עבור לתוכן
  • צור חשבון

natanel102030

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    129
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    288יום 3ש' 58דק' 22שנ'

דירוג

2 ניטרלי

1 עוקב

אודות natanel102030

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. נראה לי שלא הבנת את הקטע של OC. אמנם ספציפית בדור הנוכחי התווספו ליבות למעבד. על זה אני לא אתווכח. אתה רוצה מעבד טוב יותר. OC יהפוך את המעבד שלך לטוב יותר. הרבה אנשים חוששים משחיקה; א. זה לא נכון, ב. כולנו נחליף מעבדים בעוד שנה כשאינטל יוציאו את הסדרה החדשה, דור 10 חארטה כלשהי על 10nm, ככה שאין סיבה להמנע מלקרוע אותו.
  2. א. נסה למחוק ולהתקין את הדרייבר שלו מחדש. ב. בפעם הבאה שזה יקרה אל תעשה ריסטרט. 1. WINKEY+X 2. לרדת לDevice Manager ולהיכנס עם ENTER 3. תרחיב את HID ואת Mice ( העכבר ), צלם את מה שיש שם ושמור עם צייר ( WINKEY ולהתחיל לכתוב 'צייר' ) אחרי זה תעלה את התמונה עם עכבר חיצוני או שתעלה אותה בעזרת הטאצ'פאד אחרי ריסטרט.
  3. 15 זו שגיאה שקשורה לזיכרון. האם החלפת או הוספת זיכרון באיזור הזמן שזה קרה? אם יש לך שני סטיקים, נסה להעלות את המערכת עם סטיק בודד בכל פעם בסלוט אחר, כדי לבדוק תקלה בזיכרון ובתושבת.
  4. * גיבוב. לא גיבובי. * לא הרבה גיבובים, אלא גיבוב גדול בכ"מ, "אין שום מניעה לקנות זיכרון יד שנייה" זה בדיוק מה שחבר אמר על הזמנה של זיכרון מאיביי. כן כתוב שהוא חדש וכמובן שהמחיר ממש קורץ. הם לא עברו BOOT בסופו של דבר. בכ"מ, 300 שקל לסלוט של 8GB DDR3 זה לא כזה נורא אם אתה יודע שאתה מקבל מוצר חדש ושיש לך עליו אחריות. אתה אף פעם לא יודע מה עבר על רכיבים ומה עשו איתם, בדיוק מאותה סיבה שיש דגמים של כרטיסי מסך שידועים כיותר טובים לביטקויין ולכן לא כדאי לקנות משומשים כאלו. לא צריך להיות גאון גדול? תגיד את זה למישהו ששם 600-700 שקל על ניסיון לחדש מחשב עכשיו. אני ראיתי את זה לנכון להבהיר את הנקודה הזאת למען המשתמשים שפחות מבינים. ואגב, פותח האשכול - האם ההערה נראית לך רלוונטית? כי אני לא יודע אם הוא מבין ולמה שאני לא אכניס את השורה הקטנה הזאת? למה להעיף? יותר זיכרון שווה יותר ביצועים? תעשה שיעורי בית ותדבר איתי. לדחוף כמה סטיקים לא קשורים ממש לא יעזור לך ואפילו יאט את מהירויות הגישה לזיכרון - דבר שהרבה יותר חשוב מנפח כשזה מגיע לראם. וכן, 8 ראם לדעתי יספיק, מקסימום בעתיד יוסיף עוד 8 וזהו. חבל להיות עם 12 איטיים. מה הקשר לSATA? ההבדל במחירים זעום כשמסתכלים על ההבדל בין הדיסקים הכי זולים לאלו שעובדים קצת יותר טוב והם גם ( בלי קשר בכלל למהירות, פשוט כי ככה זה בד"כ ) הרבה יותר אמינים. ולא, אני לא ארד לרמת FXP. כי רק אם אחד בא משם הוא יודע לזהות כאלה
