עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

tangush2

לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) !

Recommended Posts

ציטוט של Jabberwock

טופס האחריות של המשלוח (UPS) הינו מודבק על גבי אריזת המשלוח.

אין טעם לבוא בטענת אם זרקת אותו.

 

בכלל, כל אריזה של מוצר אלקטרוני צריך לשמור.

מסכים, הכל נכון, אבל זה הכל פועל יוצא של מדיניות החברות אשר הומצא מראש בכדי ליוכלו להתחמק ממתן אחריות כאשר נוח, זוהי מדיניות עסקית נטו, אין פה שום צעד "חברי" אשר בא לקראת הלקוח, הרי שלא היה קורה דבר אילו הלוח היה נשלח בכל אריזה אחרת שאינה מקורית (כל קרטון של לוח היה עושה את העבודה....) עם קצת ריפוד.

זאת הנקודה שלי, שזה מתסקל כי זה לא מבוסס על הגינות נטו אלה על רוחיות נטו, ושוב אני חוזר ואומר, זה חוקי וזכות מלאה של החברה לבצע מהלכים עסקיים שכאלו אבל זה רחוק מלהיות הוגן וחברי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

 

הסיפור שלך קורע לב אבל לא רלוונטי.

א. החנות לא אשמה שקנית מוצר זול במקום רחוק. הטענה לחלוטין לא רלוונטית. מצחיק שזה מגיע ממישהו שלפני שניה האשים מישהו אחר בטענות לא רלוונטיות...

ב. אין ספק שזה לא תקין שהקומקום חזר מתיקון ונכתב עליו שהוא תקין - כאשר בפועל הוא בכלל לא תקין. זאת פאדיחה של היבואן/המעבדה שבדקה אותו. אבל שוב, לא רלוונטי ולא דומה לדיון הזה בכלל..

 

האמת לא הייתי טורח להגיב  אילו לא היית מנהל, כל בעל דעת אשר היה רוצה להפיק תועלת ממה שאמרתי פה היה לוקח את מה שרוצה ומשאיר מאחור את מה שלא, אבל הדרך שאתה מנסה להגיש את דעותיך פה בפורום מוכיחה ראיה חד צדדית ולכן דוקא בגלל היותך מנהל אני טורח להגיב,

 

א. הסיפור שלי בא לתאר עיסקה חוקית למהדרין אשר במסגרת החוק הלקוח יוצא מתוסקל, ולכן זה רלוונטי ביותר.

 

ב. לא שזה משנה אבל ליפי ההגיון שלך כניראה יש לזה משמעות.. מצאתי את חשבונית הקניה של הקומקום (מקבלים ב SMS אוטומאטי ממחסני חשמל) מדובר על קומקום בוש ב 200 ש"ח, התבלבלתי עם הקניה של הקומקום החליפי עקב חוסר ברירה כי הראשון נשלח לתיקון. אגב ה 80 ש"ח עובד מעולה!

 

ג. לא יודע היכן אתה גר, אבל אצלינו, נסיעה לעיר הסמוכה כולל חניה וכו' , 15 דקות הלוך זה טבעי לגמרי כאשר נוסעים לקניות, וכפי שאתה לבטח יודע גם קניות נוספות (לא רק קומקום) הבאסה האמיתית היא שכאשר מגלים בבית שהקומקום לא תקין אז צריך לנסוע חזרה במיוחד רק בשביל קומקום.

 

שוב, מה שרשמתי התחיל מכך שאני מבין את התסקול של הלקוח ולכן הדוגמה הזאת רלוונטית כתיאור לעוד תהליך עסקי וחוקי בעולם של תרבות הצריכה, אני בטוח שכל אחד עבר תסקול שכזה מתישהו, וכאשר זה קורה הלקוח תמיד מרגיש שנפל בין הכסאות ונשאר עם טעם מר.

לגבי המקרה הספציפי הנ"ל, מדובר על לוח תקול שנקנה מספק אשר על פי חוק מכבד אחריות, אך עדיין זה עולה בזמן וכסף ללקוח המתוסקל.

