Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

tangush2

לחשוב פעמיים לפני קניית מחשב חדש מ TMS -מספר 2 (לפחות) !

Recommended Posts

ציטוט של gilka

קיריל אני רוצה להבין סופית האם המחשב ניקנה בחלקים או מורכב?

 

 

מורכב

אחרי שבועים הייתה תקלה אספנו

החלפנו לוח בתאום עם לקוח (טכנאי) 

לקוח קיבל מחשב הבין שלא מתאים לו הלוח

אספנו שוב והחלפנו

קשיח הגיע לא במקום שלנו ( במהלך המשלוח)

אספנו את הקשיח

 

סיפור בקצרה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

OK

אם המחשב עבד שבועיים=סופק תקין=התנהלות החנות תקינה.

רק חבל שלכוננן קשיח לא בוצע חיזוק מלא לפני משלוח.

סה"כ אתם הייתם בסדר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה רק אני או שמכל הפוסט הזה יצא לי להבין שהלקוח חיפש בעיות מצא בעיות או גרם לבעיות וחשב לקבל פיתרון בתנאים שלו שהן מחוץ למדיניות החברה.
על הדרך עשה פרסום סמוי ל MDS וסגר פינה
כי תחשבו על זה.. פרופיל מ-2005 וכל תגובותיו היו רק בפוסט הנל, קצת תמוהה..

נערך על-ידי andralamusya

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי ראיתי את האשכול פה במקרה, אני רואה שTMS מגיבים פה אז אני רוצה להעלות משהו.

 

לפני כמה שנים רכשתי מחשב מTMS. המחשב כלל זוג שהיו מחוברים בSLI מסדרה יקרה אשר כוללים OC. הייתה בעיה עם הSLI. התקשרתי לTMS והם שלחו שליח שיאסוף את המחשב ויטפלו בזה אצלהם. הם ראו שיש בעיה ואמרו לי בטלפון שהחליפו את אחד הכרטיסים והבעיה נפתרה. 

 

אכן שהמחשב חזר אלי הוא היה תקין והSLI עבד טוב. 

 

 

בדיעבד לאחר שנה+ גילתי שהכרטיס השני שהם החליפו לי הוא אחר, יותר זול ולא כולל OC. לא נאמר לי מעולם שהחליפו לכרטיס אחר והייתי בטוח שהחליפו לאותו כרטיס בדיוק. מעולם לא הסכמתי שיחליפו את הכרטיס לכרטיס זול יותר (וגם אם כן למה לא זיכו אותי בו ברגע בהפרש של המחירים?)

 

 

 

אני משער שהייתה כאן טעות של הנציג שדיבר איתי בטלפון שלא העלה את הנושא או של הצוות שלא שם לב וכו'. בגדול אני הייתי סך הכל די מרוצה מTMS רק הנושא הזה ספציפית עשה לי קצת רע (זאת לא הרגשה נעימה לגלות שקיבלת משהו אחר למרות ששילמת על משהו יותר יקר).

 

 

 

בגדול עברו כבר כמה שנים מאז ולמרות זאת אני פונה אליכם TMS כדי לדעת אם אוכל לקבל פיצוי כלשהו על הנושא. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Ghnb Trcv

בגדול עברו כבר כמה שנים מאז ולמרות זאת אני פונה אליכם TMS כדי לדעת אם אוכל לקבל פיצוי כלשהו על הנושא. 

אם עברו כמה שנים אני חושב שזה כבר מיותר לבקש פיצוי על דבר כזה (וקצת חוצפה, אבל מי אני שאשפוט)

גם לי היה מTMS מערך SLI בזמנו (9600GT) שעשה בעיות (בגלל הלוח ובגלל הכרטיסים). החליפו לי אז ל9800GT, וביקשתי שזה יהיה הגרסא עם חיבור החשמל (ולא הגרסא הזולה יותר, שכללה פשוט יותר ולא הייתה טובה לOC). לצערי המחשב הגיע עם 9800GT מהגרסא הנחותה יותר (זה היה כמובן אחרי שהוספתי כסף לשדרוג זה), ולאחר שיח ודברים עם TMS, הם החליפו לי את הכרטיסים ל9800GT שרציתי (בSLI).

 

אני אישית חושב שזה אחריות הלקוח לבדוק מה הוא מקבל, וכל עוד הוא לא העביר הנחיות ספציפיות, או לפחות לא העיר על כך לאחר ביצוע התיקון, לא במקום כעת לבקש פיצוי על כך. כאן, הייתי אישית ממליץ לך לבצע OC קטנטן בעצמך כדי לאזן את 2 הכרטיסים. גם ככה הOC שמגיע מהמפעל הוא מינימאלי.

