עבור לתוכן
  • צור חשבון

T-boon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    182
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    88יום 16ש' 3דק' 31שנ'

דירוג

1 ניטרלי

אודות T-boon

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980

מידע נוסף

  • מין
    זכר
  • מפרט מחשב
    MB - gigabyte z77x-D3H
    i5-3570K
    radeon HD6570
    8 GB זיכרון

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. תודה על התשובה, פחות רעש, שחיקה נמוכה וגם פחות אבק שמצטבר עליהם. פתאום שמתי לב גם לתגובה של moon mage וזה גם מוסיף לי להחלטה. אלופים אתם! איזה כיף של יעוץ.
  2. תאחלס זה מפתה, יאללה נו עוד 230 ש"ח וללכת על ה GTX 1660 הדבר היחיד שטיפה מבאס אותי, קראתי שהמאוורר היחיד שלו לא נכבה כאשר המחשב ללא מעמץ כמו שקורה בכרטיסים מתקדמים אחרים. אולי אתם יודעים איך זה ב RX 570 ?
  3. חברים תודה רבה קודם כל, אבל לא יודע... תאכלס דרישות גרפיות מומלצות למשחק הם GTX 960 או R9 280 להבנתי, RX 570 זה שתי דורות למעלה מהם ומהיר מהם בערך ב 40% (?) אז את המשחק (WOW CLASSSIC) הוא יריץ די בקלילות, מעבר לזה באמת שאני לא צריך יותר, אני לא מתכוון לשחק משחקים מודרניים אחרים. אז לא יודע לגבי מתיחת התקציב ל GTX1660 כשלמעשה לא יהיה לכך שימוש (למרות שתהיה לי הרגשת סיפוק מסויימת) נראה לי שעם ה RX570 יהיה לי מספיק FPS אפילו ברגעי המשחק הכי תובעניים (זה לא משחק עם גרפיקה מודרנית)
  4. מעולה, תודה רבה, אולי אקפיץ את הדיון עוד חודש ככה לראות אם יש חדש לקראת הנסיעה לאילת
  5. אגב כתוב בדרישות של הכרטיס שצריך : PCI Express® 2.0 or higher version based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard in order for the card to be compatible with. זה יתאים ללוח שלי? כי במפרט של שלוח שלי לא מצויין PCI Express® 2.0 אלה רק PCI Express (בלי ה 2.0)
  6. אוקי אני מבין, נראה לי שאלך בכיוון של ה RX 570, גם כי הוא עם 8 גיגה זיכרון (בדרישות מערכת מומלצות זה 4 גיגה) וגם כי יש לו קירור גדול יותר, 2 מאווררים בדרך כלל מסתובבים לאט יותר ממאוורר יחיד וכך שקטים יותר, אך בבקשה תקן אותי אם אני טועה, שקט זו דרישה ששכחתי לציין... גם אני די מתרשם מהמחירים של TMS, זולים מ ivory / ksp עוד חודש אני באילת אז אתקשר לברר איתם אם יש במלאי... תודה!
  7. שלום, כידוע בליזרד שיחררה את warld of warcraft CLASSIC לפני כשבועיים. בבקשה המלצה לכרטיס שיענה על דרישות המשחק. (רק למשחק הזה, אינני משחק במשחקים אחרים בכלל) המפרט שלי מופיע בחתימה, תקציב כ 500 ש"ח יספיק? כרגע אני משחק עם הכרטיס מסך המובנה של המעבד על הגדרות נמוכות במשחק, הייתי רוצה גבוהות. תודה רבה.