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של T-boon

הלקוח מתאר זאת אחרת ולכן זו מילה שלך מול מילה שלו, ראה ציטוט שלו:

 

" המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה, 

 "התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך

 

 

אספנו מחשב בשנית והחלפנו ללוח אם אחר:)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

אני חושב שאתה מתבלבל, זה לא תנאי למימוש אחריות.

זה גם לא חוקי להציב תנאי כזה למימוש אחריות בשנה הראשונה, לא שיש פה בעיה חוקית כי - הם לא הציבו דבר כזה.

זה היה התנאי (הלגיטימי) שלהם לאחריות על המשלוח באמצעות חברת השליחויות שלהם. אתה לא רוצה להסכים לתנאי הזה? תתכבד ותשנע את המוצר בחזרה לחנות בעצמך, על אחריותך, ועל חשבונך. הכל טוב.

 

שוב פעם אתה כמובן צודק, אך לא מדובר על זה, או שבעצם על זה בדיוק אני מדבר!

לקוח אשר קונה באמצעות משלוח לביתו, כנראה לא נמצא במקום גאוגרפי אשר מאפשר לו הליכה או נסיעה של 10 דקות מביתו, אך זה לא אומר שבעקבות זה הוא אמור לצאת מתוסקל, 

הלקוח משלם במיטב כספו על המשלוח, בין אם מחייבים אותו על משלוח באופן ישיר או בין אם עלות זו מגולמת בערך המוצר עצמו, 

במקרה זה מדובר על ימים ספורים בלבד ולכן זה עוד איך שהוא הגיוני לדרוש אריזה מקורית כתנאי למשלוח חוזר, למרות שאני אישית הייתי מפנה אריזות 5 דקות לאחר סיום ההתקנה, כזה אני, לא נקשר לקרטונים צבעוניים.  אך מה היה קורה לאחר חודש?

לא לכולם יש מחסן מלא באריזות של מוצרים אשר נקנו לפני 10 שנים (אני מקוה שאתה מבין שפה אתה יוצא דופן, כן?)

 

נקודה נוספת, לאדם פרטי, עלות משלוח תהיה גבוהה מאד בייחס לספק אשר עובד עם חברת משלוחים על בסיס קבוע.

במקרה הטוב חברת המשלוחים תשא בהוצאות ובמקרה הרע הספק ישלם שקלים בודדים על הובלה חוזרת,

ומכאן נובעות התגובות שלי, הכל חוקי טוב ויפה אבל לא חברי, לא הוגן כלפי הלקוח,

אילו היו רוצים, בעלות של שקלים בודדים היו מרויחים לקוח נאמן לתמיד...

 

מה הלקוח אשם שהלוח לא תקין? (או הקומקום) 

איך בצורה הוגנת ניתן לאמר ללקוח כי הוא ישא בהוצאת ההובלה רק בגלל שאין לו מחסן של אריזות מקוריות?

 

כפי שאתה אומר, מדובר פה על תנאי לגיטימי (לגיטימי=חוקי) 

אך בעקיפין, מה שבפועל קורה, זה שהלקוח אומנם מקבל מימוש אחריות על פי חוק אך הוא גם נושא בהוצאות,

דבר זה לא הוגן, חוקי כן, אך מתסקל.

 

אני אישית קונה דרך איבורי, לא נכנסתי יותר מדי לאותיות הקטנות בתאי האחריות שלהם אך מנסיוני יש להם מדיניות של לרצות את הלקוח,

ולאחר כמה פעמים שהוכיחו לי את זה, הם הרויחו אותי פעמיים, גם כלקוח וגם כאשר אני שולח חברים לקנות אצלם.

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

 

אספנו מחשב בשנית והחלפנו ללוח אם אחר:)

 

לא מבין על מה ולמה אתה ממשיך להגיב ללא קשר למה שנכתב.