נערך על-ידי אור כהן

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של אור כהן

אם עברו כמה שנים אני חושב שזה כבר מיותר לבקש פיצוי על דבר כזה (וקצת חוצפה, אבל מי אני שאשפוט)

גם לי היה מTMS מערך SLI בזמנו (9600GT) שעשה בעיות (בגלל הלוח ובגלל הכרטיסים). החליפו לי אז ל9800GT, וביקשתי שזה יהיה הגרסא עם חיבור החשמל (ולא הגרסא הזולה יותר, שכללה קירור פשוט יותר ולא הייתה טובה לOC). לצערי המחשב הגיע עם 9800GT מהגרסא הנחותה יותר (זה היה כמובן אחרי שהוספתי כסף לשדרוג זה), ולאחר שיח ודברים עם TMS, הם החליפו לי את הכרטיסים ל9800GT שרציתי (בSLI).

 

אני אישית חושב שזה אחריות הלקוח לבדוק מה הוא מקבל, וכל עוד הוא לא העביר הנחיות ספציפיות, או לפחות לא העיר על כך לאחר ביצוע התיקון, לא במקום כעת לבקש פיצוי על כך. כאן, הייתי אישית ממליץ לך לבצע OC קטנטן בעצמך כדי לאזן את 2 הכרטיסים. גם ככה הOC שמגיע מהמפעל הוא מינימאלי.

 יש אנשים שלא מבינים בזה ולא ידעתי באותו זמן שהחליפו לי למשהו אחר וגם לא ידעתי איך לבדוק את זה באותה תקופה. זה הגיע בתוך מערכת מחשב שהכל מורכב בפנים. זה נראה לך הוגן שמחליפים לך מוצר שקנית בסכום כסף מסויים למשהו יותר זול בלי לזכות אותך בהפרש? אם זה באמת נראה לך הוגן יש לך בעיות רציניות. לא חושב שזה נעשה בזדון במקרה הזה ולכן אשמח לתגובת TMS בנושא.

בגלל אנשים כמוך עובדים על זקנים בלי סוף בחנויות ומוכרים להם דברים שהם לא בהכרח הבינו ורצו ואז מפילים את האחריות עליהם, רק אומר.

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

איזה תגובה אתה מצפה לקבל אחרי כמה שנים? 

אגב, לפחות קיבלת שיעור לחיים שכל גירסאות ה"פרימיום" האלה הן עבודה בעיניים :)

זה אותו כרטיס בדיוק, ההבדל הוא שאחד מגיע עם OC (מינימלי-משהו) כברירת מחדל (ולכאורה "נבדק" במהירות הזאת) והשני מגיע על מהירות stock כברירת מחדל. את שניהם אפשר לשנות בהגדרות לאותה מהירות...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Ghnb Trcv

 יש אנשים שלא מבינים בזה ולא ידעתי באותו זמן שהחליפו לי למשהו אחר וגם לא ידעתי איך לבדוק את זה באותה תקופה. זה הגיע בתוך מערכת מחשב שהכל מורכב בפנים. זה נראה לך הוגן שמחליפים לך מוצר שקנית בסכום כסף מסויים למשהו יותר זול בלי לזכות אותך בהפרש? אם זה באמת נראה לך הוגן יש לך בעיות רציניות. לא חושב שזה נעשה בזדון במקרה הזה ולכן אשמח לתגובת TMS בנושא.

בגלל אנשים כמוך עובדים על זקנים בלי סוף בחנויות סלולר ומוכרים להם דברים שהם לא בהכרח הבינו ורצו ואז מפילים את האחריות עליהם, רק אומר.

חד משמעית יש לי בעיות רציניות אם כך.

סה"כ common sense - אתה מקבל מוצר, ביצעו בו תיקון מסוים. אתה בודק שהכל בסדר בפנים. לא חכמה מסיני, סהכ לפתוח שני ברגים ולהשתמש בעיניים. הכרטיס, למרות שהיה יותר זול לטענתך, היה עדיין מאותה הסדרה. על פי החוק, מותר לחנות להחליף את הכרטיס לכרטיס שהוא שווה ערך בערכו/ביצועיו +-10%. לדעתי הם עמדו בדרישות החוק במקרה הזה, וזה גם נראה לי הוגן יחסית, במיוחד שאתה הוא זה שהתרשלת ולא בדקת מה אתה מקבל.

