם מעבד 4/8. ואם המערך הזה עדיים היה קיים הוא היה עושה בלגאן בביצועים ובמחירים! (וזה משקף בדיוק את מה שציינת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי בשימושים. השימושים הנפוצים כאן בפורום לא באמת מרוויחים מ-HT ברגע שיש מספר סביר של ליבות פיזיות, לפחות לא בשיעור שמצדיק את תוספת המחיר. ברוב המקרים OC ייתן תמורה גבוהה יותר בפועל. לכן i5/i7 הם הבחירה המשתלמת יותר כאן. מי שצריך יותר ליבות ועדיין מחפש לשמור על יחס עלות-תמורה גבוה, יש את Ryzen/TR (וכמובן יש את גם כפתרון שווה ערך ל-i5/i7).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים של ממש בשמיים, אפילו בAMAZON.COM ה8700K נימכר ב380 דולר לעומת 2700X ב299 דולר, ולא לישכוח שלאינטל יש להוסיף לפחות כ50 דולר עבור סביר - ואז המחיר הוא 430 לעומת 300 בAMD. לדעתי עדיף להשקיע את פערי המחיר הללו בשאר חלקי המחשב כמו מסך/כרטיס מסך עם בגימינג עסקינן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...