 

יכול להיות שאתם הכי טובים בארץ במתן שירות אבל זה לא משנה את הטענות של פותח השרשור לעומת התגובה שלך אליו,

הוא טוען ככה ואתה טוען אחרת = מילה נגד מילה חחח

 

ואם בסופו של דבר הלכתם לקראתו והחלפתם לו לוח ללא עלות, אז כל הכבוד, אולי בסוף הוא ישאר לקוח שלכם ואף ימליץ לאחרים, כולם מנצחים לעומת כולם מפסידים, די ברור מה עדיף חחח

נערך על-ידי T-boon

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה שיפה בכל הפוסטים האלו, זה שבסוף הלקוח יקבל את מה שהוא צריך לקבל, אז הפוסט הזה סתם עושה שם רע לחנות ועם קצת מחשבה החנות יכלה להימנע מזה בקלות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של T-boon

האמת לא הייתי טורח להגיב  אילו לא היית מנהל, כל בעל דעת אשר היה רוצה להפיק תועלת ממה שאמרתי פה היה לוקח את מה שרוצה ומשאיר מאחור את מה שלא, אבל הדרך שאתה מנסה להגיש את דעותיך פה בפורום מוכיחה ראיה חד צדדית ולכן דוקא בגלל היותך מנהל אני טורח להגיב,

 

א. הסיפור שלי בא לתאר עיסקה חוקית למהדרין אשר במסגרת החוק הלקוח יוצא מתוסקל, ולכן זה רלוונטי ביותר.

 

ב. לא שזה משנה אבל ליפי ההגיון שלך כניראה יש לזה משמעות.. מצאתי את חשבונית הקניה של הקומקום (מקבלים ב SMS אוטומאטי ממחסני חשמל) מדובר על קומקום בוש ב 200 ש"ח, התבלבלתי עם הקניה של הקומקום החליפי עקב חוסר ברירה כי הראשון נשלח לתיקון. אגב ה 80 ש"ח עובד מעולה!

 

ג. לא יודע היכן אתה גר, אבל אצלינו, נסיעה לעיר הסמוכה כולל חניה וכו' , 15 דקות הלוך זה טבעי לגמרי כאשר נוסעים לקניות, וכפי שאתה לבטח יודע מבצעים גם קניות נוספות (לא רק קומקום) הבאסה האמיתית היא שכאשר מגלים בבית שהקומקום לא תקין אז צריך לנסוע חזרה במיוחד רק בשביל קומקום.

 

שוב, מה שרשמתי התחיל מכך שאני מבין את התסקול של הלקוח ולכן הדוגמה הזאת רלוונטית כתיאור לעוד תהליך עסקי וחוקי בעולם של תרבות הצריכה, אני בטוח שכל אחד עבר תסקול שכזה מתישהו, וכאשר זה קורה הלקוח תמיד מרגיש שנפל בין הכסאות ונשאר עם טעם מר.

לגבי המקרה הספציפי הנ"ל, מדובר על לוח תקול שנקנה מספק אשר על פי חוק מכבד אחריות, אך עדיין זה עולה בזמן וכסף ללקוח המתוסקל.

 

 

 

בתור מוכר לשעבר באופיס דיפו, עכשיו הדלקת לי פיוז.

ציטוט

במסגרת החוק הלקוח יוצא מתוסכל

תגיד לי אתה רציני?!

זו הבעיה עם המדינה שלנו!

כל אחד שחושב שהוא יודע את החוק הולך ועושה מה שבא לו וחושב שחנויות ישתקו. ויש חנויות ששותקות וזה עוד יותר מרתיח אותי!

בגלל שיימינג מוטעה אף בעל עסק במדינה שלנו לא צריך להפסיד שקל!

החוק לא בא לבדוק שאתה לא יוצא מתוסכל חס וחלילה ושהמוכר חיבק אותך ביציאה. החוק בא לבדוק שלא עבדו עליך.

עכשיו כשנתחיל לדבר על זה, אתה לא יכול להגיד 'החוק' בלי להזכיר איזה חוק.