  8. אינני מבין מהיכן האמוציות האלו מגיעות לך, ולמה כל כך נחרץ, לרגע לא טענתי ש TMS אשמים במשהו אז מה אתה קופץ? חחח גם לא דיברתי על כך שחוק להגנת הצרכן פוספס פה באיזו שהיא צורה. ההיפך הוא הנכון, לאורך השרשור אני חוזר ואומר שפעלו על פי חוק. מה שכן אני אומר זה שקורה והלקוח יוצא מתוסקל כאשר מדובר על מקרים בו נופל בין הכסאות. ואם לעולם לא יצא לך להיות מתוסקל משום עסקה שביצעת בחייך אז אשריך ומקווה שלעולם גם לא תהיה. אבל משום מה אני חושב שאתה יודע בדיוק על מה אני מדבר וגם כאשר הכל מתבצע כחוק ואף מעבר, עדיין יכול להיות מצב בו הצרכן נפגע ונושא בהוצאות. ברור שבמקרה זה הלקוח "אשם" כי לא שמר על האריזה, אך אין זה אומר שזה מוצדק והוגן, כל מה שזה אומר הוא שהספק שומר לעצמו את הזכות שלא לשלם הוצאות הובלה עקב כך וכך... למרות שאין הגיון בלצבור אריזות ריקות... מה זה נוסע לחנות בכיף? מה זה לבדוק את המוצר בחנות? האמת אני לא מבין אם אתה רציני או ציני, אתה מצפה מהלקוח שקונה לוח אם שיבדוק אותו בחנות? או קומקום או טלויזיה? אם יש לך טיפה נסיון הייתה יודע שרוב התקלות מתגלות בחודש הראשון כך שאין לבדיקה בחנות הרבה משמעות. חוץ מזה שמדובר פה על מקרה של שילוח ולא ביקור פיזי בחנות. אבל למה להתייחס לפרטים חחח במידה והלקוח נסע וקנה פיזית בחנות אז ברור שהוא יכול לנסוע שוב בכדי להחזיר, מה חידשת לנו פה? אבל אל תתמם ותאמר שזה לא מתסקל, קרא את סיפור הקומקום שלי שוב, שים עצמך בנעליי ואני בטוח שתבין. יש הבדל בין מוצר כמו אוזניות שעבר שימוש, לבין לוח אם שאין כל אפשרות לדעת אם תקול ללא הפעלתו. אני מבין על מה אתה מדבר כאשר אתה אומר שלפעמים הלקוח חושב שמגיע לו יותר מדי, אבל שוב, יש הבדל בין מוצר שנעשה בו שימוש והתגלה כתקול לבין מוצר שנעשה בו שימוש ואף על פי שהכל תקין הלקוח עדיין רוצה להחזירו. נו באמת, טיפה הגיון, לרגע לא דובר פה על מקרה האוזניות שלך
  9. לא מבין על מה ולמה אתה ממשיך להגיב ללא קשר למה שנכתב. יכול להיות שאתם הכי טובים בארץ במתן שירות אבל זה לא משנה את הטענות של פותח השרשור לעומת התגובה שלך אליו, הוא טוען ככה ואתה טוען אחרת = מילה נגד מילה חחח ואם בסופו של דבר הלכתם לקראתו והחלפתם לו לוח ללא עלות, אז כל הכבוד, אולי בסוף הוא ישאר לקוח שלכם ואף ימליץ לאחרים, כולם מנצחים לעומת כולם מפסידים, די ברור מה עדיף חחח
  10. שוב פעם אתה כמובן צודק, אך לא מדובר על זה, או שבעצם על זה בדיוק אני מדבר! לקוח אשר קונה באמצעות משלוח לביתו, כנראה לא נמצא במקום גאוגרפי אשר מאפשר לו הליכה או נסיעה של 10 דקות מביתו, אך זה לא אומר שבעקבות זה הוא אמור לצאת מתוסקל, הלקוח משלם במיטב כספו על המשלוח, בין אם מחייבים אותו על משלוח באופן ישיר או בין אם עלות זו מגולמת בערך המוצר עצמו, במקרה זה מדובר על ימים ספורים בלבד ולכן זה עוד איך שהוא הגיוני לדרוש אריזה מקורית כתנאי למשלוח חוזר, למרות שאני אישית הייתי מפנה אריזות 5 דקות לאחר סיום ההתקנה, כזה אני, לא נקשר לקרטונים צבעוניים. אך מה היה קורה לאחר חודש? לא לכולם יש מחסן מלא באריזות של מוצרים אשר נקנו לפני 10 שנים (אני מקוה שאתה מבין שפה אתה יוצא דופן, כן?) נקודה נוספת, לאדם פרטי, עלות משלוח תהיה גבוהה מאד בייחס לספק אשר עובד עם חברת משלוחים על בסיס קבוע. במקרה הטוב חברת המשלוחים תשא בהוצאות ובמקרה הרע הספק ישלם שקלים בודדים על הובלה חוזרת, ומכאן נובעות התגובות שלי, הכל חוקי טוב ויפה אבל לא חברי, לא הוגן כלפי הלקוח, אילו היו רוצים, בעלות של שקלים בודדים היו מרויחים לקוח נאמן לתמיד... מה הלקוח אשם שהלוח