עבור לתוכן
  • צור חשבון

tangush2

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    5
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    16יום 5ש' 56דק' 50שנ'

דירוג

2 ניטרלי

אודות tangush2

  • דרגה
    Zone NewUser

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. הבעיה היא בשירות ואסביר למה. יש חנות בחיפה ששמה MDS שאני קונה לפעמים. חנות ידועה מאוד. שם הגישה היא אחרת. אם יש בעיה הם : 1. עונים בנימוס ועדיבות 2. מנסים לפתור את הבעיה בצורה הוגנת 3. הולכים לקראת הלקוח 4. מחליפים במקום בלי לטרטר את הלקוח ואחר כך שוברים את הראש עם חברת השליחויות 5. לוקחים אחריות מיידית =========== ציון לשירות כזה =10 ב- tms אם יש בעיה : 1. מטרטרים את הלקוח בבדיקות סרק שאין בהם צורך רק כדי שאולי תרד מהם. עונים בצורה לא מסבירת פנים. 2. מנסים לפתור את הבעיה רק שיצא הכי משתלם עבורם בלי להתייחס לנזקים של הלקוח 3. גורמים ללקוח נזקים ולא אכפת להם בכלל 4. אומרים ללקוח לשלוח את הרכיב התקול ולחקות שבועות. ובסוף אפילו לא מבטיחים החזר. 5. לא לוקחים אחריות בכלל. לא מספרים את העובדות לאשורן ============ ציון לשירות כזה=3 אני העשה לכם חישוב גס כמה נזק הם גרמו לי : 1. מספר ביקורים חוזרים אצל הלקוח (כ-4) כדי לארוז ולבצע משלוחים ובדיקות מחיר מינימום = 4*150 ש"ח (עלות ביקור מינימלית) = 600 ש"ח 2. דיסק קשיח שלא הוחלף = 240 ש"ח 3. גרימה לאיבוד הלקוח ומי ששלח אותו. כלומר שני לקוחות עלות שנתית ולא מעבר, של הנזק. נניח כ 4 ביקורים בשנה. כל ביקור 150 ש"ח במינימום כפול שני לקוחות הנזק השנתי = 1200 ש"ח ====================== סה"כ הנזק = 2040 ש"ח אתם לא מבינים במה מדובר. אתם מקלים ראש בהתנהגות הלא שירותית ואנטיפתית לעיטים של קירל וחבריו. אתם כנראה שבויים בקונספציות אחרות. אני גדלתי בארה"ב ושם לא מתנהגים ככה. אצלם הלקוח תמיד צודק . גם החשיבה הזו של לתקוף את הלקוח ולהשמיץ אותו .לא ללכת לקראתו בשום מצב בלי לחשוב על הנזק העצום שהם גורמים להם עצמם. הרי ברור שבגישה כזו אני וכל הלקוחות שלי וכל החברים וקולגות שאני מכיר ישמעו על התנהלותם ויסיקו את המסכנות לגביהם. מה הם לא מבינים שעדיף להם לזכות אותי מאשר גם לקבל תביעה וגם שכל זה יקרה להם? לא מבין
  2. שלום לכולם, TMS עשיתי חיפוש למספר העסק של חברת :כדי להגיש תלונה ונתקלתי בפוסט הזה https://hwzone.co.il/community/topic/540092-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%A4%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%9E-tms/ המקרה מאוד דומה שקרה לי אני בעל עסק קטן מחיפה למחשבים מזה הרבה שנים Tms הייתי צריך מחשב גיימינג ללקוח שלי. כוון שאני לא מומחה בתחום התייעצתי עם אנשים בחברת והרכבנו מחשב גיימינג בסכום של מעל 4000 ש"ח לשביעות רצון כולם. הזמנתי את המחשב ושהגיע הרכבתי אותו אצל הלקוח. אחרי זמן קצר גיליתי שהמחשב לא עושה כיבוי. כוון שלא תכננתי להישאר אמרתי שאני אבדוק את זה ואחזור לנסות לפתור את הבעיה. חזרתי ושום פתרון שחשבתי עליו