חוק הגנת הצרחן ( לא, זו ממש לא שגיאת כתיב! ) נותן לאנשים כ"כ הרבה פתחות לשטויות שזה מטמטם! אם תיכנסו לאתר של האגודה להגנת הצרכן אתם בכלל תמותו מצחוק ממה שהולך שם. איזה פקידה שמחזיקה שם את הפורומים אומרת לכולם שהם זכאים להחליף הכל שזה גדולללל

לדוגמה??? לפי החוק, מוצר שנפתח ניתן לזיכוי בתוך 14 ימי עסקים.

אף אחד לא קרא את ההמשך - שאסור לפתוח את האריזה, שאסור לחבר מוצרי אלקטרוניקה לחשמל.

ברמה שלא פעם ולא פעמים לקוחות הרסו אריזה של ( שלא ניתן לסגור מחדש ) ואחרי שבוע איתן באוזניים הם הגיעו וביקשו להחליף.

בבקשה, קצת נימוס כלפי בית העסק. לא ייתכן מה שהולך פה.

 

לא, לא טוען שקראתי את הסיפור שלך, הוא כנראה הלך פה לאיבוד בין כל ההודעות אבל כן, אני אגיב על מה שאתה אומר אם אני חושב שאתה טועה.

 

אם נסעת עד לחנות וקנית בכיף, אין סיבה שלא תוכל להגיע לשם שוב. 

הם לא אמרו לאף אחד שלא לבדוק את המוצר במקום.

 

 

ציטוט של T-boon

שוב פעם אתה כמובן צודק, אך לא מדובר על זה, או שבעצם על זה בדיוק אני מדבר!

לקוח אשר קונה באמצעות משלוח לביתו, כנראה לא נמצא במקום גאוגרפי אשר מאפשר לו הליכה או נסיעה של 10 דקות מביתו, אך זה לא אומר שבעקבות זה הוא אמור לצאת מתוסקל, 

הלקוח משלם במיטב כספו על המשלוח, בין אם מחייבים אותו על משלוח באופן ישיר או בין אם עלות זו מגולמת בערך המוצר עצמו, 

במקרה זה מדובר על ימים ספורים בלבד ולכן זה עוד איך שהוא הגיוני לדרוש אריזה מקורית כתנאי למשלוח חוזר, למרות שאני אישית הייתי מפנה אריזות 5 דקות לאחר סיום ההתקנה, כזה אני, לא נקשר לקרטונים צבעוניים.  אך מה היה קורה לאחר חודש?

לא לכולם יש מחסן מלא באריזות של מוצרים אשר נקנו לפני 10 שנים (אני מקוה שאתה מבין שפה אתה יוצא דופן, כן?)

 

נקודה נוספת, לאדם פרטי, עלות משלוח תהיה גבוהה מאד בייחס לספק אשר עובד עם חברת משלוחים על בסיס קבוע.

במקרה הטוב חברת המשלוחים תשא בהוצאות ובמקרה הרע הספק ישלם שקלים בודדים על הובלה חוזרת,

ומכאן נובעות התגובות שלי, הכל חוקי טוב ויפה אבל לא חברי, לא הוגן כלפי הלקוח,

אילו היו רוצים, בעלות של שקלים בודדים היו מרויחים לקוח נאמן לתמיד...

 

מה הלקוח אשם שהלוח לא תקין? (או הקומקום) 

איך בצורה הוגנת ניתן לאמר ללקוח כי הוא ישא בהוצאת ההובלה רק בגלל שאין לו מחסן של אריזות מקוריות?

 

כפי שאתה אומר, מדובר פה על תנאי לגיטימי (לגיטימי=חוקי) 

אך בעקיפין, מה שבפועל קורה, זה שהלקוח אומנם מקבל מימוש אחריות על פי חוק אך הוא גם נושא בהוצאות,

דבר זה לא הוגן, חוקי כן, אך מתסקל.

 

אני אישית קונה דרך איבורי, לא נכנסתי יותר מדי לאותיות הקטנות בתאי האחריות שלהם אך מנסיוני יש להם מדיניות של לרצות את הלקוח,

ולאחר כמה פעמים שהוכיחו לי את זה, הם הרויחו אותי פעמיים, גם כלקוח וגם כאשר אני שולח חברים לקנות אצלם.