ואשמח שלא תאשים אותי בבעיית העשיקה של אזרחים מבוגרים בישראל. סבא שלי (ז"ל) סבל מכך באופן אישי וחוויתי זאת על בשרי. מדובר בנושא שונה לחלוטין, ואני מאמין שיש לך יכולת מנטלית קצת יותר גבוהה להתמודד עם מקרים כאלה, שלא לדבר על זה שלTMS אין בכלל כוונות זדוניות בהשוואה לחברות הנוראיות הללו.

 

זה אותו כרטיס בדיוק, ההבדל הוא שאחד מגיע עם OC (מינימלי-משהו) כברירת מחדל (וכביכול "נבדק" במהירות הזאת) והשני מגיע על מהירות stock כברירת מחדל. את שניהם אפשר לשנות בהגדרות לאותה מהירות...

אלא אם כמובן הכרטיס כולל פחות טוב, או פחות חיבורי חשמל, אבל אני לא חושב שזהו המקרה

נערך על-ידי אור כהן

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של אור כהן

חד משמעית יש לי בעיות רציניות אם כך.

סה"כ common sense - אתה מקבל מוצר, ביצעו בו תיקון מסוים. אתה בודק שהכל בסדר בפנים. לא חכמה מסיני, סהכ לפתוח שני ברגים ולהשתמש בעיניים. הכרטיס, למרות שהיה יותר זול לטענתך, היה עדיין מאותה הסדרה. על פי החוק, מותר לחנות להחליף את הכרטיס לכרטיס שהוא שווה ערך בערכו/ביצועיו +-10%. לדעתי הם עמדו בדרישות החוק במקרה הזה, וזה גם נראה לי הוגן יחסית, במיוחד שאתה הוא זה שהתרשלת ולא בדקת מה אתה מקבל.

ואשמח שלא תאשים אותי בבעיית העשיקה של אזרחים מבוגרים בישראל. סבא שלי (ז"ל) סבל מכך באופן אישי וחוויתי זאת על בשרי. מדובר בנושא שונה לחלוטין, ואני מאמין שיש לך יכולת מנטלית קצת יותר גבוהה להתמודד עם מקרים כאלה, שלא לדבר על זה שלTMS אין בכלל כוונות זדוניות בהשוואה לחברות הנוראיות הללו.

 

אלא אם כמובן הכרטיס כולל קירור פחות טוב, או פחות חיבורי חשמל, אבל אני לא חושב שזהו המקרה

מותר לחנות לקחת לך X  שקל ולהביא לך כרטיס שעולה Y שקל במקום???????????? אם אתה מדבר ככה לא פלא שעבדו על סבא שלך. שיעבדו על שאר המשפחה שלך גם אמן ונגיד להם שזה אשמתם :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא לא אם חנות מציגה את עצמה כהוגנת זה ממש לא תפקיד של לקוח לבדוק כל דבר שלא עבדו עליו והביאו לו משהו אחר. בגלל זה קונים מחנות אמינה ולא מהשוק. 

 

התגובות פה פשוט פתטיות.

 

 

זה יכול להגיע לתביעה ייצוגית דבר כזה, רק אומר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני אישית ממליץ על TMS כבר כמעט חצי שנה 

חנות מעולה!

עם שירות מעולה!

רציתי להזמין מסך אצלהם ואחת המוקדניות אמרה שכרגע אין במלאי והיא אומרת כרגע יש שבוע משלוחים חינמי באמזון ושהיא ממליצה להזמין משם כי יצא לי יותר זול אם הייתי הולך לKSP או לאייבורי הם היו מנסים למכור לי מסכים יותר יקרים או יותר גרועים 

אבל מה שכן חבר שהמלצתי לו לקנות משם ממש מרוצה קנה מחשב פצצה לשימושים שלו של ITX 

תוך 4 ימים היה אצלו בבית אחרי שהוא שילם על המחשב 

אבל היה מקרה מצער שהAPP Center פשוט החליט לעדכן לו את הביוס ללא רשותו

ואז זהו הלוח אם לא עשה יותר פוסט ולא כלום 

אז הוא התקשר לTMS פחד שלא יעזרו לו 

והם היו יותר משמחים לעזור לו 

פשוט הוא חיכה שבועיים גם וקיבל את המחשב כמו חדש פיקס 

ולפני שאתה בא להאשים את החנות אולי תעשה חשבון נפש עם עצמך 

אולי זה גם יכול להיות אשמת החברת שילוח ולא אשמת החנות 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...