לא תקין? (או הקומקום) איך בצורה הוגנת ניתן לאמר ללקוח כי הוא ישא בהוצאת ההובלה רק בגלל שאין לו מחסן של אריזות מקוריות? כפי שאתה אומר, מדובר פה על תנאי לגיטימי (לגיטימי=חוקי) אך בעקיפין, מה שבפועל קורה, זה שהלקוח אומנם מקבל מימוש אחריות על פי חוק אך הוא גם נושא בהוצאות, דבר זה לא הוגן, חוקי כן, אך מתסקל. אני אישית קונה דרך איבורי, לא נכנסתי יותר מדי לאותיות הקטנות בתאי האחריות שלהם אך מנסיוני יש להם מדיניות של לרצות את הלקוח, ולאחר כמה פעמים שהוכיחו לי את זה, הם הרויחו אותי פעמיים, גם כלקוח וגם כאשר אני שולח חברים לקנות אצלם.
  11. האמת לא הייתי טורח להגיב אילו לא היית מנהל, כל בעל דעת אשר היה רוצה להפיק תועלת ממה שאמרתי פה היה לוקח את מה שרוצה ומשאיר מאחור את מה שלא, אבל הדרך שאתה מנסה להגיש את דעותיך פה בפורום מוכיחה ראיה חד צדדית ולכן דוקא בגלל היותך מנהל אני טורח להגיב, א. הסיפור שלי בא לתאר עיסקה חוקית למהדרין אשר במסגרת החוק הלקוח יוצא מתוסקל, ולכן זה רלוונטי ביותר. ב. לא שזה משנה אבל ליפי ההגיון שלך כניראה יש לזה משמעות.. מצאתי את חשבונית הקניה של הקומקום (מקבלים ב SMS אוטומאטי ממחסני חשמל) מדובר על קומקום בוש ב 200 ש"ח, התבלבלתי עם הקניה של הקומקום החליפי עקב חוסר ברירה כי הראשון נשלח לתיקון. אגב ה 80 ש"ח עובד מעולה! ג. לא יודע היכן אתה גר, אבל אצלינו, נסיעה לעיר הסמוכה כולל חניה וכו' , 15 דקות הלוך זה טבעי לגמרי כאשר נוסעים לקניות, וכפי שאתה לבטח יודע מבצעים גם קניות נוספות (לא רק קומקום) הבאסה האמיתית היא שכאשר מגלים בבית שהקומקום לא תקין אז צריך לנסוע חזרה במיוחד רק בשביל קומקום. שוב, מה שרשמתי התחיל מכך שאני מבין את התסקול של הלקוח ולכן הדוגמה הזאת רלוונטית כתיאור לעוד תהליך עסקי וחוקי בעולם של תרבות הצריכה, אני בטוח שכל אחד עבר תסקול שכזה מתישהו, וכאשר זה קורה הלקוח תמיד מרגיש שנפל בין הכסאות ונשאר עם טעם מר. לגבי המקרה הספציפי הנ"ל, מדובר על לוח תקול שנקנה מספק אשר על פי חוק מכבד אחריות, אך עדיין זה עולה בזמן וכסף ללקוח המתוסקל.
  12. מסכים, הכל נכון, אבל זה הכל פועל יוצא של מדיניות החברות אשר הומצא מראש בכדי ליוכלו להתחמק ממתן אחריות כאשר נוח, זוהי מדיניות עסקית נטו, אין פה שום צעד "חברי" אשר בא לקראת הלקוח, הרי שלא היה קורה דבר אילו הלוח היה נשלח בכל אריזה אחרת שאינה מקורית (כל קרטון של לוח היה עושה את העבודה....) עם קצת ריפוד. זאת הנקודה שלי, שזה מתסקל כי זה לא מבוסס על הגינות נטו אלה על רוחיות נטו, ושוב אני חוזר ואומר, זה חוקי וזכות מלאה של החברה לבצע מהלכים עסקיים שכאלו אבל זה רחוק מלהיות הוגן וחברי.
  13. הלקוח מתאר זאת אחרת ולכן זו מילה שלך מול מילה שלו, ראה ציטוט שלו: " המחשב הגיע אלי לאחר יום יומיים ולהפתעתי שמו לי לוח מסידרה יותר נמוכה, "התקשרתי אליהם והם האשימו אותי שאני הסכמתי לדבר. חזרתי וטענתי שהסכמתי בתנאי שלא אפגע מכך
  14. חלקית אני מסכים, לכן כתבתי שאין פה שום התנהלות שעוברת על החוק כולל שמירת אריזה, אבל אני כן חושב שזה מגוחח להציב את זה כתנאי למימוש אחריות.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close