 

 

 

 

לקוח עשה הזמנה כי הוא לא קרוב לחנות גיאוגרפית? לגיטימי לגמרי.

למה שהחנות תהפוך עולמות כדי להגיע אל הלקוח? זה הלקוח שצריך להגיע לחנות.

אם קרטון נזרק יש אחריות - אבל אין אחריות על מה שיקרה במשלוח, שזה לגיטימי. אלו תמיד חברות צד ג' שעושות את המשלוחים.

 

לגבי עלות המשלוח - לא יודע כמה משהו עולה לפרטי או לחנות ולא נראה לי בלתי אפשרי שהחנות תחייב על משלוח ותדאג להתנהל בחברת השליחויות אם הלקוח יבקש יפה. בכ"מ הלקוח יודע מראש שבמקרה של תקלה הוא יצטרך לשלוח מוצרים או לנסוע רחוק וזו בעיה בלעדית שלו.

הלקוח לא אשם שאין לו מחסן, הלקוח אשם שמנגד למה שהחברה אמרה מפורשות, הוא זרק את הקופסה בכ"ז. זה על אחריותו בלבד. אם ה'טכנאי' שפתח את האשכול לא דאג לעדכן את הלקוח בזה - אני לא רואה איך TMS אשמים.

 

ואתה לא יכול להגיד שהלקוח מתוסכל.

כדי לחסות את ה200 שקל האלו הלקוח דאג להגיע מחיפה לחנות בטיזינאמו, אז שלא יתפלא שהוא צריך להגיע לשם.

אם היה משלם עוד 500 שקל אפילו אבל קונה בחנות מקומית, הוא היה יכול ללכת לשם בעצמו.

הלקוח עשה בחירה מודעת והוא פשוט שכח את ההשלכות.

 

אייבורי הפסידו אותי כבר לפני 8 שנים, אחרי ש3 שנים התרוצצתי עם המחשב שלי אליהם פעם בחודשיים והם אמרו שהוא סתם מתחמם ואז כשנגמרה האחריות הם רצו 800 שקל על מעבד חדש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של natanel102030

בתור מוכר לשעבר באופיס דיפו, עכשיו הדלקת לי פיוז.

תגיד לי אתה רציני?!

זו הבעיה עם המדינה שלנו!

כל אחד שחושב שהוא יודע את החוק הולך ועושה מה שבא לו וחושב שחנויות ישתקו. ויש חנויות ששותקות וזה עוד יותר מרתיח אותי!

בגלל שיימינג מוטעה אף בעל עסק במדינה שלנו לא צריך להפסיד שקל!

החוק לא בא לבדוק שאתה לא יוצא מתוסכל חס וחלילה ושהמוכר חיבק אותך ביציאה. החוק בא לבדוק שלא עבדו עליך.

עכשיו כשנתחיל לדבר על זה, אתה לא יכול להגיד 'החוק' בלי להזכיר איזה חוק.

חוק הגנת הצרחן ( לא, זו ממש לא שגיאת כתיב! ) נותן לאנשים כ"כ הרבה פתחות לשטויות שזה מטמטם! אם תיכנסו לאתר של האגודה להגנת הצרכן אתם בכלל תמותו מצחוק ממה שהולך שם. איזה פקידה שמחזיקה שם את הפורומים אומרת לכולם שהם זכאים להחליף הכל שזה גדולללל

לדוגמה??? לפי החוק, מוצר שנפתח ניתן לזיכוי בתוך 14 ימי עסקים.

אף אחד לא קרא את ההמשך - שאסור לפתוח את האריזה, שאסור לחבר מוצרי אלקטרוניקה לחשמל.

ברמה שלא פעם ולא פעמים לקוחות הרסו אריזה של אוזניות ( שלא ניתן לסגור מחדש ) ואחרי שבוע איתן באוזניים הם הגיעו וביקשו להחליף.

בבקשה, קצת נימוס כלפי בית העסק. לא ייתכן מה שהולך פה.