  5. בתור מוכר לשעבר באופיס דיפו, עכשיו הדלקת לי פיוז. תגיד לי אתה רציני?! זו הבעיה עם המדינה שלנו! כל אחד שחושב שהוא יודע את החוק הולך ועושה מה שבא לו וחושב שחנויות ישתקו. ויש חנויות ששותקות וזה עוד יותר מרתיח אותי! בגלל שיימינג מוטעה אף בעל עסק במדינה שלנו לא צריך להפסיד שקל! החוק לא בא לבדוק שאתה לא יוצא מתוסכל חס וחלילה ושהמוכר חיבק אותך ביציאה. החוק בא לבדוק שלא עבדו עליך. עכשיו כשנתחיל לדבר על זה, אתה לא יכול להגיד 'החוק' בלי להזכיר איזה חוק. חוק הגנת הצרחן ( לא, זו ממש לא שגיאת כתיב! ) נותן לאנשים כ"כ הרבה פתחות לשטויות שזה מטמטם! אם תיכנסו לאתר של האגודה להגנת הצרכן אתם בכלל תמותו מצחוק ממה שהולך שם. איזה פקידה שמחזיקה שם את הפורומים אומרת לכולם שהם זכאים להחליף הכל שזה גדולללל לדוגמה??? לפי החוק, מוצר שנפתח ניתן לזיכוי בתוך 14 ימי עסקים. אף אחד לא קרא את ההמשך - שאסור לפתוח את האריזה, שאסור לחבר מוצרי אלקטרוניקה לחשמל. ברמה שלא פעם ולא פעמים לקוחות הרסו אריזה של אוזניות ( שלא ניתן לסגור מחדש ) ואחרי שבוע איתן באוזניים הם הגיעו וביקשו להחליף. בבקשה, קצת נימוס כלפי בית העסק. לא ייתכן מה שהולך פה. לא, לא טוען שקראתי את הסיפור שלך, הוא כנראה הלך פה לאיבוד בין כל ההודעות אבל כן, אני אגיב על מה שאתה אומר אם אני חושב שאתה טועה. אם נסעת עד לחנות וקנית בכיף, אין סיבה שלא תוכל להגיע לשם שוב. הם לא אמרו לאף אחד שלא לבדוק את המוצר במקום. לקוח עשה הזמנה כי הוא לא קרוב לחנות גיאוגרפית? לגיטימי לגמרי. למה שהחנות תהפוך עולמות כדי להגיע אל הלקוח? זה הלקוח שצריך להגיע לחנות. אם קרטון נזרק יש אחריות - אבל אין אחריות על מה שיקרה במשלוח, שזה לגיטימי. אלו תמיד חברות צד ג' שעושות את המשלוחים. לגבי עלות המשלוח - לא יודע כמה משהו עולה לפרטי או לחנות ולא נראה לי בלתי אפשרי שהחנות תחייב על משלוח ותדאג להתנהל בחברת השליחויות אם הלקוח יבקש יפה. בכ"מ הלקוח יודע מראש שבמקרה של תקלה הוא יצטרך לשלוח מוצרים או לנסוע רחוק וזו בעיה בלעדית שלו. הלקוח לא אשם שאין לו מחסן, הלקוח אשם שמנגד למה שהחברה אמרה מפורשות, הוא זרק את הקופסה בכ"ז. זה על אחריותו בלבד. אם ה'טכנאי' שפתח את האשכול לא דאג לעדכן את הלקוח בזה - אני לא רואה איך TMS אשמים. ואתה לא יכול להגיד שהלקוח מתוסכל. כדי לחסות את ה200 שקל האלו הלקוח דאג להגיע מחיפה לחנות בטיזינאמו, אז שלא יתפלא שהוא צריך להגיע לשם. אם היה משלם עוד 500 שקל אפילו אבל קונה בחנות מקומית, הוא היה יכול ללכת לשם בעצמו. הלקוח עשה בחירה מודעת והוא פשוט שכח את ההשלכות. אייבורי הפסידו אותי כבר לפני 8 שנים, אחרי ש3 שנים התרוצצתי עם המחשב שלי אליהם פעם בחודשיים והם אמרו שהוא סתם מתחמם ואז כשנגמרה האחריות הם רצו 800 שקל על מעבד חדש.
  6. אעמממ למען האמת, נראה כמו תקלה בספק. מדוע החלפת את הספק שלך? והאם התקלה השתנתה ( הוחמרה אולי? ) לאחר ההחלפה?