לא גרם לפתרון של הבעיה. החלטתי להעלות את המחשב עם מערכת הפעלה לייב של אובונטו וכמו בווינדויס 10 גם איתה לא היה כיבוי. התקשרתי ואמרתי להם שכל מה שניסיתי לא עזר וזה נראה לי בעיה בלוח אם בטי אם אס לא הסכימו תחילה והציעו לי לפרמט ולהתקין מחדש את המערכת. אמרתי להם שזה עבודה נוספת עבורי וגם ככה אני כבר בהפסדים על המחשב הזה וחוץ מזה אמרתי להם שאין שום צורך בזה . כוון שגם במערכת חלופית (אובונטו ) קורה אותו הדבר הם המשיכו להתעקש ואני חזרתי על דבריי. לבסוף הם הסכימו שאני אשלח להם את המחשב באריזה המקורית בלבד ביררתי עם הלקוח ובניגוד להמלצתי אליו הוא זרק את הקופסה שוב דין ודברים שבהם הם מסרבים לקבל את המחשב שלבסוף הייתי חייב לקחת אחריות על המשלוח וכך עשיתי ארזתי את המחשב ושלחתי להם. לאחר הבדיקה שלהם התברר כדבריי שהלוח היה לא תקין ואז נאמר שלהזמין לוח כמו שהם שמו לי יקח שבועיים עד שיגיע אמרתי להם שזה לא אפשרי לתת ללקוח לחכות אז הם הציעו שהוסיף כסף ללוח אחר אמרתי וחזרתי על כך שהדבר לא נגרם באשמתי ולכן לא אוסיף כסף אלה אצפה שזה יהיה במסגרת הפיצוי על כל העיקובים הנ"ל כמובן שהם לא ראו את זה כך ולא הסכימו. לאחר דין או דברים נוסף נאמר לי שכבר נשארו רק כמה ימים ואם אחכה הלוח המקורי כבר יגיע. לאחר יום יומיים התקשרו ואמרו שלבסוף הלוח לא יגיע והם ירכיבו לי לוח אחר. הסכמתי בתנאי שהלוח יהיה שווה ערך לשלי. המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה. התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך והם ניסו לשכנע שהלוח שהם שמו הוא טוב למרות שאמרתי להם שכל הביקורות על הסידרה הזו אמרו לא לקנות אותו. לאחר דין או דברים נוסף הוחלט שאני אשלח חזרה את המחשב והם ירכיבו לוח שווה ערך וכך עשיתי כבר הייתי בטוח שאני בסוף הדרך הבטוחה למחשב תקין (מיותר לציין שהלקוח "ישב לי על הוריד" דבר שלא הייה נעים כלל וכלל…) לאחר יום יומיים שוב חזר המחשב ולאכזבתי המלאה שלא לאמר הדי צפוייה הדיסק הקשיח היה חופשי בתוך הקופסה לחלוטין עקב שבירה של המתאמים (ראו תמונות) שוב התקשרתי ואמרתי להם שעשיתי בדיקת S.M.R.T והתגלו ערכים גבוהים לא תקינים ללא סקטורים פגומים בתגובה נאמר לי לעשות בדיקה כזו אחרי פורמט מלא. שוב אמרתי להם שאני יעשה אבל אני לא מעוניין בדיסק שעבר חבלה עשיתי את הבדיקה שערכה מספר רב של שעות והתגלו אותם ערכים. התקשרתי שוב וביקשתי זיכוי או החלפה מיידית של הדיסק. אמרו שזה ייקח שבועיים. אמרתי להם שגם לי ובטח ללקוח כבר אין אפשרות לחכות זמן כה רב ואני דורש החלפה מיידית של הדיסק. הם סרבו ואז נעלצתי לקנות דיסק אחר על חשבוני.ולשחרר לדרכו את הלקוח אחרי עוד דין ודברים נוסף נפרדו דרכנו הם המשיכו בדרישה שאני אשלח להם את הדיסק (על חשבוני הפעם) והם יבדקו ורק אם ימצא פגום אקבל את ההחזר אני מצידי אמרתי שאני לא אשם בתקלה ושיפתרו את הבעיה עם חברת השילוח יו פי אס הם סרבו וכך אני עומד לפני תביעה כנגדם שיפטו בעצמכם אם ככה אמור להיראות שירות תקין ללקוח
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close