 

לא, לא טוען שקראתי את הסיפור שלך, הוא כנראה הלך פה לאיבוד בין כל ההודעות אבל כן, אני אגיב על מה שאתה אומר אם אני חושב שאתה טועה.

 

אם נסעת עד לחנות וקנית בכיף, אין סיבה שלא תוכל להגיע לשם שוב. 

הם לא אמרו לאף אחד שלא לבדוק את המוצר במקום.

 

 

לקוח עשה הזמנה כי הוא לא קרוב לחנות גיאוגרפית? לגיטימי לגמרי.

למה שהחנות תהפוך עולמות כדי להגיע אל הלקוח? זה הלקוח שצריך להגיע לחנות.

אם קרטון נזרק יש אחריות - אבל אין אחריות על מה שיקרה במשלוח, שזה לגיטימי. אלו תמיד חברות צד ג' שעושות את המשלוחים.

 

לגבי עלות המשלוח - לא יודע כמה משהו עולה לפרטי או לחנות ולא נראה לי בלתי אפשרי שהחנות תחייב על משלוח ותדאג להתנהל בחברת השליחויות אם הלקוח יבקש יפה. בכ"מ הלקוח יודע מראש שבמקרה של תקלה הוא יצטרך לשלוח מוצרים או לנסוע רחוק וזו בעיה בלעדית שלו.

הלקוח לא אשם שאין לו מחסן, הלקוח אשם שמנגד למה שהחברה אמרה מפורשות, הוא זרק את הקופסה בכ"ז. זה על אחריותו בלבד. אם ה'טכנאי' שפתח את האשכול לא דאג לעדכן את הלקוח בזה - אני לא רואה איך TMS אשמים.

 

ואתה לא יכול להגיד שהלקוח מתוסכל.

כדי לחסות את ה200 שקל האלו הלקוח דאג להגיע מחיפה לחנות בטיזינאמו, אז שלא יתפלא שהוא צריך להגיע לשם.

אם היה משלם עוד 500 שקל אפילו אבל קונה בחנות מקומית, הוא היה יכול ללכת לשם בעצמו.

הלקוח עשה בחירה מודעת והוא פשוט שכח את ההשלכות.

 

אייבורי הפסידו אותי כבר לפני 8 שנים, אחרי ש3 שנים התרוצצתי עם המחשב שלי אליהם פעם בחודשיים והם אמרו שהוא סתם מתחמם ואז כשנגמרה האחריות הם רצו 800 שקל על מעבד חדש.

אינני מבין מהיכן האמוציות האלו מגיעות לך, ולמה כל כך נחרץ, לרגע לא טענתי ש TMS אשמים במשהו אז מה אתה קופץ? חחח

גם לא דיברתי על כך שחוק להגנת הצרכן פוספס פה באיזו שהיא צורה. ההיפך הוא הנכון, לאורך השרשור אני חוזר ואומר שפעלו על פי חוק.

 

מה שכן אני אומר זה שקורה והלקוח יוצא מתוסקל כאשר מדובר על מקרים בו נופל בין הכסאות.

ואם לעולם לא יצא לך להיות מתוסקל משום עסקה שביצעת בחייך אז אשריך ומקווה שלעולם גם לא תהיה.

אבל משום מה אני חושב שאתה יודע בדיוק על מה אני מדבר וגם כאשר הכל מתבצע כחוק ואף מעבר, עדיין יכול להיות מצב בו הצרכן נפגע ונושא בהוצאות.

 

ברור שבמקרה זה הלקוח "אשם" כי לא שמר על האריזה, אך אין זה אומר שזה מוצדק והוגן, כל מה שזה אומר הוא שהספק שומר לעצמו את הזכות שלא לשלם הוצאות הובלה עקב כך וכך... למרות שאין הגיון בלצבור אריזות ריקות...

 

מה זה נוסע לחנות בכיף? מה זה לבדוק את המוצר בחנות? האמת אני לא מבין אם אתה רציני או ציני,

אתה מצפה מהלקוח שקונה שיבדוק אותו בחנות? או קומקום או טלויזיה?