  7. בטח שתיאורטית יהיו הבדלים - כל הדברים שציינת הם תיאורתיים ומעשיים בד-בבד. עוד סיבה, אבל לדעתי הוא התכוון יותר לאיבוד איכות כלשהי בין מכשירים ולא לאקולייזר. בוודאות. כמו שאמרתי, גרסאת בלוטוס במכשיר, גרסה של האוזניות, האנטנות... לגבי הווליום, אנדרואיד כנראה מוגדר לך ליבשת הזאת ובאופן אוטומטי מפעיל תקנים אירופיים שמגבילים את עוצמת הווליום. USA הכי שווה רק שכחת את גרסאת הבלוטוס, האנטנה שקיימת בפלאפון ( שמשתנה ממכשיר למכשיר ), כמה הפרעות יש בסביבה שלך, אפילו כמה הפרעות המכשיר שלך מוציא ( תדר 2.4 זה דיי בית *ונות היום לצערי ) אעמממ אז אלא אם מישהו פספס, אני יודע שיהיו הבדלים בין מכשירים. נגיד LG דואגים לדחוף כרטיסי קול וחווית מולטימדיה ( שזה גם בלוטוס וכו ) יותר מתקדמת מרוב השוק. גם Sony נגיד. בכ"מ, המשתנים האלו, לדוגמה, עלולים להשפיע על האיכות: - חברה, פס ייצור וייעוד מכשיר ( מכשירי דגם כנראה יתנו סאונד יותר טוב מסדרת הA או הE של סמסונג לדוג' ) - טכנולוגיות ( גרסאת בלוטוס, תקני דחיסה נתמכים ) - הפרעות אלחוטיות - תדר ה2.4 כ"כ עמוס בישראל שזה מגעיל. הבדלים בסאונד: קידוד, אקולייזר ועוד דברים שקורים ברמת התוכנה במכשיר.
  8. "גיימינג" אחרי השידרוג זה משהו בעייתי. לא כתבת דגם מדוייק לכ. מסך אבל הוא כנראה לא מתקדם מדי כבר. יד 2? אל! פשוט אל! ולא, אל תוסיף עוד ראם. קנה סטיק אחד בודד שיחליף אותם וזהו. גם ככה הDual Channel של לפני עשור לא היה וואו. SSD של 250GB וסטיק של 8GB ראם אמורים לתת למחשב הזה מרווח נשימה ו(אלא אם אחד הרכיבים האחרים ייכשל, )לתת לו לבעוט עוד כמה שנים. 16 לדעתי יהיה לך מיותר. בכ"מ תוודא שהמוכר מביא לך זיכרון DDR3 ולא DDR4. לגבי הSSD, קח משהו עם ממוצע מהירויות 500MB ולא הסחלה האלה שיש עם 200 מגה. בהצלחה
  9. אני קצת באיחור פה כנראה, סורי; א. אם אתם ממש צריכים אחסון HDD, ויש לכם מספיק לדיסקים של "לפחות 4T" אז ממליץ מכל הלב להשיג גם Optane. הדגמים החדשים מפגרים בקטע טוב. ב. עם כ"כ הרבה אחסון, אם אמינות היא אחת הקריטריונים, עדיף כבר לקנות NAS קטן ולדחוף לו 3 דיסקים של 2T לרייד 5. ג. הכי חשוב - אל תקחו את הזול. לרוב זה לא טוב. במצב השוק הנוכחי, אם אני צריך לקנות דיסק לאחסון לטווח הארוך הייתי הולך על הWD Gold או על הBlue. על אף דיסק אחר לא הייתי סומך, בטח ובטח שלא בנפח כזה ו(כנראה) לטווח החיים או האמינות שאתה מצפה. כע, הכחול שווה לת*ת אבל הוא לא מסתובב מהר מדי וממש לא עושה בעיות לטווח הארוך שעלולות להיווצר בשחור לדוג'.
  10. למען האמת לא קניתי מTMS מעולם אבל כמו שכבודו, מר אדון פותח האשכול מדבר, אם הייתי במקומם הייתי דואג ליחס גרוע יותר - במסגרת החוק ( משמע שאתה לא יכול לתבוע. וגם פה אין לך כ"כ קייס ). אני פשוט שונא לקוחות שחושבים שהם יודעים יותר ממני למרות שהם לא. נתחיל בתקלה - מחשב לא נכבה: כן, אני לגמרי הייתי אומר ללקוח לפרמט. מערכת הפעלה לייב לא רלוונטית לבדיקה הזאת. אגב, בתמונות של הלוח, חוץ מזה שהבן אלף הקטן היה בטאיפיי ואני לא, אני לא מצליח להבין מזה כלום. נתקדם להחלפת הלוח: לא כתבת מה היה ומה קיבלת. בלי זה אני לא יכול להגיד כלום בנידון. שבועיים תיקון זה סביר בהתחשב בעובדה שאתה שולח אותו במקום לקחת אותו ולטפל בתקלה במקום. ממה שאני רואה זה אתה שגרם לדבר הזה להמרח. לוח שכל הביקורות אמרו שלא לקנות? לא נראה לי שTMS מתעסקים בזבל בזה. מבדיקה באתר כל הלוחות שלהם מחברות לא רעות בכלל. דיסק שבור? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה אתה אשם נשמה, מה חשבת שיקרה כשתשלח מחשב עם חברת שליחויות? שיתייחסו אליו כמו זהב? כנראה שאתה צריך לראות איך השליחים פורקים סחורה לחנויות בערך בכל מקום ומכל חברה בארץ. עוד שבועיים לדיסק? ברגע שזיהית את התקלה הראשונה היית צריך לעשות את כל הבדיקות האלו. לא עוצרים אחרי בדיקה רעה אחת. יכול להיות שהיית עולה אפילו על עוד בעיות או על תקלה אחת שגרמה לכמה דברים ( סתם דוגמה, בכ"מ ממשיכים לבדוק ). הם אמרו ואתה ציינת במפורש שהם לא לוקחים שום אחריות על המשלוח. אז במחילה, באיזו עילה אתה מתכנן לתבוע? אההה והחלק הכי טוב - התלונה האחרונה שלהם מ2014? וזה נראה לך כמו משהו רע לכתוב עליהם?
  11. אין על מה להתווכח, זו ממש לא לחיצה שתחזיק 1G. בלי קשר, לא רואים בכלל את הכבל ולא ניתן לדעת מה האיכות שלו. בכ"מ, ככה נראה קיסטון שיתמוך בCAT5E ומעלה: בנוסף, חושפים את כל הגידים הכי בקטנה שבעולם וממש לא כמו מה שהולך אצלך. יש שם איבוד איכות. עריכה: האם המחשב בכלל תומך 1G?
  12. לפעמים לוקח להם זמן להגיע לדברים כאלו... הם צריכים שידווחו על זה כדי שהם יראו את זה. שוב, אם יעזור לך להרגיש טוב יותר, לפני שתכנס ללינק תקנה פשוט אי-בוק או את הספר הכי זול באיביי...
  13. אני רק אומר... שלא תפתח ציפיות. בכמה שעות אני יכול לשלוט ברוב החומר של הקורס פשוט כי יש לי בסיס טוב. אתה לא תהיה מתכנת טוב אם לא תדע ללמוד לבד בכל-מקרה. ילמדו שם מ0 וכנראה שיתעכבו איתכם רק על לולאות ותנאים ( שאלו נושאים מאוד בסיסיים ) במשך שבועים לפחות. מה שאני בא להגיד... הקורסים האלו לא יתרמו לך כ"כ. וגם אם כן, עדיף לך כבר עכשיו לשלב את זה עם משרה כלשהי, אפילו הלפ דסק או שיט כזה ולהתקדם שם במשך השנה וחצי ובסוף הקורס אולי גם למקום אחר בחברה. מהלך כזה יהיה שווה הרבה יותר מכל קורס.
  14. במחילה, קראת בכלל מה שכתבתי? בעניין הנחות הייסוד, אני יודע לעומק איך עובד עקרון P2P ואני משתמש בזה כדי להעביר קבצים. בעניין הלינק - לא אכפת לי לפי העקרון שלי; קרא פרק או שניים ותראה אם אתה חושב שהוא תורם לך ורוצה לסיים אותו. אני מבין שההקבלה לכאן ממשחקים נראית קצת מוזרה אבל אם תחשוב על זה, היא ממש מתאימה. אמרתי לו שיקרא חלק מהספר באופן לא חוקי ואם באמת היה שווה לו לסיים אותו או שהוא תרם לו - אז שיקנה. נסיעת מבחן תעזור בהחלטה בעניין רכישת רכב, למה לא בכל תחום אחר?
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close