אם יש לך טיפה נסיון הייתה יודע שרוב התקלות מתגלות בחודש הראשון כך שאין לבדיקה בחנות הרבה משמעות.

חוץ מזה שמדובר פה על מקרה של שילוח ולא ביקור פיזי בחנות. אבל למה להתייחס לפרטים חחח

 

במידה והלקוח נסע וקנה פיזית בחנות אז ברור שהוא יכול לנסוע שוב בכדי להחזיר, מה חידשת לנו פה?

אבל אל תתמם ותאמר שזה לא מתסקל, קרא את סיפור הקומקום שלי שוב, שים עצמך בנעליי ואני בטוח שתבין.

 

יש הבדל בין מוצר כמו אוזניות שעבר שימוש, לבין שאין כל אפשרות לדעת אם תקול ללא הפעלתו.

אני מבין על מה אתה מדבר כאשר אתה אומר שלפעמים הלקוח חושב שמגיע לו יותר מדי,

אבל שוב, יש הבדל בין מוצר שנעשה בו שימוש והתגלה כתקול

לבין מוצר שנעשה בו שימוש ואף על פי שהכל תקין הלקוח עדיין רוצה להחזירו.

נו באמת, טיפה הגיון, לרגע לא דובר פה על מקרה האוזניות שלך

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של T-boon

 

לא מבין על מה ולמה אתה ממשיך להגיב ללא קשר למה שנכתב.

 

יכול להיות שאתם הכי טובים בארץ במתן שירות אבל זה לא משנה את הטענות של פותח השרשור לעומת התגובה שלך אליו,

הוא טוען ככה ואתה טוען אחרת = מילה נגד מילה חחח

 

 

כי אני יכול להוכיח את דברי עם שטרי מטען של UPS:) זה כל ההבדל :)

 

לא הכי טובים כי לא מדדתי אחרים, אך נותנים שרות הוגן בהחלט. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

 

כי אני יכול להוכיח את דברי עם שטרי מטען של UPS:) זה כל ההבדל :)

 

לא הכי טובים כי לא מדדתי אחרים, אך נותנים שרות הוגן בהחלט. 

מה זה שטרי מטען של UPS?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו, במידה וצריך לשלוח חזרה את המוצר לחנות.

TMS דורשים משלוח רק באריזה המקורית.

במידה ואין את האריזה המקורית, מה האופציות של הלקוח?

כי להגיד לו תשלח איך שאתה חושב לנכון, ואז במידה שיש בעיה עם המשלוח(מגיע שבור או משהו) אז לך חפש- זה לא אופציה.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של ModChiP

אני רוצה להבין משהו, במידה וצריך לשלוח חזרה את המוצר לחנות.

TMS דורשים משלוח רק באריזה המקורית.

במידה ואין את האריזה המקורית, מה האופציות של הלקוח?

כי להגיד לו תשלח איך שאתה חושב לנכון, ואז במידה שיש בעיה עם המשלוח(מגיע שבור או משהו) אז לך חפש- זה לא אופציה.

 

 

*  דבר ראשון משלוח/איסוף זה לא חלק מאחריות , זה חלק משרות שאנו מציעים ללקוחות שלנו, איסוף בעלות של 45 ש"ח במידה ויש תקלה משלוח חזרה חינם.

* אין לנו אפשרות לבטח משלוחים שאין להם אריזה מקורית, בדרך כלל יש בעיות ששולחים מחשב שלם, אין שוב בעיה ארוז, ספק/קשיח/כרטיס מסך באריזה ממוגנת אך אינה מקרוית. לא חסר לקוחות ששולחים מחשב שלם בקרטון לא תואם עטוף בשקית ניילון נצמד. מי אמור להיות אחראי על מחשב בשווי של 6000 אלף שקל שנשלח ככה? החנות?

* אין אריזה מקורית - למצוא אריזה הכי טובה שאתה יכול. או לשלוח לבד או להגיע לחנות. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קיריל אני רוצה להבין סופית האם המחשב ניקנה בחלקים או מורכב?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close